de gifbeker van assliequote:Op woensdag 6 maart 2024 00:13 schreef Kissingbird het volgende:
op1 weer de woonkamer
op 2 de kooktub
weer die beker in het water
Nee dat niet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, dan is hij gezien zaterdag. Dus succes.
Geeft nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:14 schreef Thorelf het volgende:
sorry had het niet in de gate,maar open niet
Als het nou was daartoe doorkreeg dat Doriana en Sabeau toxic warenquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:15 schreef Schakeltopia het volgende:
randy merkt dat het heel erg toxic is
faya = heetquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:14 schreef engine het volgende:
Ik vind het voor hem wel faya
Zoietsik weet wat hij bedoeld maar wat hij nou zegt..
Doe je het weer.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Randy wil alleen nog chillen, maar zie hem dat al die weken al doen, op het zittend pannenkoeken bakken na
quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Randy wil alleen nog chillen, maar zie hem dat al die weken al doen, op het zittend pannenkoeken bakken na
hij heeft ook wat kleine ingreepjes in zijn gezicht laten doen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:17 schreef tassie127 het volgende:
Is het niemand opgevallen dat wanneer Jimmy make up op zijn lippen heeft, hij die echt vrouwelijk gaat bewegen. Alsof er dan Botox ofzo in zit. Open mond en rollende tong. Viel me bij de heisa transformatie al op en vandaag met de schmink weer. Zodra er geen schmink/ make up op zit beweegt hij normaal. Bedoel er niets slechts mee, maar lijkt net alsof hij make up voelt op zijn lippen, hij een heel ander mens wordt
heb alleen meegekregen dat Tom zei dat Glenn tape, krukken , zalf meen ik en pillen hadquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is Glenn niet naar een EHBO post geweest?
Nee heeft zalf en pijnstillers van medebewoners gekregen en ijscompress, krukken en tape van BB.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is Glenn niet naar een EHBO post geweest?
Kan maar die vallen me niet op. Nu in de hottub is het weer echt Jimmy maar zodra er make up op die lippen komt lijkt hij die af te likken en dikker te maken. Kijk het schminken maar eens terug!quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij heeft ook wat kleine ingreepjes in zijn gezicht laten doen
Ik zag dat Tom heel lief zalf op de voet van Glenn deed en hem paracetamol en ibru gaf, maar leek mij niet zo verstandig dat allemaal met alcohol te nemen. Heb verder van de avond/ feest niets gezienquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb alleen meegekregen dat Tom zei dat Glenn tape, krukken , zalf meen ik en pillen had
Veel Ashley.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zag dat Tom heel lief zalf op de voet van Glenn deed en hem paracetamol en ibru gaf, maar leek mij niet zo verstandig dat allemaal met alcohol te nemen. Heb verder van de avond/ feest niets gezien
Glen had maar 5 biertjes gehadquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zag dat Tom heel lief zalf op de voet van Glenn deed en hem paracetamol en ibru gaf, maar leek mij niet zo verstandig dat allemaal met alcohol te nemen. Heb verder van de avond/ feest niets gezien
Heb terug gelezen, was niet zo veel. Maar je leest van iedereen een andere mening, dus zie er maar een touw aan vast te knopen. Lees wel dat Ashley nu de boeman is hier?quote:
Niet alleen hier. Ook in het huisquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb terug gelezen, was niet zo veel. Maar je leest van iedereen een andere mening, dus zie er maar een touw aan vast te knopen. Lees wel dat Ashley nu de boeman is hier?
Niet alleen hier.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb terug gelezen, was niet zo veel. Maar je leest van iedereen een andere mening, dus zie er maar een touw aan vast te knopen. Lees wel dat Ashley nu de boeman is hier?
Dat ze in Tyron en Randy mocht?quote:
Nja, ik zie haar wel een beetje als de hoofdrolspeelster die het kijken voor mij leuk maakt. Dus ik doe er niet aan meequote:
en ze wil niet naar haar man terugquote:
Mwa was best pro Ashley maar dat van vanmorgen was er echt over. En dan daarna tijdens een feest je aas proberen te saven, met liegen. De echte stream kijker heeft wel gezien hoe het werkelijk is gegaan en dat kost haar punten….quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Prima toch.En morgen kan het weer anders zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nja, ik zie haar wel een beetje als de hoofdrolspeelster die het kijken voor mij leuk maakt. Dus ik doe er niet aan mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |