Wat ergquote:Op maandag 4 maart 2024 12:48 schreef spapaars het volgende:
Een leeuw moet het dus voorstellen.
[ afbeelding ]
Soms heb je geluk nodig, net zoals Ashley die terug mocht komen....misschien komt die kans verlopig niet om hem erop te zetten omdat ze nog vele eraf willen.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:46 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zodra hij erop komt is het toch echt game over. Hij had geluk dat hij tegen de gehate Do erop stond de vorige keer. En dan nog was het close.
Denk een ziek leeuwtjequote:Op maandag 4 maart 2024 12:48 schreef spapaars het volgende:
Een leeuw moet het dus voorstellen.
[ afbeelding ]
Bedankt voor deze mededelingquote:Op maandag 4 maart 2024 12:14 schreef ben34567 het volgende:
Even terzijde maar heb besloten om te stoppen met kijken. Kan me niet meer vinden in de keuze van de kijker. Nadat Jimmy op de bank werd beloond voor zijn vals en schijnheilig gedrag ten koste van Sabeau en Tyron is nu ook Alice hard gedaald op de laatste fb populariteitspoll; en staat ze lager dan Jimmy; Karen; Danny.
Het is allemaal wat te voorspelbaar en als je weet dat al uw favorieten komende weken zullen weggestemd worden heeft het niet veel zin meer.
Het leven kan heel teleurstellend zijn. Sterktequote:Op maandag 4 maart 2024 12:14 schreef ben34567 het volgende:
Even terzijde maar heb besloten om te stoppen met kijken. Kan me niet meer vinden in de keuze van de kijker. Nadat Jimmy op de bank werd beloond voor zijn vals en schijnheilig gedrag ten koste van Sabeau en Tyron is nu ook Alice hard gedaald op de laatste fb populariteitspoll; en staat ze lager dan Jimmy; Karen; Danny.
Het is allemaal wat te voorspelbaar en als je weet dat al uw favorieten komende weken zullen weggestemd worden heeft het niet veel zin meer.
quote:Op maandag 4 maart 2024 12:53 schreef Jackiegekkie het volgende:
Deze afbeelding had @:Snoozey zaterdag gevonden
[ afbeelding ]
En dan Karen haar tattoo ondersteboven ernaast
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 maart 2024 12:53 schreef Jackiegekkie het volgende:
Deze afbeelding had @:Snoozey zaterdag gevonden
[ afbeelding ]
En dan Karen haar tattoo ondersteboven ernaast
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 maart 2024 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het leven kan heel teleurstellend zijn. Sterkte
Flauw.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het leven kan heel teleurstellend zijn. Sterkte
Lunchen in ploegjes.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:55 schreef freaky40 het volgende:
Stream 2 blijft maar in SL permanent. Druk zeker in de DBK.
Hij is target number one van Ash.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:39 schreef Rhosyn het volgende:
Tyron staat op safe zeggen Randy en Ronahi.
Hoezo dan?
Gisteravond was kerstavond met gourmet, vanmorgen kerstochtend met kedootjes.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:58 schreef Frummelie het volgende:
Typisch dat ze nog geen weekvoorraad hebben gekregen, je gaat denken dat ze nog iets te wachten staat strakjes...
Ik blijf kijken zolang Ty en Ro en Alice er nog in zitten omdat het naar mijn mening nog echte mensen zijn en niet zozeer bezig met hoe komt dit over op TV/Streams. Gaat een van hen eruit is het voor mij wel klaar. Ik kan leven met een vertrek van Randy want blijf hem wat onbetrouwbaar vindenquote:Op maandag 4 maart 2024 12:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Volgens de kijkerspoll gaat er niemand van de cocoongroep weg komende maand. Zelfs Alice staat nu lager dan Karen en Jimmy. Dat gaf voor mij de doorslag om er de brui aan te geven.
quote:Op maandag 4 maart 2024 13:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Gisteravond was kerstavond met gourmet, vanmorgen kerstochtend met kedootjes.
Vanavond 1e kerstdag met gevulde kalkoen![]()
[ afbeelding ]
ja de hele week FUN week ze hadden het ook nog over Halloweeen, dus ik denk heel de week eten van BBquote:Op maandag 4 maart 2024 12:58 schreef Frummelie het volgende:
Typisch dat ze nog geen weekvoorraad hebben gekregen, je gaat denken dat ze nog iets te wachten staat strakjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |