Kan ook zo maar een verzinsel zijn van Ashley en dat zou slim zijn van haar. Lijkt me stug dat Ashley en Alice tijdens het scheuren een gesprek hebben gehad.......Was het daarvoor had ze het nu niet in hoeven te fluisteren.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ook vreemd van ALice dan vind ik ook voor Danny
Gewoon vals spelen dus.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dus daarom gaf Danny ze weg.
Konden ze ze bij hem hangen.
Mwah gaat niet zozeer om het niet weten, maar om beeld te bewaren voor de uitzending.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:40 schreef Joyce-43 het volgende:
dan schermen ze alles af en nu vertelt randy het en dan weten we het alsnog haha
Koos bedoelt Ashley denk ikquote:Op maandag 4 maart 2024 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alice mag toch zelf weten welk kamp ze kiest ... is ze niet gelijk misselijk vind ik.
Ashley denkt vooruit , op de bank zetten van Alice denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja manipuleren als de beste kan ze. Waarom moet Alice kiezen voor hun. Ze doet wat ze zelf wil.
Ging ook niet om een gesprek, ash was schijnbaar tegelijkertijd met Alice in de gameroom en had gezien dat Alice iets bij Ty hing.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan ook zo maar een verzinsel zijn van Ashley en dat zou slim zijn van haar. Lijkt me stug dat Ashley en Alice tijdens het scheuren een gesprek hebben gehad.......Was het daarvoor had ze het nu niet in hoeven te fluisteren.
Ik hen het over ashley die van te voren Al aan het stoken was tegen karen dat ze op Alice moest gaan en nadat Danny had gewonnen gelijk in zijn oor fluisterde dat Alice kamp tyron had gekozen. Dat is gewoon misselijk van haarquote:Op maandag 4 maart 2024 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alice mag toch zelf weten welk kamp ze kiest ... is ze niet gelijk misselijk vind ik.
Ach ... ze vertelde een feit ... hoe naar.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ging ook niet om een gesprek, ash was schijnbaar tegelijkertijd met Alice in de gameroom en had gezien dat Alice iets bij Ty hing.
Dat is gewoon het spel spelen..quote:Op maandag 4 maart 2024 10:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hen het over ashley die van te voren Al aan het stoken was tegen karen dat ze op Alice moest gaan en nadat Danny had gewonnen gelijk in zijn oor fluisterde dat Alice kamp tyron had gekozen. Dat is gewoon misselijk van haar
Ja, mis een paar anderen toen het beeld rond gingquote:Op maandag 4 maart 2024 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
Ah wel tof dat Jimmy daar staat te vegen.
Hoopte op aanhangsel Danny maar Randy zou ik ookquote:Op maandag 4 maart 2024 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar goed, er gaat toch een man uit, daar zal BB alles aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |