Staat onder 2024 seizoen en dan Bahreinquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:41 schreef Sorella het volgende:
[..]
Dan kijk ik er vast overheen want kan het niet vinden op f1tv ?.
Dus je ben niet die gast die praat als een slechte jaren 80 DJ? Jammer...quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, maar ben wel het gezeur erover zat, dus lees het maar gewoon niet.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Dus je ben niet die gast die praat als een slechte jaren 80 DJ? Jammer...
Tussen 17 en 18 op vrijdagmiddag hoeft er niet gewerkt te worden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:53 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga helaas zeker de helft van de kwali missen. Er moet gewoon gewerkt worden
Thuiswerkgenotquote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:53 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga helaas zeker de helft van de kwali missen. Er moet gewoon gewerkt worden
Andere topic.quote:
Gezien. Thanks.quote:
Nee, ik ben vast al te laat nu.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:33 schreef Pino112 het volgende:
F1 / FOK! F1-manager 2024 is van start! #1 We zijn er weer!
Doet iedereen al mee aan de manager?
Kan nog tot 12.29quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik ben vast al te laat nu.
FTFY!quote:
Goeie, ik heb de hele tijd 12.29 in m'n hoofd. Bedankt!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:19 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dan moet dat ook gefixt worden in de OP van het topic
Hey ! Die wist ik nog niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nee, waarom ook. Kwalificatie zal best close zijn, maar dat was vorig jaar ook vaak zo. Hij zal het verder wel prima vinden om vanaf P2 of P3 te starten, vooral met de nieuwe DRS regel. (Na ronde 1 meteen DRS)
Gewoon standaard op vrijdag vrij zijnquote:
Ga zellufquote:
Is ie nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon standaard op vrijdag vrij zijn
ik mis de airco de waaier etc in dit plaatjequote:
Het is 8 graden buitenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mis de airco de waaier etc in dit plaatje
Thuiswerkgenotquote:
Dat, en natuurlijk de maandag 😜quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon standaard op vrijdag vrij zijn
Hij had weer even aandacht nodig.quote:
Ik ben nog gewoon aan het werk hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb het gevoel dat het zaterdag is ipv vrijdag
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb het gevoel dat het zaterdag is ipv vrijdag
Slow Lewis.quote:
Nope. Dan zou er te weinig tijd zitten tussen deze race en de volgende.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De race had gewoon op zondag gekund.
Die had ook gewoon op zondag gekund.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Dan zou er te weinig tijd zitten tussen deze race en de volgende.
Ramadanquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die had ook gewoon op zondag gekund.
Ramadan..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die had ook gewoon op zondag gekund.
Die begint later dan verwacht (maandag), heeft te maken met de manier waarop Saudi Arabië die bepaalt...quote:
Voor volgend jaar iig alvast belangrijk dat hij boven Lewis staat.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Voor volgend jaar lig alvast belangrijk dat hij boven Lewis staat.
Maakt het kampioenschap spannendquote:
Stiekem hoop ik dat max een rete lange reeks overwinningen aan elkaar rijgt, en dat Sainz de enige andere rijder is met een overwinningquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Voor volgend jaar iig alvast belangrijk dat hij boven Lewis staat.
De laatste 3 races van het seizoen mogen gewonnen worden door Norris, Sainz en Russell, wmb. De eerste qua gegund en de andere twee qua lol.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:51 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat max een rete lange reeks overwinningen aan elkaar rijgt, en dat Sainz de enige andere rijder is met een overwinning
Neh, het moet weer even minder worden qua fans zodat er weer een iets hardere kern over blijft om te voorkomen dat deze sport naar de klote gaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb liever een spannend F1-seizoen
Heeft ook weinig zin, dat zie je wel aan de tijden van diegenen die dat wel doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:58 schreef PzKpfw het volgende:
Red Bull lijkt zich totaal niet te focussen op de kwalificatie, nu weer beide met harde banden de baan op.
Sainz P2 in het kampioenschap en Leclerc een stuk lagerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:51 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat max een rete lange reeks overwinningen aan elkaar rijgt, en dat Sainz de enige andere rijder is met een overwinning
10 maart is zondagquote:
Daar denkt Alonso anders overquote:
Het is nu warmerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
Gisteren is een 1:30.3 gereden, ter info
Zit nog wel meer in het vat.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
Gisteren is een 1:30.3 gereden, ter info
Neequote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat betekent juist dat het sneller kan.
P4quote:
Sky: "Hamilton is back on pace!"quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Sfeer op Sky UK is opeens een stukje minder uitbundig.
Ja dat is niet best, geen idee of het nog te repareren valt of dat het een weggooier is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:25 schreef Evenstar het volgende:
Ben benieuwd of problemen bij Norris Mercedes gerelateerd zijn of dat ze zelf gewoon verneukt hebben. Anders gaat het lachen worden
Bij feest hoort cake.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De kwalificatie wordt een feest
En die heb ik gisteren gebakkenquote:
Ik kom er nu aan!quote:
Ja, maar vooral omdat je toch het idee hebt dat het allemaal nog steeds weinig zegt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De kwalificatie wordt een feest
Ram me dan?quote:
Ik genietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Sfeer op Sky UK is opeens een stukje minder uitbundig.
Vast wel, alleen wij niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgens mij is geen enkel team nu wijzer geworden
Dat zou fantastisch zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:33 schreef Tijn het volgende:
Een ding is duidelijk: we gaan dit jaar Sainz unleashed zien
Gewoon concentratie. Ik krijg ook altijd te horen dat ik boos kijk terwijl ik gewoon serieus aan het werk benquote:
UnSainzed!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:33 schreef Tijn het volgende:
Die moet al een uur dringend naar de wc.quote:
Sainzational!quote:
Die gaat zich echt geen ruk meer aantrekken van wie dan ook binnen dat team en gewoon straatvechten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:33 schreef Tijn het volgende:
The Lion unleashedquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:33 schreef Tijn het volgende:
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gewoon concentratie. Ik krijg ook altijd te horen dat ik boos kijk terwijl ik gewoon serieus aan het werk ben
quote:
En dan elke keer Charles op de radio dat ze er na afloop van de race eens goed over moeten praten met z'n allen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die gaat zich echt geen ruk meer aantrekken van wie dan ook binnen dat team en gewoon straatvechten.
Het zou mij niets verbazen als hij Leclerc alle hoeken van de circuits gaat laten zien.
Sainz met het vuur in zijn ogen:quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:38 schreef Jane het volgende:
[..]
En dan elke keer Charles op de radio dat ze er na afloop van de race eens goed over moeten praten met z'n allen.
De long runs van RBR zagen er goed uit. Maar de kwalificatie wordt wel erg spannend.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:41 schreef shiz het volgende:
Mja, oftewel, FER is weer snel over quali.
RBR lapt ze dan wel in de race omdat hun banden niet van de klippen vallen.
Dat lijken ze ook beter onder controle te hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:41 schreef shiz het volgende:
Mja, oftewel, FER is weer snel over quali.
RBR lapt ze dan wel in de race omdat hun banden niet van de klippen vallen.
Misschien pech met een yellow flag/red flag pit stop timing, dat FER dan weer voor een zege kan gaan, maar anders niet.
Franse ellende, goede promotie voor de Renault 5.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Alpine is de nieuwe Haas lijkt het wel.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sainz met het vuur in zijn ogen:
"No."
RenAuwltquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Franse ellende, goede promotie voor de Renault 5.
na TDS seizoen 6 gun ik ze dat ook wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Alpine is de nieuwe Haas lijkt het wel.
Franse auto's zijn kutquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat merk heeft iets wat gewoon kut is. Peugeot doet het veel beter
2023 dusquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De long runs van RBR zagen er goed uit. Maar de kwalificatie wordt wel erg spannend.
Wie weetquote:
Denk dat het in de race een stuk dichter bij elkaar zit. Ferrari lijkt zich vooral op de long runs en het inperken van bandenslijtage te hebben gericht. In de Q kon/kan Leclerc vaak wat extra’s leveren en als die racepace nu ook in orde is, dan denk ik dat Leclerc een grotere bedreiging zal zijn voor Verstappen dan Perez.quote:
Een Franse kut daarentegen.quote:
Dus is het aan Perez om Leclerc in een fout te dwingen, waar Leclerc nog best gevoelig voor is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Denk dat het in de race een stuk dichter bij elkaar zit. Ferrari lijkt zich vooral op de long runs en het inperken van bandenslijtage te hebben gericht. In de Q kon/kan Leclerc vaak wat extra’s leveren en als die racepace nu ook in orde is, dan denk ik dat Leclerc een grotere bedreiging zal zijn voor Verstappen dan Perez.
Die vielen vorig jaar in de WEC ook tegenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat merk heeft iets wat gewoon kut is. Peugeot doet het veel beter
Hier werkte het via de site van @hole1988 prima. Misschien wel met de VPN aan, daar gaat @Jane overquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:13 schreef Eagles89 het volgende:
Moet je tegenwoordig betalen om naar Mol en Plooij te luisteren trouwens? Kreeg het net tijdens de laatste training niet aan de praat.
De vraag is in hoeverre het Ferrari gelukt is om en snel te blijven over 1 rondje en minder bandenslijtage over een race te hebben, het ene zal ten koste van het andere gegaan zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Denk dat het in de race een stuk dichter bij elkaar zit. Ferrari lijkt zich vooral op de long runs en het inperken van bandenslijtage te hebben gericht. In de Q kon/kan Leclerc vaak wat extra’s leveren en als die racepace nu ook in orde is, dan denk ik dat Leclerc een grotere bedreiging zal zijn voor Verstappen dan Perez.
Hoe kom ik aan die website? Durft te vragen…quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hier werkte het via de site van @:hole1988 prima. Misschien wel met de VPN aan, daar gaat @:Jane over
http://gpradio.hole1988.nl/quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:40 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan die website? Durft te vragen…
Had 't al niet met 'm, en dat gedoe met Bottas heeft 't beetje verzegeld.quote:
Ik wel, ben al twee jaar supporter ongeveer. Had veel vertrouwen in hem in zijn eerste seizoen bij Merrie en maakte het meteen waar. En vorig jaar wel verslagen door Lewis, maar dat kunnen we hem niet verwijtenquote:
Dat is jouw mening, en die respecteer ikquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wel, ben al twee jaar supporter ongeveer. Had veel vertrouwen in hem in zijn eerste seizoen bij Merrie en maakte het meteen waar. En vorig jaar wel verslagen door Lewis, maar dat kunnen we hem niet verwijten
Kijk dit vind ik nou vet, daar kunnen sommige (veel) users hier van lerenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:53 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, en die respecteer ik
F1 is geen voetbal, met al dat tribalisme.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk dit vind ik nou vet, daar kunnen sommige (veel) users hier van leren
Ligt eraan wie er naast komtquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:49 schreef Questular het volgende:
Russell is toch gewoon een prima coureur, hoop dat hij zijn moment pakt nu Lewis weggaat.
Ik hoop Albon maar ik denk niet dat Toto naar mij luistert.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er naast komt
Ik heb voor volgend seizoen ook nog geen stoeltjequote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik hoop Albon maar ik denk niet dat Toto naar mij luistert.
Nee is 5 uurquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb voor volgend seizoen ook nog geen stoeltje
Albon of Alonso of misschien toch Sainz.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:59 schreef Questular het volgende:
[..]
de app BoxBox heeft ook 4u staan.quote:
🤨quote:
stond vorig seizoen wel goed... naja maakt niet uit gebruik het toch meer als richtlijn dan als deadlinequote:
Albon ligt voor volgend jaar vast bij Williams. Daarom heeft Marko ook al aangegeven dat hij niet bij RBR verwacht hoeft te worden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Zekerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:24 schreef Sally het volgende:
Meer mensen een Error bij het afspelen van de Pre Qualy show op F1 TV? (de app dan)
als het nog niet begonnen is, staat er meestal "Will Begin Shortly"...quote:
Inderdaad, al mag team LH het feit dat Hamilton hem eraf reed en van veel punten beroofde graag tegen hem gebruiken zoals die diens verlies tegen Rosberg ook gebruiken om te claimen dat hij een wereldkampioen verslagen heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wel, ben al twee jaar supporter ongeveer. Had veel vertrouwen in hem in zijn eerste seizoen bij Merrie en maakte het meteen waar. En vorig jaar wel verslagen door Lewis, maar dat kunnen we hem niet verwijten
Oh leuk heb je de oude doos weer even opengehaaldquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad, al mag team LH het feit dat Hamilton hem eraf reed en van veel punten beroofde graag tegen hem gebruiken zoals die diens verlies tegen Rosberg ook gebruiken om te claimen dat hij een wereldkampioen verslagen heeft.
Voor een dickhead is George best een leuke gozer, maar zonder dollen hij moet het dit jaar echt laten zien.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh leuk heb je de oude doos weer even opengehaald
😒😒quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor een dickhead is George best een leuke gozer, maar zonder dollen hij moet het dit jaar echt laten zien.
Jij met je Merrie.quote:
hij zet hem in de muur zoals hij zo vaak doet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
😒😒
Zelfs als die nu weer achter Hamilton eindigt is dat geen schande. Maar goed hij zat vorig jaar in de slotfase echt op een goed momentum, hopelijk kan die het vasthouden. Vind eigenlijk ook wel (zeker in 2022) dat George zich al bewezen heeft
hier geen geluid ...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:31 schreef Sally het volgende:
Hm, F1 TV lijkt nu geen foutmelding![]()
Maar laden duurt nog even
Ben er nu ook!quote:
En Sainz?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor een dickhead is George best een leuke gozer, maar zonder dollen hij moet het dit jaar echt laten zien.
Vind ik wel, nou ja een schande, dan kom je gewoon tekort.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
😒😒
Zelfs als die nu weer achter Hamilton eindigt is dat geen schande. Maar goed hij zat vorig jaar in de slotfase echt op een goed momentum, hopelijk kan die het vasthouden. Vind eigenlijk ook wel (zeker in 2022) dat George zich al bewezen heeft
Sainz vind ik een prima gozer maar niet zo snel als Leclerc, ik vind hem meer een betere versie van Perez.quote:
Nou ja, dat dus. Als je echt een talent bent, dan moet je een teamgenoot die tegen de 40 loopt gewoon moeten kunnen verslaan. Als-ie dat niet kan, moet Mercedes op zoek naar wat beters.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik wel, nou ja een schande, dan kom je gewoon tekort.
"een teamgenoot"...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Als je echt een talent bent, dan moet je een teamgenoot die tegen de 40 loopt gewoon moeten kunnen verslaan. Als-ie dat niet kan, moet Mercedes op zoek naar wat beters.
Feit is dat Lewis over the hill is. Als George een toptalent is, dan moet-ie 'm kunnen verslaan. Als-ie dat niet kan, is-ie de volgende Bottas.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"een teamgenoot"...
Nee niet zomaar een teamgenoot Tijn.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik wel, nou ja een schande, dan kom je gewoon tekort.
Als hij nou een aardig goede 2e teamgenoot zou zijn, maar qua punten liepen ze in 2023 nog wel uit elkaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Als je echt een talent bent, dan moet je een teamgenoot die tegen de 40 loopt gewoon moeten kunnen verslaan. Als-ie dat niet kan, moet Mercedes op zoek naar wat beters.
Lewis is zeker nog niet klaarquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Feit is dat Lewis over the hill is. Als George een toptalent is, dan moet-ie 'm kunnen verslaan. Als-ie dat niet kan, is-ie de volgende Bottas.
Het beste is er gewoon af op die leeftijd. Net zoals Alonso ook niet meer zo goed is als tijdens z'n hoogtijdagen.quote:
Toch leuke acties van hem gezien vorig seizoenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het beste is er gewoon af op die leeftijd. Net zoals Alonso ook niet meer zo goed is als tijdens z'n hoogtijdagen.
Ik vind racecraft van Alonso nog steeds wel top hoor. Lewis heeft dat, wat mij betreft, nooit gehad. In ieder geval niet op zo'n niveau.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het beste is er gewoon af op die leeftijd. Net zoals Alonso ook niet meer zo goed is als tijdens z'n hoogtijdagen.
Nee, maar dat is wat anders. Wat er niet was, is ook niet wegquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind racecraft van Alonso nog steeds wel top hoor. Lewis heeft dat, wat mij betreft, nooit gehad. In ieder geval niet op zo'n niveau.
Waarom in godsnaam heb je die troep nogquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:46 schreef vosss het volgende:
Viaplay nog steeds kut op mijn UST beamer van LG.
Als iets live bezig is kan ik niet terugkijken vanaf het begin. Dat werkt dus nog steeds niet.
En net bij live kijken blijft de viaplay overlay in beeld staan.
Gelukkig op kunnen lossen door als een maniak gefrustreerd met het scrollwieltje op en neer te rossen.
Hopelijk vanaf volgend jaar gewoon weer bij Ziggo èn in 4K.
Wat lees ik weer danquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lewis heeft dat, wat mij betreft, nooit gehad
Ik ben allang klaarquote:
kun je niet het F1TV account dat je er gratis bij krijgt gaan gebruiken?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:46 schreef vosss het volgende:
Viaplay nog steeds kut op mijn UST beamer van LG.
Als iets live bezig is kan ik niet terugkijken vanaf het begin. Dat werkt dus nog steeds niet.
En net bij live kijken blijft de viaplay overlay in beeld staan.
Gelukkig op kunnen lossen door als een maniak gefrustreerd met het scrollwieltje op en neer te rossen.
Hopelijk vanaf volgend jaar gewoon weer bij Ziggo èn in 4K.
Thuiswerkgenotquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof ik niets van met dat uur pauze net
niet overdrijven hequote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thuiswerkgenot
Zat om half 7 achter de pc te werken
BeastmenBoys 👌👌 Echte vriendschap, altijd mooi om te zienquote:
Ik heb dat nog nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je niet het F1TV account dat je er gratis bij krijgt gaan gebruiken?
Jaaajaaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thuiswerkgenot
Zat om half 7 achter de pc te werken
Doe ik nietquote:
Jaajaa jaquote:
Instellen dan!quote:
Toch is het zoquote:
Ik ben niet zo dom als ik eruit zie hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Instellen dan!
(zie ViaPlay topic voor meer uitleg hoe te registreren daar)
Je bent geen modquote:
Doe dan morgenvroeg in ieder gevalquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dom als ik eruit zie hoor.
Dat instellen en registreren zal wel lukken, maar dat ga ik nu niet meer doen.
Hij begon!quote:
ziggo webcarequote:
I don't carequote:
En jij hier ook niet.quote:
Sow!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:55 schreef Sally het volgende:
[..]
En jij hier ook niet.
Ik wil er nog even iets achteraan zeggen, maar...
Het is wel de waarheidquote:
Gemistquote:
Ik zeg het met een reden, niet de 1e keer zeg maar.quote:
Headshot!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:56 schreef shiz het volgende:
Dat spannende muziekje doet me altijd een beetje aan Unreal Tournament 99 denken.
De punten worden verdeeld op de zaterdagquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:57 schreef StephanL het volgende:
Als Max geen P1 heeft straks is er paniek!
Welnee..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:57 schreef StephanL het volgende:
Als Max geen P1 heeft straks is er paniek!
Viaplee?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:57 schreef heywoodu het volgende:
Lekker man, nu alweer een vastloper van de app. Bring back het normale TV-kanaal.
Godlike! UnSTAPPABOL!quote:
Nee, dit klopt nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De punten worden verdeeld op de zaterdag
Is goed teamMV.quote:
Vertel dat tegen de kalender samenstellerquote:
Dat is bij al. Oh nee. Gelukkig nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vertel dat tegen de kalender samensteller
Je doet het er om he.quote:
Gelukkig maar, anders kon je hier nooit blijvend users uitdagen. Wat constant bij mij gebeurt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:55 schreef Sally het volgende:
[..]
En jij hier ook niet.
Ik wil er nog even iets achteraan zeggen, maar...
Uitleg gemistquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:02 schreef Nizno het volgende:
blij dat ze bij sky uitleggen hoe de kwalificatie werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |