Ik vind wel dat je de privacy met deze foto hier enorm overschrijdt, je zou op zijn minst een zwart balkje moeten zetten op de ogen van de olifantquote:Op zondag 25 februari 2024 11:09 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Is gewoon de zwarte braddie
@Zipportalquote:Op zondag 25 februari 2024 12:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Foto van deze liquidatie
[ afbeelding ]
De big 4 zou hij zeker nooit halen denk ik ook Monkyyquote:Op zondag 25 februari 2024 12:16 schreef monkyyy het volgende:
Ik wens Hondje Waffelieblaffelie en Muisje Pierieliepiepielo veel sterkte na het verlies van Rappertje Bigidagoe.
Niet genoeg arbeidsethos vermoed ikquote:Op zondag 25 februari 2024 12:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De big 4 zou hij zeker nooit halen denk ik ook Monkyy
Beter had 'ie een ille ziekenhuisrap over een maagverkleining gemaakt.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:18 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Oh, dat is eng, hij had over de vorige keer een track gemaakt.
Wat is een opp?quote:Op zondag 25 februari 2024 12:18 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Oh, dat is eng, hij had over de vorige keer een track gemaakt.
Met de huidige goudprijzen moet die collectie om zijn nek nét toereikend zijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:34 schreef Hexagon het volgende:
Wat zou zijn crematie met de gasprijzen gaan doen?
quote:Op zondag 25 februari 2024 11:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/nie(...)sloterdijk~b35c154e/
Reed ie nou in een VW Golf of een busje?quote:Volgens justitie reed Silos in zijn Volkswagen Golf met het busje op waarin H. werd ontvoerd.
Wat is een OPP en wat heb ik eraan?quote:
quote:Afspraken over extra zorg op school staan in een persoonlijk ontwikkelingsperspectief (OPP). Dit plan gaat over je doelen in het onderwijs en wat je nodig hebt om die te bereiken. Wat betekent dat en wat heb je eraan?
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat is een OPP en wat heb ik eraan?
[..]
Werken?quote:Op zondag 25 februari 2024 12:46 schreef roos94 het volgende:
Wat doet iemand eigenlijk om 5.30 op zondag bij een amsterdams bedrijventerrein?
Wachten tot de KFC eindelijk open gaatquote:Op zondag 25 februari 2024 12:46 schreef roos94 het volgende:
Wat doet iemand eigenlijk om 5.30 op zondag bij een amsterdams bedrijventerrein?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |