Waarschijnlijk had hij zijn functioneringsgesprek.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:46 schreef roos94 het volgende:
Wat doet iemand eigenlijk om 5.30 op zondag bij een amsterdams bedrijventerrein?
Ze waren het nog niet eens over de lunchpauzetijd.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had hij zijn functioneringsgesprek.
Die verliep dan niet optimaal.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had hij zijn functioneringsgesprek.
Verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:51 schreef Tjacka het volgende:
https://youtube.com/shorts/W6fe2SMitpE?si=Z2aUJNLdKE5NZLGi
Doet niks kwaad
Kobus is toch eerder een naam voor een stevig paard of Gelderse boer anno 1910.quote:S. maakte deel uit van rapformatie Zone 6. De groep is meerdere keren in verband gebracht met zware criminaliteit. Zo heeft het Openbaar Ministerie in december een gevangenisstraf van zeven jaar geëist tegen frontman Joël H., beter bekend als JoeyAK.
Die zaak draait om de ontvoering, bedreiging en mishandeling van rapper Kobus L. Zone 6-frontman H. zou daarbij hulp hebben gekregen van zeven mannen die ook bij de rapformatie horen.
Niet echt een thug naam neequote:Op zondag 25 februari 2024 13:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Kobus is toch eerder een naam voor een stevig paard of Gelderse boer anno 1910.
Vet is een prima brandstofquote:Op zondag 25 februari 2024 12:34 schreef Hexagon het volgende:
Wat zou zijn crematie met de gasprijzen gaan doen?
Ze krijgen nooit een milieuvergunning voor cremeren.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:34 schreef Hexagon het volgende:
Wat zou zijn crematie met de gasprijzen gaan doen?
Er zitten daar wat Turkse (??) feestzalen en andere dance-/feestlocaties, zodat niemand hoeft te klagen over geluidsoverlast. Geen idee of hij daar ergens bij aanwezig was om z'n flows ten gehore te brengen, misschien moest hij wel feestgang(st)ers bevoorraden.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:46 schreef roos94 het volgende:
Wat doet iemand eigenlijk om 5.30 op zondag bij een amsterdams bedrijventerrein?
Ah op die manier. Nouja rip dan maarquote:Op zondag 25 februari 2024 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zitten daar wat Turkse (??) feestzalen en andere dance-/feestlocaties, zodat niemand hoeft te klagen over geluidsoverlast. Geen idee of hij daar ergens bij aanwezig was om z'n flows ten gehore te brengen, misschien moest hij wel feestgang(st)ers bevoorraden.
Maar er is dus dag en nacht, zeker in het weekend, volop bedrijvigheid in dat gebied…
And that is a wrap!quote:Op zondag 25 februari 2024 10:53 schreef Cupfighter het volgende:
Dooie rapper, opgeruimd staat netjes
Dat krijg je met rechtse partijen.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:17 schreef Confetti het volgende:
De enige vraag is waarom de overheid dit soort figuren niet elimineert en het aan de vrije markt overlaat.
Ze wilden hem echt weg hebben.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:26 schreef Starhopper het volgende:
Ik dacht dat je mijn topic had gekickt maar blijkbaar is ie nog een keer neergeschoten.
NWS / Rapper Bigidagoe neergeschoten in Amsterdam-Zuid
RIP
quote:Biggie, Biggie, Biggie, can't you see?
Sometimes your words just hypnotize me
And I just love your flashy ways
Guess that's why they broke, and you're so paid
@Sodemieters zeg.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:26 schreef Starhopper het volgende:
Ik dacht dat je mijn topic had gekickt maar blijkbaar is ie nog een keer neergeschoten.
RIP
Misschien gaan de comments uit vanwege al die walgelijke racistische reacties?quote:Op zondag 25 februari 2024 12:58 schreef boskameel het volgende:
Wel altijd mooi dat als het gaat om criminelen met een kleurtje de comments of niet eens aanstaan, of snel worden uitgezet op nu.nl. Anders past het natuurlijk niet in het positieve beeld wat ze willen creëren.
Tsjaa. Wat een leven heeft zo'n figuur.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:26 schreef Starhopper het volgende:
RIP
Het leven is nu voorbij...quote:Op zondag 25 februari 2024 13:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Tsjaa. Wat een leven heeft zo'n figuur.
Buckets van de KFC?quote:Op zondag 25 februari 2024 13:37 schreef Raw85 het volgende:
zojuist 6 emmers kip gegeten om hem te eren
Gotta go gotta go gotta go gotta go gotta know gotta go gotta know gotta go gotta knowquote:Op zondag 25 februari 2024 13:27 schreef damsco het volgende:
Rip my biggah, the real ass nigga
[ afbeelding ]
ik hoop niet van FC Kip in Roffa van die Jandino Asporaat. Die shit smaakt naar kartonnen dozen.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:37 schreef Raw85 het volgende:
zojuist 6 emmers kip gegeten om hem te eren
Rippiedagoequote:Op zondag 25 februari 2024 13:48 schreef KillemWieft het volgende:
Hij zet z’n activiteiten ondergronds voort onder de naam Dededagoe.
Ribbedebie (Belgisch voor iemand die weg is) hahahaquote:
Als in opponent?quote:
Nederlandse Aardolie Maatschappijquote:
Ja in het NOS artikel hadden ze een clip van vlak na z'n vorige schietpartij. De comments eronder zijn wel grappig met de kennis van nu.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:37 schreef Nober het volgende:
Die is toch al eens eerder beschoten geweest?
[..]
Ribbedebie (Belgisch voor iemand die weg is) hahaha
[..]
Als in opponent?
quote:"Biggie wil je bulletproof vest"
Biggies vet: AM I A JOKE TO YOU?
Wat een ooraidsquote:Op zondag 25 februari 2024 14:45 schreef Rnie het volgende:
Holendrecht, Holendrecht, Holendrecht
Hier alleen killers en rovers
Binnen een drop, pak al je drugs en ik laat niks van je over
Spray snel, dus ga niet denken dat ik mis
Een young nigger kan niet verdwalen, al is de hele street vol met mist
Free, free suiker free gizz. Durk is al buiten ik heb je gemist
Niet denken dat je hier gaat testen en het zo gaat blijven je hebt je vergist
Zet je in een kist
Net een oude gesprek word je hier gewist
Zet je in een kist
Dit soort tekstenquote:Op zondag 25 februari 2024 14:45 schreef Rnie het volgende:
Zet je in een kist
Zet je in een kist
Kan echt niet tegen de Geleen banger opquote:Op zondag 25 februari 2024 14:45 schreef Rnie het volgende:
Zet je in een kist
Zet je in een kist
[sup][Fucking hell, wat een dieptrieste armoe is dit/sup]
Dit verscheen 3 dagen terug nog over JoeyAkquote:Op zondag 25 februari 2024 14:45 schreef Rnie het volgende:
Zet je in een kist
Zet je in een kist
[sup][Fucking hell, wat een dieptrieste armoe is dit/sup]
Exactquote:Op zondag 25 februari 2024 14:37 schreef Nober het volgende:
Die is toch al eens eerder beschoten geweest?
[..]
Ribbedebie (Belgisch voor iemand die weg is) hahaha
[..]
Als in opponent?
Yeah, look me up. I’m Angelyrical. I’m going to make it a fucking miracle. But G-low in te past was hysterical.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:39 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Gotta go gotta go gotta go gotta go gotta know gotta go gotta know gotta go gotta know
Ik ben niet beter dan Jay Z en Jay Z is niet beter dan mij. Gotta go gotta go gotta know gotta know
We moeten de rekening voor alle gemaakte kosten naar die familie sturen bedoel je.quote:
Typischquote:
Iets zegt mij dat er geen begravenispolisje loopt. Wel zo netjes als zijn fans de ruimte krijgen, om via wat doekoe, een steentje bij te dragen.quote:
Shitholendrecht.....quote:Op zondag 25 februari 2024 11:05 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
ik las op dumpert dat hij tot 3 jaar cel was veroordeeld vanwege een ontvoering
[..]
een rapper uit Holendrecht![]()
Om door die blubber te raken ga ik er vanuit dat er minimaal 155mm artillerie shells gebruikt zijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Shitholendrecht.....
By the way, zou de dader nog speciale kogels in zijn pistool hebben gestopt?
ligt aan de herkomst, sommige hebben 100 kogels en 100 geweren, zwaar inefficiëntquote:Op zondag 25 februari 2024 15:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Shitholendrecht.....
By the way, zou de dader nog speciale kogels in zijn pistool hebben gestopt?
BOELSquote:Op zondag 25 februari 2024 11:39 schreef Zipportal het volgende:
Er wordt een heftruck bij BoelsGoden gehuurd om de kist te vervoeren. @:wereldgozer
Een shooting die ruim 3.5uur duurde, met eetpauze. Dat kan in OG Oud-Gelaenquote:Op zondag 25 februari 2024 17:18 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
ligt aan de herkomst, sommige hebben 100 kogels en 100 geweren, zwaar inefficiënt
Mammoet is nog aan het berekenen hoe ze het volgevreten kadaver gaan vervoeren.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:39 schreef Zipportal het volgende:
Er wordt een heftruck bij BoelsGoden gehuurd om de kist te vervoeren. @:wereldgozer
De Laser Interferometer Gravitational-Wave Observatory? Die LIGO?quote:Op zondag 25 februari 2024 19:53 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Opmerkelijk dat de eerste berichten van zijn overlijden van LIGO moesten komen.
Jezus jij bent slimquote:Op zondag 25 februari 2024 19:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De Laser Interferometer Gravitational-Wave Observatory? Die LIGO?
Weet ik, maar je mag ook gewoon xpompompomx zeggen hoorquote:
Met jou wel.quote:
Blijven ontvoeren.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk eens even wat van zijn ‘werk’ checken. Eerste nummer wat ik aanklik rapt hij over een Lamborghini Urus. Beetje stoer doen voor dat ding, dikke klok om de pols. Aardig nummertje wel, 6.4 / 10. Je moet er van houden, enfin: Kijk ik dat nieuwsbericht nog eens, blijkt hij gevonden te zijn naast zijn Volkswagen Polo. Los van het feit dat ik dat knap vind zo’n auto met zijn postuur is dat wel een apart gegeven. Rappen over je glamourleventje met je Lambo en dan blijken te rijden in een afgetrapte VW.
Tijdloze klassieker.quote:
Praatzangerquote:Op zondag 25 februari 2024 11:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
waar moeten we deze praatzanger van kennen? De wereldhit.....
wacht. Criminele activiteiten. Daar was deze meneer bekend mee geworden. Verrassend.
Bigibere dan.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Bigi Belly was een betere naam
Krijgt deze man een speciale xxl kist?quote:Op maandag 26 februari 2024 10:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Was niet rap in zijn kist te krijgen
Vrachtcontainer.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Krijgt deze man een speciale xxl kist?
Moet wel eerst een week op dieetquote:Op maandag 26 februari 2024 10:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Krijgt deze man een speciale xxl kist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |