Dat Alice niet te vertrouwen is.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Tom moet iets zelf gaan inzien want je kunt hem niet overtuigen aldus Ashely
Geen idee wat
wat een gekonkel weer

komt vast van de crumble van gisterenquote:Op maandag 4 maart 2024 11:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley een steenpuist boven haar oog.![]()
Dat krijg je er van.
Al die nare negatieve gedachten over je medespelers.

Dat is Alice.......die ze bedoelt.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De dames K en A zijn Glenn aan het bespelen, hij moet zijn ogen opendoen Iemand sluit zich volledig bij het anere team aan

Ze probeert met man en macht dat ALice er op komtquote:Op maandag 4 maart 2024 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is Alice.......die ze bedoelt.
Fluisterde ze tijdens het kapot maken van kadootjes in Karen en Danny hun oor....

Nou ja ze kiest duidelijk voor Ty. Daar schijnt ze dus ook ballen in de boom te hebben gehangen.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat Alice geen soldaat in het leger van ashley is

Je zegt het zelf al, 'om Ashley eruit te krijgen'. Wat dat 'zogenaamd' er tussen doet begrijp ik niet, want die actie was niet op Alice, maar op Ashley gericht.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:32 schreef Verida het volgende:
Ik begrijp niet helemaal dat Alice dus "vergeten " is dat zij door Ron en consorten op de bank is gezet, om zogenaamd Ashley eruit te krijgen.

Ja ze doet net alsof ze blond is, maar ondertussen beseft ze heel goed, dat als Alice zou gaan, zei heel dicht bij de finale week isquote:Op maandag 4 maart 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze probeert met man en macht dat ALice er op komt

Juist omdat ze GEEN meeloper is wil traschley haar eruit hebben en ze is als NL dame haar directe concurrent.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:37 schreef freaky40 het volgende:
Alice is een domme mee loper, 'Zwitserland' en een uber politiek correcte muts en niet te vertrouwen al voor dat ze een duo vormde met Ashley een paar weken terug.

Lijkt me logisch, Alice is de andere Nederlandse vrouw nog, Dus als ze die kwijt kan spelen, is haar kans om de finale te halen een stuk groter geworden.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]

Terwijl Glenn best goed met Ty en Randy kan.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap echt die Glenn enzo niet dat ze ashley zoveel ruimte geven.met haar gestook en gekonkel.

Ik ook niet, En denk hoe dan?????quote:Op maandag 4 maart 2024 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap echt die Glenn enzo niet dat ze ashley zoveel ruimte geven.met haar gestook en gekonkel.

In het andere groepje konkelen en stoken ze net zo hard, zo niet nog harder. Zo gaat dat al jaren in BB.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:40 schreef Koos1958 het volgende:

ik kan dit niet echt gekonken vinden, ze is druk in der hoofd aan bedenken wat het beste tacktiek nu is voor het spel en wie van der groep mee kan en ja Karen zelf heeft geen verstand die heeft een lege blik als die kijkt die Ash is gewoon aan nadenken.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:40 schreef Koos1958 het volgende:

Ik bedoelde dat zogenaamd, omdat ze dat als reden opgaven.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, 'om Ashley eruit te krijgen'. Wat dat 'zogenaamd' er tussen doet begrijp ik niet, want die actie was niet op Alice, maar op Ashley gericht.
Voor Alice is het niet 'vergeten', maar 'kiezen tussen twee kwaden' waarbij ze logischerwijs kiest voor de kant die het niet op haar gemunt heeft. Dat dit niet de kant van Ashley is mag wel duidelijk zijn..

Yep daar gaat ze , bij Tom of hij iets opvallends heeft gezien.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]

Ja ze gaat ze allemaal af, eerst Karen, dan Danny, vervolgens Glenn en nu weer deze twee..quote:

Alleen bij Ashley is het continu en een factor waarom de sfeer in dat huis naar de klote is.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik kan dit niet echt gekonken vinden, ze is druk in der hoofd aan bedenken wat het beste tacktiek nu is voor het spel en wie van der groep mee kan en ja Karen zelf heeft geen verstand die heeft een lege blik als die kijkt die Ash is gewoon aan nadenken.
dat doet die andere groep ook waaronder een TY tegen Randy enzo is allemaal spel strategie verder niet stappen uitbepalen die komen gaan

Zei ze niet bij een van haar nominaties dat de kijkers dat gestook van de andere zien en haar daarom er in hebben gelatenquote:Op maandag 4 maart 2024 11:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Yep daar gaat ze , bij Tom of hij iets opvallends heeft gezien.
Mooi dat Jimmy er nu bij zit.
Ze probeert nu Alice zwart te maken .
Dat gaat bij Tom denk ik niet lukken. Tom kent Alice beter dan Asley en Jimmy.

Het gif zit door de hele groep heen.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja ze gaat ze allemaal af, eerst Karen, dan Danny, vervolgens Glenn en nu weer deze twee..
Maar het gif zit elders hoor

Mooi TV momentjequote:Op maandag 4 maart 2024 11:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Yep daar gaat ze , bij Tom of hij iets opvallends heeft gezien.
Mooi dat Jimmy er nu bij zit.
Ze probeert nu Alice zwart te maken .
Dat gaat bij Tom denk ik niet lukken. Tom kent Alice beter dan Asley en Jimmy.

Kijkers thuis zien dat en buiten haar ****** zal ze zwaar stemmen gaan verliezen.quote:

Je weet toch .. alleen als het iemand is die je leuk vindt mag het ... anders is het gif.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Het gif zit door de hele groep heen.
Niet perse alleen bij Ashley, dat is nu eenmaal het spel, het is zaak om anderen weg te krijgen om zelf over te blijven.

Ze vist naast het net bij Tomquote:Op maandag 4 maart 2024 11:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach Ashley stookt het vuurtje nog maar eens op.
Vieze Slang

ja, het is erg gekleurd dit jaar.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je weet toch .. alleen als het iemand is die je leuk vindt mag het ... anders is het gif.

Maar niet om Alice eruit te krijgen en vorige week heeft Ashley heel hard geprobeerd om Alice op de bank te krijgen om haar daadwerkelijk eruit te krijgen. Ty heeft dat in zijn wandeling met haar in de tuin duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat zogenaamd, omdat ze dat als reden opgaven.
maar ondertussen hadden ze \wel gewoon Alice op de bank gezet, in de hoop dat die zou mogen blijven maar die zekerheid hadden ze natuurlijk helemaal niet.

Ah .. het orakel van waarheid Tyquote:Op maandag 4 maart 2024 11:50 schreef marky het volgende:
[..]
Maar niet om Alice eruit te krijgen en vorige week heeft Ashley heel hard geprobeerd om Alice op de bank te krijgen om haar daadwerkelijk eruit te krijgen. Ty heeft dat in zijn wandeling met haar in de tuin duidelijk gemaakt.

Ashley je moet dieper graven nog verder poeren......quote:Op maandag 4 maart 2024 11:49 schreef zodeju het volgende:
Heerlijk, Ja Ashley sommige willen graag even los van het spel en normale gesprekken....Puntje voor Tom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |