Alice heeft hem net nog verteld ook dat ze hem 1 of 2 tokens had gegeven (in die boom).quote:Op maandag 4 maart 2024 11:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Alice is voor Tom daar een vriendin
Tom vindt het mooi hoe zij speelt, maar speelt niet met haar
Dat wisten ze niet van te voren, voor hetzelfde geld was Alice niet geredquote:Op maandag 4 maart 2024 11:50 schreef marky het volgende:
[..]
Maar niet om Alice eruit te krijgen en vorige week heeft Ashley heel hard geprobeerd om Alice op de bank te krijgen om haar daadwerkelijk eruit te krijgen. Ty heeft dat in zijn wandeling met haar in de tuin duidelijk gemaakt.
Dus dat en dat is slim anders red je het nietquote:Op maandag 4 maart 2024 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy en Ashley hebben er belang bij Nederlanders uit te spelen. Simple as that.
Dit is zo manipuleren van ashley tussen Tom en Alice. Tom ziet ze bij hun. Hij vind dat Alice mag doen van hem ze is pas 19 jaar en heel volwassen en is logisch.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy en Ashley hebben er belang bij Nederlanders uit te spelen. Simple as that.
Wat moet ze dan zeggen? Weet je... stem maar met hun mee op mij?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit is zo manipuleren van ashley tussen Tom en Alice. Tom ziet ze bij hun. Hij vind dat Alice mag doen van hem ze is pas 19 jaar en heel volwassen en is logisch.
Ik zie dat toch anders.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ben super trots op Tom, hij laat zich niet ompraten.
*******quote:Op maandag 4 maart 2024 11:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Kijkers thuis zien dat en buiten haar *****8 zal ze zwaar stemmen gaan verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |