JEUMEGquote:
Ja dit lijkt wel echt die kant op te gaan, dat we ergens in de regionen van Belgie gaan eindigen. Die top 3 lijkt me tot aan de repetities wel stabiel te staan, al kan zo'n eerste live-optreden bij Eurovision in Concert voor de acts die we nog niet live gezien hebben ook nog wel wat doen.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:53 schreef DevK het volgende:
Vanmiddag staan we op nummer 5. Ik voel 'm mensen!
Rustaagh mensen rustaagh het is maandagochtend!quote:
Dat kan vanuit NL toch niet meer?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:11 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga vanavond maar even heel snel een leuk bedrag inzetten op Joost.
Kan niet meer uit Nederland, het is verboden om op entertainment te gokken, tenzij je natuurlijk in het buitenland woont.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:11 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga vanavond maar even heel snel een leuk bedrag inzetten op Joost.
Moet jij eens opletten.quote:
Even een moment stilte voor @Greysquote:Op maandag 4 maart 2024 10:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
JEUMEG![]()
![]()
![]()
Die had ik echt niet zien aankomen![]()
Nooit verwacht dat we Frankrijk voorbij zouden gaan![]()
![]()
Maar daar moet je toch een buitenlands bankaccount voor nodig hebben dan? Want een VPN doet hem het niet, want een Unibet vraagt om bevestiging van via je bankaccount.quote:
Unibet mag in Nederland kansspelen aanbieden. Zie ook het op fok gesponsorde linkje wat ze er van maken.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar daar moet je toch een buitenlands bankaccount voor nodig hebben dan? Want een VPN doet hem het niet, want een Unibet vraagt om bevestiging van via je bankaccount.
Dan had ik het tijden geleden ook al wel gewildquote:
Maar die hebben geen Songfestival aanbod.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Unibet mag in Nederland kansspelen aanbieden. Zie ook het op fok gesponsorde linkje wat ze er van maken.
Daar zijn wel manieren voor.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar daar moet je toch een buitenlands bankaccount voor nodig hebben dan? Want een VPN doet hem het niet, want een Unibet vraagt om bevestiging van via je bankaccount.
Hoe dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |