Gisteren liep hij zich ook te drukken toen de spullen van het kerstdiner geruimd moesten wordenquote:Op maandag 4 maart 2024 11:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vind ik ook hij ksn ook nog wel even mee helpen dekken
Die Ty moet ook niet te belangrijk gemaakt worden...Dat was de troostprijs.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ah dat was geen pon he...hij mocht bij de game van gisteren een volgorde bepalen.
vandaag had hij geen bijzondere rol dacht ik..
Groot gelijkquote:Op maandag 4 maart 2024 11:16 schreef -river- het volgende:
Traschley wil Glenn een rol in haar Koninkrijk geven maar hij negeert het heel verstandig
Zet de streams uit, dan hebben we geen SL meer. Ze zien gewoon wat jij doetquote:Op maandag 4 maart 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
Zet ik str 2 over naar str1 omdat ik daar de koptel van op heb gaan ze op 1 ook een SL doen
Toch nog iemand verstandigquote:Op maandag 4 maart 2024 11:16 schreef -river- het volgende:
Traschley wil Glenn een rol in haar Koninkrijk geven maar hij negeert het heel verstandig
quote:
Uit de woorden van Tyron opgemaakt wel, maar niets is zekerquote:
Hij is ook niet echt spraakmakend juist omdat hij zo normaal is vergeleken met de rest. Ondanks dat ik hem het leukst vind zou een huis vol Glennen wel heel saai worden.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hij is alleen niet vaak in beeldop de momenten dat ik kijk
De dames K en A zijn Glenn aan het bespelen, hij moet zijn ogen opendoen Iemand sluit zich volledig bij het anere team aanquote:Op maandag 4 maart 2024 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is ook niet echt spraakmakend juist omdat hij zo normaal is vergeleken met de rest. Ondanks dat ik hem het leukst vind zou een huis vol Glennen wel heel saai worden.
Iets neer gehangen omdat ze de minste had, maar meer weet ik ook nietquote:Op maandag 4 maart 2024 11:25 schreef Frummelie het volgende:
Wat heeft Ashley gedaan bij Rohani niemand mag het wetenDat mis ik weer net
Iets met een blauwe ticket, ik denk dat die niet in Rohani d'r kerstboom thuis hoorde...quote:Op maandag 4 maart 2024 11:25 schreef Dotteke het volgende:
Net te laat om te horen wat, maar ik hoor Ashley tegen Glen zeggen. Niet zeggen hoor ze mag niet weten dat ik dat heb gedaan
Doe eens normaal.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley een steenpuist boven haar oog.![]()
Dat krijg je er van.
Al die nare negatieve gedachten over je medespelers.
Ik denk dat dat over Alice gaat. Die speelde net ook samen met Tyrone en Randyquote:Op maandag 4 maart 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De dames K en A zijn Glenn aan het bespelen, hij moet zijn ogen opendoen Iemand sluit zich volledig bij het anere team aan
Ashley heeft het er maar druk mee om Alice genomineerd te krijgen. Dom als de Belgen er in meegaan.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De dames K en A zijn Glenn aan het bespelen, hij moet zijn ogen opendoen Iemand sluit zich volledig bij het anere team aan
Stoken over Alicequote:Op maandag 4 maart 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er gaat komende zaterdag geen vrouw, je hebt daar niets aan deze week. En er gaat ook geen Nederlander.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ashley heeft het er maar druk mee om Alice genomineerd te krijgen. Dom als de Belgen er in meegaan.
Ze bedoelt iemand die niet voor Ashley haar clan kiest en volledige trouw zweert is onbetrouwbaar.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:27 schreef Dotteke het volgende:
Tom kan je niet overtuigen zegt Ash
Maar volgens Ka ziet hij het wel
Ash vindt dat Tom zijn ogen moet openen op dat vlak
Iemand die van links naar rechts zwalkt is onbetrouwbaar
Ooh dan heeft ze waarschijnlijk die blauwe ticket in die boom gehangen van Rohani.. effe Ashley in de gaten houden, dit vertelt ze vast nog wel tegen Tom of Danny...quote:Op maandag 4 maart 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iets neer gehangen omdat ze de minste had, maar meer weet ik ook niet
Ze heeft al een hoorntje van de duivel wat doorbreekt zitten boven haar wenkbrauw zitten, staat op punt van doorbrekenquote:Op maandag 4 maart 2024 11:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ashley heeft het er maar druk mee om Alice genomineerd te krijgen. Dom als de Belgen er in meegaan.
Heeft zeker weten ook bij tom dingen gehangen zo is Alice.nquote:Op maandag 4 maart 2024 11:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat dat over Alice gaat. Die speelde net ook samen met Tyrone en Randy
dat is toch goed dan voor Ro?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dan heeft ze waarschijnlijk die blauwe ticket in die boom gehangen van Rohani.. effe Ashley in de gaten houden, dit vertelt ze vast nog wel tegen Tom of Danny...
Ja dus als je gewoon je eigen pad kiest ben je niet te vertrouwen en moet de generaal iedereen tegen die persoon opzetten. Als de andere onderdanen daarmee ingaan zijn ze zwakquote:Op maandag 4 maart 2024 11:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze bedoelt iemand die niet voor Ashley haar clan kiest en volledige trouw zweert is onbetrouwbaar.
Ain't gonna happen any time soon...quote:Op maandag 4 maart 2024 11:31 schreef Dotteke het volgende:
As zegt de bruutste bank ooit als je drie naast elkaar zet die al een keer genomineerd zijn
Nou Ash hoppa meld je maar aan als vrijwilligster
Ik kijk niet meer naar dat gelul van haarquote:Op maandag 4 maart 2024 11:31 schreef Dotteke het volgende:
As zegt de bruutste bank ooit als je drie naast elkaar zet die al een keer genomineerd zijn
Hoorde het haar ook zeggenquote:Op maandag 4 maart 2024 11:31 schreef Dotteke het volgende:
ja zou wel stom szijn iddquote:Op maandag 4 maart 2024 11:32 schreef Verida het volgende:
Ik begrijp niet helemaal dat Alice dus "vergeten " is dat zij door Ron en consorten op de bank is gezet, om zogenaamd Ashley eruit te krijgen.
Klopt door randy maar Alice is ook niet vergeten dat ashley en jimmy haar genomineerd hebben van de weekquote:Op maandag 4 maart 2024 11:32 schreef Verida het volgende:
Ik begrijp niet helemaal dat Alice dus "vergeten " is dat zij door Ron en consorten op de bank is gezet, om zogenaamd Ashley eruit te krijgen.
Dat doen ze toch ieder jaarquote:Op maandag 4 maart 2024 11:33 schreef marky het volgende:
Hier is toch geen moer meer aan. Ze spelen achterelkaar de andere eruit. Dit wordt een partij een saai dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |