Gloryruns van de Australiėrs.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:53 schreef Peterselieman het volgende:
Nog iets gemist?
Behalve dan de gloryruns van Benz?
Zou ook wel gek zijn als RBR nu ineens een halve seconde sneller is tijdens de kwalificatie. RBR had vorig 2/3 van de races de pole en dat was toen veel teams nog worstelden met de set up. Na de zomer break was het 50/50 met Ferrari. Dus dit jaar verwacht ik meer teams die om de pole gaan strijden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:27 schreef Drekkoning het volgende:
RB zet wellicht alles op race config. Lage deg etc.
Dan maakt de kwali niet zoveel uit. Zie vorig jaar, ook zonder pole eenvoudig naar +10 rijden en dan managen.
De wet van de remmende voorsprong in het Nederlands is hier beter van toepassing dan de wet van het afnemende grensnut.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan nog geldt de wet die in het Engels "deminishing returns" heet.
Las het ook op het AD, hij maakt zich geen zorgen.quote:
Not again?quote:
Zie F1 Algemeen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb ik ergens een topic gemist wat gaat over de gelekte WhatsApp berichten van C. Horner naar allerlei teambazen en f1 hooggeplaatste?
tvpquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eindelijk eens een wisseling van de wacht, dit is echt geweldig
Die lijkt zich in ieder geval totaal geen zorgen te maken.quote:
Ging me om het "opdraaien van de motoren"quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die lijkt zich in ieder geval totaal geen zorgen te maken.
De Alpine, in het derde jaar van de huidige regels, is 10kg te zwaar, de aero laat te wensen over en alleen de Renault krachtbron kost ze al 0,2-0,3 sec per ronde.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:53 schreef Peterselieman het volgende:
Nog iets gemist?
Behalve dan de gloryruns van Benz?
Vorig seizoen twee keer podium en nu ineens een terugval. Toch vreemdquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De Alpine, in het derde jaar van de huidige regels, is 10kg te zwaar, de aero laat te wensen over en alleen de Renault krachtbron kost ze al 0,2-0,3 sec per ronde.
Die lijken echt fucked dit jaar.
Nee, waarom ook. Kwalificatie zal best close zijn, maar dat was vorig jaar ook vaak zo. Hij zal het verder wel prima vinden om vanaf P2 of P3 te starten, vooral met de nieuwe DRS regel. (Na ronde 1 meteen DRS)quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die lijkt zich in ieder geval totaal geen zorgen te maken.
youtube?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:10 schreef Sorella het volgende:
Weet iemand of je nog ergens de persconferenties kan zien/volgen ?.
F1TV of YouTubequote:Op donderdag 29 februari 2024 21:10 schreef Sorella het volgende:
Weet iemand of je nog ergens de persconferenties kan zien/volgen ?.
Uit nieuwsgierigheid, ben jij degene die deze drek produceert en wil je graag clicks?quote:
Hij post ook van andere drekmakers, dus denk dat hij onafhankelijk is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:38 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid, ben jij degene die deze drek produceert en wil je graag clicks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |