Het wordt voor alle teams de eerste hete race dus wie weet wat dat nog aan uitvallers oplevert.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:04 schreef THEFXR het volgende:
Deze race wordt heet en de Mercs hadden al koelingsproblemen, dus pak de zaag maar
En ook de Williams met de merc motorquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:04 schreef THEFXR het volgende:
Deze race wordt heet en de Mercs hadden al koelingsproblemen, dus pak de zaag maar
Cool runningsquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:04 schreef THEFXR het volgende:
Niet de eerste keer ook dat ze daar problemen mee hebben. Kan nog wel eens een dingetje worden voor ze dit jaar als ze het niet snel opgelost krijgen. Russell deed alsof het een kleine dingetje was, maar dat moet ik nog maar zien.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:04 schreef THEFXR het volgende:
En de Ferrari's met oververhitte remmen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:04 schreef THEFXR het volgende:
Mercedes had een rekenfoutje gemaakt wat betreft de koeling voor Bahrein aldus Sky. We gaan het zienquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:04 schreef THEFXR het volgende:
Echte mannen rijden zonder engine cover.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:04 schreef THEFXR het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Echte mannen rijden zonder engine cover.![]()
RBR met oververhitte hormonen en nu ook nog oververhitte hoofdenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En de Ferrari's met oververhitte remmen.
heeft Jos ook gedaan in een Arrowsquote:
Ik had gehoord dat de thaise kant en Horner een Toto contructie willen, dus RBR los van het concern RB en Horner mede eigenaar met aandelen, daar gaat dus de hele shit over.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Helmut Marko is ook nooit te beroerd om er een schepje bovenop te doen:
https://nl.motorsport.com(...)te-variant/10583668/
Dit komt niet meer goed binnen dat team. Als Horner niet weggaat dan stort het in elkaar. Maar als hij wel weggaat is de machtsstrijd binnen RedBull ook nog niet beslecht vrees ik.
Dat lijkt me best aannemelijk. En Oostenrijk verzet zich met hand en tand. Daarom ook dat de dame in kwestie geen 650K zwijggeld geaccepteerd heeft. Dat is ook zoiets vreemds. Als het niet over verkrachting of aanranding gaat, dan accepteer je toch zo’n bedrag? Behalve als het om een grotere agenda gaat.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat de thaise kant en Horner een Toto contructie willen, dus RBR los van het concern RB en Horner mede eigenaar met aandelen, daar gaat dus de hele shit over.
Zie ook post #97 uit het vorige topic.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat de thaise kant en Horner een Toto contructie willen, dus RBR los van het concern RB en Horner mede eigenaar met aandelen, daar gaat dus de hele shit over.
Dat zwijggeld is een geruchtquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat lijkt me best aannemelijk. En Oostenrijk verzet zich met hand en tand. Daarom ook dat de dame in kwestie geen 650K zwijggeld geaccepteerd heeft. Dat is ook zoiets vreemds. Als het niet over verkrachting of aanranding gaat, dan accepteer je toch zo’n bedrag? Behalve als het om een grotere agenda gaat.
Dit. Gewoon racen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:11 schreef beantherio het volgende:
Ik wordt zo langzamerhand helemaal gaar van de berichtgeving over deze kwestie. Geen idee wat er nu werkelijk aan de hand is: de Formule 1-pers speculeert er op los. Zelden zo'n "rel" meegemaakt.
Gewoon lekker roddelen met een vage hint naar metoo als excuus, net als bij het gros van die Nederlandse relletjes.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:11 schreef beantherio het volgende:
Ik wordt zo langzamerhand helemaal gaar van de berichtgeving over deze kwestie. Geen idee wat er nu werkelijk aan de hand is: de Formule 1-pers speculeert er op los. Zelden zo'n "rel" meegemaakt.
Coolquote:
Ik vind hem er zo maar als een creepy stalker uitzien.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:15 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
Van HarenGOD in de Red Bull Hospitality Suite![]()
Het moet hoe dan ook clicks opleveren.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:11 schreef beantherio het volgende:
Zo'n rel met zo weinig feiten wat opgeklopt word tot een enorm drama waarbij het einde van Red Bull aangekondigd word.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:11 schreef beantherio het volgende:
Ach, ik negeer dat soort shit gewoon volkomen. Nergens last vanquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:11 schreef beantherio het volgende:
Britse pers hèquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:11 schreef beantherio het volgende:
Nou nee, ik volg oa Duitse, Spaanse, Braziliaanse, Italiaanse F1 journalisten en ook die kunnen dit onderwerp niet vermijden net als de Engelse en Nederlandse.quote:
Keihard gelachenquote:
Ik snap echt niet waarom je van Horner af zou willen vanuit een sportief oogpunt. Dit is gewoon Ferrari 2006-2007, en we weten allemaal wat daar van terecht is gekomen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:03 schreef opgebaarde het volgende:
Als het klopt dat de Verstappens net zoals Marko van Horner af willen, ben ik benieuwd wat er afgelopen jaar veranderd is. De tandem Horner Newey zou er ook niet meer zijn.
(zo ver er iets te zeggen is wat er speelt)
Dit is toch echt zo'n dingetje van verveelde mensen op social media? Natuurlijk gaat hij niet naar Mercedes binnen afzienbare tijd. Dat is een beetje als zeggen dat Maarten van der Weijden premier gaat worden. Tja, wie weet, ooit, maar dat is nu helemaal niet im Frage.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:47 schreef Parafernalia het volgende:
Hoezo zou Max nou naar Mercedes willen?
Oh wow, eindelijk terug na dat vroegtijdige einde vorig jaarquote:
Hij heeft Perez geen orders.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je van Horner af zou willen vanuit een sportief oogpunt. Dit is gewoon Ferrari 2006-2007, en we weten allemaal wat daar van terecht is gekomen.
Een verstandshuwelijk lijkt me ook het beste in deze, je hoeft geen vrienden te zijn als je de gelederen maar gesloten houdt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je van Horner af zou willen vanuit een sportief oogpunt. Dit is gewoon Ferrari 2006-2007, en we weten allemaal wat daar van terecht is gekomen.
Ik begrijp echt niet wat iedereen opeens tegen Horner heeft. Lijkt me niet dat dat alleen wat WhatsAppjes met een werkneemster zijn dan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:03 schreef opgebaarde het volgende:
Als het klopt dat de Verstappens net zoals Marko van Horner af willen, ben ik benieuwd wat er afgelopen jaar veranderd is. De tandem Horner Newey zou er ook niet meer zijn.
(zo ver er iets te zeggen is wat er speelt)
De plottwist is dat Jos Verstappen vreemd is gegaan met Geri.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet wat iedereen opeens tegen Horner heeft. Lijkt me niet dat dat alleen wat WhatsAppjes met een werkneemster zijn dan.
Cruijff ging ook uit wraak naar Feyenoord en werd kampioen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:21 schreef Donderkonijn het volgende:
Echt mensen die denken dat Max nu naar Mercedes gaat terwijl hij in een auto zit die een lichtjaar op de concurrentie voorligt voor F1 begrippen zijn niet goed bij hun hoofd. Ten minste tot 2026 blijft die lekker zitten waar die zit. Het zou alleen goed zijn als de Verstappens zich niet te veel met die soap rond Horner zouden bemoeien.
GTST is er niets bijquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De plottwist is dat Jos Verstappen vreemd is gegaan met Geri.
Dat doet hij misschien wel nadat Hamilton onverrichter zake weer vertrokken is bij Ferrariquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Cruijff ging ook uit wraak naar Feyenoord en werd kampioen.
En wat heeft Verstappen aan een auto die jaar in jaar uit een lichtjaar sneller is? Hij wil blijkbaar zo graag racen maar rijdt alleen vooraan, en is alleen de eerste 3 en de laatste ronde in beeld.
Het is zo jammer dat de route naar Ferrari nu afgesloten lijkt. Man, wat had hij daar de goat aller goaten kunnen worden.
Vasseur lijkt Ferrari wel iets beter op de rit te hebben dan zijn voorgangersquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat doet hij misschien wel nadat Hamilton onverrichter zake weer vertrokken is bij Ferrari
Ik denk echt niet dat dit Max het ene moer interesseert.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En wat heeft Verstappen aan een auto die jaar in jaar uit een lichtjaar sneller is? Hij wil blijkbaar zo graag racen maar rijdt alleen vooraan, en is alleen de eerste 3 en de laatste ronde in beeld.
Hij schijnt gewoonweg een machtswellusteling te zijn, die ogenschijnlijk na de dood van Mateschitz de sportieve machtspositie van Mateschitz probeert over te nemen. Hij ligt lekker bij die Thai en dat is tegen het zere been van een groot gedeelte binnen Red Bull.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:30 schreef Tijn het volgende:
Ik begrijp echt niet wat iedereen opeens tegen Horner heeft.
Ik vind het toch een raar verhaal. Het gaat toch hartstikke goed? Is Horner daar niet ook verantwoordelijk voor?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:06 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hij schijnt gewoonweg een machtswellusteling te zijn, die ogenschijnlijk na de dood van Mateschitz de sportieve machtspositie van Mateschitz probeert over te nemen. Hij ligt lekker bij die Thai en dat is tegen het zere been van een groot gedeelte binnen Red Bull.
Teamworkquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het toch een raar verhaal. Het gaat toch hartstikke goed? Is Horner daar niet ook verantwoordelijk voor?
Weet ik niet. Mensen veranderen ook.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat dit Max het ene moer interesseert.
Ik denk dat de perikelen voornamelijk gaan om te toekomst (2026 onward) en niet om het nu.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het toch een raar verhaal. Het gaat toch hartstikke goed? Is Horner daar niet ook verantwoordelijk voor?
Misschien niet macht, maar onder zijn leiding is het team opgebouwd. Hij heeft daar nooit aandelen of iets dergelijks voor gekregen. Dat knaagt misschien een beetjequote:Op woensdag 6 maart 2024 21:06 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hij schijnt gewoonweg een machtswellusteling te zijn, die ogenschijnlijk na de dood van Mateschitz de sportieve machtspositie van Mateschitz probeert over te nemen. Hij ligt lekker bij die Thai en dat is tegen het zere been van een groot gedeelte binnen Red Bull.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mensen die hier klagen dat de media erover berichten..Die snappen er echt niks van. Er is gewoon een enorme politieke strijd gaande binnen RedBull na de dood van Mateschitz. Dat is het hele eieren eten. En dat stopt echt niet door er niet over te schrijven. Natuurlijk schrijven ze erover, het is ook mega relevant. Typerend ook dat mensen hier het allemaal erg vermoeiend vinden, maar intussen niet snappen waarom Horner onder vuur ligt.
Het is toch hartstikke duidelijk. RedBull Oostenrijk wil het formule 1 team precies zo houden zoals het was. Aan die groep is Marko gelinkt. RedBull Thailand wil het graag anders en ruikt nu haar kans omdat het de beste aandelen heeft. Horner hoort bij die groep en wil graag meer macht naar zich toetrekken. Vandaar ook dat hij vorig jaar graag Marko wilde lozen. De Verstappens zijn loyaal aan Marko, dat bleek vorig jaar wel. Marko lozen lukte vorig jaar niet en ineens komt er een onderzoek naar Horner en zodra hij daarvan min of meer vrijgesproken wordt doen de appjes op die hij gestuurd zou hebben waardoor zijn positie eigenlijk niet meer houdbaar is.
Dit gaat helemaal niet alleen om die appjes ofzo en dit stopt ook niet zomaar. Dit zal doorgaan totdat er op het hoogste niveau tussen Thailand en Oostenrijk duidelijkheid komt. Om die reden is het heel goed denkbaar dat Verstappen wel verder wil kijken. De tweespalt in het team is er en wanneer jongens als Newey en Waché niet meer happy zijn en een kant kiezen dan zijn het geen breukjes, maar scheuren. Het zou lachwekkend zijn wanneer de media dat stilzwijgen zodat we het over racen kunnen hebben..
Of hij probeert juist te voorkomen dat Red Bull afglijdt, doordat de besluitvorming stroperig wordt doordat hij zich nu moet verantwoorden bij Red Bull GmbH in plaats van de autonomie die hij had onder Mateschitz. Precies datgene waardoor de deal met Porsche wetd afgeblazen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:06 schreef Rnie het volgende:
[..]
En daarom keren Marko etc. zich tegen hem? Wat is daar de logica van dan?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of hij probeert juist te voorkomen dat Red Bull afglijdt, doordat de besluitvorming stroperig wordt doordat hij zich nu moet verantwoorden bij Red Bull GmbH in plaats van de autonomie die hij had onder Mateschitz. Precies datgene waardoor de deal met Porsche wetd afgeblazen.
Uiteraard kan dit een argument zijn vanuit Horner's oogpunt, alleen weten wij niet hoe het andere kamp hierover denkt. Maar dat er twee kampen zijn, dat kunnen we nu wel met zekerheid zeggen hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of hij probeert juist te voorkomen dat Red Bull afglijdt, doordat de besluitvorming stroperig wordt doordat hij zich nu moet verantwoorden bij Red Bull GmbH in plaats van de autonomie die hij had onder Mateschitz. Precies datgene waardoor de deal met Porsche wetd afgeblazen.
Als Red Bull geen invloed meer heeft, heeft Marko dat ook niet meer, want hij is onderdeel van Red Bull, en niet het raceteam.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
En daarom keren Marko etc. zich tegen hem? Wat is daar de logica van dan?
Zonde is het zeker. Maar het verdwijnt niet door het er niet meer over te hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:27 schreef Joene het volgende:
wat het ook is , ik vind het enorm zonde dat er meer over dit wordt gepraat dan over de sport ansich. Of over de 22 seconde overmacht op de eerstvolgende etc . Dikke schaduw over de eerste (weken) van het seizoen als je het mij vraagt en voer voor die kuttige netflix soap
wat mij betreft is het interne redbull bs en hoeft dat niet uitgebreid buitens kamers besproken te worden op feiten / conclusies / persberichten na.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zonde is het zeker. Maar het verdwijnt niet door het er niet meer over te hebben.
RedBull is het team dat op dit moment het team domineert en ze gaan rollebollend onder straat. Wat verwacht je dan?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:33 schreef Joene het volgende:
[..]
wat mij betreft is het interne redbull bs en hoeft dat niet uitgebreid buitens kamers besproken te worden op feiten / conclusies / persberichten na.
Ik hoorde iets, niet goed opgelet, dat hij een deel van het team (motor iirc) aan het weghalen was bij het team. Wellicht dat dat kwaad bloed heeft gezet (?). Het is hoogst opmerkelijk inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet wat iedereen opeens tegen Horner heeft. Lijkt me niet dat dat alleen wat WhatsAppjes met een werkneemster zijn dan.
Is dat zo?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien niet macht, maar onder zijn leiding is het team opgebouwd. Hij heeft daar nooit aandelen of iets dergelijks voor gekregen. Dat knaagt misschien een beetje
agree , en hoe je het went of keert het haalt focus weg .quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:40 schreef Tijn het volgende:
Nou, beetje jammer als het allemaal door dit soort kleinzerig gedoe in het putje gaat.
Ik vermoed dat de hele saga binnenskamers niet zo kleinzerig is hoor @Tijnquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:40 schreef Tijn het volgende:
Nou, beetje jammer als het allemaal door dit soort kleinzerig gedoe in het putje gaat.
Het raceteam is gewoon 100% eigendom van RedBull GmbH. Dat geldt ook voor VCRB’s trouwens (en daar is Zak niet blij mee).quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:38 schreef Rnie het volgende:
[..]
Is dat zo?Ik weet niet exact hoe Red Bull Racing qua shares is opgebouwt, maar doel je daar dan op?
Maar waarin verschillen de visies op RedBull nu dan tussen team Oostenrijk en team Thailand? Of zitten ze inhoudelijk wel op één lijn en gaat het enkel om de vraag wie het voor het zeggen heeft?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mensen die hier klagen dat de media erover berichten..Die snappen er echt niks van. Er is gewoon een enorme politieke strijd gaande binnen RedBull na de dood van Mateschitz. Dat is het hele eieren eten. En dat stopt echt niet door er niet over te schrijven. Natuurlijk schrijven ze erover, het is ook mega relevant. Typerend ook dat mensen hier het allemaal erg vermoeiend vinden, maar intussen niet snappen waarom Horner onder vuur ligt.
Het is toch hartstikke duidelijk. RedBull Oostenrijk wil het formule 1 team precies zo houden zoals het was. Aan die groep is Marko gelinkt. RedBull Thailand wil het graag anders en ruikt nu haar kans omdat het de beste aandelen heeft. Horner hoort bij die groep en wil graag meer macht naar zich toetrekken. Vandaar ook dat hij vorig jaar graag Marko wilde lozen. De Verstappens zijn loyaal aan Marko, dat bleek vorig jaar wel. Marko lozen lukte vorig jaar niet en ineens komt er een onderzoek naar Horner en zodra hij daarvan min of meer vrijgesproken wordt doen de appjes op die hij gestuurd zou hebben waardoor zijn positie eigenlijk niet meer houdbaar is.
Dit gaat helemaal niet alleen om die appjes ofzo en dit stopt ook niet zomaar. Dit zal doorgaan totdat er op het hoogste niveau tussen Thailand en Oostenrijk duidelijkheid komt. Om die reden is het heel goed denkbaar dat Verstappen wel verder wil kijken. De tweespalt in het team is er en wanneer jongens als Newey en Waché niet meer happy zijn en een kant kiezen dan zijn het geen breukjes, maar scheuren. Het zou lachwekkend zijn wanneer de media dat stilzwijgen zodat we het over racen kunnen hebben..
Wat ik uit de verschillende serieus te nemen podcasts begrijp gaat het vooral om dat laatste. Zeker nu RBPT’s erbij is gekomen is het bedrijf enorm gegroeid. Van 750 naar bijna dubbel zoveel mensen en ook dat bedrijf valt onder Horner. Het totaal raceteam vertegenwoordigt een waarde van ruim 2,5 miljard. Ik kan me best voorstellen dat Horner gedacht heeft: ik heb een veel verantwoordelijkere baan, ben overal verantwoordelijk voor maar intussen moet ik nog steeds verantwoording afleggen aan (na de dood van Mateschitz) en gozer van 40 en een wispelturige bejaarde man van bijna 80. Laat mij het autonoom doen en het gaat een stuk sneller. Ik lees links en rechts wat over aandelen. Dat zou ook best kunnen, zijn rivaal wolff heeft dat natuurlijk ook. Het zal nooit helemaal duidelijk worden waar die frictie precies is ontstaan, maar ergens daar zijn Horner en Marko elkaar kwijt geraakt, waarbij Marko uiteraard gedekt wordt door Oostenrijk en Horner heel slim toenadering heeft gezocht bij Thailand. Niet voor niks kwam die Thai vorige week heel demonstratief ineens het circuit oplopen..quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:51 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maar waarin verschillen de visies op RedBull nu dan tussen team Oostenrijk en team Thailand? Of zitten ze inhoudelijk wel op één lijn en gaat het enkel om de vraag wie het voor het zeggen heeft?
Ja die snap ik, alleen @Peterselieman kaartte aan dat Horner wellicht gepikeerd zou zijn omdat hij geen aandelen zou krijgen. Als de dochteronderneming zo in elkaar steekt dat RBR geen eigen aandelen uitgeeft, dan ga ik daar dan ook niet vanuit en moet Horner genoegen nemen met een riant salaris + eventuele bonusjes bij prestatie. Het lijkt mij namelijk sterk dat Horner aandelen wilt krijgen over het gehele Red Bull concern op basis van zijn prestaties in de F1.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het raceteam is gewoon 100% eigendom van RedBull GmbH. Dat geldt ook voor VCRB’s trouwens (en daar is Zak niet blij mee).
De complexiteit zit hem erin dat die situatie nooit een probleem was. RedBull GmbH regelde eigenlijk alles. Maar eigenlijk is ‘Oostenrijk’ daar maar voor 49% eigenaar van. In de praktijk bemoeide Thailand zich echter nooit met het raceteam. Dat was het kindje van Mateschitz.
Na zijn dood is er een machtsvacuüm ontstaan. Mateschitz had Marko als zijn link bij het team zitten. Daarom werd vaak gezegd dat Horner wel teambaas was, maar Marko eigenlijk machtiger was. De zoon van Mateschitz heeft niet de status van zijn vader en ik denk dat Horner zijn kans schoon heeft gezien door RB Thailand bij te schakelen, die eigenlijk natuurlijk formeel net iets meer macht hebben dan Oostenrijk. Immers: zij bezitten 51% van de aandelen. Daar is het hele conflict ontstaan. Gewoon pure machtspolitiek. Waarmee ze in de praktijk misschien wel het hele team ten gronde richten. Want het is niet Horner die de auto bouwt ofzo, die is ook puur afhankelijk van de mensen onder hem en een coureur van wereldklasse.
Dit.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:40 schreef Tijn het volgende:
En dan May en Hammond erbijquote:
Sorry maar een appje waarin letterlijk wordt gezegd dat ze op zoek moet naar een andere baan omdat ze niet langer wil doorgaan met de flirterige appjes/affaire is gewoon 100% reden voor ontslag. Dat een advocaat om zeer vage redenen dat anders ziet doet daar weinig aan af en zal wel een zeer technische redenering hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik hoorde iets, niet goed opgelet, dat hij een deel van het team (motor iirc) aan het weghalen was bij het team. Wellicht dat dat kwaad bloed heeft gezet (?). Het is hoogst opmerkelijk inderdaad.
Er wordt een smerig spel gespeeld. Eerst die aanklacht in 't openbaar over grensoverschrijdend gedrag en daarna relatief onschuldige WhatsApp-jes die met 124 journalisten wordt gedeeld. Dat laatste sloeg nergens op.
Dus inderdaad, wat is daar gebeurd?!
Dat appje heb ik niet gezien, maar ik heb ze ook niet allemaal doorgenomen. Ten tweede is de authenticiteit nog steeds niet bevestigd.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Sorry maar een appje waarin letterlijk wordt gezegd dat ze op zoek moet naar een andere baan omdat ze niet langer wil doorgaan met de flirterige appjes/affaire is gewoon 100% reden voor ontslag. Dat een advocaat om zeer vage redenen dat anders ziet doet daar weinig aan af en zal wel een zeer technische redenering hebben.
Als het nep zou zijn, dan zou Horner en de gehele PR machine van Red Bull dit constant met klem benadrukken. Nergens wordt door de aanwezige F1 pers meer betwist of de appjes nep zijn. Ze hebben het namelijk constant over "the leak".quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:39 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Dat appje heb ik niet gezien, maar ik heb ze ook niet allemaal doorgenomen. Ten tweede is de authenticiteit nog steeds niet bevestigd.
Ik ga nergens vanuit totdat het bevestigd is dat het echt of nep is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:50 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als het nep zou zijn, dan zou Horner en de gehele PR machine van Red Bull dit constant met klem benadrukken. Nergens wordt door de aanwezige F1 pers meer betwist of de appjes nep zijn.
Ga er maar vanuit dat het echt is.
Ik kan me niet voorstellen dat dit de reden is dat Marko, Jos en Max van Horner af zouden willen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Sorry maar een appje waarin letterlijk wordt gezegd dat ze op zoek moet naar een andere baan omdat ze niet langer wil doorgaan met de flirterige appjes/affaire is gewoon 100% reden voor ontslag. Dat een advocaat om zeer vage redenen dat anders ziet doet daar weinig aan af en zal wel een zeer technische redenering hebben.
Dat stuk had ik niet gelezen alleen deze appjes waren toch ook geen onderdeel van 't onderzoek naar horner?quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het gaat ook niet echt om die vrouw maar meer omdat Horner de macht over het racegedeelte van Red Bull naar zich toe wilde trekken en die Thai steunt hem daarin.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit de reden is dat Marko, Jos en Max van Horner af zouden willen.
Zou het ze om het geld gaan? Lijkt me niet bij die Thai, Horner wel, die ziet zichzelf wel in een soort van Toto rol, die heeft z'n investering in Mercedes wel wel vertienvoudigd zien worden denk ik.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
Vermoedelijk is het ook zo dat hoe zelfstandiger een raceteam is, hoe makkelijker het te verkopen is.
Misschien hoopt 'Thailand' daar ooit flink aan te verdienen.
Dat ooit zou ook al snel kunnen zijn want zonder Verstappen en Newey is RBR nog niet de helft waard. Dat snapt zelfs Jos wel.
Ze zullen geen 51% aandelen Redbull gekocht hebben omdat ze zo graag een F1-team wilden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou het ze om het geld gaan? Lijkt me niet bij die Thai, Horner wel, die ziet zichzelf wel in een soort van Toto rol, die heeft z'n investering in Mercedes wel wel vertienvoudigd zien worden denk ik.
Welke appje is dat dan? Ik denk dat ik 99% van de appjes wel heb doogenomen, maar in geen enkele staat dit genoemd volgens mij.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die hebben ze niet gekocht, de vader van deze Thai was de oprichter, Mateschitz heeft hem benaderd met een plan Red Bull drankjes te verkopen buiten Thailand, hij heeft ook de receptuur wat aangepast.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze zullen geen 51% aandelen Redbull gekocht hebben omdat ze zo graag een F1-team wilden.
Vaak worden deze overnames gefinancierd met geleend geld en wat miljardjes voor RBR zijn dan welkom
Die Thai heeft geen 51% aandelen gekocht. Zijn vader was de bedenker van de Red Bull drank en heeft het bedrijf samen met Mateschitz opgezet, die daarvoor 49% van de aandelen kreeg.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze zullen geen 51% aandelen Redbull gekocht hebben omdat ze zo graag een F1-team wilden.
Vaak worden deze overnames gefinancierd met geleend geld en wat miljardjes voor RBR zijn dan welkom
Aha, tnx.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die hebben ze niet gekocht, de vader van deze Thai was de oprichter, Mateschitz heeft hem benaderd met een plan Red Bull drankjes te verkopen buiten Thailand, hij heeft ook de receptuur wat aangepast.
De aandelen verhouding was 49-49 en 2% voor de zoon die nu dus de opvolger is.
Mateschitz had de zakelijke volmacht, deze is na z'n overlijden komen te vervallen waardoor je nu een andere verhouding hebt, de Thaise zoon is nu met 51% de baas.
Ze willen maar geen topic maken...quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Gaat het hier nou nog over dat gezeur over Horner...
Voorbeeldfunctie?quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze willen maar geen topic maken...
Waarom zou je over elke kwestie binnen de F1 een apart (uitzondering wb de races) topic maken?quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze willen maar geen topic maken...
dit ja, altijd maar die aparte topics, slaat nergens op.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:43 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom zou je over elke kwestie binnen de F1 een apart (uitzondering wb de races) topic maken?F1 Algemeen volstaat prima.
Dan kom ik weer terug op m'n eerste zin. Ik heb geen app gezien waarin letterlijk gezegd wordt dat ze een andere baan moet zoeken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:50 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als het nep zou zijn, dan zou Horner en de gehele PR machine van Red Bull dit constant met klem benadrukken. Nergens wordt door de aanwezige F1 pers meer betwist of de appjes nep zijn. Ze hebben het namelijk constant over "the leak".
Ga er maar vanuit dat het echt is.
Dat bijbeunen met dat interview 🤣quote:
Huh? Volgens mij quote je de verkeerdequote:Op donderdag 7 maart 2024 14:06 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Dan kom ik weer terug op m'n eerste zin. Ik heb geen app gezien waarin letterlijk gezegd wordt dat ze een andere baan moet zoeken.
Jij quote mij toch?quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:17 schreef Rnie het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij quote je de verkeerde
Ik denk dat je @Wienerschnitzels moet hebben betreft het statement omtrend ontslag.quote:
Niet zo gek, toch? Het domineert het F1-nieuws, wat prima kan in dit topic.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Gaat het hier nou nog over dat gezeur over Horner...
quote:De medewerkster van Red Bull Racing die de aanklacht indiende tegen teambaas Christian Horner wegens grensoverschrijdend gedrag is door het team geschorst met behoud van salaris. Gisteren verstreek de deadline voor de vrouw om tegen de uitkomst van het interne onderzoek in beroep te gaan. Horner werd daarin vrijgepleit.
De vrouw had gevraagd om naar Saoedi-Arabië te gaan om daar het team te steunen. In Jeddah vindt zaterdag de tweede Grand Prix van het seizoen plaats. Afgelopen zaterdag won Max Verstappen de openingsrace van het seizoen in Bahrein.
Ondanks de voor Horner positieve uitkomst van het onderzoek staat de positie van de Brit nog steeds zwaar ter discussie. Afgelopen donderdag, een dag na de zogenoemde vrijspraak, kwam door een anonieme mail compromitterend Whats-appverkeer tussen hem en de vrouw in kwestie op straart te liggen, inclusief foto’s en een video.
Who cares?quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:21 schreef Origami94 het volgende:
Ik snap het niet. Heeft dat wijf nou met Horner geneukt? Of is het bij sexting gebleven of zijn de screens nep?
het was een spion van Jos om Horner te laten verdwijnen, #mission failedquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:21 schreef Origami94 het volgende:
Ik snap het niet. Heeft dat wijf nou met Horner geneukt? Of is het bij sexting gebleven of zijn de screens nep?
Bron?quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:42 schreef DjVero het volgende:
[..]
Niet zo gek, toch? Het domineert het F1-nieuws, wat prima kan in dit topic.
De vrouw in kwestie is overigens geschorst. Gerechtigheid
[..]
Ik las alweer dat dat ontkend werd. Gisteren al door Chris Medland en vandaag door Jenna Fryer.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:42 schreef DjVero het volgende:
[..]
Niet zo gek, toch? Het domineert het F1-nieuws, wat prima kan in dit topic.
De vrouw in kwestie is overigens geschorst. Gerechtigheid
[..]
Dit ja, ze heeft geen gebruik gemaakt van die beroep optie, zou kunnen dat ze via de rechter nog wat gaat doen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bron?
En of dat gerechtigheid is, is ongewis.
En de ontkenning wordt teruggedraaidquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las alweer dat dat ontkend werd. Gisteren al door Chris Medland en vandaag door Jenna Fryer.
Het gaat toch over F1, het is meer dan alleen racen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een idee. Ik trek een streep, en daaronder wordt hier niet meer over dat onderwerp gepraat tenzij relevant voor bovenstaande video. Die reacties pleur ik ook gewoon weg.
Zodra ik thuis ben, maak ik een topic, en het staat jullie vrij om dat zelf al te doen als je hier per se over wil praten.
Kan het in dit topic weer over F1 gaan.
F1 / [F1-Feedback]quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat toch over F1, het is meer dan alleen racen.
fixed.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het was een spion van Jos Oliver Mintzlaff om Horner te laten verdwijnen, #mission failed
Ik heb 't idee dat ie het wel best vindt zo. Hij wint liever dan ie racet?quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat de route naar Ferrari nu afgesloten lijkt. Man, wat had hij daar de goat aller goaten kunnen worden.
NEEquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een idee. Ik trek een streep, en daaronder wordt hier niet meer over dat onderwerp gepraat tenzij relevant voor bovenstaande video. Die reacties pleur ik ook gewoon weg.
Zodra ik thuis ben, maak ik een topic, en het staat jullie vrij om dat zelf al te doen als je hier per se over wil praten.
Kan het in dit topic weer over F1 gaan.
Fucking fantastisch weer.quote:
De bal is de bal en een veld een veld. De kwaliteiten van een voetballer zelf hebben vele malen een groter effect op het spel dan een coureur heeft in de F1. Het materiaal is van groter belang in deze discipline van sport.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zijn het ook gewoon, heeft niets met vinden te makenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:55 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar ik blijf die twee van viaplay toch echt een stel uberdeuzen vinden.
quote:
Gaat Berger toch gelijk krijgen. Marko en Newey weg bij Red Bull en Verstappen naar Mercedesquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Volgens de Oostenrijkse tv staat Helmut Marko op het punt om te stoppen bij Red Bull. Hij ontkende het overigens niet net in t interview.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gaat Berger toch gelijk krijgen. Marko en Newey weg bij Red Bull en Verstappen naar Mercedes
Marko heeft het zelfs over een schorsing
https://racingnews365.nl/(...)or-red-bull-niet-uit
Macht staat gewoon een stapje hoger op de ladder dan succes.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:39 schreef Kickinalfa het volgende:
Het zou nog steeds oliedom zijn voor iedere betrokkene om dit te gaan lekken zeg, zelfs voor Marko.
Je bent 80 jaar, je kent een ongelooflijke succes periode en dan ga je dit doen?
Om te kotsen ja.quote:
De concurrenten hadden het niet beter kunnen doen qua saboteren. Wat een stelletje idioten daar zeg. Man man man,.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Om te kotsen ja.
Ordinair machtspelletje. Weer ergens in wroeten wat goed is. Voor wat?
Max had voor 5, 6 titels kunnen gaan hier als alles bij elkaar bleef en bij de absolute eeuwige top kunnen gaan horen.
Nu is het volgend jaar klaar. Uit.
Marko weg, Max weg, Newey weg. Team dood.
Op 3 plekken zelfs. Ook in het live topic. Maar het werd dan ook besproken in de nabeschouwing.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:19 schreef Nattekat het volgende:
F1 / [Horner saga] Keeping Up With The Carkrashians #1
Is nu een speciaal topic voor
Nu loopt het op twee plekken.
Daar hoort het enkel over de Horner saga te gaan, hier gaat het nu over de interne shitshow binnen Red Bull.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:19 schreef Nattekat het volgende:
F1 / [Horner saga] Keeping Up With The Carkrashians #1
Is nu een speciaal topic voor
Nu loopt het op twee plekken.
De horner saga is daar onderdeel van. In een volgend deel kan de titel wel aangepast worden lijkt me.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:21 schreef Rnie het volgende:
[..]
Daar hoort het enkel over de Horner saga te gaan, hier gaat het nu over de interne shitshow binnen Red Bull.
Het is allemaal onderdeel van dezelfde shitshowquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:21 schreef Rnie het volgende:
[..]
Daar hoort het enkel over de Horner saga te gaan, hier gaat het nu over de interne shitshow binnen Red Bull.
Ik zou even vegen in dat topic als het over Helmut Marko/Red Bull gaat. Wel zo netjes.
F1 lijkt net een grote sport met al haar randzaken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is allemaal onderdeel van dezelfde shitshow
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:23 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
De horner saga is daar onderdeel van.
Geloof me, dit is klaar.quote:"Ik was de laatste paar dagen voordat ik hier naartoe kwam natuurlijk met Helmut in Dubai. Dan heb je het niet alleen over de Formule 1 en ook over bepaalde zaken voor de toekomst."
Ik denk dat er in dat weekje in Dubai het een en ander besproken is wat zich de komende tijd zal openbaren.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Valt me wel een beetje tegen van max om zijn lot zo op te hangen aan dat van Marko.
Had gewoon je mond gehouden.
Dit was al eerder bekend en is nu bevestigd door Verstappen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Valt me wel een beetje tegen van max om zijn lot zo op te hangen aan dat van Marko.
Niet eerder dan 2026 hoor. Als je volgend seizoen al gaat dan gooi je gewoon een kampioenschap weg.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:40 schreef benhorse het volgende:
Max sowieso bij Mercedes volgend seizoen.
Helemaal eens. Maar juist daarom is de legacy van een coureur afhankelijk van andere factoren dan het aantal overwinningen of wereldkampioenschappen. Dat dit waar is lees ik hier nu al jaren want "Hamilton kan er niks van en het is allemaal aan de Merc-motor te danken"quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De bal is de bal en een veld een veld. De kwaliteiten van een voetballer zelf hebben vele malen een groter effect op het spel dan een coureur heeft in de F1. Het materiaal is van groter belang in deze discipline van sport.
Interesseert hem niks als het hem daar niet meer bevalt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Niet eerder dan 2026 hoor. Als je volgend seizoen al gaat dan gooi je gewoon een kampioenschap weg.
Ik denk dat dat hem dat geen fluit intresseert als het op deze manier moet. Hij gaf in 2021 al aan dat kampioen worden zijn enige "objective" was en de rest eigenlijk ziet als bonus.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Niet eerder dan 2026 hoor. Als je volgend seizoen al gaat dan gooi je gewoon een kampioenschap weg.
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
Omdat het geen betrekking meer heeft op het race weekend hier maar het nieuws dat het goed gaat met Sainz.
Open anders even een apart Sainz surgery topic. Kunnen jullie daar verder discusseren. Ik vind dit namelijk niet echt handig.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
Omdat het geen betrekking meer heeft op het race weekend hier maar het nieuws dat het goed gaat met Sainz.
Het hangt een beetje als een appendix aan dit topic.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:02 schreef Rnie het volgende:
[..]
Open anders even een apart Sainz surgery topic. Kunnen jullie daar verder discusseren. Ik vind dit namelijk niet echt handig.
Grapjas die Carlosquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:02 schreef Rnie het volgende:
[..]
Open anders even een apart Sainz surgery topic. Kunnen jullie daar verder discusseren. Ik vind dit namelijk niet echt handig.
nee, dat gaat wel een staartje krijgenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:06 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat hij dit heeft getiept?
F1 / Max Verstappen naar Mercedes?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:40 schreef benhorse het volgende:
Max sowieso bij Mercedes volgend seizoen.
In Down Under trapt Sainz hem weer op zijn staart.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, dat gaat wel een staartje krijgen
Hangt van zijn herstel afquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:27 schreef Rnie het volgende:
[..]
In Down Under trapt Sainz hem weer op zijn staart.
Flauwe grapquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:32 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hoop dat Ferrari zich niet blind staart op zijn herstel.
Waarbij het wel zo is dat sporters in de media niet altijd zeggen wat ze echt vinden/denken. Al is Max eigenlijk altijd uitgesproken, maar werd ook wel gezegd dat hij meer bezig is met de cijfers/records dan hij in interviews zegtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:56 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat hem dat geen fluit intresseert als het op deze manier moet. Hij gaf in 2021 al aan dat kampioen worden zijn enige "objective" was en de rest eigenlijk ziet als bonus.
Ik geloof wel dat Max dit meent hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij het wel zo is dat sporters in de media niet altijd zeggen wat ze echt vinden/denken. Al is Max eigenlijk altijd uitgesproken, maar werd ook wel gezegd dat hij meer bezig is met de cijfers/records dan hij in interviews zegt
Je moet ook niet op een blind paard weddenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:32 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hoop dat Ferrari zich niet blind staart op zijn herstel.
Door wie? Dat lijkt me vrij sterk hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij het wel zo is dat sporters in de media niet altijd zeggen wat ze echt vinden/denken. Al is Max eigenlijk altijd uitgesproken, maar werd ook wel gezegd dat hij meer bezig is met de cijfers/records dan hij in interviews zegt
Loyaliteit valt je tegen? Een zekere 4de titel opgeven (en waarschijnlijk zelfs een 5de), omdat je de man die jou de F1 binnen heeft gehaald en je al jarenlang steunt niet wil laten vallen? Dan ben je gewoon een echte kerel met principes waar je je aan houdt en niet opgeeft voor geld of roem. Hulde!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Mocht Max echt vertrekken, dan is het een hele grotequote:Op zaterdag 9 maart 2024 05:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Loyaliteit valt je tegen? Een zekere 4de titel opgeven (en waarschijnlijk zelfs een 5de), omdat je de man die jou de F1 binnen heeft gehaald en je al jarenlang steunt niet wil laten vallen? Dan ben je gewoon een echte kerel met principes waar je je aan houdt en niet opgeeft voor geld of roem. Hulde!
Die 4e geeft hij niet op lijkt me, tenminste ik kan me niet voorstellen dat hij tussentijds vertrekt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 05:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Loyaliteit valt je tegen? Een zekere 4de titel opgeven (en waarschijnlijk zelfs een 5de), omdat je de man die jou de F1 binnen heeft gehaald en je al jarenlang steunt niet wil laten vallen? Dan ben je gewoon een echte kerel met principes waar je je aan houdt en niet opgeeft voor geld of roem. Hulde!
De loyaliteit niet, maar had dit gewoon binnenskamers gehouden ipv in de media.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 05:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat zal vast geprobeerd zijn maar als de oplossingen op zijn komt het op straat te liggen, als ik het goed begrijp speelt het sinds de dood van Mateschitz eind 22.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:05 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De loyaliteit niet, maar had dit gewoon binnenskamers gehouden ipv in de media.
Ja, want dan waait alles over. Er speelt verder in dat team ook niks rondom andere kopstukken, zoals Newey. Echt, die mensen die denken dat door je kop in het zand te steken alles wel voorbij gaatquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Het is een beetje een herhaling van wat er bij Mercedes gebeurde toen Lauda overleed, vanaf toen is het ook alleen nog maar bergafwaarts gegaan daarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal vast geprobeerd zijn maar als de oplossingen op zijn komt het op straat te liggen, als ik het goed begrijp speelt het sinds de dood van Mateschitz eind 22.
Lijkt me sterk dat de invloed van een enkel persoon daar voor de volle 100% voor kan zorgen. Aandeel zeer zeker, maar niet helemaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een beetje een herhaling van wat er bij Mercedes gebeurde toen Lauda overleed, vanaf toen is het ook alleen nog maar bergafwaarts gegaan daar
iemand die de boel bij elkaar houdt kan echt wel het verschil maken en Mateschitz had het vetorecht, dat scheelt wel een slok.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:33 schreef Rnie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat de invloed van een enkel persoon daar voor de volle 100% voor kan zorgen. Aandeel zeer zeker, maar niet helemaal natuurlijk.
Deels eens hoor, maar ik geloof niet dat een Lauda of een Marko vol verantwoordelijk zijn wat betreft een team maken of kraken. Er komt nog zoveel meer bij kijken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
iemand die de boel bij elkaar houdt kan echt wel het verschil maken en Mateschitz had het vetorecht, dat scheelt wel een slok.
Max benadrukte gisteren alleen hoe hij er al jaaaaaaaaaren in staat mbt Marko.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:05 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De loyaliteit niet, maar had dit gewoon binnenskamers gehouden ipv in de media.
Makro is de nr 1 en zijn eigen vader nr 2, had ik niet verwachtquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Max benadrukte gisteren alleen hoe hij er al jaaaaaaaaaren in staat mbt Marko.
'Vanalles mag er gebeuren, je mag mn tegen vader zelfs zeggen zich even afzijdig te houden van een gp, maar van Marko blijf je met je poten af.'
Dat was al in een periode dat Jos continu bij Max was toen hij nog jonger was. Op een gegeven moment had het team gezegd dat Max ook op zijn eigen benen moest kunnen staan, logisch, en heeft Jos iets meer afstand genomen. Vorige week na de discussie tussen Jos en Christian is ook iets gezegd dat hij beter niet in Jeddah kon zijn oid. Even de boel laten rusten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Makro is de nr 1 en zijn eigen vader nr 2, had ik niet verwacht
ik had gelezen dat Jos dit weekend zelf moest racen, dus stond toch al niet op de agenda.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat was al in een periode dat Jos continu bij Max was toen hij nog jonger was. Op een gegeven moment had het team gezegd dat Max ook op zijn eigen benen moest kunnen staan, logisch, en heeft Jos iets meer afstand genomen. Vorige week na de discussie tussen Jos en Christian is ook iets gezegd dat hij beter niet in Jeddah kon zijn oid. Even de boel laten rusten.
Daar heeft Max zich niet over uitgelaten. Niks. Maar nu dat gerucht kwam over een eventuele schorsing van Marko, trekt hij de lijn.
Het is voor Marko ook wel moeilijk lijkt me op het persoonlijke vlak dan, als je in principe de baas bent want de grote baas steunt je eigenlijk in alle beslissingen, dan opeens ligt die verhouding anders en dat op 80 jarige leeftijd.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:42 schreef Rnie het volgende:
[..]
Deels eens hoor, maar ik geloof niet dat een Lauda of een Marko vol verantwoordelijk zijn wat betreft een team maken of kraken. Er komt nog zoveel meer bij kijken.
De Verstappens staan sowieso wel bekend om hun loyaliteit. Het is opvallend hoeveel sponsors van Jos nu Max ook steunenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 05:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee het zal niet volledig verantwoordelijk zijn, maar er zullen al wel dingen gerommeld hebben, het wegvallen van zo iemand kan dan net de eerste dominosteen zijn die het hele gedonder in werking steltquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:42 schreef Rnie het volgende:
[..]
Deels eens hoor, maar ik geloof niet dat een Lauda of een Marko vol verantwoordelijk zijn wat betreft een team maken of kraken. Er komt nog zoveel meer bij kijken.
Horner denkt dat Marko dat gedaan heeft. Jos heeft al aangegeven daar niets mee te maken te hebben.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:40 schreef Breekfast het volgende:
Het is nu trouwens ook wel overduidelijk dat kamp Verstappen het verhaal over die appjes van Horner naar de Telegraaf heeft gelekt.
Dan ben je als Jos Verstappen zijnde toch wel echt heel smerig bezig.
Na de gedane uitspraken staan de "Verstappens" redelijk gelijk aan Marko wat mij betreft.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Horner denkt dat Marko dat gedaan heeft. Jos heeft al aangegeven daar niets mee te maken te hebben.
Dus is het aan ons om te bepalen welke van deze twee wij überhaupt in staat achten anoniem te mailen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Horner denkt dat Marko dat gedaan heeft. Jos heeft al aangegeven daar niets mee te maken te hebben.
Los van dat ik Marko er wel voor aan zie dat hij niet eens weet hoe hij een mail moet versturen (laat staan anoniem), vanwaar de connectie met de Telegraaf? Dat brengt toch wel een sterk vermoeden dat de Verstappens hier bij betrokken zijn geweest.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Marko zal door de connectie met de Verstappens ook wel Erik van Haren regelmatig zijn tegengekomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Los van dat ik Marko er wel voor aan zie dat hij niet eens weet hoe hij een mail moet versturen (laat staan anoniem), vanwaar de connectie met de Telegraaf? Dat brengt toch wel een sterk vermoeden dat de Verstappens hier bij betrokken zijn geweest.
Sterkte!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:46 schreef WillemsJ het volgende:
Ik wens jullie alvast veel kijkplezier. Ik kijk later, ben nu helaas wegens familieomstandigheden in het ziekenhuis 😢
Dankje wel!quote:
Ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen! Zou wel een stunt zijn! Beter nemen ze Newey mee maar blijkbaar eventueel naar Ferrari…quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:34 schreef benhorse het volgende:
Marko en Max naar Merc
Jos
https://www.formule1.nl/n(...)ger-niki-lauda-zijn/
Oordopjes in.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:48 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Dankje wel!
Ik haat terugkijken qua races… hopen dat ik niemand tegenkom die opeens iets over de race gaat praten…
Prioriteiten, uiteraardquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:46 schreef WillemsJ het volgende:
Ik wens jullie alvast veel kijkplezier. Ik kijk later, ben nu helaas wegens familieomstandigheden in het ziekenhuis 😢
Om eerlijk te zijn snap ik sowieso niet dat-ie dit nog wil doen op z'n 80e.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is voor Marko ook wel moeilijk lijkt me op het persoonlijke vlak dan, als je in principe de baas bent want de grote baas steunt je eigenlijk in alle beslissingen, dan opeens ligt die verhouding anders en dat op 80 jarige leeftijd.
Beetje races kijken van dichtbij, elke dag uiteten, blauwe pilletjes vreten en high class escort sletjes van 25 volblaffen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn snap ik sowieso niet dat-ie dit nog wil doen op z'n 80e.
Oh ja, ik snap wel dat-ie op de paddock wil zijn. Ik snap niet waarom-ie nog enig werk wil doenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Beetje races kijken van dichtbij, elke dag uiteten, blauwe pilletjes vreten en high class escort sletjes van 25 volblaffen.![]()
Waarom niet zou ik eerder zeggen.
Echt werk is het natuurlijk niet te noemen wat hij doet, is het wel?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh ja, ik snap wel dat-ie op de paddock wil zijn. Ik snap niet waarom-ie nog enig werk wil doen
Denk dat Sainz iedere coureur op dit moment liever in de Red Bull stapt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:23 schreef vosss het volgende:
Als de bom barst wel lullig voor Sainz als Lewis meteen buiten geflikkerd wordt om Max naar Mercedes te halen.
Ok 1-0 voor jou.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat Sainz iedere coureur op dit moment liever in de Red Bull stapt.
Alleen in de NL taalversie maar niet in het engels, mmmmmquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:01 schreef benhorse het volgende:
Helmut
https://www.gpfans.com/nl(...)r-naar-buiten-lekte/
Gerucht toch nog?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:09 schreef Starflyer het volgende:
Jerome D'Ambrosio gaat Hamilton achterna naar Ferrari.
https://www.motorsport.co(...)at-ferrari/10585383/
Jaquote:
Nee laat maar. Ik klik niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:52 schreef benhorse het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-graag-willen-hebben
Toto WIL Max
Dit dus Max kan vanalles zeggen maar als RB de winnende auto heeft gaat hij echt niet in een andere auto zitten. Plus Mercedes is in mijn ogen geen team voor hem veel te gemaakt daar kan hij vast niet zeggen wat hij denkt.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alleen wil Max niet in een team wat niet wint.
Ik denk dat Verstappen dusdanig credits heeft opgebouwd dat hij dat wel mag hoor.quote:Op zondag 10 maart 2024 07:33 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dit dus Max kan vanalles zeggen maar als RB de winnende auto heeft gaat hij echt niet in een andere auto zitten. Plus Mercedes is in mijn ogen geen team voor hem veel te gemaakt daar kan hij vast niet zeggen wat hij denkt.
Het is gewoon een beetje interne powerplay, hij steunt Marko openlijk en die zg schorsing is ook meteen uit de lucht. Die hele Horner affaire wordt door kamp Oostenrijk incl Verstappen ook alleen maar gebruikt om hem toontje lager te laten zingen.quote:Op zondag 10 maart 2024 07:33 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dit dus Max kan vanalles zeggen maar als RB de winnende auto heeft gaat hij echt niet in een andere auto zitten. Plus Mercedes is in mijn ogen geen team voor hem veel te gemaakt daar kan hij vast niet zeggen wat hij denkt.
Volgens de geruchten wilt Horner RBR met Britse investeerders kopen. Ze willen gewoonweg niet dat Horner de volledige macht krijgt binnen RBR omdat het een powerplay aangaande Marko is. Aangezien Marko een contract heeft met Red Bull Gmbh, krijgt Horner met deze overname dus zeggenschap over Helmut Marko's rol binnen RBR. Horner is Marko liever kwijt dan rijk (hoe en waarom zullen tal van zaken zijn) en dat vinden de Verstappens niet echt tof.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:45 schreef Questular het volgende:
Ik zal het wel gemist hebben maar waarom wil een deel van RB overduidelijk Horner weg hebben?
Dit heb ik me ook al afgevraagd in het dedicated topic. Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:45 schreef Questular het volgende:
Ik zal het wel gemist hebben maar waarom wil een deel van RB overduidelijk Horner weg hebben?
IndyCar was al bezig op Ziggo (kanaal 13)quote:
Het was denk ik: Als Horner 'wint' en dus blijft, verliest Helmut Marko (als vertegenwoordiger van Red Bull Oostenrijk in het team). En als Marko gaat, gaat Max ook. Dat heeft hij gisteren nog zelf bevestigd "Ik ga, en dat weten ze"quote:Op zondag 10 maart 2024 16:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit heb ik me ook al afgevraagd in het dedicated topic. Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk.
Wat wel duidelijk is, is dat Horner geprobeerd heeft om 'Oostenrijk' buitenspel te zetten en er helemaal 'zijn' team van te maken. Ik snap dat dat niet goed gevallen is bij Marko en de zijnen. Maar m.i. moet er toch meer aan de hand zijn wat de kritiek op Horner betreft. Ik bedoel, als je vindt dat hij top presteert, alles goed doet en de perfecte toekomstvisie voor het team heeft, dan juich je het als medewerker of coureur toch alleen maar toe als hij meer macht krijgt, zou ik denken?
Nu kan ik zelf alvast wel 1 aspect bedenken waar Horner steken laat vallen, namelijk zijn beoordeling van de kwaliteiten van coureurs. Want sorry hoor, als je nu nog niet ziet dat RIC ver over de datum is, dan scheelt er toch wel wat aan je.
Op het moment lijkt zelfs een rookie met een half race weekend aan ervaring een betere keus dan Lewis...quote:Op zondag 10 maart 2024 20:53 schreef PzKpfw het volgende:
Bij Ferrari zullen ze wellicht nu ook al spijt hebben van de deal met Lewis wetende dat het toch enigszins rommelt bij Red Bull. Als er een coureur is die weer kampioen kan worden in de Ferrari dan is het wel Verstappen.
Als het weer F1 insider is dat het heeft aangeslingerd heeft Ralf Bach weer een smsje van Herr Mintzlaff gehadquote:Op zondag 10 maart 2024 22:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, de volgende geruchtenmolen is op gang. Horner wordt wellicht voor de race van Australië ontslagen:
https://www.f1maximaal.nl(...)-australie-ontslagen
Let wel, dit is een GERUCHT
Ik ben wel heel benieuwd naar die betrouwbare bronnen waarover gesproken wordt
Alles kanquote:Op zondag 10 maart 2024 22:46 schreef Sabata het volgende:
[..]
Als het weer F1 insider is dat het heeft aangeslingerd heeft Ralf Bach weer een smsje van Herr Mintzlaff gehad
Allang besproken johquote:Op zondag 10 maart 2024 22:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, de volgende geruchtenmolen is op gang. Horner wordt wellicht voor de race van Australië ontslagen:
https://www.f1maximaal.nl(...)-australie-ontslagen
Let wel, dit is een GERUCHT
Ik ben wel heel benieuwd naar die betrouwbare bronnen waarover gesproken wordt
Oh kan dusquote:
Zie het Saga-topic.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh kan dus
Waar is het ontkracht?
Daarom ook geruchtquote:Op zondag 10 maart 2024 22:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Zie het Saga-topic.
Maar goed, iedereen haalt 'betrouwbare' bronnen en 'insiders' aan, zowel de mensen die zeggen dat hij ontslagen wordt als diegene van de tweet die NK daar plaatste, dus we weten nog niks.
quote:Op zondag 10 maart 2024 20:58 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Op het moment lijkt zelfs een rookie met een half race weekend aan ervaring een betere keus dan Lewis...
Sporting Director Jonathan Wheatley. Was al besproken tijdens het Horndog onderzoek.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alles kan
Ik ben vooral benieuwd wie hem gaat opvolgen, mocht hij echt ontslagen worden.
Ik denk dat het inderdaad op zo'n manier gespeeld wordt. Horner wilde teveel, beetje overmoedig geworden en nu wordt die op een harde manier weer even netjes op zijn plek gezet.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje interne powerplay, hij steunt Marko openlijk en die zg schorsing is ook meteen uit de lucht. Die hele Horner affaire wordt door kamp Oostenrijk incl Verstappen ook alleen maar gebruikt om hem toontje lager te laten zingen.
Nu te hopen dat het rustig blijft, dan waait dat ook wel weer over.
Als dit een manier was om hem op zijn plek te zetten dan is het bepaald niet netjes te noemen met lekken en achter de rug om manoevres.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad op zo'n manier gespeeld wordt. Horner wilde teveel, beetje overmoedig geworden en nu wordt die op een harde manier weer even netjes op zijn plek gezet.
Jesse Marsch, Domineco Tedesco en Max Eberl entered the chatquote:Op maandag 11 maart 2024 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als dit een manier was om hem op zijn plek te zetten dan is het bepaald niet netjes te noemen met lekken en achter de rug om manoevres.
Verder snap ik niet goed waarom er door Red Bulls directie op een dergelijke kleuter wijze gereageerd zou worden op een vrij normaal zakelijk voorstel, eigenlijk. Alleen Marko zie ik er voor aan om zo te reageren maar niet de directie van Red Bull.
Is er een voorstel geweest dan?quote:Op maandag 11 maart 2024 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als dit een manier was om hem op zijn plek te zetten dan is het bepaald niet netjes te noemen met lekken en achter de rug om manoevres.
Verder snap ik niet goed waarom er door Red Bulls directie op een dergelijke kleuter wijze gereageerd zou worden op een vrij normaal zakelijk voorstel, eigenlijk. Alleen Marko zie ik er voor aan om zo te reageren maar niet de directie van Red Bull.
Ik weet niet of dit overwaait zonder dat Marko of Horner opstapt. Ik kan me moeilijk voorstellen dat die twee nog door een deur kunnen, de relatie is behoorlijk verziekt.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje interne powerplay, hij steunt Marko openlijk en die zg schorsing is ook meteen uit de lucht. Die hele Horner affaire wordt door kamp Oostenrijk incl Verstappen ook alleen maar gebruikt om hem toontje lager te laten zingen.
Nu te hopen dat het rustig blijft, dan waait dat ook wel weer over.
Dat was het vorig jaar ook al, eigenlijk sinds de dood van Mateschitz, ik heb ook geen glazen bol maar je hoeft geen vrienden te zijn om wel met elkaar te kunnen werken.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit overwaait zonder dat Marko of Horner opstapt. Ik kan me moeilijk voorstellen dat die twee nog door een deur kunnen, de relatie is behoorlijk verziekt.
Nee, maar ik heb wel het gevoel dat er nu een bom gebarsten is. Als ik Christian Horner was zou ik Marko iig niet meer hoeven zien, in welke hoedanigheid dan ook. Ik bedoel, privéberichten naar de krant lekken, holy shit. Dat is toch niet normaal?quote:Op maandag 11 maart 2024 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was het vorig jaar ook al, eigenlijk sinds de dood van Mateschitz, ik heb ook geen glazen bol maar je hoeft geen vrienden te zijn om wel met elkaar te kunnen werken.
Is dat bewezen dan?quote:Op maandag 11 maart 2024 09:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel het gevoel dat er nu een bom gebarsten is. Als ik Christian Horner was zou ik Marko iig niet meer hoeven zien, in welke hoedanigheid dan ook. Ik bedoel, privéberichten naar de krant lekken, holy shit. Dat is toch niet normaal?
Tja, beetje moeilijk voor ons om dat vanaf hier te bepalen, maar het ORF bracht dat nieuws en dat zijn toch niet de minsten. Sowieso zal Horner wel weten hoe het zit, ga ik vanuit.quote:
Hij heeft in een interview later bij ORF gezegd dat hij dat uiteraard niet was en amper weet hoe z'n iphone werkt.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, beetje moeilijk voor ons om dat vanaf hier te bepalen, maar het ORF bracht dat nieuws en dat zijn toch niet de minsten. Sowieso zal Horner wel weten hoe het zit, ga ik vanuit.
Dat weten we, zoals gewoonlijk, niet, er gaan geruchten. Eigenlijk is overal een gerucht voor want dezelfde geruchten molen claimt ook dat de Thai's aandeelhouders RBR willen loskoppelen van Red Bull Gmbh wat zakelijk niet eens zo gek zou zijn.quote:
Is dat bewezen dan?quote:Op maandag 11 maart 2024 09:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel het gevoel dat er nu een bom gebarsten is. Als ik Christian Horner was zou ik Marko iig niet meer hoeven zien, in welke hoedanigheid dan ook. Ik bedoel, privéberichten naar de krant lekken, holy shit. Dat is toch niet normaal?
Ook weer geruchten, er zijn ook geruchten dat Horner dit achter de rug van het Oostenrijk deel wilde doen, die hebben toch 49%, dan is het toch geen vrij normaal zakelijk voorstel?quote:Op maandag 11 maart 2024 10:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat weten we, zoals gewoonlijk, niet, er gaan geruchten. Eigenlijk is overal een gerucht voor want dezelfde geruchten molen claimt ook dat de Thai's aandeelhouders RBR willen loskoppelen van Red Bull Gmbh wat zakelijk niet eens zo gek zou zijn.
Wat heeft het Oostenrijkse deel dan in te brengen, met name de Red Bull directie, als de grootste aandeelhouder daar ja of nee op zegt? Ga je dan als directie slinks mensen beschadigen en zaken laten lekken? Zo ja, dan is de directie degene die heel snel vervangen moet worden.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook weer geruchten, er zijn ook geruchten dat Horner dit achter de rug van het Oostenrijk deel wilde doen, die hebben toch 49%, dan is het toch geen vrij normaal zakelijk voorstel?
Even los of dit zakelijk interessant is, het is al een zelfstandige onderneming binnen de groep.
Gaan we weer met aannames en geruchten, als ik een bedrijf met jou heb en ik heb 51%, dan kan ik toch gewoon open kaart spelen over hoe ik het zie want uiteindelijk moet je daar in mee gaan of jouw deel verkopen.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat heeft het Oostenrijkse deel dan in te brengen, met name de Red Bull directie, als de grootste aandeelhouder daar ja of nee op zegt? Ga je dan als directie slinks mensen beschadigen en zaken laten lekken? Zo ja, dan is de directie degene die heel snel vervangen moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |