Mooie bankquote:Op maandag 4 maart 2024 10:32 schreef TheLuckyman het volgende:
Tyron, Randy, Rohani dus op de bank. Danny zal niet echt tactisch te werk gaan verder denk ik
meerderen gaven wat aan elkaar..quote:Op maandag 4 maart 2024 10:32 schreef Rhosyn het volgende:
Dus Danny vond iets en geeft het aan Karen en nu heeft Danny gewonnen.
okee
Getverquote:Op maandag 4 maart 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
meerderen gaven wat aan elkaar..
het was een gun spel
Ty moest er nog 1 hoorde ikquote:Op maandag 4 maart 2024 10:32 schreef Kissingbird het volgende:
Bb: ronahi die laatste. mag je even weghalen die was na het stoppen van het spel
ty heeft er 1
en ? heeft er ook maar 1
ronahi vals aan het spelen...
Waarschijnlijk onderling afgesproken met de onderdanen dat ze Danny zouden helpen aan PoNquote:Op maandag 4 maart 2024 10:32 schreef Rhosyn het volgende:
okee
Ik hoop dat Danny doet wat hem het beste lijkt en zich niks in laat influisteren...quote:Op maandag 4 maart 2024 10:31 schreef Koos1958 het volgende:
Danny pon en ashley gelijk smoezen bij Danny in zijn oor
Nou ashley was gelijk smoezen in zijn oor en die wil Tyron, randy en Alice eruit. Hoop dat Danny doet wat hij zelf wil. Dilano zegt denk niet dat Danny Alice doet. Nou zegt jimmy dat weet ik nietquote:Op maandag 4 maart 2024 10:32 schreef TheLuckyman het volgende:
Tyron, Randy, Rohani dus op de bank. Danny zal niet echt tactisch te werk gaan verder denk ik
Hij heeft Tom al eerder genomineerd.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:32 schreef TheLuckyman het volgende:
Ja hoop ik ook. Hij doet zeker Glenn niet is zijn maatje maar wel een Belg.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Danny doet wat hem het beste lijkt en zich niks in laat influisteren...
Dit jaar zit er totaal geen spanning meer in.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:32 schreef Rhosyn het volgende:
okee
even reminder hoe komt dilano safe eigenlijkquote:Op maandag 4 maart 2024 10:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk onderling afgesproken met de onderdanen dat ze Danny zouden helpen aan PoN![]()
Ow dil is weer eens blij safe te zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |