quote:M'n hoofd is warm, ik ga opblazen
Als ik hem zie, ga ik op m'n opp blazen
Ze bekijken me net plattegrond
Een week geleden lag ik nog plat op grond
Ik dank God voor m'n dagen hier
Ze willen young nigga niet zien opkomen
Jij bent ook een opp, je wil op voor een opp komen
O-O-Opblazen net C4
Hij moet weg, m'n moeder voelt zich niet meer safe hier
Opblazen net vier bommen
En dat ik het niet haal, dat zie ik niet voor me
Die mannen praten veel, maar hebben niets op me
Dat is hont in ghettonees.quote:
Een groot taalvirtuoos is heengegaan.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:57 schreef Cruzinats het volgende:
Hier iets uit het oeuvre van deze veel te vroeg gestorven kunstenaar;
[..]
Hij heeft een paar zakjes scrabbleletters op de grond geflikkerd en die willekeurig aan elkaar gelegd?quote:Op zondag 25 februari 2024 10:57 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
En er zit het woord dag in wat in normaal Nederlands gebruikt wordt als begroeting of afscheid.quote:
ik las op dumpert dat hij tot 3 jaar cel was veroordeeld vanwege een ontvoeringquote:Op zondag 25 februari 2024 10:47 schreef aloa het volgende:
Amsterdamse rapper Bigidagoe doodgeschoten
Drugs?
een rapper uit Holendrechtquote:De man van 27 jaar zou op 3 september in Zuidoost in een busje zijn getrokken en enige tijd gegijzeld zijn gehouden. Hij wist na een worsteling te ontsnappen en heeft aangifte gedaan. Vrijwel alle verdachten, van 21 tot 33 jaar, zijn lid van gangsterrapformatie Zone6 uit Holendrecht
Ja volgens mij zag ik hem hier op FOK! voorbij komen maar kan het niet meer vinden.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:59 schreef Gunner het volgende:
Die was een tijd geleden ook in het nieuws toch.
Kogels.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:47 schreef aloa het volgende:
Drugs?
Vast wel, hij lijkt me geen type om zondagochtend 05.30 zijn werkbus op te halen.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:47 schreef aloa het volgende:
Drugs?
Er is niet bepaald een Joost van den Vondel aan verloren zal ik maar zeggen.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:57 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
@de_boswachter. Onder het deksel leggen morgen ophalen.quote:Kadaverhelpdesk voor veehouderijen
0900 - 9221
Voor kadavermeldingen en vragen over meldingen
Bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 18:00 uur.
Algemene vragen voor deze afdeling: helpdeskkadavers@rendac.com
Gewoon in het Surinaams.quote:
Misschien wilde hij in de vroege ochtend gaan vissen in het Zijkanaal.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:09 schreef MichaelScott het volgende:
Erg mooi
[..]
Vast wel, hij lijkt me geen type om zondagochtend 05.30 zijn werkbus op te halen.
Er blijkt daar een feest te zijn geweest.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:09 schreef MichaelScott het volgende:
Erg mooi
[..]
Vast wel, hij lijkt me geen type om zondagochtend 05.30 zijn werkbus op te halen.
Arme olifant.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:09 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Is gewoon de zwarte braddie
Komop zeg. Als je, je met criminele activiteiten bezighoudt kunnen dit soort dingen gebeurenquote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 11:23 schreef the-eye het volgende:
[..]
Komop zeg. Als je, je met criminele activiteiten bezighoudt kunnen dit soort dingen gebeuren
Er zijn mensen voor minder doodgeschoten.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:57 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Ik neem aan een hontvoeringquote:Op zondag 25 februari 2024 11:05 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
las op dumpert dat hij tot 3 jaar cel was veroordeeld vanwege een ontvoering
https://www.parool.nl/nie(...)sloterdijk~b35c154e/quote:Danzel Silos, rapper Bigidagoe (26) van rapformatie Zone6, doodgeschoten bij station Sloterdijk
Danzel Silos (26), beter bekend als rapper Bigidagoe van de beruchte rapformatie Zone6 uit de wijk Holendrecht in Amsterdam-Zuidoost, is zondagochtend doodgeschoten bij station Sloterdijk.
De schietpartij was zondagochtend om half zes op een bedrijventerrein bij de Rhoneweg. Silos had met vrienden in het vipgedeelte verbleven van het feest ‘One Night in Amsterdam’ in een partycentrum, en werd neergeschoten toen hij wilde vertrekken. Hij overleed niet lang daarna aan zijn verwondingen. Het was niet de eerste keer dat hij het slachtoffer was van een schietpartij. In augustus 2020 was hij neergeschoten in de Vechtstraat in de Rivierenbuurt.
4 jaar cel geëist
Justitie had in december nog 4 jaar cel tegen Silos geëist in het grote strafproces tegen hem, Joël H. en zeven medeverdachten over het ontvoeren en mishandelen van de rivaliserende rapper Kobus L. Die was in september 2022 onder dwang een bestelbus ingestapt bij autowasstraat Happy Duck in Duivendrecht. Hij ‘stond tijdens de ontvoering doodsangsten uit, zei een officier van justitie in het requisitoir. Hij werd geslagen en geschopt en de verdachten dreigden zijn vingers af te knippen als zijn vrienden niet met 50.000 euro losgeld over de brug zouden komen. De rechtbank moet op 8 maart nog uitspraak doen in die zaak.
Bigidagoe wordt gezien als de rechterhand van Joël H., alias Joey AK (27), de frontman van Zone 6. Leden van deze rapformatie zijn de afgelopen jaren veelvuldig in verband gebracht met zware criminaliteit. Sleutelspelers van Zone 6 worden aan de internationale drugshandel gelinkt. Leden zijn daarnaast betrokken geweest bij een verscheidenheid aan ernstig geweld en vuurwapenbezit.
Vanuit de overheid wordt al een tijd lang alles op alles gezet om de invloed van de criminele rapformatie te breken, en ze te ontdoen van hun imago als rolmodellen voor kinderen in Zuidoost. Tot weerzin van de overheid poseren de kopstukken van Zone6 in clips en filmpjes voortdurend met dikke gouden kettingen, en peperdure kleding, auto’s en horloges.
Snurkend in de rechtszaal
De strafzaak over het gijzelen van Kobus L. onderging Silos laconiek. Op een belangrijke zittingsdag lag de zeer zwaarlijvige Silos aan het eind van de middag te snurken in de verdachtenbank. Hij zei onschuldig te zijn. Hij erkende wel bij ‘onze vaste wasstraat’ van Happy Duck te zijn geweest, maar verder ‘was het een doodnormale dag’, zei hij de rechtbank. “Ik was aan het interacten met mijn fans, wat foto’s aan het maken en online aan het zetten. Het was gewoon een lekkere, zomerse dag. Ik dacht, ik zie wel hoe mijn dag verloopt. Wij zijn gaan chillen op verschillende plekken en ik had met een vriend bij de wasstraat afgesproken om een jointje te roken. Ik heb meneer H. wel gezien, en hij heeft mij een boks gegeven, maar verder was het gewoon normaal.”
Volgens justitie reed Silos in zijn Volkswagen Golf met het busje op waarin H. werd ontvoerd.
Recent was Silos tijdens de schorsing van zijn voorlopige hechtenis in de strafzaak op vakantie in Thailand. Op zijn Instagrampagina plaatste hij volop foto’s en filmpjes van zichzelf – zittend op een olifant, poserend met leguanen, dobberend in de zee en trainend in een sportschool.
De familie van Silos laat Het Parool weten aangeslagen te zijn door Silos’ dood, en het onderzoek door de politie af te wachten.
Wasstraat Happy Duck.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/nie(...)sloterdijk~b35c154e/
Naar verluidt is er een spoedoverleg gaande nu op het hoofdkantoor 😱quote:Op zondag 25 februari 2024 11:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dit gaat de Kentucky Fried Chicken merken in de omzet
Wow. Wat abominabel slecht zeg.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:57 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Nou is het ook niet zo moeilijk om beter te zijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:50 schreef dikkedaniel het volgende:
rip Bigiedagoe
al was de originele Biggie 1000x beter
Ik vind wel dat je de privacy met deze foto hier enorm overschrijdt, je zou op zijn minst een zwart balkje moeten zetten op de ogen van de olifantquote:Op zondag 25 februari 2024 11:09 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Is gewoon de zwarte braddie
@Zipportalquote:Op zondag 25 februari 2024 12:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Foto van deze liquidatie
[ afbeelding ]
De big 4 zou hij zeker nooit halen denk ik ook Monkyyquote:Op zondag 25 februari 2024 12:16 schreef monkyyy het volgende:
Ik wens Hondje Waffelieblaffelie en Muisje Pierieliepiepielo veel sterkte na het verlies van Rappertje Bigidagoe.
Niet genoeg arbeidsethos vermoed ikquote:Op zondag 25 februari 2024 12:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De big 4 zou hij zeker nooit halen denk ik ook Monkyy
Beter had 'ie een ille ziekenhuisrap over een maagverkleining gemaakt.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:18 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Oh, dat is eng, hij had over de vorige keer een track gemaakt.
Wat is een opp?quote:Op zondag 25 februari 2024 12:18 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Oh, dat is eng, hij had over de vorige keer een track gemaakt.
Met de huidige goudprijzen moet die collectie om zijn nek nét toereikend zijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:34 schreef Hexagon het volgende:
Wat zou zijn crematie met de gasprijzen gaan doen?
quote:Op zondag 25 februari 2024 11:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/nie(...)sloterdijk~b35c154e/
Reed ie nou in een VW Golf of een busje?quote:Volgens justitie reed Silos in zijn Volkswagen Golf met het busje op waarin H. werd ontvoerd.
Wat is een OPP en wat heb ik eraan?quote:
quote:Afspraken over extra zorg op school staan in een persoonlijk ontwikkelingsperspectief (OPP). Dit plan gaat over je doelen in het onderwijs en wat je nodig hebt om die te bereiken. Wat betekent dat en wat heb je eraan?
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat is een OPP en wat heb ik eraan?
[..]
Werken?quote:Op zondag 25 februari 2024 12:46 schreef roos94 het volgende:
Wat doet iemand eigenlijk om 5.30 op zondag bij een amsterdams bedrijventerrein?
Wachten tot de KFC eindelijk open gaatquote:Op zondag 25 februari 2024 12:46 schreef roos94 het volgende:
Wat doet iemand eigenlijk om 5.30 op zondag bij een amsterdams bedrijventerrein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |