Nou, in dát geval...quote:Op zondag 3 maart 2024 01:17 schreef Nattekat het volgende:
Je kan het verdorie beiden in het invoerveld proppen
Omdat dat het is opgedeeld in twee tracks. De ep die op staat Spotify heeft dan bijv. weer een langer eindstukquote:Op zondag 3 maart 2024 01:22 schreef TLC het volgende:
Nu heb ik op de radio dit nummer twee keer gehoord, maar telkens zonder dat einde over zijn vader, waarom is dat ?
Dat had gekund zelfs zonder de titel van het nummer te vervangenquote:
Omdat je het hier naar je zin hebt, gebeurt mij ook best vaak.quote:Op zondag 3 maart 2024 01:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat had gekund zelfs zonder de titel van het nummer te vervangen
PS, waarom ben ik in godsnaam nog wakker
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:55 schreef Nattekat het volgende:
Dit nummer zit echt helemaal vast in m'n hoofd nu
Vroeger moest alles live zijn, nu mogen er vocals op tape, wel met beperking. Dat van Tim Haars zijn sample dat mag sowieso wel.quote:Op zondag 3 maart 2024 08:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Een vraag als geïnteresseerde ESF-leek: moeten alle teksten live zijn? Of mag het ook een sample zijn. Bijvoorbeeld Tim Haars met 'Welkom in Europa jonguh'.
En dat ge papapapa deel? Zeker wel live?quote:Op zondag 3 maart 2024 08:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Vroeger moest alles live zijn, nu mogen er vocals op tape, wel met beperking. Dat van Tim Haars zijn sample dat mag sowieso wel.
Dat is vooral een kwestie van updaten. In werkelijkheid zijn die iets van 20-25e. Nederland staat op Betfair rond de 10e plaats.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:17 schreef Greys het volgende:
Waarom staat IJsland na deze keuze nog steeds 4e. ZAKKEN ZAKKEN ZAKKEN want we willen de Europapapolonaise.
Oehquote:Op zondag 3 maart 2024 09:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is vooral een kwestie van updaten. In werkelijkheid zijn die iets van 20-25e. Nederland staat op Betfair rond de 10e plaats.
Updatepolonaise?quote:Op zondag 3 maart 2024 09:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh
UPDATE UPDATE
lalalala
UPDATE UPDATE
(op de melodie van Luktelk)
quote:Op zondag 3 maart 2024 09:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is vooral een kwestie van updaten. In werkelijkheid zijn die iets van 20-25e. Nederland staat op Betfair rond de 10e plaats.
Denk enkel de pa-papapapapa-pa in de bridge op de plaat eventueel.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:16 schreef PinkLow het volgende:
[..]
En dat ge papapapa deel? Zeker wel live?
Ligt dat niet aan die melding, dat IJsland nog niet zeker weet of dat de inzending wordt?quote:Op zondag 3 maart 2024 09:17 schreef Greys het volgende:
Waarom staat IJsland na deze keuze nog steeds 4e. ZAKKEN ZAKKEN ZAKKEN want we willen de Europapapolonaise.
Yt video is 3:11, maar dat is nog met intro en outroquote:Op zondag 3 maart 2024 09:43 schreef Prisha het volgende:
Ik hoorde op radio 538 dat het liedje eigenlijk te lang is en het eind er niet op past?
ah ok thanksquote:Op zondag 3 maart 2024 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Yt video is 3:11, maar dat is nog met intro en outro
Het kortere emo einde zoals het in de Eurovision youtube zit past in de 3 minuten.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah ok thanks. Ik hoorde even snel het interview en dacht, hoe dan, dat eind zou ik niet willen missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |