Bart de 2e.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:52 schreef freaky40 het volgende:
Van die Danny komen we ook niet meer af hè

Ik snap Alice ook wel zeker na het gezeik van Karen over dat knopje en Ashley die daar in meegaatquote:Op maandag 4 maart 2024 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
Maar ik snap Alice wel dat ze meer met de andere optrekt. Ze weet dat ashley en jimmy haar genomineerd hadden vorige week en randy en ronahi niet. Dan snap ik dat ze meer afstand van de generaal neemt. Ze praat nog veel met Tom en Danny, met de meeste wel alleen met ashley en karen minder

Knopje?quote:Op maandag 4 maart 2024 10:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik snap Alice ook wel zeker na het gezeik van Karen over dat knopje en Ashley die daar in meegaat

Danny won net de PON en in het begin van de nieuwe week won tyron de paarse nog iets in de ballonnen wat belangrijk zou zijn deze week.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die hebben beide de nominatie pon..??
de gedeelde pon waar Randy het over had?
Ik lees hier er verder niks over.

Was dat niet voor een rol die hij daarmee kreeg bij het vrijstellingsspel?quote:Op maandag 4 maart 2024 10:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Danny won net de PON en in het begin van de nieuwe week won tyron de paarse nog iets in de ballonnen wat belangrijk zou zijn deze week.

ah dat was geen pon he...hij mocht bij de game van gisteren een volgorde bepalen.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Danny won net de PON en in het begin van de nieuwe week won tyron de paarse nog iets in de ballonnen wat belangrijk zou zijn deze week.

Ja precies.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was dat niet voor een rol die hij daarmee kreeg bij het vrijstellingsspel?

Ohquote:Op maandag 4 maart 2024 10:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ah dat was geen pon he...hij mocht bij de game van gisteren een volgorde bepalen.
vandaag had hij geen bijzondere rol dacht ik..

Dat is al geweest, dat was voor een ander spel en daar is verder geen voordeel meer mee te halenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:56 schreef -river- het volgende:
[..]

ja vind ik ook hij ksn ook nog wel even mee helpen dekkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |