Hoe kom ik aan die website? Durft te vragen…quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hier werkte het via de site van @:hole1988 prima. Misschien wel met de VPN aan, daar gaat @:Jane over
http://gpradio.hole1988.nl/quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:40 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan die website? Durft te vragen…
Had 't al niet met 'm, en dat gedoe met Bottas heeft 't beetje verzegeld.quote:
Ik wel, ben al twee jaar supporter ongeveer. Had veel vertrouwen in hem in zijn eerste seizoen bij Merrie en maakte het meteen waar. En vorig jaar wel verslagen door Lewis, maar dat kunnen we hem niet verwijtenquote:
Dat is jouw mening, en die respecteer ikquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wel, ben al twee jaar supporter ongeveer. Had veel vertrouwen in hem in zijn eerste seizoen bij Merrie en maakte het meteen waar. En vorig jaar wel verslagen door Lewis, maar dat kunnen we hem niet verwijten
Kijk dit vind ik nou vet, daar kunnen sommige (veel) users hier van lerenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:53 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, en die respecteer ik
F1 is geen voetbal, met al dat tribalisme.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk dit vind ik nou vet, daar kunnen sommige (veel) users hier van leren
Ligt eraan wie er naast komtquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:49 schreef Questular het volgende:
Russell is toch gewoon een prima coureur, hoop dat hij zijn moment pakt nu Lewis weggaat.
Ik hoop Albon maar ik denk niet dat Toto naar mij luistert.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er naast komt
Ik heb voor volgend seizoen ook nog geen stoeltjequote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik hoop Albon maar ik denk niet dat Toto naar mij luistert.
Nee is 5 uurquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb voor volgend seizoen ook nog geen stoeltje
Albon of Alonso of misschien toch Sainz.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik hoop Albon maar ik denk niet dat Toto naar mij luistert.
de app BoxBox heeft ook 4u staan.quote:
🤨quote:
stond vorig seizoen wel goed... naja maakt niet uit gebruik het toch meer als richtlijn dan als deadlinequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |