Toch leuke acties van hem gezien vorig seizoenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het beste is er gewoon af op die leeftijd. Net zoals Alonso ook niet meer zo goed is als tijdens z'n hoogtijdagen.
Ik vind racecraft van Alonso nog steeds wel top hoor. Lewis heeft dat, wat mij betreft, nooit gehad. In ieder geval niet op zo'n niveau.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het beste is er gewoon af op die leeftijd. Net zoals Alonso ook niet meer zo goed is als tijdens z'n hoogtijdagen.
Nee, maar dat is wat anders. Wat er niet was, is ook niet wegquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind racecraft van Alonso nog steeds wel top hoor. Lewis heeft dat, wat mij betreft, nooit gehad. In ieder geval niet op zo'n niveau.
Waarom in godsnaam heb je die troep nogquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:46 schreef vosss het volgende:
Viaplay nog steeds kut op mijn UST beamer van LG.
Als iets live bezig is kan ik niet terugkijken vanaf het begin. Dat werkt dus nog steeds niet.
En net bij live kijken blijft de viaplay overlay in beeld staan.
Gelukkig op kunnen lossen door als een maniak gefrustreerd met het scrollwieltje op en neer te rossen.
Hopelijk vanaf volgend jaar gewoon weer bij Ziggo èn in 4K.
Wat lees ik weer danquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lewis heeft dat, wat mij betreft, nooit gehad
Ik ben allang klaarquote:
kun je niet het F1TV account dat je er gratis bij krijgt gaan gebruiken?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:46 schreef vosss het volgende:
Viaplay nog steeds kut op mijn UST beamer van LG.
Als iets live bezig is kan ik niet terugkijken vanaf het begin. Dat werkt dus nog steeds niet.
En net bij live kijken blijft de viaplay overlay in beeld staan.
Gelukkig op kunnen lossen door als een maniak gefrustreerd met het scrollwieltje op en neer te rossen.
Hopelijk vanaf volgend jaar gewoon weer bij Ziggo èn in 4K.
Thuiswerkgenotquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof ik niets van met dat uur pauze net
niet overdrijven hequote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thuiswerkgenot
Zat om half 7 achter de pc te werken
BeastmenBoys 👌👌 Echte vriendschap, altijd mooi om te zienquote:
Ik heb dat nog nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je niet het F1TV account dat je er gratis bij krijgt gaan gebruiken?
Jaaajaaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thuiswerkgenot
Zat om half 7 achter de pc te werken
Doe ik nietquote:
Jaajaa jaquote:
Instellen dan!quote:
Toch is het zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |