Ramadan..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die had ook gewoon op zondag gekund.
Die begint later dan verwacht (maandag), heeft te maken met de manier waarop Saudi Arabië die bepaalt...quote:
Voor volgend jaar iig alvast belangrijk dat hij boven Lewis staat.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Voor volgend jaar lig alvast belangrijk dat hij boven Lewis staat.
Maakt het kampioenschap spannendquote:
Stiekem hoop ik dat max een rete lange reeks overwinningen aan elkaar rijgt, en dat Sainz de enige andere rijder is met een overwinningquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Voor volgend jaar iig alvast belangrijk dat hij boven Lewis staat.
De laatste 3 races van het seizoen mogen gewonnen worden door Norris, Sainz en Russell, wmb. De eerste qua gegund en de andere twee qua lol.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:51 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat max een rete lange reeks overwinningen aan elkaar rijgt, en dat Sainz de enige andere rijder is met een overwinning
Neh, het moet weer even minder worden qua fans zodat er weer een iets hardere kern over blijft om te voorkomen dat deze sport naar de klote gaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb liever een spannend F1-seizoen
Heeft ook weinig zin, dat zie je wel aan de tijden van diegenen die dat wel doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:58 schreef PzKpfw het volgende:
Red Bull lijkt zich totaal niet te focussen op de kwalificatie, nu weer beide met harde banden de baan op.
Sainz P2 in het kampioenschap en Leclerc een stuk lagerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:51 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat max een rete lange reeks overwinningen aan elkaar rijgt, en dat Sainz de enige andere rijder is met een overwinning
10 maart is zondagquote:
Daar denkt Alonso anders overquote:
Het is nu warmerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
Gisteren is een 1:30.3 gereden, ter info
Zit nog wel meer in het vat.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
Gisteren is een 1:30.3 gereden, ter info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |