Weet ik, maar je mag ook gewoon xpompompomx zeggen hoorquote:
Met jou wel.quote:
Blijven ontvoeren.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk eens even wat van zijn ‘werk’ checken. Eerste nummer wat ik aanklik rapt hij over een Lamborghini Urus. Beetje stoer doen voor dat ding, dikke klok om de pols. Aardig nummertje wel, 6.4 / 10. Je moet er van houden, enfin: Kijk ik dat nieuwsbericht nog eens, blijkt hij gevonden te zijn naast zijn Volkswagen Polo. Los van het feit dat ik dat knap vind zo’n auto met zijn postuur is dat wel een apart gegeven. Rappen over je glamourleventje met je Lambo en dan blijken te rijden in een afgetrapte VW.
Tijdloze klassieker.quote:
Praatzangerquote:Op zondag 25 februari 2024 11:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
waar moeten we deze praatzanger van kennen? De wereldhit.....
wacht. Criminele activiteiten. Daar was deze meneer bekend mee geworden. Verrassend.
Bigibere dan.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Bigi Belly was een betere naam
Krijgt deze man een speciale xxl kist?quote:Op maandag 26 februari 2024 10:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Was niet rap in zijn kist te krijgen
Vrachtcontainer.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Krijgt deze man een speciale xxl kist?
Moet wel eerst een week op dieetquote:Op maandag 26 februari 2024 10:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Krijgt deze man een speciale xxl kist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |