Nee ze zegt toch ook niet wat anderen doen. Voor het spel had ze al aan karen gezegd dat ze op Alice wilde gaanquote:
is vorig jaar zeker teveel gejat door Michealangeloquote:Op maandag 4 maart 2024 10:44 schreef Kissingbird het volgende:
Er mogen geen overblijfselen van het spel worden gehouden alle tokens moeten naar de game are zegt bb
Dat is toch letterlijk het spel ...quote:Op maandag 4 maart 2024 10:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ze zegt toch ook niet wat anderen doen. Voor het spel had ze al aan karen gezegd dat ze op Alice wilde gaan
Dan speelt ze toch het spel om dat door te brieven aan Danny..Is niet meer en niet minderquote:Op maandag 4 maart 2024 10:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ze zegt toch ook niet wat anderen doen. Voor het spel had ze al aan karen gezegd dat ze op Alice wilde gaan
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is vorig jaar zeker teveel gejat door Michealangelo![]()
Oke dat is ook zo.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan speelt ze toch het spel om dat door te brieven aan Danny..Is niet meer en niet minder
Ik hoorde iets over een gedeelde nominatie maar als Danny moet kiezen gaat hij voor Ronahi denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:45 schreef Koos1958 het volgende:
Danny heeft het altijd gehad van belgen eruit te willen. Dus ben benieuwd wat hij gaat doen.
Gedeelde PONquote:Op maandag 4 maart 2024 10:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over een gedeelde nominatie maar als Danny moet kiezen gaat hij voor Ronahi denk ik.
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
Er gaat nog een PON bijkomen.. een gedeelde PON
Ze moeten nu alles opruimen in de gameroom
Tactiek hahaquote:Op maandag 4 maart 2024 10:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan speelt ze toch het spel om dat door te brieven aan Danny..Is niet meer en niet minder
Dat gaat dan nog een uitdaging worden want vier heren kunnen niet op de bank deze week.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar goed, er gaat toch een man uit, daar zal BB alles aan doen.
nou zekers wel hoorquote:
4?quote:Op maandag 4 maart 2024 10:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat gaat dan nog een uitdaging worden want vier heren kunnen niet op de bank deze week.
Ook zij weet hoelaat het is. Nu de keus tussen sterk of druk.....quote:Op maandag 4 maart 2024 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
Maar ik snap Alice wel dat ze meer met de andere optrekt. Ze weet dat ashley en jimmy haar genomineerd hadden vorige week en randy en ronahi niet. Dan snap ik dat ze meer afstand van de generaal neemt. Ze praat nog veel met Tom en Danny, met de meeste wel alleen met ashley en karen minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |