Ja volgens mij zag ik hem hier op FOK! voorbij komen maar kan het niet meer vinden.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:59 schreef Gunner het volgende:
Die was een tijd geleden ook in het nieuws toch.
Kogels.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:47 schreef aloa het volgende:
Amsterdamse rapper Bigidagoe doodgeschoten
Drugs?
Vast wel, hij lijkt me geen type om zondagochtend 05.30 zijn werkbus op te halen.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:47 schreef aloa het volgende:
Amsterdamse rapper Bigidagoe doodgeschoten
Drugs?
Er is niet bepaald een Joost van den Vondel aan verloren zal ik maar zeggen.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:57 schreef Cruzinats het volgende:
Hier iets uit het oeuvre van deze veel te vroeg gestorven kunstenaar;
[..]
@de_boswachter. Onder het deksel leggen morgen ophalen.quote:Kadaverhelpdesk voor veehouderijen
0900 - 9221
Voor kadavermeldingen en vragen over meldingen
Bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 18:00 uur.
Algemene vragen voor deze afdeling: helpdeskkadavers@rendac.com
Gewoon in het Surinaams.quote:
Misschien wilde hij in de vroege ochtend gaan vissen in het Zijkanaal.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:09 schreef MichaelScott het volgende:
Erg mooi
[..]
Vast wel, hij lijkt me geen type om zondagochtend 05.30 zijn werkbus op te halen.
Er blijkt daar een feest te zijn geweest.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:09 schreef MichaelScott het volgende:
Erg mooi
[..]
Vast wel, hij lijkt me geen type om zondagochtend 05.30 zijn werkbus op te halen.
Arme olifant.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:09 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Is gewoon de zwarte braddie
Komop zeg. Als je, je met criminele activiteiten bezighoudt kunnen dit soort dingen gebeurenquote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 11:23 schreef the-eye het volgende:
[..]
Komop zeg. Als je, je met criminele activiteiten bezighoudt kunnen dit soort dingen gebeuren
Er zijn mensen voor minder doodgeschoten.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:57 schreef Cruzinats het volgende:
Hier iets uit het oeuvre van deze veel te vroeg gestorven kunstenaar;
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |