We moeten de rekening voor alle gemaakte kosten naar die familie sturen bedoel je.quote:
Typischquote:
Iets zegt mij dat er geen begravenispolisje loopt. Wel zo netjes als zijn fans de ruimte krijgen, om via wat doekoe, een steentje bij te dragen.quote:
Shitholendrecht.....quote:Op zondag 25 februari 2024 11:05 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
ik las op dumpert dat hij tot 3 jaar cel was veroordeeld vanwege een ontvoering
[..]
een rapper uit Holendrecht![]()
Om door die blubber te raken ga ik er vanuit dat er minimaal 155mm artillerie shells gebruikt zijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Shitholendrecht.....
By the way, zou de dader nog speciale kogels in zijn pistool hebben gestopt?
ligt aan de herkomst, sommige hebben 100 kogels en 100 geweren, zwaar inefficiëntquote:Op zondag 25 februari 2024 15:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Shitholendrecht.....
By the way, zou de dader nog speciale kogels in zijn pistool hebben gestopt?
BOELSquote:Op zondag 25 februari 2024 11:39 schreef Zipportal het volgende:
Er wordt een heftruck bij BoelsGoden gehuurd om de kist te vervoeren. @:wereldgozer
Een shooting die ruim 3.5uur duurde, met eetpauze. Dat kan in OG Oud-Gelaenquote:Op zondag 25 februari 2024 17:18 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
ligt aan de herkomst, sommige hebben 100 kogels en 100 geweren, zwaar inefficiënt
Mammoet is nog aan het berekenen hoe ze het volgevreten kadaver gaan vervoeren.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:39 schreef Zipportal het volgende:
Er wordt een heftruck bij BoelsGoden gehuurd om de kist te vervoeren. @:wereldgozer
De Laser Interferometer Gravitational-Wave Observatory? Die LIGO?quote:Op zondag 25 februari 2024 19:53 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Opmerkelijk dat de eerste berichten van zijn overlijden van LIGO moesten komen.
Jezus jij bent slimquote:Op zondag 25 februari 2024 19:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De Laser Interferometer Gravitational-Wave Observatory? Die LIGO?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |