Friesenjung was daar ook al een Spotify-hit. Ze kennen Joost daar wel een beetje.quote:
Daar hebben we er twee van in onze semi, dus dat komt zeker gelegen.quote:
Nou dat is wel het moment dat ik eventjes een traan ga laten hoor.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:51 schreef GeorgeM het volgende:
Overigens vind ik dat het ‘from me to my parents’ in de staging als tekst op de achtergrond MOET
Nou daarom dusquote:Op zondag 3 maart 2024 12:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dat is wel het moment dat ik eventjes een traan ga laten hoor.
Ik kan me niet voorstellen dat hij het outro niet doet. Dat is een grote en essentiële twist. En er is bij het maken van het nummer echt wel rekening meer gehouden dat het binnen de 3 minuten moet.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:56 schreef Cee het volgende:
Is volgens mij nog niet vaak voorgekomen dat de uiteindelijke Eurovisie-edit van ons nummer nog niet bekend is vanwege die intro/outro, houdt het weer spannend tot de rehearsals, man ik ben nu al
zenuwachtig daarvoor.
Ik heb er verder niets van meegekregen, maar ik begrijp hieruit dat dat achterlijke politieke nummer niet gewonnen heeft?quote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er verder niets van meegekregen, maar ik begrijp hieruit dat dat achterlijke politieke nummer niet gewonnen heeft?
In de officiële Eurovisie video duurt het nummer van 0:04 tot 3:12. Valkt best nog wat vanaf te schaven of desnoods versnel je alles met een fractie, maar het is niet onder de 3 minuten.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Volgens mij is de versie van de video gewoon de Eurovisie-versie. Die is de goede lengte.
Ik ben israel wel een beetje beu.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:42 schreef Zigsky het volgende:
Israël haalt NL in..
(Ik weet dat t allemaal niks zegt).
Als ze dat stuk met de brandende foto weglaten en stoppen na “geluisterd’, is dat precies 3 minuten.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:40 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
In de officiële Eurovisie video duurt het nummer van 0:04 tot 3:12. Valkt best nog wat vanaf te schaven of desnoods versnel je alles met een fractie, maar het is niet onder de 3 minuten.
quote:Op zondag 3 maart 2024 13:42 schreef Zigsky het volgende:
Israël haalt NL in..
(Ik weet dat t allemaal niks zegt).
Hier ook.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:45 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik ben israel wel een beetje beu.
[..]
Als ze dat stuk met de brandende foto weglaten en stoppen na “geluisterd’, is dat precies 3 minuten.
Alsjeblieft niet, dat vind ik zo goedkoop scoren.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:51 schreef GeorgeM het volgende:
Overigens vind ik dat het ‘from me to my parents’ in de staging als tekst op de achtergrond MOET
Windows95Man is Tantu Beats gaan volgen op instagram. Die wil ook wel zo'n goede producerquote:Op zondag 3 maart 2024 14:04 schreef Aadrianus het volgende:
Goed te horen hier hoe smart geproduceerd dit is,
Volgens mij is het maximum ook niet exact 3 minuten, mag wel 10 seconden langer zijn.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:40 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
In de officiële Eurovisie video duurt het nummer van 0:04 tot 3:12. Valkt best nog wat vanaf te schaven of desnoods versnel je alles met een fractie, maar het is niet onder de 3 minuten.
Dit is echt tof om te horen inderdaad.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:04 schreef Aadrianus het volgende:
Goed te horen hier hoe smart geproduceerd dit is,
Pfff ik heb daar ook altijd zo'n hekel aan. Van dat emo gedoe om te scoren bij 'de mensen'.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:14 schreef Za het volgende:
Alsjeblieft niet, dat vind ik zo goedkoop scoren.
Net als al die lui die meedoen aan talentenjachten, het dan opdragen aan een overleden naaste, in de hoop op sympathie votes van de jury.
Ik vind het vreselijk voor hem dat hij z'n ouders op jonge leeftijd heeft verloren, maar laat dat geen inzet zijn van de campagne rond het lied.
Duncan Laurence had het lied ook geschreven voor een overleden vriendin vertelde hij tijdens de PR rondes, lief hoor, maar laat het erbuiten imo.
Hallo moppersmurf.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:03 schreef Maharski het volgende:
[..]
Pfff ik heb daar ook altijd zo'n hekel aan. Van dat emo gedoe om te scoren bij 'de mensen'.
quote:Op zondag 3 maart 2024 15:09 schreef Dutch_view het volgende:
En we zijn de 5 miljoen YT views gepasseerd!!![]()
Het hoeft van mij ook zeker niet in beeld aan het einde van het live optreden. Daarover zijn we het eens.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:14 schreef Za het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, dat vind ik zo goedkoop scoren.
Net als al die lui die meedoen aan talentenjachten, het dan opdragen aan een overleden naaste, in de hoop op sympathie votes van de jury.
Ik vind het vreselijk voor hem dat hij z'n ouders op jonge leeftijd heeft verloren, maar laat dat geen inzet zijn van de campagne rond het lied.
Duncan Laurence had het lied ook geschreven voor een overleden vriendin vertelde hij tijdens de PR rondes, lief hoor, maar laat het erbuiten imo.
quote:Op zondag 3 maart 2024 15:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hopelijk gaan de k-pop dames mee naar Malmö.
Miisschien een idee om de outro ondertitelen. Misschien niet alles maar dat het wel duidelijk een boodschap aan zijn vader is. De eerste en laatste zin misschien. "Look dad, I've listen to you"quote:Op zondag 3 maart 2024 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Het outro live op het podium mag best een *slik* moment worden. Graag zelfs. Dezelfde impact en verwarring als de mensen die de clip zien. Maar idd zonder tekst over z'n parents hoop (en denk) ik.
Waarom moet iemand als Angela de Jong er nu weer iets over zeggenquote:
Zij vindt Joost en Europapa leuk hoor. Maak je geen zorgen. En als zij dat vindt, gaan heel veel Gerda's er misschien ook wel anders naar kijken en luisteren 😊quote:Op zondag 3 maart 2024 18:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom moet iemand als Angela de Jong er nu weer iets over zeggen
Maar op Eurovisionworld nog steeds op 14 en Israel al op 8.quote:
Godverdomme dat rare TikTok, als je ook maar ergens op klikt zit je al weer in een andere video.:')quote:Op zondag 3 maart 2024 15:59 schreef blackswangreen het volgende:
Ook als 90s punkrocknummer werkt het.
[ tiktok ]
Vreselijk is dat. En je blijft maar klikken.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Godverdomme dat rare TikTok, als je ook maar ergens op klikt zit je al weer in een andere video.:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |