Spel gisteren geloof ik... was achter die hele lange SL in de ochtend.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
even reminder hoe komt dilano safe eigenlijk
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ashley fluistert in Danny's oor: "Alice heeft kamp gekozen voor Ty, ik heb 't net gezien"
Danny: "Ah, goed om te weten"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ashley fluistert in Danny's oor: "Alice heeft kamp gekozen voor Ty, ik heb 't net gezien"
Misselijk wijfquote:Op maandag 4 maart 2024 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Alice voegt ook niets toe, goede keusquote:Op maandag 4 maart 2024 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
tijd voor de rocker om te gaanquote:Op maandag 4 maart 2024 10:32 schreef TheLuckyman het volgende:
Tyron, Randy, Rohani dus op de bank. Danny zal niet echt tactisch te werk gaan verder denk ik
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]Tegen Karen inderdaad eerst hetzelfde fluisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
goed zo Alice!quote:Op maandag 4 maart 2024 10:33 schreef ledn81 het volgende:
Ashley : "Alice heeft kant gekozen voor Ty, ik heb het net gezien"
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]ook vreemd van ALice dan vind ik ook voor DannySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ja manipuleren als de beste kan ze. Waarom moet Alice kiezen voor hun. Ze doet wat ze zelf wil.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tegen Karen inderdaad eerst hetzelfde fluisteren.
Hoezo die had genoegquote:Op maandag 4 maart 2024 10:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ook vreemd van ALice dan vind ik ook voor Danny
Precies bij degene die net de PON gewonnen heeft inderdaad. Kort voor ze weg geroepen werden was ze Karen al duidelijk aan het maken om beter voor Alice (sterk meisje) te gaan. Karen zelf had het over Ronahi (aanwezig meisje).quote:Op maandag 4 maart 2024 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja manipuleren als de beste kan ze. Waarom moet Alice kiezen voor hun. Ze doet wat ze zelf wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |