Ja, ik zie dat ie bijvoorbeeld in Estland ook in de top 50 meest afgespeelde nummers staat van gisterenquote:Op maandag 4 maart 2024 07:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is toch wel echt aardig wat vanuit het buitenland, zelfs als je België er nog afhaalt.
Het aantal streams buiten Nederland & België is zelfs een beetje toegenomen, terwijl in het weekend normaal gesproken minder wordt gestreamd.quote:Op maandag 4 maart 2024 07:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is toch wel echt aardig wat vanuit het buitenland, zelfs als je België er nog afhaalt.
De videoclip wordt dan wel weer veel bekeken vanuit Duitsland dacht ik?quote:Op maandag 4 maart 2024 07:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het aantal streams buiten Nederland & België is zelfs een beetje toegenomen, terwijl in het weekend normaal gesproken minder wordt gestreamd.
Wat misschien wel wat tegenvalt is hoe het nummer wordt opgepikt in Duitsland. Al was Friesenjung natuurlijk wel helemaal in het Duits, en deze (vrijwel) helemaal in het Nederlands.
Ja, heeft even in de trending gestaan daar, maar dat was maar heel evenquote:Op maandag 4 maart 2024 07:45 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
De videoclip wordt dan wel weer veel bekeken vanuit Duitsland dacht ik?
Nu vraag ik me af of dat echt zo is, ben je toch mooi klaar mee als artiest.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
De video op YouTube heeft 5 miljoen views. Dat levert Joost niks op.
WHUTquote:Op maandag 4 maart 2024 08:25 schreef OmniRocket het volgende:
11e.. nu helemaal toepasselijk:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |