Die liegt en liegt steeds meer bahquote:Op maandag 4 maart 2024 12:09 schreef zodeju het volgende:
Jimmy zegt dat hij gezien had dat ze samen naar binnen gingen???
Terwijl hij buiten niks gezien had wat er binnen gebeurde??
Tom en Jerry mogen er van mij ook nog bij.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:09 schreef zodeju het volgende:
Jimmy zegt dat hij gezien had dat ze samen naar binnen gingen???
Terwijl hij buiten niks gezien had wat er binnen gebeurde??
Alice is de mooiste van de klas hé, dat zal ook meespelen bij die wannabe Queen.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:08 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley is al sinds vorige week bezig over Alice. Iedereen opstoken
Alleen denk hij dat hij Alice moet weerhouden van bepaalde stemmingen.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:07 schreef Kissingbird het volgende:
Tom vraagt aan Ashley waarom ze specifiek die vraag stelde aan haar van daarstraks.
Glen had oogkleppen mbt Saboquote:Op maandag 4 maart 2024 12:10 schreef Kissingbird het volgende:
tom: alice is de enige waar ik mee kan babbelen (niet over het spel)
Glenn: dat had ik met Sabo
Dat was natuurlijk actie reactie. Ash is met haar golden 4 begonnen en later haar legertje. Ze heeft altijd die andere als target gehad. Die andere wilde niet met haar want te dominant.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:03 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom benoemd net zelf dat die andere er mee begonnen waren om groep te maken door op Ash ook te gaan enzo
Buiten die pukkels die ik vanmorgen heb gezien. Gyproc is een wonder.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alice is de mooiste van de klas hé, dat zal ook meespelen bij die wannabe Queen.
Ik snap Tom wel, ik zou gek worden van heel de dag over tactiek praten.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:10 schreef Kissingbird het volgende:
tom: alice is de enige waar ik mee kan babbelen (niet over het spel)
Glenn: dat had ik met Sabo
Dat lukt met Ash toch amper.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
Tom zegt het is goed dat je gewone gesprekken hebt ipv alleen het spel. Glenn is het daarover eens.
En nu is Alice de target. Ze.kiest er elke keer iemand uit en praat dan heel.erg op de.anderen in. En iedereen praat haar niet tegen.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:12 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk actie reactie. Ash is met haar golden 4 begonnen en later haar legertje. Ze heeft altijd die andere als target gehad. Die andere wilde niet met haar want te dominant.
Ook met pukkels is Alice mooier dan Ashley vind ikquote:Op maandag 4 maart 2024 12:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Buiten die pukkels die ik vanmorgen heb gezien. Gyproc is een wonder.
Ja, of het feit dat ze haar niet echt aan haar kant kreeg.....en inderdaad mooi jong en aantrekkelijk is,quote:Op maandag 4 maart 2024 12:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alice is de mooiste van de klas hé, dat zal ook meespelen bij die wannabe Queen.
Dat gaat hij toch niet doen.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alleen denk hij dat hij Alice moet weerhouden van bepaalde stemmingen.
Terwijl Ashley wilt dat Tom een stem geeft namens hun op Alice.
Het moet in haar BHquote:Op maandag 4 maart 2024 12:16 schreef Kissingbird het volgende:
tom dat ze hem iedere nacht zien bidden voor hij gaat slapen.
Danny en Karen komen de kamer in.
Karen kirt weer
Die is pas 19jaar groeit er wel overheen....quote:Op maandag 4 maart 2024 12:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Van dichtbij zie je wat onvolkomenheden, die eendenbek kwaakt al van grote afstand naar je toe.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kennen wij wel. Iedere eerste donderdag van de maand. Maar is alleen waar Seveso- en nucleaire sites zijn. Ik bijv. met de kerncentrale van Mol.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:13 schreef rinardo het volgende:
Niets over het luchtalarm dat de belgen niet kennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |