quote:Joost Klein to represent the Netherlands at Eurovision 2024
On finding out he would represent the Netherlands in 2024, Joost remarked:
‘Taking part in the Eurovision Song Contest is a dream come true. I used to watch it together with my parents, glued to the screen, year after year. It's an honor to represent the Netherlands, and I'm committed to giving my all for the best possible outcome.’
The singer, who is known for his lively performances and has been winning over a growing national and international following with his catchy beats and creative wordplay, was chosen from over 600 potential participants.
The European hit potential of his song (which will be revealed at a later date) convinced the selection committee that Joost should compete for the Netherlands.
Twan van de Nieuwenhuijzen, chair of the Dutch selection committee, said:
‘Following a careful and multi-phase process, the selection committee ultimately opted for Joost Klein. There were a lot of entries from a wide range of genres, but in our view his had the most hit potential. In the song, you hear his familiar mix of party and nostalgia. With his enormous creativity, we think Joost can put on a great show in a totally original way, and that the Netherlands and Europe are in for a positive surprise. We’re really looking forward to working with him.’
Joost Klein is a 26-year-old musician, writer and artist. His energetic style combines elements from mainstream pop with happy hardcore and pop punk. In the Netherlands, Joost tours regularly with his band and has played festivals like Lowlands and Pinkpop.
Last November, he had two sold-out concerts at the AFAS Live. Joost's fan base abroad has been growing, too. In Belgium, he performed at the Sportpaleis in Antwerp and was a candidate on the popular TV show De Slimste Mens (The Smartest Person).
Last summer, Joost had a number 1 hit in Germany, Switzerland and Austria with Friesenjung. The song has had over 100 million streams worldwide and won Best Song in Germany's 1LIVE Krone radio awards. The song has also had a lot of airplay in Italy and Ukraine.
Nederland veranderen in Holland is ook net niet genoeg dan zeker?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:28 schreef Greys het volgende:
Europapapolonaise paste niet helemaal in de TT
Oh kuttt ik zie nu pas mobiel dat de ise ook niet meer paste. Ik gier. Dacht dat Europapa weghalen genoeg was om polonaise te laten passen. Sorry haal het maar weg.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:35 schreef Cyan9 het volgende:
"The name Polona is of Slovene origin. The meaning of Polona is "destroyer". Polona is generally used as a girl's name."
Oei! @:Greys
Wist wel dat Attje goeie smaak had.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:36 schreef Greys het volgende:
Zowel Attje Kuiken als de wethouder van m'n eigen gemeente zijn vandaag ons ESF twitteraccount gaan volgen.
In 2 dagen 400 volgers erbij ofzo. The hype is real.
Ik dacht 'zal wel een neppert zijn' maar nee.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wist wel dat Attje goeie smaak had.
Er is nieuwsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:42 schreef Zigsky het volgende:
Ijsland kiest verkeerd, nice! Hup Joost .
Niet met die instelling neequote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:28 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn goed bezigquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:36 schreef Greys het volgende:
Zowel Attje Kuiken als de wethouder van m'n eigen gemeente zijn vandaag ons ESF twitteraccount gaan volgen.
In 2 dagen 400 volgers erbij ofzo. The hype is real.
Ik had het ook wel een intrigerend verhaal gevonden als er iemand was die een nep-Attje Kuiken account ging maken en dan jullie volgenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht 'zal wel een neppert zijn' maar nee.
[ afbeelding ]
quote:
Heerlâkquote:
Oh, dan zou je een leuke dag kunnen hebben in mijn hoofd.quote:
Georgina?quote:Op zondag 3 maart 2024 00:25 schreef Quona het volgende:
kom net uit de club, daar ging iedereen los op europapa
Heel trotsquote:Op zondag 3 maart 2024 00:42 schreef Nattekat het volgende:
Zou @:Momo al trots op me zijn dat ik er zo vroeg mee bezig ben?
Allemaal bots! 🤖quote:Op zondag 3 maart 2024 00:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben eigenlijk stomverbaasd hoe groot de hype is, en niet alleen in NL.
Wel als iemand Nederland verandert in NLquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:28 schreef Greys het volgende:
Verenigd Koninkrijk die nu op 9 staat kunnen we ook prima verslaanquote:Op zondag 3 maart 2024 00:55 schreef TheVulture het volgende:
Die bookies blijven ook maar groen uitslaan, sluit niet uit dat ie morgen de top 10 al binnenkomt, zeker nu IJsland daar wegvalt.
Staat nu ook op 3 procent ipv 2 en gaat volgens mij zo Georgië wel voorbij.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:55 schreef TheVulture het volgende:
Die bookies blijven ook maar groen uitslaan, sluit niet uit dat ie morgen de top 10 al binnenkomt, zeker nu IJsland daar wegvalt.
Alleen al het feit dat ie in één dag ver boven de 2 miljoen views op youtube komt gaat waarschijnlijk zorgen voor een flinke groeispurt lijkt me. Kan eigenlijk al met geen mogelijkheid meer om het nummer heen. Top 10 is niet de vraag of, maar wanneer.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:55 schreef TheVulture het volgende:
No one can take my freedom awayquote:
Sommige artiesten doen dat soms in een halve dag of zo, en hebben denk geen idee wat Eurovision is ...quote:Op zondag 3 maart 2024 01:04 schreef Maharski het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ie in één dag ver boven de 2 miljoen views op youtube komt gaat waarschijnlijk zorgen voor een flinke groeispurt lijkt me. Kan eigenlijk al met geen mogelijkheid meer om het nummer heen. Top 10 is niet de vraag of, maar wanneer.
Zal ik het proberen? Voor een deeltje moet dat wel kunnen vind ikquote:
Ja met modrechten kun je langere TT's maken.quote:Op zondag 3 maart 2024 01:17 schreef Nattekat het volgende:
Je kan het verdorie beiden in het invoerveld proppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |