Heb je wel een punt. Mijn vrouw is ook puur natuur.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ook met pukkels is Alice mooier dan Ashley vind ik
Zo gaat het letterlijk ieder jaar in Big Brother. Is nooit anders geweest.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:14 schreef ben34567 het volgende:
Even terzijde maar heb besloten om te stoppen met kijken. Kan me niet meer vinden in de keuze van de kijker. Nadat Jimmy op de bank werd beloond voor zijn vals en schijnheilig gedrag ten koste van Sabeau en Tyron is nu ook Alice hard gedaald op de laatste fb populariteitspoll; en staat ze lager dan Jimmy; Karen; Danny.
Het is allemaal wat te voorspelbaar en als je weet dat al uw favorieten komende weken zullen weggestemd worden heeft het niet veel zin meer.
Waarom ? Ze hadden normale gesprekken die niet over het spel ging. Niet alles met dat meisje was manipulatief; ze is geen 20-jarige mastermind.quote:
Mannen houden over het algemeen niet van stoken en Tom is ook zo.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tom gaat Alice niet op de bank zetten
Klopt Sabeau bespeelde de mannen best wel, niet iedereen trapte er inquote:Op maandag 4 maart 2024 12:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet dat jij Sabo fan bent maar precies wat ik zeiogkleppen
Als er niemand van het cocoongroepje gauw weg gaat stop ik er ook mee. Zo voorspelbaar en alleen maar gekonkel en af en toe een opdracht die wie niet mogen zien....herhaling op herhaling.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:14 schreef ben34567 het volgende:
Even terzijde maar heb besloten om te stoppen met kijken. Kan me niet meer vinden in de keuze van de kijker. Nadat Jimmy op de bank werd beloond voor zijn vals en schijnheilig gedrag ten koste van Sabeau en Tyron is nu ook Alice hard gedaald op de laatste fb populariteitspoll; en staat ze lager dan Jimmy; Karen; Danny.
Het is allemaal wat te voorspelbaar en als je weet dat al uw favorieten komende weken zullen weggestemd worden heeft het niet veel zin meer.
We gaan toch niet op de man spelenquote:Op maandag 4 maart 2024 12:18 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik ga stuk om alle mensen die het zo serieus nemen,
get a life
Geloof het wel he..quote:Op maandag 4 maart 2024 12:23 schreef engine het volgende:
Tom begint Ashley door te krijgen dat ze iedereen aan het bewerken is.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:14 schreef ben34567 het volgende:
Wow de mannen zeggen het elkaar nu ook dat traschley hun wilt bewerken.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:19 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt dat ashley ook bij hem kwam zeggen.
Eens, dat is ook een van de reden dat ik verleden jaar voortijdig gestopt ben.....quote:Op maandag 4 maart 2024 12:17 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zo gaat het letterlijk ieder jaar in Big Brother. Is nooit anders geweest.
Maar kon niet zeggen wat.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Wow de mannen zeggen het elkaar nu ook dat traschley hun wilt bewerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |