Gisteren liep hij zich ook te drukken toen de spullen van het kerstdiner geruimd moesten wordenquote:Op maandag 4 maart 2024 11:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vind ik ook hij ksn ook nog wel even mee helpen dekken
Die Ty moet ook niet te belangrijk gemaakt worden...Dat was de troostprijs.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ah dat was geen pon he...hij mocht bij de game van gisteren een volgorde bepalen.
vandaag had hij geen bijzondere rol dacht ik..
Groot gelijkquote:Op maandag 4 maart 2024 11:16 schreef -river- het volgende:
Traschley wil Glenn een rol in haar Koninkrijk geven maar hij negeert het heel verstandig
Zet de streams uit, dan hebben we geen SL meer. Ze zien gewoon wat jij doetquote:Op maandag 4 maart 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
Zet ik str 2 over naar str1 omdat ik daar de koptel van op heb gaan ze op 1 ook een SL doen
Toch nog iemand verstandigquote:Op maandag 4 maart 2024 11:16 schreef -river- het volgende:
Traschley wil Glenn een rol in haar Koninkrijk geven maar hij negeert het heel verstandig
quote:
Uit de woorden van Tyron opgemaakt wel, maar niets is zekerquote:
Hij is ook niet echt spraakmakend juist omdat hij zo normaal is vergeleken met de rest. Ondanks dat ik hem het leukst vind zou een huis vol Glennen wel heel saai worden.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hij is alleen niet vaak in beeldop de momenten dat ik kijk
De dames K en A zijn Glenn aan het bespelen, hij moet zijn ogen opendoen Iemand sluit zich volledig bij het anere team aanquote:Op maandag 4 maart 2024 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is ook niet echt spraakmakend juist omdat hij zo normaal is vergeleken met de rest. Ondanks dat ik hem het leukst vind zou een huis vol Glennen wel heel saai worden.
Iets neer gehangen omdat ze de minste had, maar meer weet ik ook nietquote:Op maandag 4 maart 2024 11:25 schreef Frummelie het volgende:
Wat heeft Ashley gedaan bij Rohani niemand mag het wetenDat mis ik weer net
Iets met een blauwe ticket, ik denk dat die niet in Rohani d'r kerstboom thuis hoorde...quote:Op maandag 4 maart 2024 11:25 schreef Dotteke het volgende:
Net te laat om te horen wat, maar ik hoor Ashley tegen Glen zeggen. Niet zeggen hoor ze mag niet weten dat ik dat heb gedaan
Doe eens normaal.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley een steenpuist boven haar oog.![]()
Dat krijg je er van.
Al die nare negatieve gedachten over je medespelers.
Ik denk dat dat over Alice gaat. Die speelde net ook samen met Tyrone en Randyquote:Op maandag 4 maart 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De dames K en A zijn Glenn aan het bespelen, hij moet zijn ogen opendoen Iemand sluit zich volledig bij het anere team aan
Ashley heeft het er maar druk mee om Alice genomineerd te krijgen. Dom als de Belgen er in meegaan.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De dames K en A zijn Glenn aan het bespelen, hij moet zijn ogen opendoen Iemand sluit zich volledig bij het anere team aan
Stoken over Alicequote:Op maandag 4 maart 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er gaat komende zaterdag geen vrouw, je hebt daar niets aan deze week. En er gaat ook geen Nederlander.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ashley heeft het er maar druk mee om Alice genomineerd te krijgen. Dom als de Belgen er in meegaan.
Ze bedoelt iemand die niet voor Ashley haar clan kiest en volledige trouw zweert is onbetrouwbaar.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:27 schreef Dotteke het volgende:
Tom kan je niet overtuigen zegt Ash
Maar volgens Ka ziet hij het wel
Ash vindt dat Tom zijn ogen moet openen op dat vlak
Iemand die van links naar rechts zwalkt is onbetrouwbaar
Ooh dan heeft ze waarschijnlijk die blauwe ticket in die boom gehangen van Rohani.. effe Ashley in de gaten houden, dit vertelt ze vast nog wel tegen Tom of Danny...quote:Op maandag 4 maart 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iets neer gehangen omdat ze de minste had, maar meer weet ik ook niet
Ze heeft al een hoorntje van de duivel wat doorbreekt zitten boven haar wenkbrauw zitten, staat op punt van doorbrekenquote:Op maandag 4 maart 2024 11:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ashley heeft het er maar druk mee om Alice genomineerd te krijgen. Dom als de Belgen er in meegaan.
Heeft zeker weten ook bij tom dingen gehangen zo is Alice.nquote:Op maandag 4 maart 2024 11:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat dat over Alice gaat. Die speelde net ook samen met Tyrone en Randy
dat is toch goed dan voor Ro?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dan heeft ze waarschijnlijk die blauwe ticket in die boom gehangen van Rohani.. effe Ashley in de gaten houden, dit vertelt ze vast nog wel tegen Tom of Danny...
Ja dus als je gewoon je eigen pad kiest ben je niet te vertrouwen en moet de generaal iedereen tegen die persoon opzetten. Als de andere onderdanen daarmee ingaan zijn ze zwakquote:Op maandag 4 maart 2024 11:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze bedoelt iemand die niet voor Ashley haar clan kiest en volledige trouw zweert is onbetrouwbaar.
Ain't gonna happen any time soon...quote:Op maandag 4 maart 2024 11:31 schreef Dotteke het volgende:
As zegt de bruutste bank ooit als je drie naast elkaar zet die al een keer genomineerd zijn
Nou Ash hoppa meld je maar aan als vrijwilligster
Ik kijk niet meer naar dat gelul van haarquote:Op maandag 4 maart 2024 11:31 schreef Dotteke het volgende:
As zegt de bruutste bank ooit als je drie naast elkaar zet die al een keer genomineerd zijn
Hoorde het haar ook zeggenquote:Op maandag 4 maart 2024 11:31 schreef Dotteke het volgende:
ja zou wel stom szijn iddquote:Op maandag 4 maart 2024 11:32 schreef Verida het volgende:
Ik begrijp niet helemaal dat Alice dus "vergeten " is dat zij door Ron en consorten op de bank is gezet, om zogenaamd Ashley eruit te krijgen.
Klopt door randy maar Alice is ook niet vergeten dat ashley en jimmy haar genomineerd hebben van de weekquote:Op maandag 4 maart 2024 11:32 schreef Verida het volgende:
Ik begrijp niet helemaal dat Alice dus "vergeten " is dat zij door Ron en consorten op de bank is gezet, om zogenaamd Ashley eruit te krijgen.
Dat doen ze toch ieder jaarquote:Op maandag 4 maart 2024 11:33 schreef marky het volgende:
Hier is toch geen moer meer aan. Ze spelen achterelkaar de andere eruit. Dit wordt een partij een saai dit jaar.
Dat Alice niet te vertrouwen is.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Tom moet iets zelf gaan inzien want je kunt hem niet overtuigen aldus Ashely
Geen idee wat
wat een gekonkel weer
komt vast van de crumble van gisterenquote:Op maandag 4 maart 2024 11:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley een steenpuist boven haar oog.![]()
Dat krijg je er van.
Al die nare negatieve gedachten over je medespelers.
Dat is Alice.......die ze bedoelt.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze probeert met man en macht dat ALice er op komtquote:Op maandag 4 maart 2024 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is Alice.......die ze bedoelt.
Fluisterde ze tijdens het kapot maken van kadootjes in Karen en Danny hun oor....
Nou ja ze kiest duidelijk voor Ty. Daar schijnt ze dus ook ballen in de boom te hebben gehangen.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat Alice geen soldaat in het leger van ashley is
Je zegt het zelf al, 'om Ashley eruit te krijgen'. Wat dat 'zogenaamd' er tussen doet begrijp ik niet, want die actie was niet op Alice, maar op Ashley gericht.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:32 schreef Verida het volgende:
Ja ze doet net alsof ze blond is, maar ondertussen beseft ze heel goed, dat als Alice zou gaan, zei heel dicht bij de finale week isquote:Op maandag 4 maart 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze probeert met man en macht dat ALice er op komt
Juist omdat ze GEEN meeloper is wil traschley haar eruit hebben en ze is als NL dame haar directe concurrent.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:37 schreef freaky40 het volgende:
Alice is een domme mee loper, 'Zwitserland' en een uber politiek correcte muts en niet te vertrouwen al voor dat ze een duo vormde met Ashley een paar weken terug.
Lijkt me logisch, Alice is de andere Nederlandse vrouw nog, Dus als ze die kwijt kan spelen, is haar kans om de finale te halen een stuk groter geworden.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Terwijl Glenn best goed met Ty en Randy kan.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap echt die Glenn enzo niet dat ze ashley zoveel ruimte geven.met haar gestook en gekonkel.
Ik ook niet, En denk hoe dan?????quote:Op maandag 4 maart 2024 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap echt die Glenn enzo niet dat ze ashley zoveel ruimte geven.met haar gestook en gekonkel.
In het andere groepje konkelen en stoken ze net zo hard, zo niet nog harder. Zo gaat dat al jaren in BB.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
ik kan dit niet echt gekonken vinden, ze is druk in der hoofd aan bedenken wat het beste tacktiek nu is voor het spel en wie van der groep mee kan en ja Karen zelf heeft geen verstand die heeft een lege blik als die kijkt die Ash is gewoon aan nadenken.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
Ik bedoelde dat zogenaamd, omdat ze dat als reden opgaven.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, 'om Ashley eruit te krijgen'. Wat dat 'zogenaamd' er tussen doet begrijp ik niet, want die actie was niet op Alice, maar op Ashley gericht.
Voor Alice is het niet 'vergeten', maar 'kiezen tussen twee kwaden' waarbij ze logischerwijs kiest voor de kant die het niet op haar gemunt heeft. Dat dit niet de kant van Ashley is mag wel duidelijk zijn..
Yep daar gaat ze , bij Tom of hij iets opvallends heeft gezien.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze gaat ze allemaal af, eerst Karen, dan Danny, vervolgens Glenn en nu weer deze twee..quote:
Alleen bij Ashley is het continu en een factor waarom de sfeer in dat huis naar de klote is.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik kan dit niet echt gekonken vinden, ze is druk in der hoofd aan bedenken wat het beste tacktiek nu is voor het spel en wie van der groep mee kan en ja Karen zelf heeft geen verstand die heeft een lege blik als die kijkt die Ash is gewoon aan nadenken.
dat doet die andere groep ook waaronder een TY tegen Randy enzo is allemaal spel strategie verder niet stappen uitbepalen die komen gaan
Zei ze niet bij een van haar nominaties dat de kijkers dat gestook van de andere zien en haar daarom er in hebben gelatenquote:Op maandag 4 maart 2024 11:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Yep daar gaat ze , bij Tom of hij iets opvallends heeft gezien.
Mooi dat Jimmy er nu bij zit.
Ze probeert nu Alice zwart te maken .
Dat gaat bij Tom denk ik niet lukken. Tom kent Alice beter dan Asley en Jimmy.
Het gif zit door de hele groep heen.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja ze gaat ze allemaal af, eerst Karen, dan Danny, vervolgens Glenn en nu weer deze twee..
Maar het gif zit elders hoor
Mooi TV momentjequote:Op maandag 4 maart 2024 11:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Yep daar gaat ze , bij Tom of hij iets opvallends heeft gezien.
Mooi dat Jimmy er nu bij zit.
Ze probeert nu Alice zwart te maken .
Dat gaat bij Tom denk ik niet lukken. Tom kent Alice beter dan Asley en Jimmy.
Kijkers thuis zien dat en buiten haar ****** zal ze zwaar stemmen gaan verliezen.quote:
Je weet toch .. alleen als het iemand is die je leuk vindt mag het ... anders is het gif.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Het gif zit door de hele groep heen.
Niet perse alleen bij Ashley, dat is nu eenmaal het spel, het is zaak om anderen weg te krijgen om zelf over te blijven.
Ze vist naast het net bij Tomquote:Op maandag 4 maart 2024 11:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach Ashley stookt het vuurtje nog maar eens op.
Vieze Slang
ja, het is erg gekleurd dit jaar.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je weet toch .. alleen als het iemand is die je leuk vindt mag het ... anders is het gif.
Maar niet om Alice eruit te krijgen en vorige week heeft Ashley heel hard geprobeerd om Alice op de bank te krijgen om haar daadwerkelijk eruit te krijgen. Ty heeft dat in zijn wandeling met haar in de tuin duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat zogenaamd, omdat ze dat als reden opgaven.
maar ondertussen hadden ze \wel gewoon Alice op de bank gezet, in de hoop dat die zou mogen blijven maar die zekerheid hadden ze natuurlijk helemaal niet.
Ah .. het orakel van waarheid Tyquote:Op maandag 4 maart 2024 11:50 schreef marky het volgende:
[..]
Maar niet om Alice eruit te krijgen en vorige week heeft Ashley heel hard geprobeerd om Alice op de bank te krijgen om haar daadwerkelijk eruit te krijgen. Ty heeft dat in zijn wandeling met haar in de tuin duidelijk gemaakt.
Ashley je moet dieper graven nog verder poeren......quote:Op maandag 4 maart 2024 11:49 schreef zodeju het volgende:
Heerlijk, Ja Ashley sommige willen graag even los van het spel en normale gesprekken....Puntje voor Tom.
Alice heeft hem net nog verteld ook dat ze hem 1 of 2 tokens had gegeven (in die boom).quote:Op maandag 4 maart 2024 11:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Alice is voor Tom daar een vriendin
Tom vindt het mooi hoe zij speelt, maar speelt niet met haar
Dat wisten ze niet van te voren, voor hetzelfde geld was Alice niet geredquote:Op maandag 4 maart 2024 11:50 schreef marky het volgende:
[..]
Maar niet om Alice eruit te krijgen en vorige week heeft Ashley heel hard geprobeerd om Alice op de bank te krijgen om haar daadwerkelijk eruit te krijgen. Ty heeft dat in zijn wandeling met haar in de tuin duidelijk gemaakt.
Dus dat en dat is slim anders red je het nietquote:Op maandag 4 maart 2024 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy en Ashley hebben er belang bij Nederlanders uit te spelen. Simple as that.
Dit is zo manipuleren van ashley tussen Tom en Alice. Tom ziet ze bij hun. Hij vind dat Alice mag doen van hem ze is pas 19 jaar en heel volwassen en is logisch.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy en Ashley hebben er belang bij Nederlanders uit te spelen. Simple as that.
Wat moet ze dan zeggen? Weet je... stem maar met hun mee op mij?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit is zo manipuleren van ashley tussen Tom en Alice. Tom ziet ze bij hun. Hij vind dat Alice mag doen van hem ze is pas 19 jaar en heel volwassen en is logisch.
Ik zie dat toch anders.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ben super trots op Tom, hij laat zich niet ompraten.
*******quote:Op maandag 4 maart 2024 11:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Kijkers thuis zien dat en buiten haar *****8 zal ze zwaar stemmen gaan verliezen.
Die liegt makkelijk he.quote:
Hij mag wel oppassen straks groeien er hoorntjes op zijn voorhoofd......net zoals bij Ashley........(.dat zei mijn moeder altijd als ik aan het liegen was)quote:Op maandag 4 maart 2024 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
Valt me op dat jimmy altijd een knalrode kop heeft als hij aan het manipuleren en stoken is.
[..]
Die liegt makkelijk he.
Heb je dat niet zien benoemen toen men los ging op andere deelnemers die het spel spelen. Inderdaad gekleurd.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Het gif zit door de hele groep heen.
Niet perse alleen bij Ashley, dat is nu eenmaal het spel, het is zaak om anderen weg te krijgen om zelf over te blijven.
Tom mag Alice niet meer leuk vinden.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Tom moet iets zelf gaan inzien want je kunt hem niet overtuigen aldus Ashely
Geen idee wat
wat een gekonkel weer
Ja erg he gewoon te gek voor woordenquote:Op maandag 4 maart 2024 12:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tom mag Alice niet meer leuk vinden.
Misschien speelt Tom wel veel slimmer als zij en houdt hij zijn opties open.
Waarom moet ik aangesproken worden of ik dat bij andere deelnemers ook zo benoemd zou hebben?quote:Op maandag 4 maart 2024 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb je dat niet zien benoemen toen men los ging op andere deelnemers die het spel spelen. Inderdaad gekleurd.
Laat ik het -in combinatie met mijn sig- zo zeggen; Ashley kan bij sommigen een gigantische drol op de eettafel deponeren en er zal een vreugdedansje omheen gedaan worden, waarbij andere spelers die slechts naar die tafel kijken direct worden afgefakkeld.
Dat staat los van mijn punt; we zijn het in elk geval met elkaar eens dat het gekleurd isquote:Op maandag 4 maart 2024 12:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom moet ik aangesproken worden of ik dat bij andere deelnemers ook zo benoemd zou hebben?
Heb je mijn hele postgeschiedenis hiervoor door zitten spitten?
Yepquote:Op maandag 4 maart 2024 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je weet toch .. alleen als het iemand is die je leuk vindt mag het ... anders is het gif.
Ik ga ervan uit dat mensen van alle allooi hun stem uitbrengen.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Nogmaals ik heb het over fans due stemmen en niet over de users hier want dat doe ik nooit.
Dank je wel.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat mensen van alle allooi hun stem uitbrengen.
En dat is idd niet persoonlijk gericht.
Is ook een concurrent als NLe dame. Maar ze speelt het gewoon niet zo leuk en eerlijk vind ik met dat opstoken en manipuleren.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:08 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley is al sinds vorige week bezig over Alice. Iedereen opstoken
Die liegt en liegt steeds meer bahquote:Op maandag 4 maart 2024 12:09 schreef zodeju het volgende:
Jimmy zegt dat hij gezien had dat ze samen naar binnen gingen???
Terwijl hij buiten niks gezien had wat er binnen gebeurde??
Tom en Jerry mogen er van mij ook nog bij.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:09 schreef zodeju het volgende:
Jimmy zegt dat hij gezien had dat ze samen naar binnen gingen???
Terwijl hij buiten niks gezien had wat er binnen gebeurde??
Alice is de mooiste van de klas hé, dat zal ook meespelen bij die wannabe Queen.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:08 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley is al sinds vorige week bezig over Alice. Iedereen opstoken
Alleen denk hij dat hij Alice moet weerhouden van bepaalde stemmingen.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:07 schreef Kissingbird het volgende:
Tom vraagt aan Ashley waarom ze specifiek die vraag stelde aan haar van daarstraks.
Glen had oogkleppen mbt Saboquote:Op maandag 4 maart 2024 12:10 schreef Kissingbird het volgende:
tom: alice is de enige waar ik mee kan babbelen (niet over het spel)
Glenn: dat had ik met Sabo
Dat was natuurlijk actie reactie. Ash is met haar golden 4 begonnen en later haar legertje. Ze heeft altijd die andere als target gehad. Die andere wilde niet met haar want te dominant.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:03 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom benoemd net zelf dat die andere er mee begonnen waren om groep te maken door op Ash ook te gaan enzo
Buiten die pukkels die ik vanmorgen heb gezien. Gyproc is een wonder.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alice is de mooiste van de klas hé, dat zal ook meespelen bij die wannabe Queen.
Ik snap Tom wel, ik zou gek worden van heel de dag over tactiek praten.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:10 schreef Kissingbird het volgende:
tom: alice is de enige waar ik mee kan babbelen (niet over het spel)
Glenn: dat had ik met Sabo
Dat lukt met Ash toch amper.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
Tom zegt het is goed dat je gewone gesprekken hebt ipv alleen het spel. Glenn is het daarover eens.
En nu is Alice de target. Ze.kiest er elke keer iemand uit en praat dan heel.erg op de.anderen in. En iedereen praat haar niet tegen.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:12 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk actie reactie. Ash is met haar golden 4 begonnen en later haar legertje. Ze heeft altijd die andere als target gehad. Die andere wilde niet met haar want te dominant.
Ook met pukkels is Alice mooier dan Ashley vind ikquote:Op maandag 4 maart 2024 12:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Buiten die pukkels die ik vanmorgen heb gezien. Gyproc is een wonder.
Ja, of het feit dat ze haar niet echt aan haar kant kreeg.....en inderdaad mooi jong en aantrekkelijk is,quote:Op maandag 4 maart 2024 12:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alice is de mooiste van de klas hé, dat zal ook meespelen bij die wannabe Queen.
Dat gaat hij toch niet doen.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alleen denk hij dat hij Alice moet weerhouden van bepaalde stemmingen.
Terwijl Ashley wilt dat Tom een stem geeft namens hun op Alice.
Het moet in haar BHquote:Op maandag 4 maart 2024 12:16 schreef Kissingbird het volgende:
tom dat ze hem iedere nacht zien bidden voor hij gaat slapen.
Danny en Karen komen de kamer in.
Karen kirt weer
Die is pas 19jaar groeit er wel overheen....quote:Op maandag 4 maart 2024 12:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Van dichtbij zie je wat onvolkomenheden, die eendenbek kwaakt al van grote afstand naar je toe.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kennen wij wel. Iedere eerste donderdag van de maand. Maar is alleen waar Seveso- en nucleaire sites zijn. Ik bijv. met de kerncentrale van Mol.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:13 schreef rinardo het volgende:
Niets over het luchtalarm dat de belgen niet kennen?
Heb je wel een punt. Mijn vrouw is ook puur natuur.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ook met pukkels is Alice mooier dan Ashley vind ik
Zo gaat het letterlijk ieder jaar in Big Brother. Is nooit anders geweest.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:14 schreef ben34567 het volgende:
Even terzijde maar heb besloten om te stoppen met kijken. Kan me niet meer vinden in de keuze van de kijker. Nadat Jimmy op de bank werd beloond voor zijn vals en schijnheilig gedrag ten koste van Sabeau en Tyron is nu ook Alice hard gedaald op de laatste fb populariteitspoll; en staat ze lager dan Jimmy; Karen; Danny.
Het is allemaal wat te voorspelbaar en als je weet dat al uw favorieten komende weken zullen weggestemd worden heeft het niet veel zin meer.
Waarom ? Ze hadden normale gesprekken die niet over het spel ging. Niet alles met dat meisje was manipulatief; ze is geen 20-jarige mastermind.quote:
Mannen houden over het algemeen niet van stoken en Tom is ook zo.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tom gaat Alice niet op de bank zetten
Klopt Sabeau bespeelde de mannen best wel, niet iedereen trapte er inquote:Op maandag 4 maart 2024 12:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet dat jij Sabo fan bent maar precies wat ik zeiogkleppen
Als er niemand van het cocoongroepje gauw weg gaat stop ik er ook mee. Zo voorspelbaar en alleen maar gekonkel en af en toe een opdracht die wie niet mogen zien....herhaling op herhaling.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:14 schreef ben34567 het volgende:
Even terzijde maar heb besloten om te stoppen met kijken. Kan me niet meer vinden in de keuze van de kijker. Nadat Jimmy op de bank werd beloond voor zijn vals en schijnheilig gedrag ten koste van Sabeau en Tyron is nu ook Alice hard gedaald op de laatste fb populariteitspoll; en staat ze lager dan Jimmy; Karen; Danny.
Het is allemaal wat te voorspelbaar en als je weet dat al uw favorieten komende weken zullen weggestemd worden heeft het niet veel zin meer.
We gaan toch niet op de man spelenquote:Op maandag 4 maart 2024 12:18 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik ga stuk om alle mensen die het zo serieus nemen,
get a life
Geloof het wel he..quote:Op maandag 4 maart 2024 12:23 schreef engine het volgende:
Tom begint Ashley door te krijgen dat ze iedereen aan het bewerken is.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:14 schreef ben34567 het volgende:
Wow de mannen zeggen het elkaar nu ook dat traschley hun wilt bewerken.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:19 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt dat ashley ook bij hem kwam zeggen.
Eens, dat is ook een van de reden dat ik verleden jaar voortijdig gestopt ben.....quote:Op maandag 4 maart 2024 12:17 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zo gaat het letterlijk ieder jaar in Big Brother. Is nooit anders geweest.
Maar kon niet zeggen wat.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Wow de mannen zeggen het elkaar nu ook dat traschley hun wilt bewerken.
Volgens de kijkerspoll gaat er niemand van de cocoongroep weg komende maand. Zelfs Alice staat nu lager dan Karen en Jimmy. Dat gaf voor mij de doorslag om er de brui aan te geven.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als er niemand van het cocoongroepje gauw weg gaat stop ik er ook mee. Zo voorspelbaar en alleen maar gekonkel en af en toe een opdracht die wie niet mogen zien....herhaling op herhaling.
Jammer dat Sabeau er niet meer isquote:Op maandag 4 maart 2024 12:23 schreef KinKiJan het volgende:
12:07 - Stream 1 - Ashley met Tom, Glenn en Jimmy in de slaapkamer
Ashley" "Maar, ik was gewoon benieuwd of je het zelf gezien had, en dat had je toch?"
Tom: "Gezien wel dat zij met hun aan het spelen was"
Ashley: "Je zag toch dat zij die bal daar neerlegde?"
Tom: "Welke bal?"
Ashley: "Dat zij een kerstbal daar op hing?"
Tom: "Bij wie?"
Ashley: "Bij een van hun, dat zei je toch? Dat zei die toch net?"
Tom: "Nee, ik heb nooit iemand anders een balletje zien...., ik ben nooit samen met iemand in die ruimte geweest"
Ashley: "Dat zij samen waren of iets"
Jimmy: "Ging zij met Ronahi daar naar binnen?"
Ashley: "Ja"
Tom: "Dat heb jij gezegd he, dat heb ik niet gezegd he?
Ashley: "Ja, nee ik dacht dat jij gezegd had dat je dat zelf gezien had dat zij ook met elkaar... nou ja goed, maakt ook niet uit"
Tom: "Nee dat heb ik juist gehoord in de keuken, dat ze erover bezig waren. Toen wij aan tafel zaten"
Ashley: "Wat hoorde je dan?"
Tom: "Die waren er over bezig, over het spel. Die waren aan Ronahi aan het vragen hoe ze haar ballen had gehangen"
Nee hoor.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Het masker van Trashley valt langzaam af
Ok.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Volgens de kijkerspoll gaat er niemand van de cocoongroep weg komende maand. Zelfs Alice staat nu lager dan Karen en Jimmy. Dat gaf voor mij de doorslag om er de brui aan te geven.
Ja hoor, ze hebben haar nu wel door.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2024 12:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar ze blijven wel dicht bij zichzelf zo![]()
quote:Op maandag 4 maart 2024 12:32 schreef spapaars het volgende:
Een dronken tattoo-artiest die tijdens het werk in slaap viel.
[ afbeelding ]
Ja.. wat moet het voorstellen?quote:Op maandag 4 maart 2024 12:32 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Als niemand het spel begrijpt die Ashley speelt kunnen we niet zogoed gelijk naar de winnaar gaan. Want die het wel begrijpen staan er niet bij stil dat hun beurt wel komt zonder enige kans op overleving.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tom is een mietje en begrijpt het spel niet.
Wat moet dat dan voorstellen?????quote:Op maandag 4 maart 2024 12:32 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Of de kronkels in haar bovenkamer......quote:Op maandag 4 maart 2024 12:32 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
De uiteindelijke winnaar of winnares wordt door de kijker bepaaldquote:Op maandag 4 maart 2024 12:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als niemand het spel begrijpt die Ashley speelt kunnen we niet zogoed gelijk naar de winnaar gaan. Want die het wel begrijpen staan er niet bij stil dat hun beurt wel komt zonder enige kans op overleving.
afbrokkelende lippenquote:Op maandag 4 maart 2024 12:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijft hangen op die lippenquote:Op maandag 4 maart 2024 12:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Die door B,B, die de richting bepaald bij de kijker....quote:Op maandag 4 maart 2024 12:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
De uiteindelijke winnaar of winnares wordt door de kijker bepaald
Of juist wel. Kansen spreiden.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tom is een mietje en begrijpt het spel niet.
Die doet niets anders. Die lafbek durft nooit recht in iemands gezicht te zeggen hoe hij over dat bepaald persoon denkt.quote:
Niet als je al 7 van de 8 weken op 1 staat in de polls.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet handig, je moet een kamp kiezen anders ben je 'fucked'.
Ja, die speelt het op zijn manier.......is hij toch nog ver mee gekomen.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:43 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Die doet niets anders. Die lafbek durft nooit recht in iemands gezicht te zeggen hoe hij over dat bepaald persoon denkt.
Dat is niet voor de kijker leuker, die wil zien dat het spel gespeeld wordt.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Of hij speelt zijn eigen spel zoals het hoort en ook voor de kijker leuker is.
Zodra hij erop komt is het toch echt game over. Hij had geluk dat hij tegen de gehate Do erop stond de vorige keer. En dan nog was het close.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, die speelt het op zijn manier.......is hij toch nog ver mee gekomen.
Er gaat geen Belgische man winnen dit jaar.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:46 schreef -river- het volgende:
Zoals ik persoonlijk nu de streams zie hebben Tom en Glenn de meeste kans om te winnen ook sl zijn ze beide niet mijn favoriete speler.
Wat ergquote:Op maandag 4 maart 2024 12:48 schreef spapaars het volgende:
Een leeuw moet het dus voorstellen.
[ afbeelding ]
Soms heb je geluk nodig, net zoals Ashley die terug mocht komen....misschien komt die kans verlopig niet om hem erop te zetten omdat ze nog vele eraf willen.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:46 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zodra hij erop komt is het toch echt game over. Hij had geluk dat hij tegen de gehate Do erop stond de vorige keer. En dan nog was het close.
Denk een ziek leeuwtjequote:Op maandag 4 maart 2024 12:48 schreef spapaars het volgende:
Een leeuw moet het dus voorstellen.
[ afbeelding ]
Bedankt voor deze mededelingquote:Op maandag 4 maart 2024 12:14 schreef ben34567 het volgende:
Het leven kan heel teleurstellend zijn. Sterktequote:Op maandag 4 maart 2024 12:14 schreef ben34567 het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2024 12:53 schreef Jackiegekkie het volgende:
Deze afbeelding had @:Snoozey zaterdag gevonden
[ afbeelding ]
En dan Karen haar tattoo ondersteboven ernaast
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 maart 2024 12:53 schreef Jackiegekkie het volgende:
Deze afbeelding had @:Snoozey zaterdag gevonden
[ afbeelding ]
En dan Karen haar tattoo ondersteboven ernaast
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 maart 2024 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het leven kan heel teleurstellend zijn. Sterkte
Flauw.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het leven kan heel teleurstellend zijn. Sterkte
Lunchen in ploegjes.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:55 schreef freaky40 het volgende:
Stream 2 blijft maar in SL permanent. Druk zeker in de DBK.
Hij is target number one van Ash.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:39 schreef Rhosyn het volgende:
Tyron staat op safe zeggen Randy en Ronahi.
Hoezo dan?
Gisteravond was kerstavond met gourmet, vanmorgen kerstochtend met kedootjes.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:58 schreef Frummelie het volgende:
Typisch dat ze nog geen weekvoorraad hebben gekregen, je gaat denken dat ze nog iets te wachten staat strakjes...
Ik blijf kijken zolang Ty en Ro en Alice er nog in zitten omdat het naar mijn mening nog echte mensen zijn en niet zozeer bezig met hoe komt dit over op TV/Streams. Gaat een van hen eruit is het voor mij wel klaar. Ik kan leven met een vertrek van Randy want blijf hem wat onbetrouwbaar vindenquote:Op maandag 4 maart 2024 12:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Volgens de kijkerspoll gaat er niemand van de cocoongroep weg komende maand. Zelfs Alice staat nu lager dan Karen en Jimmy. Dat gaf voor mij de doorslag om er de brui aan te geven.
quote:Op maandag 4 maart 2024 13:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Gisteravond was kerstavond met gourmet, vanmorgen kerstochtend met kedootjes.
Vanavond 1e kerstdag met gevulde kalkoen![]()
[ afbeelding ]
ja de hele week FUN week ze hadden het ook nog over Halloweeen, dus ik denk heel de week eten van BBquote:Op maandag 4 maart 2024 12:58 schreef Frummelie het volgende:
Typisch dat ze nog geen weekvoorraad hebben gekregen, je gaat denken dat ze nog iets te wachten staat strakjes...
Zie het als de ballonnen de dag ervoor, er zat iets in, staat in SVquote:Op maandag 4 maart 2024 13:08 schreef GayGuy het volgende:
Goedenmiddag. Lees ik nu dat ze kadoos hebben gehad? Waarom,?
Nou dat is wel relaxed... in geval van nood zijn er altijd nog de broodjes van Rohani..quote:Op maandag 4 maart 2024 13:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja de hele week FUN week ze hadden het ook nog over Halloweeen, dus ik denk heel de week eten van BB
Was net op mijn dakterras maar ondertoon erg fris.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hier is het zwaarbewolkt en 8 graden en Ty ligt met alleen een korte broek in de zon. Dat wil ik ooooook
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoor, maar je wordt als man toch niet geil van een stringetje aan de waslijn?quote:Op maandag 4 maart 2024 13:09 schreef marky het volgende:
Ashley is weer druk met haar stringetjes. Ze wil graag dat Glenn ze van de lijn haalt. Soms denk je loopt ze die man nu gewoon een beetje op te geilen.
Schaapjeswolken en 10 graden daar, ze liggen wel uit de wind.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hier is het zwaarbewolkt en 8 graden en Ty ligt met alleen een korte broek in de zon. Dat wil ik ooooook
[ afbeelding ]
Normaal niet maar als je een paar weken droog staat... je weet het niet.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar je wordt als man toch niet geil van een stringetje aan de waslijn?
Bij mij ook zonnigquote:Op maandag 4 maart 2024 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ben de helft van mijn punten kwijt, maar is de eerste keer dit seizoen, dat dat gebeurd. Ontoppic, deze stream is retesaaiquote:Op maandag 4 maart 2024 13:15 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan en zaterdag al mijn punten verloren was overtuigd van Kees😂
Nou dat dacht ik ook meteenquote:Op maandag 4 maart 2024 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar je wordt als man toch niet geil van een stringetje aan de waslijn?
Net als Dylano, zou hij denken dat vrouwen er geil van worden dat hij de hele tijd in blote bast loopt?quote:Op maandag 4 maart 2024 13:17 schreef marky het volgende:
[..]
Normaal niet maar als je een paar weken droog staat... je weet het niet.
2 maanden geen sex!quote:Op maandag 4 maart 2024 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar ben ik van overtuigd dat hij denkt dat het helpt. Hij moet denk ik zijn lengte compenseren.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Net als Dylano, zou hij denken dat vrouwen er geil van worden dat hij de hele tijd in blote bast loopt?
Ik word er niet koud of warm vanquote:Op maandag 4 maart 2024 13:21 schreef marky het volgende:
[..]
Daar ben ik van overtuigd dat hij denkt dat het helpt. Hij moet denk ik zijn lengte compenseren.
Dylano word niet voor niets door zijn vrienden "de stripper" genoemd. Gast kent weinig schaamte, en voelt zich relaxter met minder kleding aanquote:Op maandag 4 maart 2024 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Net als Dylano, zou hij denken dat vrouwen er geil van worden dat hij de hele tijd in blote bast loopt?
Dan ben jij de doelgroep niet waar hij op aast denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik word er niet koud of warm van
Had mijn zoon kunnen zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:22 schreef marky het volgende:
[..]
Dan ben jij de doelgroep niet waar hij op aast denk ik.
Hij moet buikspieroefeningen doenquote:Op maandag 4 maart 2024 13:24 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmy valt af maar die buik blijft prominent naar voren steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |