quote:Joost Klein to represent the Netherlands at Eurovision 2024
On finding out he would represent the Netherlands in 2024, Joost remarked:
‘Taking part in the Eurovision Song Contest is a dream come true. I used to watch it together with my parents, glued to the screen, year after year. It's an honor to represent the Netherlands, and I'm committed to giving my all for the best possible outcome.’
The singer, who is known for his lively performances and has been winning over a growing national and international following with his catchy beats and creative wordplay, was chosen from over 600 potential participants.
The European hit potential of his song (which will be revealed at a later date) convinced the selection committee that Joost should compete for the Netherlands.
Twan van de Nieuwenhuijzen, chair of the Dutch selection committee, said:
‘Following a careful and multi-phase process, the selection committee ultimately opted for Joost Klein. There were a lot of entries from a wide range of genres, but in our view his had the most hit potential. In the song, you hear his familiar mix of party and nostalgia. With his enormous creativity, we think Joost can put on a great show in a totally original way, and that the Netherlands and Europe are in for a positive surprise. We’re really looking forward to working with him.’
Joost Klein is a 26-year-old musician, writer and artist. His energetic style combines elements from mainstream pop with happy hardcore and pop punk. In the Netherlands, Joost tours regularly with his band and has played festivals like Lowlands and Pinkpop.
Last November, he had two sold-out concerts at the AFAS Live. Joost's fan base abroad has been growing, too. In Belgium, he performed at the Sportpaleis in Antwerp and was a candidate on the popular TV show De Slimste Mens (The Smartest Person).
Last summer, Joost had a number 1 hit in Germany, Switzerland and Austria with Friesenjung. The song has had over 100 million streams worldwide and won Best Song in Germany's 1LIVE Krone radio awards. The song has also had a lot of airplay in Italy and Ukraine.
Nederland veranderen in Holland is ook net niet genoeg dan zeker?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:28 schreef Greys het volgende:
Europapapolonaise paste niet helemaal in de TT
Oh kuttt ik zie nu pas mobiel dat de ise ook niet meer paste. Ik gier.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:35 schreef Cyan9 het volgende:
"The name Polona is of Slovene origin. The meaning of Polona is "destroyer". Polona is generally used as a girl's name."
Oei! @:Greys
Wist wel dat Attje goeie smaak had.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:36 schreef Greys het volgende:
Zowel Attje Kuiken als de wethouder van m'n eigen gemeente zijn vandaag ons ESF twitteraccount gaan volgen.
In 2 dagen 400 volgers erbij ofzo. The hype is real.
Ik dacht 'zal wel een neppert zijn' maar nee.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wist wel dat Attje goeie smaak had.
Er is nieuwsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:42 schreef Zigsky het volgende:
Ijsland kiest verkeerd, nice! Hup Joost.
Niet met die instelling neequote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:28 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn goed bezigquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:36 schreef Greys het volgende:
Zowel Attje Kuiken als de wethouder van m'n eigen gemeente zijn vandaag ons ESF twitteraccount gaan volgen.
In 2 dagen 400 volgers erbij ofzo. The hype is real.
Ik had het ook wel een intrigerend verhaal gevonden als er iemand was die een nep-Attje Kuiken account ging maken en dan jullie volgenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht 'zal wel een neppert zijn' maar nee.
[ afbeelding ]
quote:
Heerlkquote:
Oh, dan zou je een leuke dag kunnen hebben in mijn hoofd.quote:
Georgina?quote:Op zondag 3 maart 2024 00:25 schreef Quona het volgende:
kom net uit de club, daar ging iedereen los op europapa
Heel trotsquote:Op zondag 3 maart 2024 00:42 schreef Nattekat het volgende:
Zou @:Momo al trots op me zijn dat ik er zo vroeg mee bezig ben?
Allemaal bots!quote:Op zondag 3 maart 2024 00:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben eigenlijk stomverbaasd hoe groot de hype is, en niet alleen in NL.
Wel als iemand Nederland verandert in NLquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:28 schreef Greys het volgende:
Verenigd Koninkrijk die nu op 9 staat kunnen we ook prima verslaanquote:Op zondag 3 maart 2024 00:55 schreef TheVulture het volgende:
Die bookies blijven ook maar groen uitslaan, sluit niet uit dat ie morgen de top 10 al binnenkomt, zeker nu IJsland daar wegvalt.
Staat nu ook op 3 procent ipv 2 en gaat volgens mij zo Georgi wel voorbij.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:55 schreef TheVulture het volgende:
Die bookies blijven ook maar groen uitslaan, sluit niet uit dat ie morgen de top 10 al binnenkomt, zeker nu IJsland daar wegvalt.
Alleen al het feit dat ie in n dag ver boven de 2 miljoen views op youtube komt gaat waarschijnlijk zorgen voor een flinke groeispurt lijkt me. Kan eigenlijk al met geen mogelijkheid meer om het nummer heen. Top 10 is niet de vraag of, maar wanneer.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:55 schreef TheVulture het volgende:
Sommige artiesten doen dat soms in een halve dag of zo, en hebben denk geen idee wat Eurovision is ...quote:Op zondag 3 maart 2024 01:04 schreef Maharski het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ie in n dag ver boven de 2 miljoen views op youtube komt gaat waarschijnlijk zorgen voor een flinke groeispurt lijkt me. Kan eigenlijk al met geen mogelijkheid meer om het nummer heen. Top 10 is niet de vraag of, maar wanneer.
Zal ik het proberen? Voor een deeltje moet dat wel kunnen vind ikquote:
Ja met modrechten kun je langere TT's maken.quote:Op zondag 3 maart 2024 01:17 schreef Nattekat het volgende:
Je kan het verdorie beiden in het invoerveld proppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Nou, in dt geval...quote:Op zondag 3 maart 2024 01:17 schreef Nattekat het volgende:
Je kan het verdorie beiden in het invoerveld proppen
Omdat dat het is opgedeeld in twee tracks. De ep die op staat Spotify heeft dan bijv. weer een langer eindstukquote:Op zondag 3 maart 2024 01:22 schreef TLC het volgende:
Nu heb ik op de radio dit nummer twee keer gehoord, maar telkens zonder dat einde over zijn vader, waarom is dat ?
Dat had gekund zelfs zonder de titel van het nummer te vervangenquote:
Omdat je het hier naar je zin hebt, gebeurt mij ook best vaak.quote:Op zondag 3 maart 2024 01:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat had gekund zelfs zonder de titel van het nummer te vervangen
PS, waarom ben ik in godsnaam nog wakker
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:55 schreef Nattekat het volgende:
Dit nummer zit echt helemaal vast in m'n hoofd nu
Vroeger moest alles live zijn, nu mogen er vocals op tape, wel met beperking. Dat van Tim Haars zijn sample dat mag sowieso wel.quote:Op zondag 3 maart 2024 08:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Een vraag als genteresseerde ESF-leek: moeten alle teksten live zijn? Of mag het ook een sample zijn. Bijvoorbeeld Tim Haars met 'Welkom in Europa jonguh'.
En dat ge papapapa deel? Zeker wel live?quote:Op zondag 3 maart 2024 08:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Vroeger moest alles live zijn, nu mogen er vocals op tape, wel met beperking. Dat van Tim Haars zijn sample dat mag sowieso wel.
Dat is vooral een kwestie van updaten. In werkelijkheid zijn die iets van 20-25e. Nederland staat op Betfair rond de 10e plaats.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:17 schreef Greys het volgende:
Waarom staat IJsland na deze keuze nog steeds 4e. ZAKKEN ZAKKEN ZAKKEN want we willen de Europapapolonaise.
Oehquote:Op zondag 3 maart 2024 09:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is vooral een kwestie van updaten. In werkelijkheid zijn die iets van 20-25e. Nederland staat op Betfair rond de 10e plaats.
Updatepolonaise?quote:Op zondag 3 maart 2024 09:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh
UPDATE UPDATE
lalalala
UPDATE UPDATE
(op de melodie van Luktelk)
quote:Op zondag 3 maart 2024 09:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is vooral een kwestie van updaten. In werkelijkheid zijn die iets van 20-25e. Nederland staat op Betfair rond de 10e plaats.
Denk enkel de pa-papapapapa-pa in de bridge op de plaat eventueel.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:16 schreef PinkLow het volgende:
[..]
En dat ge papapapa deel? Zeker wel live?
Ligt dat niet aan die melding, dat IJsland nog niet zeker weet of dat de inzending wordt?quote:Op zondag 3 maart 2024 09:17 schreef Greys het volgende:
Waarom staat IJsland na deze keuze nog steeds 4e. ZAKKEN ZAKKEN ZAKKEN want we willen de Europapapolonaise.
Yt video is 3:11, maar dat is nog met intro en outroquote:Op zondag 3 maart 2024 09:43 schreef Prisha het volgende:
Ik hoorde op radio 538 dat het liedje eigenlijk te lang is en het eind er niet op past?
ah ok thanksquote:Op zondag 3 maart 2024 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Yt video is 3:11, maar dat is nog met intro en outro
Het kortere emo einde zoals het in de Eurovision youtube zit past in de 3 minuten.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah ok thanks. Ik hoorde even snel het interview en dacht, hoe dan, dat eind zou ik niet willen missen
En dat Joost er dan voor de kat z'n viool is omdat Mirjam de hele tijd in beeld moet elke seconde omdat niemand er anders iets aan heeft?quote:
Van een n of ander ESF forumquote:Op zondag 3 maart 2024 09:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha waar heb je deze vandaan? Of maakte jij die?
Dit is Nederlandse gebarentaal, 'verstaan' doven uit andere landen toch niet.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat Joost er dan voor de kat z'n viool is omdat Mirjam de hele tijd in beeld moet elke seconde omdat niemand er anders iets aan heeft?
Nee ze is geweldig, we hebben er ook uitgebreid over getweet en alle liefde naar haar maar ze doet Nederlandse Gebarentaal dus daar heeft de rest van Europa ook niks aan als ze op het podium zou staan.
Ik vind haar geweldig, maar dat zou ik niet doen. Leidt teveel af denk ik.quote:
Waarom zou je haar dan berhaupt op het podium zetten? Dan leidt het alleen maar af van Joost als het geen echt doel heeft. Dan denken de mensen in andere landen 'hoezo staat daar een gebarentolk als ze niet in beeld is, wat raar'.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dit is Nederlandse gebarentaal, 'verstaan' doven uit andere landen toch niet.
Ze hoeft niet de hele tijd in beeld dus
Volgens mij is de versie van de video gewoon de Eurovisie-versie. Die is de goede lengte.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:56 schreef Cee het volgende:
Is volgens mij nog niet vaak voorgekomen dat de uiteindelijke Eurovisie-edit van ons nummer nog niet bekend is vanwege die intro/outro, houdt het weer spannend tot de rehearsals, man ik ben nu al
zenuwachtig daarvoor.
Dat las ik ja, maar opvallend veel van haar volgers reageren dat ze niet zo moet overdrijven. Ze is zelfs te dom voor domrechts, blijkbaar.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:13 schreef Dave het volgende:
De reactie die je wist dat zou komen is eindelijk daar. Meisje Dommestijn vindt het woke EU propaganda.
Die video van gebarentolken zijn altijd leuk, maar dat echt onderdeel maken van je staging doe je echt alleen als opvulling als je nummer zelf geen kut voorstelt. Het leidt compleet af van de eigenlijke song en artiest op het podium.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou je haar dan berhaupt op het podium zetten? Dan leidt het alleen maar af van Joost als het geen echt doel heeft. Dan denken de mensen in andere landen 'hoezo staat daar een gebarentolk als ze niet in beeld is, wat raar'.
Iedereen riep ook al ZE MOET MEE toen ze jaren geleden Outlaw in Em zo tof deed maar dat gaat echt niet werken in de praktijk.
Je kunt hooguit zorgen dat ze in een klein vakje onderin beeld te zien is tijdens dit lied op de NLse tv uitzending, maar daarvoor hoeft ze niet mee naar Malm, dat kan gewoon in een studiootje hier.
Oh god had ze wr aandacht nodig?quote:Op zondag 3 maart 2024 10:13 schreef Dave het volgende:
De reactie die je wist dat zou komen is eindelijk daar. Meisje Dommestijn vindt het woke EU propaganda.
Precies. Dat bedoel ik.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Die video van gebarentolken zijn altijd leuk, maar dat echt onderdeel maken van je staging doe je echt alleen als opvulling als je nummer zelf geen kut voorstelt. Het leidt compleet af van de eigenlijke song en artiest op het podium.
Het zakken is begonnenquote:Op zondag 3 maart 2024 09:17 schreef Greys het volgende:
Ben wel ‘bang’ dat IJsland besluit die andere te sturen als ze de vrije val zien.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 10:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat las ik ja, maar opvallend veel van haar volgers reageren dat ze niet zo moet overdrijven. Ze is zelfs te dom voor domrechts, blijkbaar.
Yes, die replies zijn een leuke bijkomstigheid.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god had ze wr aandacht nodig?
Wel knap trouwens hoe de ene het EU propaganda vindt en de ander juist de vernietiging van Europa enzo.
Heb even gekeken en ze krijgt ze van alle kanten om haar horen dus dat kunnen we hierbij als afgehandeld en vergeten beschouwen.![]()
Dat gaat de IJslandse omroep echt niet aandurven, je schoffeert daarmee de stemmers op Hera en maakt de EBU duidelijk dat het je echt om politiek gaat.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ben wel ‘bang’ dat IJsland besluit die andere te sturen als ze de vrije val zien.
Had liever een vrije val gezien na de bekendmaking dat mevrouw definitief gaat
Daar is Raisa toch uitgetieft?quote:Op zondag 3 maart 2024 10:29 schreef Dave het volgende:
[..]
[..]
Yes, die replies zijn een leuke bijkomstigheid.
Nu al benieuwd naar de uitzending van Ongehoord Nieuws dinsdag.
Die gaan denk ik hooguit nog even nadenken of ze berhaupt meedoen want Isral enzo.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ben wel ‘bang’ dat IJsland besluit die andere te sturen als ze de vrije val zien.
Had liever een vrije val gezien na de bekendmaking dat mevrouw definitief gaat
Ik bedenk me nu dat jij (lijkt me) de eerste bent die weet hoe het live gaat klinkenquote:Op zondag 3 maart 2024 09:56 schreef Cee het volgende:
Is volgens mij nog niet vaak voorgekomen dat de uiteindelijke Eurovisie-edit van ons nummer nog niet bekend is vanwege die intro/outro, houdt het weer spannend tot de rehearsals, man ik ben nu al
zenuwachtig daarvoor.
Gezien het feit dat Joost zo veel fans heeft in NL (en nu alleen nog maar meer) en gezien de reacties op Raisa op X gaan ze daar geen punten mee scoren bij dmhun kijkers, dus succes ermee.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar daar gaan ze een zelfde soort geluid laten horen verwacht ik.
Lijkt mij ook, maar ja.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gaan denk ik hooguit nog even nadenken of ze berhaupt meedoen want Isral enzo.
Ze kunnen het niet maken om tegen Hera te zeggen 'ja fuck de finale, fuck de stemmen, we sturen toch de Palestijn maar'. Dat wordt een enorme rel.
Dus het wordt f zij, f helemaal niet. Lijkt me. Hoop ik.
Komt vanzelf johquote:Op zondag 3 maart 2024 10:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar ja.
IJsland nu weer groen en op 50
Friesenjung was daar ook al een Spotify-hit. Ze kennen Joost daar wel een beetje.quote:
Daar hebben we er twee van in onze semi, dus dat komt zeker gelegen.quote:
Nou dat is wel het moment dat ik eventjes een traan ga laten hoor.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:51 schreef GeorgeM het volgende:
Overigens vind ik dat het ‘from me to my parents’ in de staging als tekst op de achtergrond MOET
Nou daarom dusquote:Op zondag 3 maart 2024 12:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dat is wel het moment dat ik eventjes een traan ga laten hoor.
Ik kan me niet voorstellen dat hij het outro niet doet. Dat is een grote en essentile twist. En er is bij het maken van het nummer echt wel rekening meer gehouden dat het binnen de 3 minuten moet.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:56 schreef Cee het volgende:
zenuwachtig daarvoor.
Ik heb er verder niets van meegekregen, maar ik begrijp hieruit dat dat achterlijke politieke nummer niet gewonnen heeft?quote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er verder niets van meegekregen, maar ik begrijp hieruit dat dat achterlijke politieke nummer niet gewonnen heeft?
In de officile Eurovisie video duurt het nummer van 0:04 tot 3:12. Valkt best nog wat vanaf te schaven of desnoods versnel je alles met een fractie, maar het is niet onder de 3 minuten.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Volgens mij is de versie van de video gewoon de Eurovisie-versie. Die is de goede lengte.
Ik ben israel wel een beetje beu.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:42 schreef Zigsky het volgende:
Isral haalt NL in..
(Ik weet dat t allemaal niks zegt).
Als ze dat stuk met de brandende foto weglaten en stoppen na “geluisterd’, is dat precies 3 minuten.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:40 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
In de officile Eurovisie video duurt het nummer van 0:04 tot 3:12. Valkt best nog wat vanaf te schaven of desnoods versnel je alles met een fractie, maar het is niet onder de 3 minuten.
quote:Op zondag 3 maart 2024 13:42 schreef Zigsky het volgende:
Isral haalt NL in..
(Ik weet dat t allemaal niks zegt).
Hier ook.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:45 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik ben israel wel een beetje beu.
[..]
Als ze dat stuk met de brandende foto weglaten en stoppen na “geluisterd’, is dat precies 3 minuten.
Alsjeblieft niet, dat vind ik zo goedkoop scoren.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:51 schreef GeorgeM het volgende:
Overigens vind ik dat het ‘from me to my parents’ in de staging als tekst op de achtergrond MOET
Windows95Man is Tantu Beats gaan volgen op instagram. Die wil ook wel zo'n goede producerquote:Op zondag 3 maart 2024 14:04 schreef Aadrianus het volgende:
Goed te horen hier hoe smart geproduceerd dit is,
Volgens mij is het maximum ook niet exact 3 minuten, mag wel 10 seconden langer zijn.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:40 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
In de officile Eurovisie video duurt het nummer van 0:04 tot 3:12. Valkt best nog wat vanaf te schaven of desnoods versnel je alles met een fractie, maar het is niet onder de 3 minuten.
Dit is echt tof om te horen inderdaad.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:04 schreef Aadrianus het volgende:
Goed te horen hier hoe smart geproduceerd dit is,
Pfff ik heb daar ook altijd zo'n hekel aan. Van dat emo gedoe om te scoren bij 'de mensen'.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:14 schreef Za het volgende:
Alsjeblieft niet, dat vind ik zo goedkoop scoren.
Net als al die lui die meedoen aan talentenjachten, het dan opdragen aan een overleden naaste, in de hoop op sympathie votes van de jury.
Ik vind het vreselijk voor hem dat hij z'n ouders op jonge leeftijd heeft verloren, maar laat dat geen inzet zijn van de campagne rond het lied.
Duncan Laurence had het lied ook geschreven voor een overleden vriendin vertelde hij tijdens de PR rondes, lief hoor, maar laat het erbuiten imo.
Hallo moppersmurf.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:03 schreef Maharski het volgende:
[..]
Pfff ik heb daar ook altijd zo'n hekel aan. Van dat emo gedoe om te scoren bij 'de mensen'.
quote:Op zondag 3 maart 2024 15:09 schreef Dutch_view het volgende:
En we zijn de 5 miljoen YT views gepasseerd!!![]()
Het hoeft van mij ook zeker niet in beeld aan het einde van het live optreden. Daarover zijn we het eens.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:14 schreef Za het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, dat vind ik zo goedkoop scoren.
Net als al die lui die meedoen aan talentenjachten, het dan opdragen aan een overleden naaste, in de hoop op sympathie votes van de jury.
Ik vind het vreselijk voor hem dat hij z'n ouders op jonge leeftijd heeft verloren, maar laat dat geen inzet zijn van de campagne rond het lied.
Duncan Laurence had het lied ook geschreven voor een overleden vriendin vertelde hij tijdens de PR rondes, lief hoor, maar laat het erbuiten imo.
quote:Op zondag 3 maart 2024 15:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hopelijk gaan de k-pop dames mee naar Malm.
Miisschien een idee om de outro ondertitelen. Misschien niet alles maar dat het wel duidelijk een boodschap aan zijn vader is. De eerste en laatste zin misschien. "Look dad, I've listen to you"quote:Op zondag 3 maart 2024 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Het outro live op het podium mag best een *slik* moment worden. Graag zelfs. Dezelfde impact en verwarring als de mensen die de clip zien. Maar idd zonder tekst over z'n parents hoop (en denk) ik.
Waarom moet iemand als Angela de Jong er nu weer iets over zeggenquote:
Zij vindt Joost en Europapa leuk hoor. Maak je geen zorgen. En als zij dat vindt, gaan heel veel Gerda's er misschien ook wel anders naar kijken en luisteren 😊quote:Op zondag 3 maart 2024 18:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom moet iemand als Angela de Jong er nu weer iets over zeggen
Maar op Eurovisionworld nog steeds op 14 en Israel al op 8.quote:
Godverdomme dat rare TikTok, als je ook maar ergens op klikt zit je al weer in een andere video.:')quote:Op zondag 3 maart 2024 15:59 schreef blackswangreen het volgende:
Ook als 90s punkrocknummer werkt het.
[ tiktok ]
Vreselijk is dat. En je blijft maar klikken.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Godverdomme dat rare TikTok, als je ook maar ergens op klikt zit je al weer in een andere video.:')
quote:Op zondag 3 maart 2024 19:51 schreef Zigsky het volgende:
Mensjes, Joost staat weer op 13 en heeft zo'n groen pijltje er links staan. Volgens mij dat het nog meer stijgt?![]()
Edit: en allemaal groene balletjes, maar ik heb er de balletjes verstand van.
quote:Op zondag 3 maart 2024 19:51 schreef Zigsky het volgende:
Mensjes, Joost staat weer op 13 en heeft zo'n groen pijltje er links staan. Volgens mij dat het nog meer stijgt?![]()
Edit: en allemaal groene balletjes, maar ik heb er de balletjes verstand van.
Het zwarte puntenpak heeft ie aan het begin ook aan. Dat is het enige zinnige dat ik erover kan zeggen qua fesjun haha.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:57 schreef Tinkepink het volgende:
Wij komen er hier niet uit.
Weten jullie wat de betekenis van de “het laatste avondmaal scne “ is?
En waarom zit Joost met een boos (?) gezicht op de auto waar Paul Elstak in zit? En draagt hij hier een zwart pak met punten?
Had het stukje gezien, leuk om dj Dano even aan het woord te horenquote:Op zondag 3 maart 2024 20:17 schreef Greys het volgende:
Wat een leuk positief item op NOS journaal over happy hardcore en Joost en hoe enorm Nederlands dat is en happyhardcorekenners die zeggen dat het zo geweldig is dat het op het Songfestival als Nederlandse vertegenwoordiging komt en dat hij er helemaal een goede draai 'van nu' aan heeft gegeven.
Grotere stekels, rauwere muziek!quote:Op zondag 3 maart 2024 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zwarte puntenpak heeft ie aan het begin ook aan. Dat is het enige zinnige dat ik erover kan zeggen qua fesjun haha.
Weet niet of er een diepere betekenis is, hij zingt op dat moment over Europese gerechten.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik dacht dat ik zijn naam wel voorbij zag komen, maar geen idee waar.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:25 schreef OmniRocket het volgende:
Zit Stefano Keizers nou ook in de clip?
Het zwarte punten pak past met een beetje fantasie onder het blauwe pak.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zwarte puntenpak heeft ie aan het begin ook aan. Dat is het enige zinnige dat ik erover kan zeggen qua fesjun haha.
Oh haha.. ik lees nu pas dat Stefano Keizer een typetje was dat werd gespeeld door Gover Meit tot begin vorig jaar. Nu heeft hij blijkbaar een ander typetje Donny Ronny. Maar hij is in ieder geval de gast met de cape die in het 2e couplet ook op de scootmobiel zit.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zijn naam wel voorbij zag komen, maar geen idee waar.
De scootmobiel berijder in het rood volgens mijquote:Op zondag 3 maart 2024 21:25 schreef OmniRocket het volgende:
Waar Joost zijn verleden achter zich laat. Het laatste stukje is Joost die door de poort is gestapt waar de naeve kinderlijke vrolijkheid is ingeruild voor de ernstige intensiteit van volwassenheid.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:57 schreef Tinkepink het volgende:
En waarom zit Joost met een boos (?) gezicht op de auto waar Paul Elstak in zit? En draagt hij hier een zwart pak met punten?
Wow is me totaal niet opgevallen en als ik nu weer kijk is het heel duidelijkquote:Op zondag 3 maart 2024 21:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oh haha.. ik lees nu pas dat Stefano Keizer een typetje was dat werd gespeeld door Gover Meit tot begin vorig jaar. Nu heeft hij blijkbaar een ander typetje Donny Ronny. Maar hij is in ieder geval de gast met de cape die in het 2e couplet ook op de scootmobiel zit.
Woow nu je het zegt! Niet te missen.. (En nu pas nadat ik al tig keer die clip heb gezien, zie ik dit dus pas)quote:Op zondag 3 maart 2024 21:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oh haha.. ik lees nu pas dat Stefano Keizer een typetje was dat werd gespeeld door Gover Meit tot begin vorig jaar. Nu heeft hij blijkbaar een ander typetje Donny Ronny. Maar hij is in ieder geval de gast met de cape die in het 2e couplet ook op de scootmobiel zit.
SPOILER: ContextOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee toch?quote:Op zondag 3 maart 2024 22:00 schreef Perrin het volgende:
2:07 zie je de silhouetten van de teletubbies dansen.
Het is een oorwurm maar wel een leukequote:Op zondag 3 maart 2024 20:59 schreef NeilZar het volgende:
Eindelijk weer eens ingelogd om alleen maar te zeggen: Ik kan me geen ander eurovisie nummer herinneren dat zo vast zit in mijn hoofd. Gelijk al vanaf de eerste keer luisteren helemaal weg van Europapa.
Vast, dat is net zo'n rare knakker als Joost.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:25 schreef OmniRocket het volgende:
Ze hebben ook samen een nummer, genaamd Meeuw.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vast, dat is net zo'n rare knakker als Joost.
Hij zit nog wel regelmatig z’n posts te liken maar z’n buddies uit Sloveni zijn deze week op bezoek dus al z’n aandacht gaat nu naar Bojan.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Joost was toch ook best close met Kaarija, misschien kan die 'm nog een boost geven in Finland
Het zijn ook altijd van die weetjes die iedereen die niet onder een steen leeft allang weet.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg altijd verkeerde jeuk van Bart Arends die graag met zijn weetjes en kennis pocht
quote:Op zondag 3 maart 2024 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
4 miljoen keer zero dot zero zero three cent!
Maar de uploader was Eurovisie zelf, dus hoeveel zal Joost daar van overhouden?quote:Op zondag 3 maart 2024 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
In NL krijg je per 1 miljoen streams zo'n 3500 euro dus maal vier, dit waren best 4 aardig goede dagen voor hem, financieel.
De video op YouTube heeft 5 miljoen views. Dat levert Joost niks op.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:20 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Maar de uploader was Eurovisie zelf, dus hoeveel zal Joost daar van overhouden?
Er is veel onduidelijk, net zoals waarom zijn vader in een brandend huis staat in een lied dat een ode is aan hem.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:57 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien is het krachtiger om daar niet op in te gaan, of te zeggen dat hij het gewoon mooi vond dat te doen, zonder het verhaal wat ik steeds lees.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:28 schreef Greys het volgende:
Maar hij gaat daar natuurlijk van alle journalisten wel de vraag krijgen waar het lied over gaat (want Nederlandstalig enzo dus niet voor iedereen duidelijk qua tekst en journalisten stellen altijd allemaal dezelfde vragen) en wellicht vragen ze dan ook waarom het lied aan het einde van de clip letterlijk in beeld wordt opgedragen aan z'n ouders. Dus ik vind dit wel een net iets anders 'geval' dan dat van Duncan. Snap je wat ik bedoel.
Hij gebruikt z'n verdriet dan wel als inzet voor het shockeffect na het vrolijke gedoe.quote:Gelukkig maakt Joost er zelf juist gn overdreven emo gebeuren van. Hij vertelde juist dat hij hiermee z'n verdriet enigzins wil afsluiten. Vandaar het symbolisch verbranden van de gezinsfoto aan het eind. Dus ik verwacht niet dat hij er daar in de pers een emo gebeuren van maakt.
Eens, het raakt veel kijkers ook nadat ze eerst staan te dansen, precies was hij beoogt.quote:Het outro live op het podium mag best een *slik* moment worden. Graag zelfs. Dezelfde impact en verwarring als de mensen die de clip zien. Maar idd zonder tekst over z'n parents hoop (en denk) ik.
en daar pakt spotify zelf nog een deel van. 0,03 per stream komt aardig in de buurt.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
In NL krijg je per 1 miljoen streams zo'n 3500 euro dus maal vier, dit waren best 4 aardig goede dagen voor hem, financieel.
Weet alleen nog Finland van vorig jaar.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:10 schreef AgnesGru het volgende:
Wel mooi dat het ESF weer zo leeft na het debacle van vorig jaar.
Ja, ik zie dat ie bijvoorbeeld in Estland ook in de top 50 meest afgespeelde nummers staat van gisterenquote:Op maandag 4 maart 2024 07:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is toch wel echt aardig wat vanuit het buitenland, zelfs als je Belgi er nog afhaalt.
Het aantal streams buiten Nederland & Belgi is zelfs een beetje toegenomen, terwijl in het weekend normaal gesproken minder wordt gestreamd.quote:Op maandag 4 maart 2024 07:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is toch wel echt aardig wat vanuit het buitenland, zelfs als je Belgi er nog afhaalt.
De videoclip wordt dan wel weer veel bekeken vanuit Duitsland dacht ik?quote:Op maandag 4 maart 2024 07:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het aantal streams buiten Nederland & Belgi is zelfs een beetje toegenomen, terwijl in het weekend normaal gesproken minder wordt gestreamd.
Wat misschien wel wat tegenvalt is hoe het nummer wordt opgepikt in Duitsland. Al was Friesenjung natuurlijk wel helemaal in het Duits, en deze (vrijwel) helemaal in het Nederlands.
Ja, heeft even in de trending gestaan daar, maar dat was maar heel evenquote:Op maandag 4 maart 2024 07:45 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
De videoclip wordt dan wel weer veel bekeken vanuit Duitsland dacht ik?
Nu vraag ik me af of dat echt zo is, ben je toch mooi klaar mee als artiest.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
De video op YouTube heeft 5 miljoen views. Dat levert Joost niks op.
WHUTquote:Op maandag 4 maart 2024 08:25 schreef OmniRocket het volgende:
11e.. nu helemaal toepasselijk:
[ afbeelding ]
Weinig waarde aan hechten is zeker goed maar van 22e naar 10e is in elk geval geen slcht teken.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik hecht op dit moment weinig waarde aan de bookmakers maar 10de plaats is wel nice
Ik begin er ook wel steeds meer in te geloven, maar die jury's blijft een blackbox, en Kroatie heeft hetzelfde probleem. Aan de andere kant van het spectrum heb je dan Belgie waarvan ik niet zeker ben dat dat enorme televotes gaat binnen slepen, en Italie (die altijd wel hun diasporavoordeel hebben). Daarnaast heb je Oekrane natuurlijk. Als die ergens rond de 150 jurypunten scoren, wat met deze inzending helemaal niet zo gek lijkt dan doen ze ook gewoon mee om de winst.quote:Op maandag 4 maart 2024 08:29 schreef Em31 het volgende:
Kijk ik snapte onze positie bij de bookmakers best omdat er een jury is, maar als Kroati ondanks dat wel op 1 kan staan, dan mag Joost toch ook dik in de top 10 staan.![]()
Mooi voor hem want er wordt qua aandacht geven aan bepaalde landen toch echt wel naar gekeken.
Jij bent maar druk met de twietjes vandaagquote:
Ik vind ook nog wel lastig peilen hoe goed Joost het gaat doen voor het grote publiek straks dat alle nummers voor het eerst hoort, ik hoor best wat mensen zeggen dat het beter wordt als ze het een aantal keer geluisterd hebben. En spreekt Joost misschien vooral de mensen in Noord-Europa aan of is er een groter appeal? Als hij echt hoog wil eindigen moet je ook een Spanje of Georgi aanspreken.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik begin er ook wel steeds meer in te geloven, maar die jury's blijft een blackbox, en Kroatie heeft hetzelfde probleem. Aan de andere kant van het spectrum heb je dan Belgie waarvan ik niet zeker ben dat dat enorme televotes gaat binnen slepen, en Italie (die altijd wel hun diasporavoordeel hebben). Daarnaast heb je Oekrane natuurlijk. Als die ergens rond de 150 jurypunten scoren, wat met deze inzending helemaal niet zo gek lijkt dan doen ze ook gewoon mee om de winst.
Ja we gaan niet elk plekkie omhoog meer tweeten hoor.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jij bent maar druk met de twietjes vandaag
Het is zeker mooi meegenomen. En nu al op plek 9 zie ikquote:Op maandag 4 maart 2024 09:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Weinig waarde aan hechten is zeker goed maar van 22e naar 10e is in elk geval geen slcht teken.
Nou ja, dat is wel een punt natuurlijk. Dat ze dit in Polen of Engeland leuk vinden, geloof ik ook wel, maar in de landen rond de Middellandse Zee is het maar zeer de vraag of dit aanspreekt. En dan hebben we de vakjury nog. Misschien gaan we uiteindelijk zelfs met dit liedje wel weer 11e worden.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind ook nog wel lastig peilen hoe goed Joost het gaat doen voor het grote publiek straks dat alle nummers voor het eerst hoort, ik hoor best wat mensen zeggen dat het beter wordt als ze het een aantal keer geluisterd hebben. En spreekt Joost misschien vooral de mensen in Noord-Europa aan of is er een groter appeal? Als hij echt hoog wil eindigen moet je ook een Spanje of Georgi aanspreken.
En alleen daarom al geniet ik zo, het is nog altijd afwachten wat er in mei gebeurt maar de vibes zijn al zo veel beter (ja ja ik weet, dit is pas week 1).quote:
Dan hebben we er in elk geval megaveel plezier mee gehad in het hele voortraject en is de Joost wereldberoemd.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wel een punt natuurlijk. Dat ze dit in Polen of Engeland leuk vinden, geloof ik ook wel, maar in de landen rond de Middellandse Zee is het maar zeer de vraag of dit aanspreekt. En dan hebben we de vakjury nog. Misschien gaan we uiteindelijk zelfs met dit liedje wel weer 11e worden.
Genietenquote:Op maandag 4 maart 2024 09:29 schreef Cee het volgende:
[..]
En alleen daarom al geniet ik zo, het is nog altijd afwachten wat er in mei gebeurt maar de vibes zijn al zo veel beter (ja ja ik weet, dit is pas week 1).
Ik heb ook het gevoel dat Joost een van ons is. Omdat hij net zo enthousiast en fan is zoals wij. Je gunt het hem gewoon. Net zoals Gustaph vorig jaarquote:Op maandag 4 maart 2024 09:25 schreef summer52 het volgende:
Jeetje ik ben even aan het poetsen in huis en voila!!!
Zou Joost ook meelezen en net zo hyper zijn als dat wij zijn?
In ieder geval hij zal niet weten wat hem allemaal overkomt.
quote:Op maandag 4 maart 2024 09:29 schreef TheVulture het volgende:
Heb overigens nog wel een klein S10-voorbehoud, dat zag er qua streams ook allemaal wel fantastisch uit en toen kwamen er 42 televotepunten uit. Nu was dat vanwege Oekrane natuurlijk wel een redelijk apart verhaal, maar toch.
Dat is zeker, dit is in alles al veel vermakelijker dan het voortraject van een Slow Down of Light And Shadows (quote:Op maandag 4 maart 2024 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hebben we er in elk geval megaveel plezier mee gehad in het hele voortraject en is de Joost wereldberoemd.
Inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2024 09:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is zeker, dit is in alles al veel vermakelijker dan het voortraject van een Slow Down of Light And Shadows () ofzo
Italianen snappen dit i.i.g. ook wel, hebben ook wel een geschiedenis met dit soort muziek.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wel een punt natuurlijk. Dat ze dit in Polen of Engeland leuk vinden, geloof ik ook wel, maar in de landen rond de Middellandse Zee is het maar zeer de vraag of dit aanspreekt. En dan hebben we de vakjury nog. Misschien gaan we uiteindelijk zelfs met dit liedje wel weer 11e worden.
Light and Shadows maakte dan wel weer wat goed qua vermaak toen we het veenlijk ontdektenquote:Op maandag 4 maart 2024 09:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is zeker, dit is in alles al veel vermakelijker dan het voortraject van een Slow Down of Light And Shadows () ofzo
Daar zorgt YouTube zelf wel voor. De inkomsten gaan volledig naar de belanghebbenden. Daar hebben ze een mooi algoritme voor.quote:Op maandag 4 maart 2024 08:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af of dat echt zo is, ben je toch mooi klaar mee als artiest.zijn voor sommige artiesten miljoenen views op je eigen videoclip. Misschien worden er afspraken over gemaakt ofzo.
Douwe was iig ter plaatse daar met z'n eigen kroeg en z'n blote kont wl supertof. Leuker dan bijna elke andere NLse deelnemert. Tot nu toe dan.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh zeker, Douwe deed het ter plaatse erg leuk. Alleen was dat verder niet zo'n boeiend liedje, en ging je daar toch zeker niet mee winnen, dus dan heb je niet zo veel voorpret. Eigenlijk was het nog best bijzonder knap dat hij 11e werd.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Douwe was iig ter plaatse daar met z'n eigen kroeg en z'n blote kont wl supertof. Leuker dan bijna elke andere NLse deelnemert. Tot nu toe dan.
True. Maar die deed zelf in elk geval een beetje z'n best voor leuks eromheen.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh zeker, Douwe deed het ter plaatse erg leuk. Alleen was dat verder niet zo'n boeiend liedje, en ging je daar toch zeker niet mee winnen, dus dan heb je niet zo veel voorpret. Eigenlijk was het nog best bijzonder knap dat hij 11e werd.
Ja op dit moment denk ik dat Oekrane nog steeds de meeste kans maakt, die krijgen ook sowieso meer jurypunten en televote is er altijd.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik begin er ook wel steeds meer in te geloven, maar die jury's blijft een blackbox, en Kroatie heeft hetzelfde probleem. Aan de andere kant van het spectrum heb je dan Belgie waarvan ik niet zeker ben dat dat enorme televotes gaat binnen slepen, en Italie (die altijd wel hun diasporavoordeel hebben). Daarnaast heb je Oekrane natuurlijk. Als die ergens rond de 150 jurypunten scoren, wat met deze inzending helemaal niet zo gek lijkt dan doen ze ook gewoon mee om de winst.
Zijn bromance met Amirquote:Op maandag 4 maart 2024 09:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Douwe was iig ter plaatse daar met z'n eigen kroeg en z'n blote kont wl supertof. Leuker dan bijna elke andere NLse deelnemert. Tot nu toe dan.
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:11 schreef Momazie het volgende:
Waar zijn jullie hem op de 9e plek staan?
Op eurivisonworld staat hij bij mij nog gewoon 13de..
bij mij ook ?quote:Op maandag 4 maart 2024 10:11 schreef Momazie het volgende:
Waar zijn jullie hem op de 9e plek staan?
Op eurivisonworld staat hij bij mij nog gewoon 13de..
Misschien afsluiten en weer opstarten?quote:
Jaaaaa dat heeft geholpen! Nu kan ik ook meejubelenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:17 schreef Greys het volgende:
Bij Cee vanmorgen ook tot ze switchte naar 5G toen deed hij wl updaten. Probeer dat eens?
Dat doen z’n fans al sinds oktober in de replies van z’n insta posts en TikToks.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Waarom zie ik steeds een meme met 'Isn't that the guy who just won ESC 2024?'
op PC blijft die op 13 hangenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:17 schreef Greys het volgende:
Bij Cee vanmorgen ook tot ze switchte naar 5G toen deed hij wl updaten. Probeer dat eens?
Deze cutie mag wat mij betreft in elk topic gepost worden hoor.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:41 schreef Greys het volgende:
Hij staat al in het Buitenlandse Reacties topic maar deze is echt leuk en oprecht en precies de reactie die we willen.
JEUMEGquote:
Ja dit lijkt wel echt die kant op te gaan, dat we ergens in de regionen van Belgie gaan eindigen. Die top 3 lijkt me tot aan de repetities wel stabiel te staan, al kan zo'n eerste live-optreden bij Eurovision in Concert voor de acts die we nog niet live gezien hebben ook nog wel wat doen.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:53 schreef DevK het volgende:
Vanmiddag staan we op nummer 5. Ik voel 'm mensen!
Rustaagh mensen rustaagh het is maandagochtend!quote:
Dat kan vanuit NL toch niet meer?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:11 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga vanavond maar even heel snel een leuk bedrag inzetten op Joost.
Kan niet meer uit Nederland, het is verboden om op entertainment te gokken, tenzij je natuurlijk in het buitenland woont.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:11 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga vanavond maar even heel snel een leuk bedrag inzetten op Joost.
Moet jij eens opletten.quote:
Even een moment stilte voor @Greysquote:Op maandag 4 maart 2024 10:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
JEUMEG![]()
![]()
![]()
Die had ik echt niet zien aankomen![]()
Nooit verwacht dat we Frankrijk voorbij zouden gaan![]()
![]()
Maar daar moet je toch een buitenlands bankaccount voor nodig hebben dan? Want een VPN doet hem het niet, want een Unibet vraagt om bevestiging van via je bankaccount.quote:
Unibet mag in Nederland kansspelen aanbieden. Zie ook het op fok gesponsorde linkje wat ze er van maken.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar daar moet je toch een buitenlands bankaccount voor nodig hebben dan? Want een VPN doet hem het niet, want een Unibet vraagt om bevestiging van via je bankaccount.
Dan had ik het tijden geleden ook al wel gewildquote:
Maar die hebben geen Songfestival aanbod.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Unibet mag in Nederland kansspelen aanbieden. Zie ook het op fok gesponsorde linkje wat ze er van maken.
Daar zijn wel manieren voor.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar daar moet je toch een buitenlands bankaccount voor nodig hebben dan? Want een VPN doet hem het niet, want een Unibet vraagt om bevestiging van via je bankaccount.
Hoe dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |