Vast wel, alleen wij niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgens mij is geen enkel team nu wijzer geworden
Dat zou fantastisch zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:33 schreef Tijn het volgende:
Een ding is duidelijk: we gaan dit jaar Sainz unleashed zien
Gewoon concentratie. Ik krijg ook altijd te horen dat ik boos kijk terwijl ik gewoon serieus aan het werk benquote:
UnSainzed!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:33 schreef Tijn het volgende:
Die moet al een uur dringend naar de wc.quote:
Sainzational!quote:
Die gaat zich echt geen ruk meer aantrekken van wie dan ook binnen dat team en gewoon straatvechten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:33 schreef Tijn het volgende:
The Lion unleashedquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:33 schreef Tijn het volgende:
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gewoon concentratie. Ik krijg ook altijd te horen dat ik boos kijk terwijl ik gewoon serieus aan het werk ben
quote:
En dan elke keer Charles op de radio dat ze er na afloop van de race eens goed over moeten praten met z'n allen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die gaat zich echt geen ruk meer aantrekken van wie dan ook binnen dat team en gewoon straatvechten.
Het zou mij niets verbazen als hij Leclerc alle hoeken van de circuits gaat laten zien.
Sainz met het vuur in zijn ogen:quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:38 schreef Jane het volgende:
[..]
En dan elke keer Charles op de radio dat ze er na afloop van de race eens goed over moeten praten met z'n allen.
De long runs van RBR zagen er goed uit. Maar de kwalificatie wordt wel erg spannend.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:41 schreef shiz het volgende:
Mja, oftewel, FER is weer snel over quali.
RBR lapt ze dan wel in de race omdat hun banden niet van de klippen vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |