Eensquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:07 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben zo benieuwd wie die gedeelde pon gaat winnen.. eigenlijk hoop ik gewoon Ronahi... of die hoek in ieder geval..
quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:13 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik open stream 1 en zie Glenn van dichtbij slapen met 1 oog halfopen...dat ziet er nog enger uit dan toen hij in zijn Halloween pak rondliep. Het is dat je hem hoort ademhalen anders denk je dat hij hemelen is.
Over naar stream 2...
Van mij mag Ro ook wel eens op die bankquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:07 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben zo benieuwd wie die gedeelde pon gaat winnen.. eigenlijk hoop ik gewoon Ronahi... of die hoek in ieder geval..
Ik hoop het ook, en dat er drie uit het team van de Ash op de bank komenquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:07 schreef Frummelie het volgende:
Nou echt hoor, ik hoop zo met je mee...🙏quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, en dat er drie uit het team van de Ash op de bank komen
Van mij ook... maar nu nog effe niet...quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van mij mag Ro ook wel eens op die bank
Waar zie jij Tom. Ik f5 me suf ik zie alleen slapers. 1 slaapt er met een spin zie ik netquote:
Ja. Dit.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, en dat er drie uit het team van de Ash op de bank komen
Waar zie jij Ashley dan. Die slaapt toch nog?quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:29 schreef Frummelie het volgende:
Ashley is ook weer ziek, zwak en misselijk... hoe verrassend...
Ik begrijp niet waar jullie het over hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:27 schreef Koos1958 het volgende:
Tom over dat karen gister vervelend deed tegen hem. Ashley heeft clusterhoofdpijn heeft gehad. En Alice had maar 1 flesje gekocht zegt ze, nee zegt tom meer gekocht.
Ashley voelt zich niet helemaal lekker. Ze heeft vannacht wakker gelegen.
Stream 1.... d'r gaat iets niet goed bij jou...quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waar zie jij Ashley dan. Die slaapt toch nog?
Ze liep net door de badkamerquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waar zie jij Ashley dan. Die slaapt toch nog?
Als karen op de bank zit gaat ze juist nog belachelijker doen, net twee kleuters zijn ze dan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Dit.
Ik wil Karen op de bank. Die houdt dan ff een paardagen op met gillen, sprongetjes maken, hinniken en haar wrijven.
En Danny. Laat hem ook maar eens in zijn broek schijten. En dan Ashley erbij of Tom.
Je loopt heel erg achter denk ik...quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waar jullie het over hebben.
Op mijn streams slaapt iedereen nog.
Ja ik zag het, behoorlijk zwaar zo een ding. Omdat Tom slank is zie je niet goed of hij sterk is maar is hij dus blijkbaar wel.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:32 schreef Hunter het volgende:
Tom heel parmantig met de ontbijtvoorraad door de gang
Het is ook wel weer leuk om te zien hoe hij met Tyron optrekt..quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:31 schreef Koos1958 het volgende:
Tom vond het de afgelopen dagen leuk samen geen gedoe enzo.
Zou voor het programma wel goed zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:07 schreef Frummelie het volgende:
Ja haar kaartenhuis donderd in elkaar terwijl die drie en Alice aan de andere kant het prima hebben met elkaar. Daar ga je wakker van liggen. Ze ziet het geld door haar handen glippen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:27 schreef Koos1958 het volgende:
Tom over dat karen gister vervelend deed tegen hem. Ashley heeft clusterhoofdpijn heeft gehad. En Alice had maar 1 flesje gekocht zegt ze, nee zegt tom meer gekocht.
Ashley voelt zich niet helemaal lekker. Ze heeft vannacht wakker gelegen.
Jimmy is zelf net zo'n smerige speler als Dilano. Ze hebben elkaar nodig. Ik vind wel dat Dilano nu wel lang genoeg is gered door BB hij mag volgende week wel een keer op de bank en dan samen met Jimmy.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:37 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop dat Jimmy z'n verafgoding maar Dilano iets minder is, ik werd er gisteren een beetje onpasselijk van... kan ook te gek hé..
Ja Jimmy valt mij ook een beetje tegen maar dat heeft er voor mij meer mee te maken hoe hij in de reet van Ashley kruipt... met Dilano heb ik niks... wordt teveel op handen gedragen door Jimmy..quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:39 schreef marky het volgende:
[..]
Jimmy is zelf net zo'n smerige speler als Dilano. Ze hebben elkaar nodig. Ik vind wel dat Dilano nu wel lang genoeg is gered door BB hij mag volgende week wel een keer op de bank en dan samen met Jimmy.
Ik had inderdaad 2x stream 2quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Stream 1.... d'r gaat iets niet goed bij jou...
Hij kruipt steeds dieper in dat achterste.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja Jimmy valt mij ook een beetje tegen maar dat heeft er voor mij meer mee te maken hoe hij in de reet van Ashley kruipt... met Dilano heb ik niks... wordt teveel op handen gedragen door Jimmy..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |