Ze wilden hem echt weg hebben.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:26 schreef Starhopper het volgende:
Ik dacht dat je mijn topic had gekickt maar blijkbaar is ie nog een keer neergeschoten.
NWS / Rapper Bigidagoe neergeschoten in Amsterdam-Zuid
RIP
quote:Biggie, Biggie, Biggie, can't you see?
Sometimes your words just hypnotize me
And I just love your flashy ways
Guess that's why they broke, and you're so paid
@Sodemieters zeg.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:26 schreef Starhopper het volgende:
Ik dacht dat je mijn topic had gekickt maar blijkbaar is ie nog een keer neergeschoten.
RIP
Misschien gaan de comments uit vanwege al die walgelijke racistische reacties?quote:Op zondag 25 februari 2024 12:58 schreef boskameel het volgende:
Wel altijd mooi dat als het gaat om criminelen met een kleurtje de comments of niet eens aanstaan, of snel worden uitgezet op nu.nl. Anders past het natuurlijk niet in het positieve beeld wat ze willen creëren.
Tsjaa. Wat een leven heeft zo'n figuur.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:26 schreef Starhopper het volgende:
RIP
Het leven is nu voorbij...quote:Op zondag 25 februari 2024 13:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Tsjaa. Wat een leven heeft zo'n figuur.
Buckets van de KFC?quote:Op zondag 25 februari 2024 13:37 schreef Raw85 het volgende:
zojuist 6 emmers kip gegeten om hem te eren
Gotta go gotta go gotta go gotta go gotta know gotta go gotta know gotta go gotta knowquote:Op zondag 25 februari 2024 13:27 schreef damsco het volgende:
Rip my biggah, the real ass nigga
[ afbeelding ]
ik hoop niet van FC Kip in Roffa van die Jandino Asporaat. Die shit smaakt naar kartonnen dozen.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:37 schreef Raw85 het volgende:
zojuist 6 emmers kip gegeten om hem te eren
Rippiedagoequote:Op zondag 25 februari 2024 13:48 schreef KillemWieft het volgende:
Hij zet z’n activiteiten ondergronds voort onder de naam Dededagoe.
Ribbedebie (Belgisch voor iemand die weg is) hahahaquote:
Als in opponent?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |