Een aanvulling, op een gegeven moment liep danny achter Ashley en Karen bij de make up tafels en zei hij, zo mn gezicht is wit, mn ogen zwart, nu moet ik in de wachtrij voor Alice voor wat zwarte lijntjes, en keek in de spiegel waar Ashley en Karen aan het makeuppen waren. Beide dames zeiden niets en Danny ging in de wachtrij bij Alicequote:Op woensdag 6 maart 2024 09:06 schreef Verida het volgende:
nog even (misschien een beetje mosterd na de maaltijd) mijn idee over de halloween toestand van gisteren. Ashley zag gelijk een karakter wat haar wel leuk leek om te doen, heeft die kleding gepakt en vervolgens haar eigen sminck gedaan. Jimmie en Dilano hadden ook een karakter waar Jimmie de sminck voor heeft gedaan, waar overigens dilano weer wat over te klagen had. De rest heeft als een stel makke schaapjes zonder veel inbreng een rol toebedeeld gekregen en vervolgens heeft Alice daar de sminck bij gedaan. Deed ze heel goed, maar het was wel Alice die al die rollen heeft gemaakt tot wat ze waren, Zelf hadden de andere bewoners heel weinig inbreng in kleding of sminck,
Alica zal het smincken gewoon leuk vinden, kan ik me iets bij voorstellen, ze doet dat misschien vaker.
Same.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou echt hé, het zal iig niet goed voor mijn humeur en de veiligheid van mijn medebewoners zijn
aha oke vroeg het me gisteren al af hahaquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:15 schreef -river- het volgende:
[..]
Die hebben de heren samen gekocht uit de wall.
Ik hoef wat ik post, toch niet te verdedigen tegenover jou?quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is dit weer een Ashley verdediging soms?
quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoef wat ik post, toch niet te verdedigen tegenover jou?
Dat deed hij dan helemaal zelf, hij had ook gewoon heel direct kunnen vragen "Willen jullie dat even voor mij doen"quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Een aanvulling, op een gegeven moment liep danny achter Ashley en Karen bij de make up tafels en zei hij, zo mn gezicht is wit, mn ogen zwart, nu moet ik in de wachtrij voor Alice voor wat zwarte lijntjes, en keek in de spiegel waar Ashley en Karen aan het makeuppen waren. Beide dames zeiden niets en Danny ging in de wachtrij bij Alice
Was een flinke blok kaas ook.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha oke vroeg het me gisteren al af haha
Dat was karen toch??? Zou ze dat ook gedaan hebben was het Ronahi????quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij was wel de enige van alle duo's die haar duopartner power gunde. Maar dat is iedereen vergeten.
Zou BB dat zelf hebben gedaan?quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:19 schreef Ireth het volgende:
Ow, ik merk nu pas op dat al die halloween-meuk weg is
Dat klopt dat deed hij zelf, en dat had hij kunnen vragen, de beide dames hadden ook kunnen zeggen, wij kunnen dat wel even doen, en zo kunnen we nog uren doorgaan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat deed hij dan helemaal zelf, hij had ook gewoon heel direct kunnen vragen "Willen jullie dat even voor mij doen"
Ik vind Tom wel verwarrend. Hij verteld dat hij niet graag met Ashley over het spel praat want zij vraagt constant naar Fill << is dat zijn zoontje? en dat hij daar niet aan denken wil omdat hij daar zit.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:18 schreef -river- het volgende:
Daarom heeft Tom denk ik zoveel fans, omdat hij niet zo gefixeerd is op het spel.
BB vroeg elkaar een beetje te helpen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat klopt dat deed hij zelf, en dat had hij kunnen vragen, de beide dames hadden ook kunnen zeggen, wij kunnen dat wel even doen, en zo kunnen we nog uren doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |