Ja, ik zie dat ie bijvoorbeeld in Estland ook in de top 50 meest afgespeelde nummers staat van gisterenquote:Op maandag 4 maart 2024 07:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is toch wel echt aardig wat vanuit het buitenland, zelfs als je België er nog afhaalt.
Het aantal streams buiten Nederland & België is zelfs een beetje toegenomen, terwijl in het weekend normaal gesproken minder wordt gestreamd.quote:Op maandag 4 maart 2024 07:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is toch wel echt aardig wat vanuit het buitenland, zelfs als je België er nog afhaalt.
De videoclip wordt dan wel weer veel bekeken vanuit Duitsland dacht ik?quote:Op maandag 4 maart 2024 07:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het aantal streams buiten Nederland & België is zelfs een beetje toegenomen, terwijl in het weekend normaal gesproken minder wordt gestreamd.
Wat misschien wel wat tegenvalt is hoe het nummer wordt opgepikt in Duitsland. Al was Friesenjung natuurlijk wel helemaal in het Duits, en deze (vrijwel) helemaal in het Nederlands.
Ja, heeft even in de trending gestaan daar, maar dat was maar heel evenquote:Op maandag 4 maart 2024 07:45 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
De videoclip wordt dan wel weer veel bekeken vanuit Duitsland dacht ik?
Nu vraag ik me af of dat echt zo is, ben je toch mooi klaar mee als artiest.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
De video op YouTube heeft 5 miljoen views. Dat levert Joost niks op.
WHUTquote:Op maandag 4 maart 2024 08:25 schreef OmniRocket het volgende:
11e.. nu helemaal toepasselijk:
[ afbeelding ]
Weinig waarde aan hechten is zeker goed maar van 22e naar 10e is in elk geval geen slécht teken.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik hecht op dit moment weinig waarde aan de bookmakers maar 10de plaats is wel nice
Ik begin er ook wel steeds meer in te geloven, maar die jury's blijft een blackbox, en Kroatie heeft hetzelfde probleem. Aan de andere kant van het spectrum heb je dan Belgie waarvan ik niet zeker ben dat dat enorme televotes gaat binnen slepen, en Italie (die altijd wel hun diasporavoordeel hebben). Daarnaast heb je Oekraïne natuurlijk. Als die ergens rond de 150 jurypunten scoren, wat met deze inzending helemaal niet zo gek lijkt dan doen ze ook gewoon mee om de winst.quote:Op maandag 4 maart 2024 08:29 schreef Em31 het volgende:
Kijk ik snapte onze positie bij de bookmakers best omdat er een jury is, maar als Kroatië ondanks dat wel op 1 kan staan, dan mag Joost toch ook dik in de top 10 staan.![]()
Mooi voor hem want er wordt qua aandacht geven aan bepaalde landen toch echt wel naar gekeken.
Jij bent maar druk met de twietjes vandaagquote:
Ik vind ook nog wel lastig peilen hoe goed Joost het gaat doen voor het grote publiek straks dat alle nummers voor het eerst hoort, ik hoor best wat mensen zeggen dat het beter wordt als ze het een aantal keer geluisterd hebben. En spreekt Joost misschien vooral de mensen in Noord-Europa aan of is er een groter appeal? Als hij echt hoog wil eindigen moet je ook een Spanje of Georgië aanspreken.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik begin er ook wel steeds meer in te geloven, maar die jury's blijft een blackbox, en Kroatie heeft hetzelfde probleem. Aan de andere kant van het spectrum heb je dan Belgie waarvan ik niet zeker ben dat dat enorme televotes gaat binnen slepen, en Italie (die altijd wel hun diasporavoordeel hebben). Daarnaast heb je Oekraïne natuurlijk. Als die ergens rond de 150 jurypunten scoren, wat met deze inzending helemaal niet zo gek lijkt dan doen ze ook gewoon mee om de winst.
Ja we gaan niet elk plekkie omhoog meer tweeten hoor.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jij bent maar druk met de twietjes vandaag
Het is zeker mooi meegenomen. En nu al op plek 9 zie ikquote:Op maandag 4 maart 2024 09:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Weinig waarde aan hechten is zeker goed maar van 22e naar 10e is in elk geval geen slécht teken.
Nou ja, dat is wel een punt natuurlijk. Dat ze dit in Polen of Engeland leuk vinden, geloof ik ook wel, maar in de landen rond de Middellandse Zee is het maar zeer de vraag of dit aanspreekt. En dan hebben we de vakjury nog. Misschien gaan we uiteindelijk zelfs met dit liedje wel weer 11e worden.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind ook nog wel lastig peilen hoe goed Joost het gaat doen voor het grote publiek straks dat alle nummers voor het eerst hoort, ik hoor best wat mensen zeggen dat het beter wordt als ze het een aantal keer geluisterd hebben. En spreekt Joost misschien vooral de mensen in Noord-Europa aan of is er een groter appeal? Als hij echt hoog wil eindigen moet je ook een Spanje of Georgië aanspreken.
En alleen daarom al geniet ik zo, het is nog altijd afwachten wat er in mei gebeurt maar de vibes zijn al zo veel beter (ja ja ik weet, dit is pas week 1).quote:
Dan hebben we er in elk geval megaveel plezier mee gehad in het hele voortraject en is de Joost wereldberoemd.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wel een punt natuurlijk. Dat ze dit in Polen of Engeland leuk vinden, geloof ik ook wel, maar in de landen rond de Middellandse Zee is het maar zeer de vraag of dit aanspreekt. En dan hebben we de vakjury nog. Misschien gaan we uiteindelijk zelfs met dit liedje wel weer 11e worden.
Genietenquote:Op maandag 4 maart 2024 09:29 schreef Cee het volgende:
[..]
En alleen daarom al geniet ik zo, het is nog altijd afwachten wat er in mei gebeurt maar de vibes zijn al zo veel beter (ja ja ik weet, dit is pas week 1).
Ik heb ook het gevoel dat Joost een van ons is. Omdat hij net zo enthousiast en fan is zoals wij. Je gunt het hem gewoon. Net zoals Gustaph vorig jaarquote:Op maandag 4 maart 2024 09:25 schreef summer52 het volgende:
Jeetje ik ben even aan het poetsen in huis en voila!!!
Zou Joost ook meelezen en net zo hyper zijn als dat wij zijn?
In ieder geval hij zal niet weten wat hem allemaal overkomt.
quote:Op maandag 4 maart 2024 09:29 schreef TheVulture het volgende:
Heb overigens nog wel een klein S10-voorbehoud, dat zag er qua streams ook allemaal wel fantastisch uit en toen kwamen er 42 televotepunten uit. Nu was dat vanwege Oekraïne natuurlijk wel een redelijk apart verhaal, maar toch.
Dat is zeker, dit is in alles al veel vermakelijker dan het voortraject van een Slow Down of Light And Shadows (quote:Op maandag 4 maart 2024 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hebben we er in elk geval megaveel plezier mee gehad in het hele voortraject en is de Joost wereldberoemd.
Inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2024 09:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is zeker, dit is in alles al veel vermakelijker dan het voortraject van een Slow Down of Light And Shadows () ofzo
Italianen snappen dit i.i.g. ook wel, hebben ook wel een geschiedenis met dit soort muziek.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wel een punt natuurlijk. Dat ze dit in Polen of Engeland leuk vinden, geloof ik ook wel, maar in de landen rond de Middellandse Zee is het maar zeer de vraag of dit aanspreekt. En dan hebben we de vakjury nog. Misschien gaan we uiteindelijk zelfs met dit liedje wel weer 11e worden.
Light and Shadows maakte dan wel weer wat goed qua vermaak toen we het veenlijk ontdektenquote:Op maandag 4 maart 2024 09:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is zeker, dit is in alles al veel vermakelijker dan het voortraject van een Slow Down of Light And Shadows () ofzo
Daar zorgt YouTube zelf wel voor. De inkomsten gaan volledig naar de belanghebbenden. Daar hebben ze een mooi algoritme voor.quote:Op maandag 4 maart 2024 08:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af of dat echt zo is, ben je toch mooi klaar mee als artiest.zijn voor sommige artiesten miljoenen views op je eigen videoclip. Misschien worden er afspraken over gemaakt ofzo.
Douwe was iig ter plaatse daar met z'n eigen kroeg en z'n blote kont wél supertof. Leuker dan bijna elke andere NLse deelnemert. Tot nu toe dan.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh zeker, Douwe deed het ter plaatse erg leuk. Alleen was dat verder niet zo'n boeiend liedje, en ging je daar toch zeker niet mee winnen, dus dan heb je niet zo veel voorpret. Eigenlijk was het nog best bijzonder knap dat hij 11e werd.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Douwe was iig ter plaatse daar met z'n eigen kroeg en z'n blote kont wél supertof. Leuker dan bijna elke andere NLse deelnemert. Tot nu toe dan.
True. Maar die deed zelf in elk geval een beetje z'n best voor leuks eromheen.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh zeker, Douwe deed het ter plaatse erg leuk. Alleen was dat verder niet zo'n boeiend liedje, en ging je daar toch zeker niet mee winnen, dus dan heb je niet zo veel voorpret. Eigenlijk was het nog best bijzonder knap dat hij 11e werd.
Ja op dit moment denk ik dat Oekraïne nog steeds de meeste kans maakt, die krijgen ook sowieso meer jurypunten en televote is er altijd.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik begin er ook wel steeds meer in te geloven, maar die jury's blijft een blackbox, en Kroatie heeft hetzelfde probleem. Aan de andere kant van het spectrum heb je dan Belgie waarvan ik niet zeker ben dat dat enorme televotes gaat binnen slepen, en Italie (die altijd wel hun diasporavoordeel hebben). Daarnaast heb je Oekraïne natuurlijk. Als die ergens rond de 150 jurypunten scoren, wat met deze inzending helemaal niet zo gek lijkt dan doen ze ook gewoon mee om de winst.
Zijn bromance met Amirquote:Op maandag 4 maart 2024 09:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Douwe was iig ter plaatse daar met z'n eigen kroeg en z'n blote kont wél supertof. Leuker dan bijna elke andere NLse deelnemert. Tot nu toe dan.
quote:Op maandag 4 maart 2024 10:11 schreef Momazie het volgende:
Waar zijn jullie hem op de 9e plek staan?
Op eurivisonworld staat hij bij mij nog gewoon 13de..
bij mij ook ?quote:Op maandag 4 maart 2024 10:11 schreef Momazie het volgende:
Waar zijn jullie hem op de 9e plek staan?
Op eurivisonworld staat hij bij mij nog gewoon 13de..
Misschien afsluiten en weer opstarten?quote:
Jaaaaa dat heeft geholpen! Nu kan ik ook meejubelenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:17 schreef Greys het volgende:
Bij Cee vanmorgen ook tot ze switchte naar 5G toen deed hij wél updaten. Probeer dat eens?
Dat doen z’n fans al sinds oktober in de replies van z’n insta posts en TikToks.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Waarom zie ik steeds een meme met 'Isn't that the guy who just won ESC 2024?'
op PC blijft die op 13 hangenquote:Op maandag 4 maart 2024 10:17 schreef Greys het volgende:
Bij Cee vanmorgen ook tot ze switchte naar 5G toen deed hij wél updaten. Probeer dat eens?
Deze cutie mag wat mij betreft in elk topic gepost worden hoor.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:41 schreef Greys het volgende:
Hij staat al in het Buitenlandse Reacties topic maar deze is echt leuk en oprecht en precies de reactie die we willen.
JEUMEGquote:
Ja dit lijkt wel echt die kant op te gaan, dat we ergens in de regionen van Belgie gaan eindigen. Die top 3 lijkt me tot aan de repetities wel stabiel te staan, al kan zo'n eerste live-optreden bij Eurovision in Concert voor de acts die we nog niet live gezien hebben ook nog wel wat doen.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:53 schreef DevK het volgende:
Vanmiddag staan we op nummer 5. Ik voel 'm mensen!
Rustaagh mensen rustaagh het is maandagochtend!quote:
Dat kan vanuit NL toch niet meer?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:11 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga vanavond maar even heel snel een leuk bedrag inzetten op Joost.
Kan niet meer uit Nederland, het is verboden om op entertainment te gokken, tenzij je natuurlijk in het buitenland woont.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:11 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga vanavond maar even heel snel een leuk bedrag inzetten op Joost.
Moet jij eens opletten.quote:
Even een moment stilte voor @Greysquote:Op maandag 4 maart 2024 10:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
JEUMEG![]()
![]()
![]()
Die had ik echt niet zien aankomen![]()
Nooit verwacht dat we Frankrijk voorbij zouden gaan![]()
![]()
Maar daar moet je toch een buitenlands bankaccount voor nodig hebben dan? Want een VPN doet hem het niet, want een Unibet vraagt om bevestiging van via je bankaccount.quote:
Unibet mag in Nederland kansspelen aanbieden. Zie ook het op fok gesponsorde linkje wat ze er van maken.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar daar moet je toch een buitenlands bankaccount voor nodig hebben dan? Want een VPN doet hem het niet, want een Unibet vraagt om bevestiging van via je bankaccount.
Dan had ik het tijden geleden ook al wel gewildquote:
Maar die hebben geen Songfestival aanbod.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Unibet mag in Nederland kansspelen aanbieden. Zie ook het op fok gesponsorde linkje wat ze er van maken.
Daar zijn wel manieren voor.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar daar moet je toch een buitenlands bankaccount voor nodig hebben dan? Want een VPN doet hem het niet, want een Unibet vraagt om bevestiging van via je bankaccount.
Hoe dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |