Zie het als de ballonnen de dag ervoor, er zat iets in, staat in SVquote:Op maandag 4 maart 2024 13:08 schreef GayGuy het volgende:
Goedenmiddag. Lees ik nu dat ze kadoos hebben gehad? Waarom,?
Nou dat is wel relaxed... in geval van nood zijn er altijd nog de broodjes van Rohani..quote:Op maandag 4 maart 2024 13:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja de hele week FUN week ze hadden het ook nog over Halloweeen, dus ik denk heel de week eten van BB
Was net op mijn dakterras maar ondertoon erg fris.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hier is het zwaarbewolkt en 8 graden en Ty ligt met alleen een korte broek in de zon. Dat wil ik ooooook
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoor, maar je wordt als man toch niet geil van een stringetje aan de waslijn?quote:Op maandag 4 maart 2024 13:09 schreef marky het volgende:
Ashley is weer druk met haar stringetjes. Ze wil graag dat Glenn ze van de lijn haalt. Soms denk je loopt ze die man nu gewoon een beetje op te geilen.
Schaapjeswolken en 10 graden daar, ze liggen wel uit de wind.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hier is het zwaarbewolkt en 8 graden en Ty ligt met alleen een korte broek in de zon. Dat wil ik ooooook
[ afbeelding ]
Normaal niet maar als je een paar weken droog staat... je weet het niet.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar je wordt als man toch niet geil van een stringetje aan de waslijn?
Bij mij ook zonnigquote:Op maandag 4 maart 2024 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ben de helft van mijn punten kwijt, maar is de eerste keer dit seizoen, dat dat gebeurd. Ontoppic, deze stream is retesaaiquote:Op maandag 4 maart 2024 13:15 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan en zaterdag al mijn punten verloren was overtuigd van Kees😂
Nou dat dacht ik ook meteenquote:Op maandag 4 maart 2024 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar je wordt als man toch niet geil van een stringetje aan de waslijn?
Net als Dylano, zou hij denken dat vrouwen er geil van worden dat hij de hele tijd in blote bast loopt?quote:Op maandag 4 maart 2024 13:17 schreef marky het volgende:
[..]
Normaal niet maar als je een paar weken droog staat... je weet het niet.
2 maanden geen sex!quote:Op maandag 4 maart 2024 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar ben ik van overtuigd dat hij denkt dat het helpt. Hij moet denk ik zijn lengte compenseren.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Net als Dylano, zou hij denken dat vrouwen er geil van worden dat hij de hele tijd in blote bast loopt?
Ik word er niet koud of warm vanquote:Op maandag 4 maart 2024 13:21 schreef marky het volgende:
[..]
Daar ben ik van overtuigd dat hij denkt dat het helpt. Hij moet denk ik zijn lengte compenseren.
Dylano word niet voor niets door zijn vrienden "de stripper" genoemd. Gast kent weinig schaamte, en voelt zich relaxter met minder kleding aanquote:Op maandag 4 maart 2024 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Net als Dylano, zou hij denken dat vrouwen er geil van worden dat hij de hele tijd in blote bast loopt?
Dan ben jij de doelgroep niet waar hij op aast denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik word er niet koud of warm van
Had mijn zoon kunnen zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:22 schreef marky het volgende:
[..]
Dan ben jij de doelgroep niet waar hij op aast denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |