Albon ligt voor volgend jaar vast bij Williams. Daarom heeft Marko ook al aangegeven dat hij niet bij RBR verwacht hoeft te worden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik hoop Albon maar ik denk niet dat Toto naar mij luistert.
Zekerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:24 schreef Sally het volgende:
Meer mensen een Error bij het afspelen van de Pre Qualy show op F1 TV? (de app dan)
als het nog niet begonnen is, staat er meestal "Will Begin Shortly"...quote:
Inderdaad, al mag team LH het feit dat Hamilton hem eraf reed en van veel punten beroofde graag tegen hem gebruiken zoals die diens verlies tegen Rosberg ook gebruiken om te claimen dat hij een wereldkampioen verslagen heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wel, ben al twee jaar supporter ongeveer. Had veel vertrouwen in hem in zijn eerste seizoen bij Merrie en maakte het meteen waar. En vorig jaar wel verslagen door Lewis, maar dat kunnen we hem niet verwijten
Oh leuk heb je de oude doos weer even opengehaaldquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad, al mag team LH het feit dat Hamilton hem eraf reed en van veel punten beroofde graag tegen hem gebruiken zoals die diens verlies tegen Rosberg ook gebruiken om te claimen dat hij een wereldkampioen verslagen heeft.
Voor een dickhead is George best een leuke gozer, maar zonder dollen hij moet het dit jaar echt laten zien.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh leuk heb je de oude doos weer even opengehaald
😒😒quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor een dickhead is George best een leuke gozer, maar zonder dollen hij moet het dit jaar echt laten zien.
Jij met je Merrie.quote:
hij zet hem in de muur zoals hij zo vaak doet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
😒😒
Zelfs als die nu weer achter Hamilton eindigt is dat geen schande. Maar goed hij zat vorig jaar in de slotfase echt op een goed momentum, hopelijk kan die het vasthouden. Vind eigenlijk ook wel (zeker in 2022) dat George zich al bewezen heeft
hier geen geluid ...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:31 schreef Sally het volgende:
Hm, F1 TV lijkt nu geen foutmelding![]()
Maar laden duurt nog even
Ben er nu ook!quote:
En Sainz?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor een dickhead is George best een leuke gozer, maar zonder dollen hij moet het dit jaar echt laten zien.
Vind ik wel, nou ja een schande, dan kom je gewoon tekort.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
😒😒
Zelfs als die nu weer achter Hamilton eindigt is dat geen schande. Maar goed hij zat vorig jaar in de slotfase echt op een goed momentum, hopelijk kan die het vasthouden. Vind eigenlijk ook wel (zeker in 2022) dat George zich al bewezen heeft
Sainz vind ik een prima gozer maar niet zo snel als Leclerc, ik vind hem meer een betere versie van Perez.quote:
Nou ja, dat dus. Als je echt een talent bent, dan moet je een teamgenoot die tegen de 40 loopt gewoon moeten kunnen verslaan. Als-ie dat niet kan, moet Mercedes op zoek naar wat beters.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik wel, nou ja een schande, dan kom je gewoon tekort.
"een teamgenoot"...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Als je echt een talent bent, dan moet je een teamgenoot die tegen de 40 loopt gewoon moeten kunnen verslaan. Als-ie dat niet kan, moet Mercedes op zoek naar wat beters.
Feit is dat Lewis over the hill is. Als George een toptalent is, dan moet-ie 'm kunnen verslaan. Als-ie dat niet kan, is-ie de volgende Bottas.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"een teamgenoot"...
Nee niet zomaar een teamgenoot Tijn.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik wel, nou ja een schande, dan kom je gewoon tekort.
Als hij nou een aardig goede 2e teamgenoot zou zijn, maar qua punten liepen ze in 2023 nog wel uit elkaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Als je echt een talent bent, dan moet je een teamgenoot die tegen de 40 loopt gewoon moeten kunnen verslaan. Als-ie dat niet kan, moet Mercedes op zoek naar wat beters.
Lewis is zeker nog niet klaarquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Feit is dat Lewis over the hill is. Als George een toptalent is, dan moet-ie 'm kunnen verslaan. Als-ie dat niet kan, is-ie de volgende Bottas.
Het beste is er gewoon af op die leeftijd. Net zoals Alonso ook niet meer zo goed is als tijdens z'n hoogtijdagen.quote:
Toch leuke acties van hem gezien vorig seizoenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het beste is er gewoon af op die leeftijd. Net zoals Alonso ook niet meer zo goed is als tijdens z'n hoogtijdagen.
Ik vind racecraft van Alonso nog steeds wel top hoor. Lewis heeft dat, wat mij betreft, nooit gehad. In ieder geval niet op zo'n niveau.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het beste is er gewoon af op die leeftijd. Net zoals Alonso ook niet meer zo goed is als tijdens z'n hoogtijdagen.
Nee, maar dat is wat anders. Wat er niet was, is ook niet wegquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind racecraft van Alonso nog steeds wel top hoor. Lewis heeft dat, wat mij betreft, nooit gehad. In ieder geval niet op zo'n niveau.
Waarom in godsnaam heb je die troep nogquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:46 schreef vosss het volgende:
Viaplay nog steeds kut op mijn UST beamer van LG.
Als iets live bezig is kan ik niet terugkijken vanaf het begin. Dat werkt dus nog steeds niet.
En net bij live kijken blijft de viaplay overlay in beeld staan.
Gelukkig op kunnen lossen door als een maniak gefrustreerd met het scrollwieltje op en neer te rossen.
Hopelijk vanaf volgend jaar gewoon weer bij Ziggo èn in 4K.
Wat lees ik weer danquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lewis heeft dat, wat mij betreft, nooit gehad
Ik ben allang klaarquote:
kun je niet het F1TV account dat je er gratis bij krijgt gaan gebruiken?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:46 schreef vosss het volgende:
Viaplay nog steeds kut op mijn UST beamer van LG.
Als iets live bezig is kan ik niet terugkijken vanaf het begin. Dat werkt dus nog steeds niet.
En net bij live kijken blijft de viaplay overlay in beeld staan.
Gelukkig op kunnen lossen door als een maniak gefrustreerd met het scrollwieltje op en neer te rossen.
Hopelijk vanaf volgend jaar gewoon weer bij Ziggo èn in 4K.
Thuiswerkgenotquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof ik niets van met dat uur pauze net
niet overdrijven hequote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thuiswerkgenot
Zat om half 7 achter de pc te werken
BeastmenBoys 👌👌 Echte vriendschap, altijd mooi om te zienquote:
Ik heb dat nog nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je niet het F1TV account dat je er gratis bij krijgt gaan gebruiken?
Jaaajaaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thuiswerkgenot
Zat om half 7 achter de pc te werken
Doe ik nietquote:
Jaajaa jaquote:
Instellen dan!quote:
Toch is het zoquote:
Ik ben niet zo dom als ik eruit zie hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Instellen dan!
(zie ViaPlay topic voor meer uitleg hoe te registreren daar)
Je bent geen modquote:
Doe dan morgenvroeg in ieder gevalquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dom als ik eruit zie hoor.
Dat instellen en registreren zal wel lukken, maar dat ga ik nu niet meer doen.
Hij begon!quote:
ziggo webcarequote:
I don't carequote:
En jij hier ook niet.quote:
Sow!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:55 schreef Sally het volgende:
[..]
En jij hier ook niet.
Ik wil er nog even iets achteraan zeggen, maar...
Het is wel de waarheidquote:
Gemistquote:
Ik zeg het met een reden, niet de 1e keer zeg maar.quote:
Headshot!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:56 schreef shiz het volgende:
Dat spannende muziekje doet me altijd een beetje aan Unreal Tournament 99 denken.
De punten worden verdeeld op de zaterdagquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:57 schreef StephanL het volgende:
Als Max geen P1 heeft straks is er paniek!
Welnee..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:57 schreef StephanL het volgende:
Als Max geen P1 heeft straks is er paniek!
Viaplee?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:57 schreef heywoodu het volgende:
Lekker man, nu alweer een vastloper van de app. Bring back het normale TV-kanaal.
Godlike! UnSTAPPABOL!quote:
Nee, dit klopt nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De punten worden verdeeld op de zaterdag
Is goed teamMV.quote:
Vertel dat tegen de kalender samenstellerquote:
Dat is bij al. Oh nee. Gelukkig nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vertel dat tegen de kalender samensteller
Je doet het er om he.quote:
Gelukkig maar, anders kon je hier nooit blijvend users uitdagen. Wat constant bij mij gebeurt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:55 schreef Sally het volgende:
[..]
En jij hier ook niet.
Ik wil er nog even iets achteraan zeggen, maar...
Uitleg gemistquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:02 schreef Nizno het volgende:
blij dat ze bij sky uitleggen hoe de kwalificatie werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |