Die liegt makkelijk he.quote:
Hij mag wel oppassen straks groeien er hoorntjes op zijn voorhoofd......net zoals bij Ashley........(.dat zei mijn moeder altijd als ik aan het liegen was)quote:Op maandag 4 maart 2024 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
Valt me op dat jimmy altijd een knalrode kop heeft als hij aan het manipuleren en stoken is.
[..]
Die liegt makkelijk he.
Heb je dat niet zien benoemen toen men los ging op andere deelnemers die het spel spelen. Inderdaad gekleurd.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Het gif zit door de hele groep heen.
Niet perse alleen bij Ashley, dat is nu eenmaal het spel, het is zaak om anderen weg te krijgen om zelf over te blijven.
Tom mag Alice niet meer leuk vinden.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Tom moet iets zelf gaan inzien want je kunt hem niet overtuigen aldus Ashely
Geen idee wat
wat een gekonkel weer
Ja erg he gewoon te gek voor woordenquote:Op maandag 4 maart 2024 12:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tom mag Alice niet meer leuk vinden.
Misschien speelt Tom wel veel slimmer als zij en houdt hij zijn opties open.
Waarom moet ik aangesproken worden of ik dat bij andere deelnemers ook zo benoemd zou hebben?quote:Op maandag 4 maart 2024 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb je dat niet zien benoemen toen men los ging op andere deelnemers die het spel spelen. Inderdaad gekleurd.
Laat ik het -in combinatie met mijn sig- zo zeggen; Ashley kan bij sommigen een gigantische drol op de eettafel deponeren en er zal een vreugdedansje omheen gedaan worden, waarbij andere spelers die slechts naar die tafel kijken direct worden afgefakkeld.
Dat staat los van mijn punt; we zijn het in elk geval met elkaar eens dat het gekleurd isquote:Op maandag 4 maart 2024 12:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom moet ik aangesproken worden of ik dat bij andere deelnemers ook zo benoemd zou hebben?
Heb je mijn hele postgeschiedenis hiervoor door zitten spitten?
Yepquote:Op maandag 4 maart 2024 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je weet toch .. alleen als het iemand is die je leuk vindt mag het ... anders is het gif.
Ik ga ervan uit dat mensen van alle allooi hun stem uitbrengen.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Nogmaals ik heb het over fans due stemmen en niet over de users hier want dat doe ik nooit.
Dank je wel.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat mensen van alle allooi hun stem uitbrengen.
En dat is idd niet persoonlijk gericht.
Is ook een concurrent als NLe dame. Maar ze speelt het gewoon niet zo leuk en eerlijk vind ik met dat opstoken en manipuleren.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:08 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley is al sinds vorige week bezig over Alice. Iedereen opstoken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |