F1 is geen voetbal, met al dat tribalisme.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk dit vind ik nou vet, daar kunnen sommige (veel) users hier van leren
Ligt eraan wie er naast komtquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:49 schreef Questular het volgende:
Russell is toch gewoon een prima coureur, hoop dat hij zijn moment pakt nu Lewis weggaat.
Ik hoop Albon maar ik denk niet dat Toto naar mij luistert.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er naast komt
Ik heb voor volgend seizoen ook nog geen stoeltjequote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik hoop Albon maar ik denk niet dat Toto naar mij luistert.
Nee is 5 uurquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb voor volgend seizoen ook nog geen stoeltje
Albon of Alonso of misschien toch Sainz.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:59 schreef Questular het volgende:
[..]
de app BoxBox heeft ook 4u staan.quote:
🤨quote:
stond vorig seizoen wel goed... naja maakt niet uit gebruik het toch meer als richtlijn dan als deadlinequote:
Albon ligt voor volgend jaar vast bij Williams. Daarom heeft Marko ook al aangegeven dat hij niet bij RBR verwacht hoeft te worden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Zekerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:24 schreef Sally het volgende:
Meer mensen een Error bij het afspelen van de Pre Qualy show op F1 TV? (de app dan)
als het nog niet begonnen is, staat er meestal "Will Begin Shortly"...quote:
Inderdaad, al mag team LH het feit dat Hamilton hem eraf reed en van veel punten beroofde graag tegen hem gebruiken zoals die diens verlies tegen Rosberg ook gebruiken om te claimen dat hij een wereldkampioen verslagen heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wel, ben al twee jaar supporter ongeveer. Had veel vertrouwen in hem in zijn eerste seizoen bij Merrie en maakte het meteen waar. En vorig jaar wel verslagen door Lewis, maar dat kunnen we hem niet verwijten
Oh leuk heb je de oude doos weer even opengehaaldquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad, al mag team LH het feit dat Hamilton hem eraf reed en van veel punten beroofde graag tegen hem gebruiken zoals die diens verlies tegen Rosberg ook gebruiken om te claimen dat hij een wereldkampioen verslagen heeft.
Voor een dickhead is George best een leuke gozer, maar zonder dollen hij moet het dit jaar echt laten zien.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh leuk heb je de oude doos weer even opengehaald
😒😒quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor een dickhead is George best een leuke gozer, maar zonder dollen hij moet het dit jaar echt laten zien.
Jij met je Merrie.quote:
hij zet hem in de muur zoals hij zo vaak doet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
😒😒
Zelfs als die nu weer achter Hamilton eindigt is dat geen schande. Maar goed hij zat vorig jaar in de slotfase echt op een goed momentum, hopelijk kan die het vasthouden. Vind eigenlijk ook wel (zeker in 2022) dat George zich al bewezen heeft
hier geen geluid ...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:31 schreef Sally het volgende:
Hm, F1 TV lijkt nu geen foutmelding![]()
Maar laden duurt nog even
Ben er nu ook!quote:
En Sainz?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor een dickhead is George best een leuke gozer, maar zonder dollen hij moet het dit jaar echt laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |