Hij heeft tot nu toe nog niks goed, dus zal het dat wel niet zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:49 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano denkt dat er ook een vrijstelling in zit en een nominatie of coins misschien
Mastermind speculaast er weer lekker op losquote:Op maandag 4 maart 2024 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft tot nu toe nog niks goed, dus zal het dat wel niet zijn.
Randy tyron en ronahi denk ikquote:Op maandag 4 maart 2024 09:51 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat Glenn de power pakt..Geen idee wie hij dan zal nomineren
Karen en Ashley zitten in hetzelfde groepje, niet zo raar als die hetzelfde zouden nomineren. Net zoals Ronahi en Tyron hetzelfde zullen nominerenquote:Op maandag 4 maart 2024 09:51 schreef Koos1958 het volgende:
Als karen wint nomineert ze de personen die adhley wil dat erop komen. Bij Danny en glenn en Alice denk ik dat die zelf echt kiezen. En tyron, randy en ronahi zijn zeker karen en ashley genomineerd. Denk wel dat Alice ook kiest voor ashley na de afgelopen week dat ze haar erop heeft gezet
Maar gelukkig niet voor ons, aldus de MasterMindquote:Op maandag 4 maart 2024 10:06 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy denkt dat het een heavy week wordt![]()
Denk dat die wel baalt dat hij nu geen PON kan winnenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar gelukkig niet voor ons, aldus de MasterMind
Dat is toch niet gek?quote:Op maandag 4 maart 2024 10:02 schreef Koos1958 het volgende:
Ja hoor ashley tegen karen denken wij hetzelfde 2.heren en 1 meisje. Dus randy tyron en ronahi
Alice natuurlijkquote:Op maandag 4 maart 2024 10:03 schreef ledn81 het volgende:
Karen en Ashley over wie ze zouden nomineren.
of ze dezelfde in hun hoofd hebben.
2 heren 1 meisje..
sterk meisje of aanwezig meisje..
Ashley wil een sterk meisje
ja hoor, daarom heet deze week ook FUN week Jimmyquote:Op maandag 4 maart 2024 10:06 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy denkt dat het een heavy week wordt![]()
Dat kunnen ze nu ook gewoon binnen doenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:09 schreef OmaJacky het volgende:
Jimmy wil naar buiten en wil even roddelen met Dilano.
Ja dacht ik ook, misschien denkt Jimmy dat ze eventueel binnen kunnen komen.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat kunnen ze nu ook gewoon binnen doen
Masterbrein.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:11 schreef Ireth het volgende:
Dit wordt dus geen lange SL maar we worden getrakteerd op de gesprekken van Dilano met Jimmy
Dat is ook logisch en de andere groep weet ook al wie ze gaan nomineren..quote:Op maandag 4 maart 2024 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch niet gek?
ze zijn vriendinnen geworden, zijn heel veel samen en willen natuurlijk zo lang mogelijk samen blijven. Dus dan lijkt het me heel erg logisch dat er overlegd wordt over het nomineren als ze de PON zouden krijgen.
Dat doen er wel meer, Van het andere groepje zal er ook heus wel overlegd worden of overlegd zijn dat ze Ashley weg willen, of dat ze Karen weg willen om Ashley alleen te laten zijn.
En Alice zou ook nog wraak kunnen nemen omdat zij "geofferd" werd om iemand eruit te spelen (wat niet gelukt is)
Voor als hij zelf op de bank zitquote:Op maandag 4 maart 2024 10:13 schreef Kissingbird het volgende:
Mastermind denkt dat je Randy beter kunt bewaren voor later want Randy is niet populair. Die kun je beter bewaren tot het einde.
Ik denk echt wel dat hij is afgevallen.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:12 schreef mazaru het volgende:
Zou Jimmy afgevallen zijn? Dat is het nadeel met zo'n buik, al val je 5 kilo af, je ziet het niet. Lijkt me heel frustrerend. Ik zie hem elke dag rondjes lopen en hij is echt niet lui.
Ik zie het echt wel aan hem. Nog steeds een dikke buik maar er is waarschijnlijk al behoorlijk wat kilo’s af.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:12 schreef mazaru het volgende:
Zou Jimmy afgevallen zijn? Dat is het nadeel met zo'n buik, al val je 5 kilo af, je ziet het niet. Lijkt me heel frustrerend. Ik zie hem elke dag rondjes lopen en hij is echt niet lui.
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk echt wel dat hij is afgevallen.
Maar hij zou misschien iets meer oefeningen moeten doen om ook zijn lichaam weer een beetje strakker te maken.
Ik denk het ook. Het is ook een lekkerbek en er valt daar weinig te snacken behalve sinaasappelenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar hij zou misschien iets meer oefeningen moeten doen om ook zijn lichaam weer een beetje strakker te maken.
Het is ook onhandig als er nu nog een dame weg gaat. Dan blijft er per land nog maar 1 dame over.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
Ik hoop dat zowiezo ashley en karen niet winnen. De generaal haar groepje moet wat uitgedund gaan worden vind ik.
Hij zou kunnen proberen om eens zijn buik in te houden.....maar tot nog toe gooit hij hem zelf vooruit. Totaal geen buikspieren meer.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Dilano is ook echt een zweefteef hoor.. die denkt echt dat hij meer ziet en voeltquote:Op maandag 4 maart 2024 10:16 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano vindt het heel bijzonder dat hij in zijn dromen zich geen zorgen heeft gemaakt over deze week. en kijk wat er gebeurt, hij is veilig
Jimmy: ja maar je kunt het manifesteren , je leeft ernaar
jaaa manifesteren
Heeft ie van Sabo geleerdquote:Op maandag 4 maart 2024 10:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dilano is ook echt een zweefteef hoor.. die denkt echt dat hij meer ziet en voelt
Van mij mag Randy wel vertrekken. Die voegt echt niets toequote:Op maandag 4 maart 2024 10:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is ook onhandig als er nu nog een dame weg gaat. Dan blijft er per land nog maar 1 dame over.
Denk dat de FEBO dat nog enigszins probeert te voorkomen dat dat al gebeurt
Alice mag waarschijnlijk niks vindenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:20 schreef Kissingbird het volgende:
alice staat heeeel rustig wat uit te pakken
tyron scheurt dingen open
lets goooo![]()
![]()
hij kijkt niet echt goed vind ikquote:Op maandag 4 maart 2024 10:21 schreef Kissingbird het volgende:
jaaa tom scheuren maar
beetje open maken , kijken en door
hij slaat op de dozen hahaha
Ja daar lijkt het wel opquote:Op maandag 4 maart 2024 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Duo's? Tom en Danny lijken samen te werken.
ja volgens mij ookquote:Op maandag 4 maart 2024 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee die mist zo van alles denk ik
Die kan alleen maar vloekenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi aan het vloeken 'fokking hell'
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:25 schreef Ireth het volgende:
"Jimmy en Dilano, jullie hadden al een vrijstelling en mochten niet meedoen. Daarom mogen jullie de zooi opruimen zodat jullie ook nog iets meekrijgen van het plezier!"
Zal wel weer niet![]()
(DIT WAS NIET OP DE STREAMS!)
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:28 schreef Joyce-43 het volgende:
straks ligt onder de open troep nog dichte pakjes haha
nou ze keken paar keer na binnenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:27 schreef Ireth het volgende:
Tom verzamelt ff een paar dozen in "zijn" hoekje...
Hebben Jim en dil niks door?
Ja zat ik ook al te denken?quote:Op maandag 4 maart 2024 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lijkt team tegen team te zijn haast..
Mooie bankquote:Op maandag 4 maart 2024 10:32 schreef TheLuckyman het volgende:
Tyron, Randy, Rohani dus op de bank. Danny zal niet echt tactisch te werk gaan verder denk ik
meerderen gaven wat aan elkaar..quote:Op maandag 4 maart 2024 10:32 schreef Rhosyn het volgende:
Dus Danny vond iets en geeft het aan Karen en nu heeft Danny gewonnen.
okee
Getverquote:Op maandag 4 maart 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
meerderen gaven wat aan elkaar..
het was een gun spel
Ty moest er nog 1 hoorde ikquote:Op maandag 4 maart 2024 10:32 schreef Kissingbird het volgende:
Bb: ronahi die laatste. mag je even weghalen die was na het stoppen van het spel
ty heeft er 1
en ? heeft er ook maar 1
ronahi vals aan het spelen...
Waarschijnlijk onderling afgesproken met de onderdanen dat ze Danny zouden helpen aan PoNquote:Op maandag 4 maart 2024 10:32 schreef Rhosyn het volgende:
okee
Ik hoop dat Danny doet wat hem het beste lijkt en zich niks in laat influisteren...quote:Op maandag 4 maart 2024 10:31 schreef Koos1958 het volgende:
Danny pon en ashley gelijk smoezen bij Danny in zijn oor
Nou ashley was gelijk smoezen in zijn oor en die wil Tyron, randy en Alice eruit. Hoop dat Danny doet wat hij zelf wil. Dilano zegt denk niet dat Danny Alice doet. Nou zegt jimmy dat weet ik nietquote:Op maandag 4 maart 2024 10:32 schreef TheLuckyman het volgende:
Tyron, Randy, Rohani dus op de bank. Danny zal niet echt tactisch te werk gaan verder denk ik
Hij heeft Tom al eerder genomineerd.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:32 schreef TheLuckyman het volgende:
Ja hoop ik ook. Hij doet zeker Glenn niet is zijn maatje maar wel een Belg.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Danny doet wat hem het beste lijkt en zich niks in laat influisteren...
Dit jaar zit er totaal geen spanning meer in.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:32 schreef Rhosyn het volgende:
okee
even reminder hoe komt dilano safe eigenlijkquote:Op maandag 4 maart 2024 10:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk onderling afgesproken met de onderdanen dat ze Danny zouden helpen aan PoN![]()
Ow dil is weer eens blij safe te zijn..
Spel gisteren geloof ik... was achter die hele lange SL in de ochtend.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
even reminder hoe komt dilano safe eigenlijk
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ashley fluistert in Danny's oor: "Alice heeft kamp gekozen voor Ty, ik heb 't net gezien"
Danny: "Ah, goed om te weten"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ashley fluistert in Danny's oor: "Alice heeft kamp gekozen voor Ty, ik heb 't net gezien"
Misselijk wijfquote:Op maandag 4 maart 2024 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Alice voegt ook niets toe, goede keusquote:Op maandag 4 maart 2024 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
tijd voor de rocker om te gaanquote:Op maandag 4 maart 2024 10:32 schreef TheLuckyman het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]Tegen Karen inderdaad eerst hetzelfde fluisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
goed zo Alice!quote:Op maandag 4 maart 2024 10:33 schreef ledn81 het volgende:
Ashley : "Alice heeft kant gekozen voor Ty, ik heb het net gezien"
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]ook vreemd van ALice dan vind ik ook voor DannySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ja manipuleren als de beste kan ze. Waarom moet Alice kiezen voor hun. Ze doet wat ze zelf wil.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tegen Karen inderdaad eerst hetzelfde fluisteren.
Hoezo die had genoegquote:Op maandag 4 maart 2024 10:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ook vreemd van ALice dan vind ik ook voor Danny
Precies bij degene die net de PON gewonnen heeft inderdaad. Kort voor ze weg geroepen werden was ze Karen al duidelijk aan het maken om beter voor Alice (sterk meisje) te gaan. Karen zelf had het over Ronahi (aanwezig meisje).quote:Op maandag 4 maart 2024 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja manipuleren als de beste kan ze. Waarom moet Alice kiezen voor hun. Ze doet wat ze zelf wil.
Kan ook zo maar een verzinsel zijn van Ashley en dat zou slim zijn van haar. Lijkt me stug dat Ashley en Alice tijdens het scheuren een gesprek hebben gehad.......Was het daarvoor had ze het nu niet in hoeven te fluisteren.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ook vreemd van ALice dan vind ik ook voor Danny
Gewoon vals spelen dus.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dus daarom gaf Danny ze weg.
Konden ze ze bij hem hangen.
Mwah gaat niet zozeer om het niet weten, maar om beeld te bewaren voor de uitzending.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:40 schreef Joyce-43 het volgende:
dan schermen ze alles af en nu vertelt randy het en dan weten we het alsnog haha
Koos bedoelt Ashley denk ikquote:Op maandag 4 maart 2024 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alice mag toch zelf weten welk kamp ze kiest ... is ze niet gelijk misselijk vind ik.
Ashley denkt vooruit , op de bank zetten van Alice denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja manipuleren als de beste kan ze. Waarom moet Alice kiezen voor hun. Ze doet wat ze zelf wil.
Ging ook niet om een gesprek, ash was schijnbaar tegelijkertijd met Alice in de gameroom en had gezien dat Alice iets bij Ty hing.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan ook zo maar een verzinsel zijn van Ashley en dat zou slim zijn van haar. Lijkt me stug dat Ashley en Alice tijdens het scheuren een gesprek hebben gehad.......Was het daarvoor had ze het nu niet in hoeven te fluisteren.
Ik hen het over ashley die van te voren Al aan het stoken was tegen karen dat ze op Alice moest gaan en nadat Danny had gewonnen gelijk in zijn oor fluisterde dat Alice kamp tyron had gekozen. Dat is gewoon misselijk van haarquote:Op maandag 4 maart 2024 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alice mag toch zelf weten welk kamp ze kiest ... is ze niet gelijk misselijk vind ik.
Ach ... ze vertelde een feit ... hoe naar.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ging ook niet om een gesprek, ash was schijnbaar tegelijkertijd met Alice in de gameroom en had gezien dat Alice iets bij Ty hing.
Dat is gewoon het spel spelen..quote:Op maandag 4 maart 2024 10:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hen het over ashley die van te voren Al aan het stoken was tegen karen dat ze op Alice moest gaan en nadat Danny had gewonnen gelijk in zijn oor fluisterde dat Alice kamp tyron had gekozen. Dat is gewoon misselijk van haar
Ja, mis een paar anderen toen het beeld rond gingquote:Op maandag 4 maart 2024 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
Ah wel tof dat Jimmy daar staat te vegen.
Hoopte op aanhangsel Danny maar Randy zou ik ookquote:Op maandag 4 maart 2024 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar goed, er gaat toch een man uit, daar zal BB alles aan doen.
Nee ze zegt toch ook niet wat anderen doen. Voor het spel had ze al aan karen gezegd dat ze op Alice wilde gaanquote:
is vorig jaar zeker teveel gejat door Michealangeloquote:Op maandag 4 maart 2024 10:44 schreef Kissingbird het volgende:
Er mogen geen overblijfselen van het spel worden gehouden alle tokens moeten naar de game are zegt bb
Dat is toch letterlijk het spel ...quote:Op maandag 4 maart 2024 10:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ze zegt toch ook niet wat anderen doen. Voor het spel had ze al aan karen gezegd dat ze op Alice wilde gaan
Dan speelt ze toch het spel om dat door te brieven aan Danny..Is niet meer en niet minderquote:Op maandag 4 maart 2024 10:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ze zegt toch ook niet wat anderen doen. Voor het spel had ze al aan karen gezegd dat ze op Alice wilde gaan
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is vorig jaar zeker teveel gejat door Michealangelo![]()
Oke dat is ook zo.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan speelt ze toch het spel om dat door te brieven aan Danny..Is niet meer en niet minder
Ik hoorde iets over een gedeelde nominatie maar als Danny moet kiezen gaat hij voor Ronahi denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:45 schreef Koos1958 het volgende:
Danny heeft het altijd gehad van belgen eruit te willen. Dus ben benieuwd wat hij gaat doen.
Gedeelde PONquote:Op maandag 4 maart 2024 10:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over een gedeelde nominatie maar als Danny moet kiezen gaat hij voor Ronahi denk ik.
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
Er gaat nog een PON bijkomen.. een gedeelde PON
Ze moeten nu alles opruimen in de gameroom
Tactiek hahaquote:Op maandag 4 maart 2024 10:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan speelt ze toch het spel om dat door te brieven aan Danny..Is niet meer en niet minder
Dat gaat dan nog een uitdaging worden want vier heren kunnen niet op de bank deze week.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar goed, er gaat toch een man uit, daar zal BB alles aan doen.
nou zekers wel hoorquote:
4?quote:Op maandag 4 maart 2024 10:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat gaat dan nog een uitdaging worden want vier heren kunnen niet op de bank deze week.
Ook zij weet hoelaat het is. Nu de keus tussen sterk of druk.....quote:Op maandag 4 maart 2024 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
Maar ik snap Alice wel dat ze meer met de andere optrekt. Ze weet dat ashley en jimmy haar genomineerd hadden vorige week en randy en ronahi niet. Dan snap ik dat ze meer afstand van de generaal neemt. Ze praat nog veel met Tom en Danny, met de meeste wel alleen met ashley en karen minder
Die hebben beide de nominatie pon..??quote:
Bart de 2e.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:52 schreef freaky40 het volgende:
Van die Danny komen we ook niet meer af hè
Ik snap Alice ook wel zeker na het gezeik van Karen over dat knopje en Ashley die daar in meegaatquote:Op maandag 4 maart 2024 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
Maar ik snap Alice wel dat ze meer met de andere optrekt. Ze weet dat ashley en jimmy haar genomineerd hadden vorige week en randy en ronahi niet. Dan snap ik dat ze meer afstand van de generaal neemt. Ze praat nog veel met Tom en Danny, met de meeste wel alleen met ashley en karen minder
Knopje?quote:Op maandag 4 maart 2024 10:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik snap Alice ook wel zeker na het gezeik van Karen over dat knopje en Ashley die daar in meegaat
Danny won net de PON en in het begin van de nieuwe week won tyron de paarse nog iets in de ballonnen wat belangrijk zou zijn deze week.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die hebben beide de nominatie pon..??
de gedeelde pon waar Randy het over had?
Ik lees hier er verder niks over.
Was dat niet voor een rol die hij daarmee kreeg bij het vrijstellingsspel?quote:Op maandag 4 maart 2024 10:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Danny won net de PON en in het begin van de nieuwe week won tyron de paarse nog iets in de ballonnen wat belangrijk zou zijn deze week.
ah dat was geen pon he...hij mocht bij de game van gisteren een volgorde bepalen.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Danny won net de PON en in het begin van de nieuwe week won tyron de paarse nog iets in de ballonnen wat belangrijk zou zijn deze week.
Ja precies.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was dat niet voor een rol die hij daarmee kreeg bij het vrijstellingsspel?
Ohquote:Op maandag 4 maart 2024 10:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ah dat was geen pon he...hij mocht bij de game van gisteren een volgorde bepalen.
vandaag had hij geen bijzondere rol dacht ik..
Dat is al geweest, dat was voor een ander spel en daar is verder geen voordeel meer mee te halenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:56 schreef -river- het volgende:
[..]
ja vind ik ook hij ksn ook nog wel even mee helpen dekkenquote:
Ik ben wel een beetje klaar met dat "gunnen".quote:Op maandag 4 maart 2024 11:00 schreef Rhosyn het volgende:
Hopelijk mag Tyron met zijn "paarse bijzondere rol ticket" woensdag iemand van de nominatie afhalen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |