quote:In het Ziggo Sport Race Café ontvangt Rob Kamphues raceliefhebbers en -experts zoals Robert Doornbos en worden de laatste ontwikkelingen besproken uit de verschillende raceklasses zoals Formule 1, MotoGP, Indycar, Nascar en andere categorieën. Er wordt ook vooruit gekeken naar de race-actie van komend weekend.
In het Race Café blijft geen roddel, opvallend filmpje of idioot weetje onbesproken en kun je tijdens Formule 1-weekenden op de zondagavond van een extra uitzending genieten!
Elke vrijdag 22:30.
"Formule 1" mag het niet heten omdat ze geen rechten meer hebben.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het heet ook race-café en geen F1 café
De naam "Formule 1" is volgens mij vrij te gebruiken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:37 schreef Sally het volgende:
[..]
"Formule 1" mag het niet heten omdat ze geen rechten meer hebben.
Nou, dan was het iets met rechten. Edit: dacht echt zoiets gelezen te hebben /editquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De naam "Formule 1" is volgens mij vrij te gebruiken.
Ik denk vooral vanwege andere klassen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, dan was het iets met rechten. Edit: dacht echt zoiets gelezen te hebben /edit
Maar anders had Ziggo er zelf voor gekozen?
Want ook andere motorsportklassen?
Alvast voordat F1 weer terug komt bij Ziggy.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:12 schreef Zipportal het volgende:
Doornbos heeft zijn ogen laten liften. Kun je zo zien.
Ik kan nog steeds niet tegen Jack Plooij. Doet alsof-ie bevriend is met Berny Ecclestone, terwijl ie lullige interviews heeft met een ontslagen manager van het slechtste F1 team.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:19 schreef Eagles89 het volgende:
Was een prima uitzending gisteravond, dat mag ook weleens gezegd worden.
wordt Mol niet te oud voor de F1?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:15 schreef Eagles89 het volgende:
In de nabeschouwing van de race vanavond zei Plooij dat ze er bij de seizoensstart 2025 in Australië weer bij zijn, Kampheus zei dat die “nog van niks wist” en Mol daarop of Kampheus dan niet bij de meeting afgelopen donderdag was geweest waarop Kampheus weer zei dat het allemaal geheim was. Het lijkt goed nieuws al is nog niks officieel natuurlijk.
Dat kan best gezien dat interview van de Viaplay NL topman van laatstquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:15 schreef Eagles89 het volgende:
In de nabeschouwing van de race vanavond zei Plooij dat ze er bij de seizoensstart 2025 in Australië weer bij zijn, Kampheus zei dat die “nog van niks wist” en Mol daarop of Kampheus dan niet bij de meeting afgelopen donderdag was geweest waarop Kampheus weer zei dat het allemaal geheim was. Het lijkt goed nieuws al is nog niks officieel natuurlijk.
Ik mis even waarom dat goed nieuws is. Vandaag weer een prima uitzending bij Viaplay met een steeds beter wordende Chiel ter plaatste. Ho Pin met voortreffelijke analyses. Van mij hoeft er niets te veranderen. Het quasi gezellige ‘de tap is al lang geopend’ en het goed met bierviltjes hoeft van mij niet zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:15 schreef Eagles89 het volgende:
Voor 90% is het goed nieuws. Pech voor jou dat je bij de overige 10% hoort. De 90% heeft afgelopen jaren zijn zin niet gekregen, vanaf komend jaar mag de 10% weer even op de bank zitten (hopelijk, niks is nog bevestigd).quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik mis even waarom dat goed nieuws is. Vandaag weer een prima uitzending bij Viaplay met een steeds beter wordende Chiel ter plaatste. Ho Pin met voortreffelijke analyses. Van mij hoeft er niets te veranderen. Het quasi gezellige ‘de tap is al lang geopend’ en het goed met bierviltjes hoeft van mij niet zo.
Ik vraag me echt af hoe jij aan die verhouding komt. Die is nergens op gebaseerd, behalve dan op aannames van jouw kant, waarschijnlijk gebaseerd op jouw eigen sociale omgeving.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:33 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Voor 90% is het goed nieuws. Pech voor jou dat je bij de overige 10% hoort. De 90% heeft afgelopen jaren zijn zin niet gekregen, vanaf komend jaar mag de 10% weer even op de bank zitten (hopelijk, niks is nog bevestigd).
Overigens daar nog aan toevoegen dat je kunt discussiëren over de kwaliteit van de uitzendingen, maar als F1 weer op het “open” net komt uiteindelijk bijna iedereen een enorme winnaar is, want dat streamen via ViaPlay of F1 TV is uiteindelijk gewoon hoe je het wend of keert minder fijn.
Er zijn hier in het verleden weleens polls gehouden, en ook motorsport heeft weleens een grote poll gehouden. Deden toen 20,000 mensen aan mee geloof ik, 80% wilde het toen weer via Ziggo, maar omdat dat voornamelijk autofanaten (lezers van Motorsport) zijn was mijn logische redenering dat onder het mainstream publiek (met alle Max hosanna cafe fans etc) het dan nog positiever voor Ziggo zou zijn uitgevallen, en zo kwam ik op ongeveer 90%.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe jij aan die verhouding komt. Die is nergens op gebaseerd, behalve dan op aannames van jouw kant, waarschijnlijk gebaseerd op jouw eigen sociale omgeving.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:15 schreef Eagles89 het volgende:
Even slag om de arm maar dit zou geweldig nieuws zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:15 schreef Eagles89 het volgende:
Via is complete kansloosheid in een notendopquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe jij aan die verhouding komt. Die is nergens op gebaseerd, behalve dan op aannames van jouw kant, waarschijnlijk gebaseerd op jouw eigen sociale omgeving.
Misschien nieuw voor jou, maar mensen die ontevreden zijn zijn (veeeeel) gemotiveerder om hun meningkje in een enquete te geven. Ik denk dat zodra de F1 terug is bij Ziggo en we het weer met het slappe café lang leve de lol moeten doen en we weer de tandarts moeten aanhoren en je houdt dan een enquête dan wil een grote meerderheid iets anders. En dan zijn het niet dezelfde mensen die het invullen, maar de tegenstanders van Ziggo vullen het dan in.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:04 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Er zijn hier in het verleden weleens polls gehouden, en ook motorsport heeft weleens een grote poll gehouden. Deden toen 20,000 mensen aan mee geloof ik, 80% wilde het toen weer via Ziggo, maar omdat dat voornamelijk autofanaten (lezers van Motorsport) zijn was mijn logische redenering dat onder het mainstream publiek (met alle Max hosanna cafe fans etc) het dan nog positiever voor Ziggo zou zijn uitgevallen, en zo kwam ik op ongeveer 90%.
Het is geen geheim dat mensen zeer ontevreden zijn over Viaplay, dat gaat echt veel verder dan online voor de mensen die ook wel eens sociaal doen en hun zolderkamer verlaten. Dan is het niet raar dat men terug verlangt naar ziggo. En juist daar zijn het die hardste schreeuwers die het laten lijken alsof het troep is.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Misschien nieuw voor jou, maar mensen die ontevreden zijn zijn (veeeeel) gemotiveerder om hun meningkje in een enquete te geven. Ik denk dat zodra de F1 terug is bij Ziggo en we het weer moeten doen met het slappe café lang leve de lol moeten doen en we weer de tandarts moeten aanhoren en je houdt dan een enquête dan wil een grote meerderheid iets anders. En dan zijn het niet dezelfde mensen die het invullen, maar de tegenstanders van Ziggo vullen het dan in.
studio is gewoon stukken beter bij viaplay.quote:Op zondag 10 maart 2024 01:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Via is complete kansloosheid in een notendop
Niet echt de studio, wel het verdienmodel en de beeldkwaliteit met die kutstream van ze.
Uiteindelijk is ziggo ook veel minder stijf, en dat vind ik ook wel leuk.
de vraag is dan wie zijn een beter team dan Olav en jack?quote:Op zondag 10 maart 2024 11:34 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
studio is gewoon stukken beter bij viaplay.
Commentaar tijdens de race is misschien niet top, maar in tegenstelling tot Olav kun je ze wel makkelijker filteren.
Olav, zonder zelfreflectie, die weer terug op zijn post zit lijkt me helemaal niets. Die denkt dat men op hem zit te wachten op zijn “geweldige” gewauwel.
Ik zeg dit wel terwijl ik besef dat een race verslaan ook niet makkelijk is en het is niet iets wat je zonder fouten doet.
Iedereenquote:Op zondag 10 maart 2024 11:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de vraag is dan wie zijn een beter team dan Olav en jack?
Of “willen we wat anders een kans geven?”quote:Op zondag 10 maart 2024 11:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de vraag is dan wie zijn een beter team dan Olav en jack?
Een ziggo tafel en een bar met 5 of 6 personen die een uur over F1 leuteren blijft zeker niet in stand als Verstappen weg is.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Of “willen we wat anders een kans geven?”
Dat hele cafe wil veel te veel zelf ook aandacht krijgen. Benieuwd ook hoe dat in stand blijft zodra Verstappen stopt.
Ik denk dat die bar wel gaat blijven, maar dat ze nog meer op hunzelf gaan betrekken.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:47 schreef quo_ het volgende:
[..]
Een ziggo tafel en een bar met 5 of 6 personen die een uur over F1 leuteren blijft zeker niet in stand als Verstappen weg is.
Maar dat geldt evengoed voor de show die viaplay rondom de F1 heeft opgetuigd en ook voor de NOS die op een racedag een korte F1 reportage maakt.
Precies de gedachte die ik had toen hij aan de kant werd gezet. Hij had het mooist denkbare einde van die carrière, maar meneer moest en zou door.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:23 schreef Peterselieman het volgende:
ik moest me echt inhouden toen ik vrijdag Jack zag vertellen over dat Horner weg moest.
Je kon zijn woorden net zo goed op hemzelf projecteren
daarom heet het ook cafe met bier en gelul.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:06 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik denk dat die bar wel gaat blijven, maar dat ze nog meer op hunzelf gaan betrekken.
Met andere sporten zie je zaken als een racesimtijdrit van een gast ook niet, tenzij, misschien, met een wk of olympische spelen waar men een lage instap wil creëren. Viaplay vind ik juist niet opgetuigd en zit veel dichter bij de functie die ze behoren te hebben: sport verslaan.
Van de tv afgegooid worden is geen mooi einde. Het was een mooi seizoen om na te stoppen, maar de manier waarop dingen zijn gelopen maakten het geen mooi einde.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Precies de gedachte die ik had toen hij aan de kant werd gezet. Hij had het mooist denkbare einde van die carrière, maar meneer moest en zou door.
Van de TV af gegooid? Nou eigenlijk niet want Viaplay is niet verplicht hem over te nemen.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van de tv afgegooid worden is geen mooi einde. Het was een mooi seizoen om na te stoppen, maar de manier waarop dingen zijn gelopen maakten het geen mooi einde.
Hij is niet ontslagen ofzo. Hoeveel coureurs zag hij al die jaren wel geen stoeltjes kwijtraken en dat was heel normaal. Hij kwam enorm slecht over toen hij bij Viaplay niet aan de bak kwam.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van de tv afgegooid worden is geen mooi einde. Het was een mooi seizoen om na te stoppen, maar de manier waarop dingen zijn gelopen maakten het geen mooi einde.
Ze zijn zo arrogant dat ze vonden dat viaplay hun moest bellen.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hij is niet ontslagen ofzo. Hoeveel coureurs zag hij al die jaren wel geen stoeltjes kwijtraken en dat was heel normaal. Hij kwam enorm slecht over toen hij bij Viaplay niet aan de bak kwam.
Nelson is echt helemaal prima en dat was hij al bij eurosport met de 24 uur. Heemskerk is gewoonweg een dwaas.quote:Op zondag 10 maart 2024 11:34 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
studio is gewoon stukken beter bij viaplay.
Commentaar tijdens de race is misschien niet top, maar in tegenstelling tot Olav kun je ze wel makkelijker filteren.
Olav, zonder zelfreflectie, die weer terug op zijn post zit lijkt me helemaal niets. Die denkt dat men op hem zit te wachten op zijn “geweldige” gewauwel.
Ik zeg dit wel terwijl ik besef dat een race verslaan ook niet makkelijk is en het is niet iets wat je zonder fouten doet.
quote:Op maandag 11 maart 2024 02:09 schreef Eagles89 het volgende:
Als ik deze bovenstaande reacties lees ga ik nog intenser genieten als straks het nieuws naar buiten komt dat het weer bij Ziggo terugkomt. Wat een zure azijnzeikerds hier zeg, die uit hun grotten gekropen komen om hun azijn te spuiten. Wees blij dat jullie niche doelgroep meerdere jaren zijn zin heeft gekregen, en nu hup! Weer terug jullie grotten in als de grote meerderheid het weer voor het zeggen heeft en we er weer een gezellig feestje bij Ziggo van gaan makenMogen jullie lekker een abbo op F1 TV nemen en het nieuwe abonnementsgeld betalen -exclusief mogelijk gemaakt door ViaPlay, oh de ironie- als ik mijn 75 inch oled om 14:00 uur op de F1 voorbeschouwing op Ziggo in 4k kwaliteit knal.
Laten we niet te vroeg juichen, op dit moment is alles nog onbekend. Pas als het nieuws naar buiten komt, weten we het zeker.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:28 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vond het gisteravond weer een leuke uitzending, met van Gameren aan tafel in plaats van Olav Mol is het echt een verademing. In de nabeschouwing afgelopen zondag vond ik het ook veel fijner kijken zonder Olav Mol. Hopelijk hebben ze zelf ook gerealiseerd dat Mol als commentator uniek is en wat mij betreft het fijnste te luisteren, maar aan die tafel is het een verschrikking en dood de sfeer enorm.
Gister zaten er verder ook nog Renger vd Zande en Doornbos, en Plooij die nog wel af en toe onzin loopt te verkondigen maar een paar maand geleden al wel met het nieuws kwam dat Australie in 2025 de openingsrace ging worden wat pas gisteren officieel bekend werd, dus dat was wel netjes voorspeld van hem. Laten we hopen dat het gerucht waar is en ze volgend jaar weer de F1 uitzendingen verzorgen en de rechten terug hebben! De gezellige sfeer daar is echt uniek, en mijn voorpret is er mega groter door als zij de rechten weer krijgen
Dat is zeker waar! Ik merk dat ik het zelf enorm spannend vind, mede omdat ik merk dat ik er enorm veel meer plezier aan beleefde (en aan ga beleven als de rechten weer bij Ziggo komen). Als je ergens 3 jaar lang wekelijks plezier aan kan beleven is het niet zomaar even een zakelijk feitje waar de rechten al dan niet terechtkomen. Een periode van drie jaar is niet zomaar iets. Als ze een crowdfunding hadden gestart was ik de eerste die geld had gestortquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Laten we niet te vroeg juichen, op dit moment is alles nog onbekend. Pas als het nieuws naar buiten komt, weten we het zeker.
ik vind gewoon dat Rick aan tafel moet ipv op die barkrukquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:28 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vond het gisteravond weer een leuke uitzending, met van Gameren aan tafel in plaats van Olav Mol is het echt een verademing. In de nabeschouwing afgelopen zondag vond ik het ook veel fijner kijken zonder Olav Mol. Hopelijk hebben ze zelf ook gerealiseerd dat Mol als commentator uniek is en wat mij betreft het fijnste te luisteren, maar aan die tafel is het een verschrikking en dood de sfeer enorm.
Gister zaten er verder ook nog Renger vd Zande en Doornbos, en Plooij die nog wel af en toe onzin loopt te verkondigen maar een paar maand geleden al wel met het nieuws kwam dat Australie in 2025 de openingsrace ging worden wat pas gisteren officieel bekend werd, dus dat was wel netjes voorspeld van hem. Laten we hopen dat het gerucht waar is en ze volgend jaar weer de F1 uitzendingen verzorgen en de rechten terug hebben! De gezellige sfeer daar is echt uniek, en mijn voorpret is er mega groter door als zij de rechten weer krijgen
Dit sowieso.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind gewoon dat Rick aan tafel moet ipv op die barkruk
Van Gameren is leuk en goed idd. Vond ik al vanaf het begin, Werd hem verweten geen uitstraling te hebben. Dat is misschien wel een pluspunt tegenover het grote ego van Olav Mol.quote:
Rick ipv Plooij zou idd een verbetering zijn, maar de aanpassing die ze nu gedaan hebben (Mol niet meer aan tafel en Van Gameren en vd Zande standaard aan tafel) is al een enorme stap de goede richting in.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind gewoon dat Rick aan tafel moet ipv op die barkruk
Maar waarom kan je bij Doornbos wel een titel neerzetten van iets dat hij ooit is geweest dan en bij Plooij niet?quote:Op zondag 14 april 2024 11:33 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Noem het muggenziften, maar ik stoor me aan de titelbalk van Jack Plooij altijd. Kijk, bij Doornbos is het bijvoorbeeld 'Robert Doornbos - Voormalig F1-coureur'. Bij Jack Plooij is het '15 jaar F1 pitreporter'.
Echt zo gemaakt vast blijven houden aan iets.
Wat ik bedoel, bij Jack wordt nooit 'voormalig' gebruikt. Dat is het toch echt wel.quote:Op zondag 14 april 2024 18:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar waarom kan je bij Doornbos wel een titel neerzetten van iets dat hij ooit is geweest dan en bij Plooij niet?
Ah, op die manier. Ik hoop ook dat de term “voormalig” dan de realiteit blijftquote:Op zondag 14 april 2024 19:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wat ik bedoel, bij Jack wordt nooit 'voormalig' gebruikt. Dat is het toch echt wel.
Ach ze gaan het er niet eens over hebben denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:26 schreef nils7 het volgende:
Ik kijk al uit naar de “VIAplay” bash show “rond de klok van half 11 op kanaal 14” vanavond.
Goed om dat Van Gameren meldde dat er eindelijk verlost zijn van die nutteloze vrije training op zaterdagochtend. Die was er vorig jaar ook al niet meer, maargoed.quote:Op zaterdag 20 april 2024 02:14 schreef APK het volgende:
Best aardige aflevering vanavond, inhoudelijk prima en leuk dat Doornbos kon linken aan zijn eigen carrière.
Ook niet gezeurd over de rechten.
Niks mis mee wmb deze aflevering.
Kom binnen, de tap is al lang geopend!quote:Op vrijdag 19 april 2024 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik kijk ff vanaf het begin
HET IS KLOKSLAG HALF ELF
Zal wel herinneringsvervalsing zijn. Zie je vaker met dat soort actieve luiquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Overigens nog even het verhaal van Bobby D. gefactcheckt over zijn GP van China waar hij een ronde voor het einde voor Stoddart werd afgekeurd waardoor hij nog 2 man voorbij zag komen: dit verhaal is ook pure lariekoek. Hij werd 14 (!) ronden voor het einde al ingehaald door Pizzonia, die zelf juist nog uitviel en ronde voor het einde. Doornbos schoof juist nog een plekje op in de laatste ronde door een pitstop van Trulli.
ongenietbaar die Mol, zeker ziek dat de rechten voor 5 jaar naar Viaplay gingen.quote:Op maandag 22 april 2024 09:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De emotionele Zhou wordt door Mol weggezet als ‘jankerd’. Het schuurt weer, het is allemaal niet leuk. Publiek lacht af en toe plichtmatig. Is er dan echt niemand die die man tot de orde kan roepen? Ik kan me niet voorstellen dat een aantal deelnemers echt nog met plezier aan dat programma werken.
Me net weer geërgerd. Wat een verfrissing zijn dan Winkelman en van Gameren. Terwijl Doornbosch altijd goede teksten heeft. Flikker die relikwiën Plooij en Mol er uit.quote:Op maandag 22 april 2024 09:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De emotionele Zhou wordt door Mol weggezet als ‘jankerd’. Het schuurt weer, het is allemaal niet leuk. Publiek lacht af en toe plichtmatig. Is er dan echt niemand die die man tot de orde kan roepen? Ik kan me niet voorstellen dat een aantal deelnemers echt nog met plezier aan dat programma werken.
Dan valt Eagles helemaal in een zwart gat, die heeft Mol en tandarts nodig om zich een echte man te voelenquote:Op maandag 22 april 2024 11:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Me net weer geërgerd. Wat een verfrissing zijn dan Winkelman en van Gameren. Terwijl Doornbosch altijd goede teksten heeft. Flikker die relikwiën Plooij en Mol er uit.
Wat een onzin zeg, ik heb altijd gezegd dat ik me mateloos erger aan Mol en Plooij aantafel. Als commentator vind ik Mol wel geweldig. Heb hier zovaak gepost over Mol aan die tafel.quote:Op maandag 22 april 2024 17:30 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Dan valt Eagles helemaal in een zwart gat, die heeft Mol en tandarts nodig om zich een echte man te voelen
Doornbos kán een goede tafelgast zijn, maar hij gaat ook mee in het geforceerd populair doen (hoe vind je zelf dat het gaat? En bierviltjes gooien enzo). Winkelman steekt er met kop en schouders bovenuit. Van Gameren gaat ook nog wel inderdaad. De meeste incidentele tafelgasten is sowieso niks mis mee.quote:Op maandag 22 april 2024 11:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Me net weer geërgerd. Wat een verfrissing zijn dan Winkelman en van Gameren. Terwijl Doornbosch altijd goede teksten heeft. Flikker die relikwiën Plooij en Mol er uit.
Ja ik denk dat ze dat doen om de meeste kijkers te houden, als je weet dat het alleen nog maar over MotoGP gaat of alleen nog maar over iets anders, dan zappen veel mensen weg denk ik. Ik merk dat ik nu ook meer blijf kijken als ik weet dat het na de MotoGP weer snel over de F1 of Indycar gaat.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
Het is wel zo dat ze van de hak op de tak gaan. Dan weer F1 dan weer IMSA, dan weer MotoGP, dan weer F1 ...
Kwart over tien herhaling.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waar was het gezellige racecafe gisteren?
Ik ben geen kenner. Maar volgens mij zit er een draadje los bij die man. Is continu kwaad of verbolgen. Klein kind lijkt het wel. Ook dat boekje van hem. 'Lief dagboek, ze hebben me weer gepest.'quote:Op woensdag 12 juni 2024 07:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Afgelopen weekend ging het over Perez. Niemand begreep echt waarom die verlengd was. Totdat de immer sympathieke O. Mol met een wijs gezicht het woord nam. Immers: Perez had RedBull vorig jaar een kampioenschap opgeleverd. Er werd een beetje meewarig gereageerd. Toen werd Mol een beetje boos: nee nee, gewoon een kampioenschap!
Eindstand 2023:
Max Verstappen: 575 punten
Mercedes: 409 punten
Inderdaad, dat was toch lastig geworden zonder Perez. Overigens is dit feitje vorig jaar misschien wel 100x voorbij gekomen, maar het beklijfde niet bij Mol.
Om helemaal zeker te zijn wil ik wel eens doorgerekend zien hoe de uitslag is zonder Perez. Dus Checo weg en alles en iedereen daarachter schuift door.quote:Op woensdag 12 juni 2024 07:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Afgelopen weekend ging het over Perez. Niemand begreep echt waarom die verlengd was. Totdat de immer sympathieke O. Mol met een wijs gezicht het woord nam. Immers: Perez had RedBull vorig jaar een kampioenschap opgeleverd. Er werd een beetje meewarig gereageerd. Toen werd Mol een beetje boos: nee nee, gewoon een kampioenschap!
Eindstand 2023:
Inderdaad, dat was toch lastig geworden zonder Perez. Overigens is dit feitje vorig jaar misschien wel 100x voorbij gekomen, maar het beklijfde niet bij Mol.
Dat is ook gebeurd (dus als iedereen een plek op schoof), ook dan werd RBR constructeurskampioen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 01:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Om helemaal zeker te zijn wil ik wel eens doorgerekend zien hoe de uitslag is zonder Perez. Dus Checo weg en alles en iedereen daarachter schuift door.
Dan ben je pas zeker met een dergelijke post. Want Checo kan ter degen wel punten afsnoepen van de rest.
Mol probeert altijd te rellen door tegen de tafel in te gaan.quote:Op woensdag 12 juni 2024 07:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eindstand 2023:
zijn kleinkinderen begrijpen dat nog.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Na ruim tien minuten discussie komen ze gisteren tot de conclusie dat naar Barcelona de C1-C3 banden meegenomen worden. Dit in een discussie of daar de hardste of de zachtere banden worden gereden. Conclusie: het zijn de zachtste banden, die RBR heeft er geen probleem…
Kamphues concludeert eerst nog even dat de kijkers vast weg zappen omdat ze het niet begrijpen.
Ik heb even zitten rekenen. Ik kom voor 2023 opquote:Op woensdag 19 juni 2024 01:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Om helemaal zeker te zijn wil ik wel eens doorgerekend zien hoe de uitslag is zonder Perez. Dus Checo weg en alles en iedereen daarachter schuift door.
Dan ben je pas zeker met een dergelijke post. Want Checo kan ter degen wel punten afsnoepen van de rest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb even zitten rekenen. Ik kom voor 2023 op
[ afbeelding ]
Met als constructeurskampioenschap 2023
[ afbeelding ]Jezus, hij was echt slecht vorig jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed uitgerekend.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb even zitten rekenen. Ik kom voor 2023 op
[ afbeelding ]
Met als constructeurskampioenschap 2023
[ afbeelding ]
Met Perez is 2023 als volgt geëindigd
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank!
Complimenten.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Die presenteert vaak formule 1 aan tafel. Mathie Valk is dat.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:49 schreef tong80 het volgende:
Waarom zit die DJ er eigenlijk? Nu een half uur aan het kijken en hij heeft alleen maar ademgehaald. Ben z'n naam kwijt. Schijnt aan partnerruil te doen met andere lelijke stelletjes.
Het knapt er wel van opquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:33 schreef Eagles89 het volgende:
Haha living legend Van Gameren als presentator wat mooi dit Kamphues is aan het berg beklimmen blijkbaar
Was idd een prima showtje! Al mis ik Kamphues ondanks zn gebrekkige kennis toch wel voor de sfeer, de chemie als ze er allemaal zijn is toch wel iets unieks, qua kwaliteit is de uitzending misschien beter zonder hem maar de sfeer als ze er allemaal zijn en Kampheus als presentator vind ik toch het leukstquote:
Denk dat ze kozen om Doornbos niet als presentator in te zetten vanwege de nieuwtjes rondom de F1 laatste weken en het GoodWood festival dit weekend waar die te gast is. Als presentator kun je dan niet even uitgebreid veel vertellen, terwijl je als sidekick / gast dat natuurlijk wel heel goed kan. Van Gameren heeft wat minder netwerk/contacten in het wereldje dus snap dat ze dan kiezen die als presentator te nemen dit keer. Ik vond Doornbos het toen die het een keer overnam van Kampheus in elk geval misschien nog wel beter doen dan RVG het nu deed. Ik hoop wel dat ze het blijven maken, want heb het idee dat er nog maar weinig mensen kijken helaas, terwijl het gewoon een hartstikke leuk programma is en ik merk dat als het vrijdag is ik meteen denk “ah leuk het café vanavond weer bij Ziggo”.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:05 schreef APK het volgende:
Kamphues gebrekkige kennis?
Die man is een jaar of 60 en weet in mijn optiek juist veel absurde details boven te halen die 'de jeugd' aan tafel aan zich voorbij laat gaan wegens te veel drank of nog niet geboren
Kwaliteit vond ik ook niet echt hoger met van Gameren als presentator.
Doornbos heeft ook ooit een kans gehad als presentator, was blijkbaar niet goed genoeg.
Altijd lekker dat het later wordt herhaald.quote:
Het vorige kabinet was een absoluut dieptepunt qua mogelijke steun, dus het kan niet slechter iigquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:37 schreef Rianne84 het volgende:
Jack denkt dat Geert wel wat geld wil doneren voor de Dutch GP
zou wel lachen zijn geweest ... de betwetersquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:12 schreef THEFXR het volgende:
sommige hadden er geen vertrouwen in dat die ziggo tent zou blijven staan tijdens de zandstorm.
Die moet ff gecorrigeerd worden door de Ziggo met zn gedrag ...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb weer een mooi diepte-interview gemist volgens mij
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Narcismegenot . Denken nog steeds dat ze door hunzelf nu op tv een programma hebben.
Plooi zit er altijd en Rick in een hoek geduwd, die man hoort gewoon aan tafel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:56 schreef tong80 het volgende:
[..]![]()
Het programma zou zoveel beter kunnen zijn. Maar vasthouden aan ouwe zandzakken. Die Plooij is toch onuitstaanbaar ? Is gewoon het Hilversum effect. Eenmaal met je muil op tv zit je voor minstens 30 jaar gebakken. Zie van Gangelen, Egberts, de Graaf, Stekelenburg etc.
Ha ha ha. Het Tom Egberts syndroom Eenmaal op tv niet meer weg te slaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Plooi zit er altijd en Rick in een hoek geduwd, die man hoort gewoon aan tafel.
Als Maxie er niet meer is gaan al die reetlikkers gewoon weer verdwijnen in anonimiteit waar ze horen .quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:56 schreef tong80 het volgende:
[..]![]()
Het programma zou zoveel beter kunnen zijn. Maar vasthouden aan ouwe zandzakken. Die Plooij is toch onuitstaanbaar ? Is gewoon het Hilversum effect. Eenmaal met je muil op tv zit je voor minstens 30 jaar gebakken. Zie van Gangelen, Egberts, de Graaf, Stekelenburg etc.
Waar blijkt dit uit?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Narcismegenot . Denken nog steeds dat ze door hunzelf nu op tv een programma hebben.
Kijk ons eens lekker racen in een dtm barrel op Zandvoort en dan het idee hebben dat mensen zoiets willen zien .quote:
Rick is echt een topper. Onbegrijpelijk dat die aan de bar zit en de tandarts aan tafel. Echt bizar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Plooi zit er altijd en Rick in een hoek geduwd, die man hoort gewoon aan tafel.
Ik wil beeldenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:48 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer halverwege de uitzending is de tent weggewaaid
Dat komt doordat de tent is weggewaaidquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/@:ZiggoSport/videos
Ik zie alleen maar die van gisteren hier nog staan.
Ik kijk morgenochtend wel of het er al opstaat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat komt doordat de tent is weggewaaid
Ik kijk nu. Het is nog rustig. Of ik ben te laat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kijk morgenochtend wel of het er al opstaat.
Het kleine stukje dat ik had gezien tijdens het zappen was stuitend. Ze deden neerbuigend tegen Renger. Het was zo tenenkrommend.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Heb de uitzending van zondag terug zitten kijken. Wat ik maar niet begrijp is die stuitend neerbuigende houding van Mol (maar ook de tandarts en zelfs Doornbos) richting vragenstellers uit het publiek. Kennelijk realiseren ze zich niet dat juist die lui (ik zal ze geen tokkie noemen) hun achterban zijn? Mol is gewoon niet in staat om op een normale name te antwoorden op normale vragen. En zelfs als de vraag niet normaal is dan is het kennelijk wel een vraag die bij iemand leeft. Maar telkens weer of schijtlollig, of zuchtend, of geërgerd. Waarom? Dit zijn de lui die naar jouw radio commentaar vanuit een doffe bezemkast luisteren. Waarom die mensen niet gewoon normaal te woord staan? Ik begrijp het oprecht niet.
Nooit antwoord gehad zeker?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:30 schreef Eagles89 het volgende:
De kritiek op die zure Mol in de uitzendingen ben ik het 100% mee eens. Heb ik al vaker genoemd hier. Heb zelfs Kampheus weleens een bericht gestuurd.
Nee helaas niet, maar zal binnenkort weer eens iets sturen, weet zeker dat die het gelezen heeft vorige keer. Zal wel met contracten te maken hebben dat ze hem er steeds bij betrekken. Al was die in hun eerste seizoen zonder beelden ook weleens bij het Race Café herinner ik me..daar heb ik hem gelukkig al heel lang niet meer gezien.quote:
MotoGP weekendje dus ja dan krijgt Mol te weinig podiumtijd ..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:03 schreef Eagles89 het volgende:
Vanavond weer het café! En ze hebben een gloedje nieuwe studio, ben heel erg benieuwd, zin in! Oh, en geen Mol aan tafel vanavond is ook een enorme opsteker voor de gezellige sfeerHopelijk is van Gameren weer beter en is die weer aanwezig.
Hij zit op vrijdag nooit aan tafel geloof ik, gelukkig..hij verpest de sfeer altijd op zondag tijdens de voor- en nabeschouwing.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
MotoGP weekendje dus ja dan krijgt Mol te weinig podiumtijd ..
Laat m lekker in Spanje blijven en inbellen indien nodig.. beetje kosten besparen Ziggo en milieubewust en zo ..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:20 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hij zit op vrijdag nooit aan tafel geloof ik, gelukkig..hij verpest de sfeer altijd op zondag tijdens de voor- en nabeschouwing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zelfvertrouwen lichtelijk overgaat naar arrogantie. Vervelend meisje.quote:
Ze heeft een stout dingetje gedaan. ‘Ooeehh’.. Terwijl Kamplul nog had gezegd ‘meisje, ben nou tevreden’. Tenenkrommend weer.quote:
Ik vind het wel een leuk dametjequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wanneer zelfvertrouwen lichtelijk overgaat naar arrogantie. Vervelend meisje.
Ik kijk alles rondom formule 1. Alleen bij deze show is het niveau uitermate treurig. Maar omdat ze soms nieuws hebben kijk ik toch. Daarbij verzamel ik dit soort blunders om de ViaPlay bashers voor te kunnen houden hoe ontzettend slecht het alternatief is.quote:Op zondag 15 september 2024 10:36 schreef Nattekat het volgende:
Het begint wel een beetje treurig te worden, een programma dat je duidelijk niets aan vindt week in week uit kijken om maar lekker dit soort posts te kunnen plaatsen.
Dat zei Kamphues ja. Gelukkig verbeterde Doornbos hem niet.quote:Op zondag 15 september 2024 12:04 schreef Rianne84 het volgende:
Ze denken dat Piastri zijn eerste overwinning gaat pakken
Zie je gelijk dat het maar goed is dat ze de rechten voor de komende jaren niet hebbenquote:Op zondag 15 september 2024 12:04 schreef Rianne84 het volgende:
Heb het vandaag niet gezien, maar vrijdag zei Doornbos dat en die kwam er later in de uitzending op terug dat het dan z’n 1e echte zege zou zijn omdat hij de andere “kreeg”quote:Op zondag 15 september 2024 12:04 schreef Rianne84 het volgende:
Iew, context.quote:Op zondag 15 september 2024 19:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb het vandaag niet gezien, maar vrijdag zei Doornbos dat en die kwam er later in de uitzending op terug dat het dan z’n 1e echte zege zou zijn omdat hij de andere “kreeg”
Vraag me wel af of Doornbos dat echt bedoelde of dat hij zich de 1e keer gewoon vergistequote:
Vind ik ook. Die doet iig niet schijtlollig. Ik ben geen kenner en het is makkelijk hem af te kraken denk ik, maar met van Gameren is toch ook niks mis ? Hoor hem altijd zinnige teksten bezigen.quote:Op zondag 15 september 2024 19:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vraag me wel af of Doornbos dat echt bedoelde of dat hij zich de 1e keer gewoon vergiste
Zag net wel een stukje van de nabeschouwing en Mol blijft wel irritant aanwezig als gast door iedereen te onderbreken of een “grappige” opmerking te maken. Iemand als van de Zande past er veel beter tussen
Wie bedoel je? Ik vond het alleen vreemd dat ze het over zijn eerste overwinning hadden omdat hij Hongarije al had gewonnen. Volgens mij vond niemand hier het raar dat ze Oscar als winnaar voorspelden.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:46 schreef Eagles89 het volgende:
Piastri hebben ze wel mooi gelijk in gehad: hij won. Ben benieuwd of die zure azijnzeikerds die dat allemaal kletskoek vonden hier nu nog even komen reaguren, maar dat zal wel niet. Die komen hier alleen als er wat af te zeiken valt, anders trekken ze zich weer terug in hun holletjes.
Jaaa, laten we net doen alsof wij dachten dat Piastri niet kon winnen en dat het daarover gingquote:Op vrijdag 20 september 2024 02:46 schreef Eagles89 het volgende:
Piastri hebben ze wel mooi gelijk in gehad: hij won. Ben benieuwd of die zure azijnzeikerds die dat allemaal kletskoek vonden hier nu nog even komen reaguren, maar dat zal wel niet. Die komen hier alleen als er wat af te zeiken valt, anders trekken ze zich weer terug in hun holletjes.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:46 schreef Eagles89 het volgende:
Ze hadden het overduidelijk over zijn eerste “echte” overwinning, zelfs terwijl ik ondertussen op mn telefoon een mail zat te versturen was me dat al wel duidelijk.quote:Op vrijdag 20 september 2024 06:59 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Wie bedoel je? Ik vond het alleen vreemd dat ze het over zijn eerste overwinning hadden omdat hij Hongarije al had gewonnen. Volgens mij vond niemand hier het raar dat ze Oscar als winnaar voorspelden.
Eens, was een vaag verhaal en irritant ook, want het gaat sowieso helemaal nergens over want Max wordt natuurlijk nooit iedere race tweede wanneer Norris wint, én Norris gaat ook niet iedere race winnen. Wat Mol daarna zei was ik het dan wel 100% mee eens, er gaat komende races nog iets serieus gebeuren waardoor alle voorspellingen de prullenbak in kunnen. Of Norris valt uit, of Max valt uit. En dan twee races voor het einde kun je er berekeningen op los gaan laten.quote:Op zondag 22 september 2024 22:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Bij het begin van de nabeschouwing hebben ze het erover dat als Max nu altijd tweede wordt (ook in de sprints) en Norris alles wint +FL dat Max het dan redt. Dat de FL van Ricciardo dan cruciaal is. Mol brengt dat. Kamplul geeft aan de achter de schermen mensen hebben zitten rekenen en dat Max 3 punten marge heeft.
Na de reclame komt Kamplul erop terug. Ze hebben het nog eens nagerekend en Max zou dan kampioen worden met 2 punten voorsprong.
Kortom: ze hebben het in eerste aanleg fout en daarna gaan ze het narekenen en is het nog steeds foutEn maar doen alsof het allemaal vreselijk ingewikkeld is. Toegegeven: Mol wist het wel, maar wordt dus overschreeuwd.
Hoe bedoel je weer?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 04:09 schreef Eagles89 het volgende:
Was weer een prima showtje vanavond !
Om dingen te testen zullen ze liever gewoon 3x VT hebben. Kan je alles doen wat je wil.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je weer?
Overigens blijven ze maar doen alsof de sprintraces hetzelfde zijn als andere jaren, ‘want je hebt maar één vrije training’. Nog steeds hebben ze niet door dat je na de sprint alles maar veranderen. Kortom, je hebt juist het ideale weekend in de boel te testen, want je hebt een sprintkwalificarie om de korte runs ultiem te testen en een sprintrace waarin je de long run kunt testen. Ideaal kortom.
Het zal allicht idealer zijn, maar ze doen nu net alsof je na één training niks meer kunt. Dat is onzin natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Om dingen te testen zullen ze liever gewoon 3x VT hebben. Kan je alles doen wat je wil.
Maar goed een sprintweekend is altijd top. Voor het publiek dan natuurt.
De laatste paar uitzendingen vind ik het niveau omhooggegaan. Mooie nieuwe studio ook en wat meer publiek die er ook veel meer bij betrokken wordt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je weer?
Overigens blijven ze maar doen alsof de sprintraces hetzelfde zijn als andere jaren, ‘want je hebt maar één vrije training’. Nog steeds hebben ze niet door dat je na de sprint alles maar veranderen. Kortom, je hebt juist het ideale weekend in de boel te testen, want je hebt een sprintkwalificarie om de korte runs ultiem te testen en een sprintrace waarin je de long run kunt testen. Ideaal kortom.
Ik vond het vooral weer een uitzending waarin de gasten elkaar probeerden vliegen af te vangen en een wedstrijdje deden ‘wie heeft de langste’. Regelmatig behoorlijk cringe daardoor.quote:Op zondag 13 oktober 2024 05:02 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
De laatste paar uitzendingen vind ik het niveau omhooggegaan. Mooie nieuwe studio ook en wat meer publiek die er ook veel meer bij betrokken wordt.
Het is nog niet helemaal 100% top maar zeer zeker wel gewoon het kijken waard.
Er is tenminste discussie en af en toe even wat vuurwerk. Echte emoties, echte meningen die soms wat controversieel zijn. Dat zie je bij Viaplay niet.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vond het vooral weer een uitzending waarin de gasten elkaar probeerden vliegen af te vangen en een wedstrijdje deden ‘wie heeft de langste’. Regelmatig behoorlijk cringe daardoor.
Dan heb ik andere uitzending gezien. Ik heb geacteerd gedrag gezien in de hoop ruzietjes te zien die kijkers grappig vinden. De meningen zijn ook voorspelbaar (Norris maakt fouten). En de vragenstellers worden belachelijk gemaakt. Weinig nieuws. Dat zie je bij Viaplay inderdaad niet.quote:Op maandag 14 oktober 2024 01:42 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Er is tenminste discussie en af en toe even wat vuurwerk. Echte emoties, echte meningen die soms wat controversieel zijn. Dat zie je bij Viaplay niet.
het is een cafe en ze drinken bier.quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dan heb ik andere uitzending gezien. Ik heb geacteerd gedrag gezien in de hoop ruzietjes te zien die kijkers grappig vinden. De meningen zijn ook voorspelbaar (Norris maakt fouten). En de vragenstellers worden belachelijk gemaakt. Weinig nieuws. Dat zie je bij Viaplay inderdaad niet.
Hij wordt betaald om negatief te zijn over de concurrentie. Dat hoop ik in ieder geval voor hem.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is een cafe en ze drinken bier.
Kom binnen, de tap is al lang geopend!quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is een cafe en ze drinken bier.
Die vind ook dat coureurs aan hun bed moeten worden volgens mij buiten de weekenden om…quote:
Ik zag je reactie in het TV VI Vandaag topic over de uitzending met Wierd Duk, wat ik persoonlijk echt de eerste écht goede uitzending in tijden vond, met een ongelofelijk ontketende ijzersterke Wierd die alle feiten heel rustig even tegen die voetbal kantine onbenullen op wist te sommen, ondanks het domme simpele geklets van die niet opgeleide voetbalsnor, en aangezien jij totaal het tegenovergestelde wist te vinden, wist ik al dat wij echt totaal verschillende meningen hebben. Al ben ik dan wel weer verrast dat je het meer analytische ViaPlay verkiest boven het kantine en hoog “VI gehalte” van Ziggo, want het domme geklets bij VI Vandaag weet je dus wel zeer te boeien…quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dan heb ik andere uitzending gezien. Ik heb geacteerd gedrag gezien in de hoop ruzietjes te zien die kijkers grappig vinden. De meningen zijn ook voorspelbaar (Norris maakt fouten). En de vragenstellers worden belachelijk gemaakt. Weinig nieuws. Dat zie je bij Viaplay inderdaad niet.
Mol weer extreem tenenkrommend tegen de studiogasten met hun vragen. Echt op het pijnlijke af.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:05 schreef tong80 het volgende:
Van der Zande tegen Mol. Je bent van de oude garde.
En continu op z'n mobieltje kijken als anderen aan het woord zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mol weer extreem tenenkrommend tegen de studiogasten met hun vragen. Echt op het pijnlijke af.
Iedereen krijgt toch een papiertje daar aan tafel met de einduitslag?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat ik nog het ergste vind aan Mol is bij de nabeschouwingen. Altijd met zijn papiertje klaar zitten alsof 'ie de samenvatting live gaat doen a la Winkelman met de VT. Terwijl het gewoon het commentaar van de race is.
Olav wekt graag de indruk dat ie t live gaat doen. Dat papiertje heeft ie al voor de uitzending al wel doorgenomen lijkt me.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen krijgt toch een papiertje daar aan tafel met de einduitslag?
Op zich weinig mis mee, kan je al je talking points ook bijlangs gaan.
Wat je aanhaalt over Rick trouwens: hij heeft niet een een papiertje nodig als hij de samenvatting van de VT's doet bij het café op vrijdag. Dat doet die echt heel lekker altijd
Het is zelfs nog erger: het is vaak ook zijn mobiele telefoon. Totale arrogantie en desinteresse om niet even gewoon netjes mee te doen bij de inleiding. Het is puur interessant doenerij, gruwelijk irritant is het en ik snap niet dat er nog nooit iets van gezegd is. Hij doet het namelijk IEDERE uitzending dat die aan tafel zit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat ik nog het ergste vind aan Mol is bij de nabeschouwingen. Altijd met zijn papiertje klaar zitten alsof 'ie de samenvatting live gaat doen a la Winkelman met de VT. Terwijl het gewoon het commentaar van de race is.
Het is niet het standaard papiertje wat iedereen voor zn neus heeft. Hij schrijft altijd iets in zijn blauwe boekje of hij doet alsof die iets opschrijft volgens mij want hij doet het echt iedere uitzending. Let er maar eens op. Vaak zit die ook op zn telefoon, puur interessant doenerij. En heel irritant.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen krijgt toch een papiertje daar aan tafel met de einduitslag?
Op zich weinig mis mee, kan je al je talking points ook bijlangs gaan.
Wat je aanhaalt over Rick trouwens: hij heeft niet een een papiertje nodig als hij de samenvatting van de VT's doet bij het café op vrijdag. Dat doet die echt heel lekker altijd
Neem nog een drankjequote:Op vrijdag 1 november 2024 23:43 schreef chufi het volgende:
Oh geldboete voor het woord "Fuck" kun je beter kut zeggen lijkt me
Mol zit er toch sowieso nooit op vrijdag? Dan heeft hij enkel soms een korte samenvatting waar hij er altijd bij zit alsof hij midden in z'n commentaar even wat tekstjes inspreektquote:Op zaterdag 2 november 2024 03:21 schreef Eagles89 het volgende:
Was weer een prima show, het lijkt dat ze eindelijk geluisterd hebben, Plooij houdt zich rustiger en Mol is nergens meer te bekennen. Doornbos krijgt veel meer ruimte, topshow!
Mol zat er gisteravond weer en het was gelijk weer bijna de hele show cringe. De hele tijd omlaag kijken alsof hij iets opleest, vreemd reageren op vragenstellers (geïrriteerd drie keer zeggen ‘ik-heb-geen-broer) en uiteraard de feiten weer niet op een rij. Er zijn nog 83 punten te verdienen volgens Kamplul (tel maar na, daar gaan we dus tijdens de break, om daar uiteraard niet op terug te komen). Het enige wat dan weer wel klopte was dat Leclerc uitgeschakeld is.quote:Op zaterdag 2 november 2024 03:21 schreef Eagles89 het volgende:
Was weer een prima show, het lijkt dat ze eindelijk geluisterd hebben, Plooij houdt zich rustiger en Mol is nergens meer te bekennen. Doornbos krijgt veel meer ruimte, topshow!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 4 november 2024 18:10 schreef Marcoss het volgende:
Dat item met de vragen werkt sowieso een stuk minder nu ze de vragensteller ook eerst aanspreken. Voorheen was dat enkel als de vraag onduidelijk was, nu is dat elke keer. En als je dan inderdaad amper een antwoord krijgt, nodigt dat niet echt uit..
quote:Op vrijdag 29 november 2024 22:57 schreef Eagles89 het volgende:
T O P S H O W
Hele tafel in topvorm maar Van Gameren is in absolute wereldvorm vanavond.
Winkelman is wel een goede vervanger vind ik.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Toegegeven: het programma is veel beter te trekken zonder opgefokte, geagiteerde en geïrriteerde Mol. Nu nog de tandarts wegjagen en Winkelman aan tafel zetten en het wordt een voldoende.
Zeer storend dat ook Rick en van Gameren niet ingrijpen bij fouten van Kamplul.
Sowieso apart dat Rick eigenlijk altijd aan de bar zit, ook als je qua gasten zou verwachten dat het andersom is en hij aan tafel zit.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Toegegeven: het programma is veel beter te trekken zonder opgefokte, geagiteerde en geïrriteerde Mol. Nu nog de tandarts wegjagen en Winkelman aan tafel zetten en het wordt een voldoende.
Zeer storend dat ook Rick en van Gameren niet ingrijpen bij fouten van Kamplul.
Heb het niet terug geluisterd, maar dacht dat ze zeiden dat Max maar met 1 auto kampioen is geworden en Schumacher en Hamilton met 2. Maar die stelling kwam uit een Engelse podcast toch? Niet van Kamphues zelfquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Kamplul: we hebben een discussie over de GOAT-status. Verstappen is maar met 1 set regels kampioen geworden.
2021 alweer vergeten.
Wel jammer dat hij stopt. Al kan het gezien zijn zakelijke verleden ook zo zijn dat hij snel weer terug isquote:Op zondag 1 december 2024 20:26 schreef Rnie het volgende:
Wat was dat einde awkward zeg met Doornbos.
idd, mooie tv en nog mooier dat hij weggaatquote:Op zondag 1 december 2024 20:26 schreef Rnie het volgende:
Nee nee, daar begon het mee. Maar daarna werd ter sprake gebracht dat hij ook maar met 1 regelpakket kampioen geworden was (en hij dus de kans had om het dan in 2026 met een ander pakket voor elkaar te krijgen). Gewoon fout dus.quote:Op zondag 1 december 2024 20:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb het niet terug geluisterd, maar dacht dat ze zeiden dat Max maar met auto kampioen is geworden en Schumacher en Hamilton met 2. Maar die stelling kwam uit een Engelse podcast toch? Niet van Kamphues zelf
Zou me niets verbazen als Doornbos een silent ban heeft gekregen, lees gecanceled. Was al eerder sprake van ‘vuil’ nieuws rondom zijn persoon. Waarom zou je anders één wedstrijd voor het einde van het seizoen ermee kappen. Emigreren jaquote:Op zondag 1 december 2024 20:26 schreef Rnie het volgende:
Jezus, dat is echt bij elk programma. Nog nooit bij een tv uitzending geweest?quote:Op zondag 1 december 2024 23:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Die publieksopwarmer is ook echt ongelofelijk triest. Telkens als ze naar de studio gaan en het publiek moet klappen hoor je iemand van tevoren schreeuwen. Nu na de race samenvatting keihard: JA, KOMT U MAAR, JAAAAA!!
De fluffer van Rob van Gameren.quote:Op zondag 1 december 2024 23:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Die publieksopwarmer is ook echt ongelofelijk triest. Telkens als ze naar de studio gaan en het publiek moet klappen hoor je iemand van tevoren schreeuwen. Nu na de race samenvatting keihard: JA, KOMT U MAAR, JAAAAA!!
Vond het ook wat vreemd dat die ene week er niet meer aan vastgeknoopt kon worden.quote:Op maandag 2 december 2024 05:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Doornbos een silent ban heeft gekregen, lees gecanceled. Was al eerder sprake van ‘vuil’ nieuws rondom zijn persoon. Waarom zou je anders één wedstrijd voor het einde van het seizoen ermee kappen. Emigreren jaDit verhaal krijgt nog een staartje let maar op.
Over het algemeen hoor je niet structureel na bij elk begin, na elk item en na elk reclameblok die dude in de uitzending hoor. Ik weet ook dat opwarmers bestaan, maar niet wanneer het geluid loopt.quote:Op maandag 2 december 2024 05:33 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Jezus, dat is echt bij elk programma. Nog nooit bij een tv uitzending geweest?
Volgens mij was het allang bekend dat ie het laatste raceweekend in Abu Dhabi zou zitten.quote:Op maandag 2 december 2024 08:43 schreef quo_ het volgende:
[..]
Vond het ook wat vreemd dat die ene week er niet meer aan vastgeknoopt kon worden.
Hij is de laatste jaren altijd op locatie geweest in Abu Dhabi, dacht ik. Is daar ook ambassadeur of keus dergelijksquote:Op maandag 2 december 2024 08:43 schreef quo_ het volgende:
[..]
Vond het ook wat vreemd dat die ene week er niet meer aan vastgeknoopt kon worden.
Wat ging er dan rond over Doornbos ?quote:Op maandag 2 december 2024 05:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Doornbos een silent ban heeft gekregen, lees gecanceled. Was al eerder sprake van ‘vuil’ nieuws rondom zijn persoon. Waarom zou je anders één wedstrijd voor het einde van het seizoen ermee kappen. Emigreren jaDit verhaal krijgt nog een staartje let maar op.
Dat ie neukte als een konijn. En niet alleen met die blonde waar hij mee getrouwd is.quote:Op maandag 2 december 2024 09:57 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Wat ging er dan rond over Doornbos ?
Moet hij weten.quote:Op maandag 2 december 2024 11:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat ie neukte als een konijn. En niet alleen met die blonde waar hij mee getrouwd is.
Ze hebben een Wietze van der Goot nodig. Een tafelleider met verstand van zaken maar zonder te groot ego..quote:Op maandag 2 december 2024 14:58 schreef quo_ het volgende:
Ik zou graag zien dat ze ho pin tung losweken bij viaplee.
Deskundige vent met zinnige teksten.
Kan het programma wel gebruiken, het was gisteren weer een idiote vertoning met al die ego's die elkaar proberen te overschreeuwen.
Dat gaat Ho-Pin nooit doen. Die werkt met professionals zoals bij Viaplay of bij nu.nl, niet met hobbyisten en clowns.quote:Op maandag 2 december 2024 14:58 schreef quo_ het volgende:
Kan het programma wel gebruiken, het was gisteren weer een idiote vertoning met al die ego's die elkaar proberen te overschreeuwen.
Exact, lekker wegblijven van dat tokkiefestijn.quote:Op maandag 2 december 2024 16:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat gaat Ho-Pin nooit doen. Die werkt met professionals zoals bij Viaplay of bij nu.nl, niet met hobbyisten en clowns.
Over viaplay kan ik niet oordelen. Nu punt nl ken ik wel; daar lopen meer clowns rond dan op heel fok bij elkaar.quote:Op maandag 2 december 2024 16:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat gaat Ho-Pin nooit doen. Die werkt met professionals zoals bij Viaplay of bij nu.nl, niet met hobbyisten en clowns.
Zat gisteren anders wel met Tom Coronel aan tafel.quote:Op maandag 2 december 2024 16:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit naar de Boordradio podcast geluisterd. In mijn optiek de beste Nederlandstalige podcast die er is.quote:Op maandag 2 december 2024 18:27 schreef quo_ het volgende:
[..]
Over viaplay kan ik niet oordelen. Nu punt nl ken ik wel; daar lopen meer clowns rond dan op heel fok bij elkaar.
Dat klopt, dat is de dissonant bij Viaplay.quote:Op maandag 2 december 2024 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zat gisteren anders wel met Tom Coronel aan tafel.
Misschien dan Tim Coronelquote:Op maandag 2 december 2024 14:58 schreef quo_ het volgende:
Rudy van Buren, ook wel een rustige jongen die weet waar hij over praat.quote:Op maandag 2 december 2024 14:58 schreef quo_ het volgende:
Eigenlijk zijn vrijwel alle gasten wel prima. Renger is ook prima bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 december 2024 01:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Rudy van Buren, ook wel een rustige jongen die weet waar hij over praat.
ja, met verbinding met Abu dhabi als het goed is dus Doornbos is er ook bijquote:
het wordt met de week erger, zelfs het publiek wordt afgezekenquote:
Was echt ongelofelijk cringe. Ook niemand moest lachen erom, zelfs de stadion vol met Eagle89’s.quote:Op zondag 8 december 2024 17:22 schreef Ambrosius het volgende:
Jezus Olav, lang nagedacht over die kutgrappen?
Een iets enthousiaster persoon mag van mij ook wel.quote:Op maandag 9 december 2024 17:25 schreef Rnie het volgende:
[..]
Matig ook, die hebben toch totaal geen chemie met elkaar?
Het item met de vragen uit het publiek werkte sowieso al niet echt, maar dat Kamphues eerst de vrager een vraag stelt, maakt het nog slechter.. zeker met Olav erbij, daar komt dan geen serieus antwoord uitquote:Op maandag 9 december 2024 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het wordt met de week erger, zelfs het publiek wordt afgezeken
Vond Renger wel prima bij de kwalificatie zaterdag, maar die zal ook altijd kunnen (of willen)quote:Op maandag 9 december 2024 20:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Een iets enthousiaster persoon mag van mij ook wel.
Die zit heel veel in Amerika helaas…ik vind hem de beste vervanger voor Doornbos.quote:Op maandag 9 december 2024 23:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vond Renger wel prima bij de kwalificatie zaterdag, maar die zal ook altijd kunnen (of willen)
Onbegrijpelijk dat niemand van de productie of op de redactie hem hierop aanspreekt. Echt wtf. Ik roep al maanden dat hij echt een ontzettende sfeer killer is, en het wordt echt elke keer weer erger, kappen met Mol aan die tafel. Gewoon via een verbinding vanuit de GPR studio af en toe even iets laten zeggen over de F1 zoals bij de nabeschouwing van de kwalificaties, maar echt niet meer dan dat. Als commentator wil ik niets anders, en heb ik zelfs een abbo bij GPR, maar het is echt een vreselijk irritant persoon.quote:Op maandag 9 december 2024 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het wordt met de week erger, zelfs het publiek wordt afgezeken
Het probleem is dat Mol zichzelf ziet als groter dan het programma. Hij leeft nog steeds in de veronderstelling dat heel Nederland geen genoeg van hem kan krijgen, dus als het even kan schuift hij aan. Hij realiseert zich totaal niet dat het van begin tot eind ongemakkelijk is als hij er zit. Want er is ook niemand die hem durft aan te spreken op zijn gedrag. Ik heb zelf echt de schurft aan de tandarts, maar zelfs die komt veel beter uit de verf aan tafel dan Mol.quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:07 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat niemand van de productie of op de redactie hem hierop aanspreekt. Echt wtf. Ik roep al maanden dat hij echt een ontzettende sfeer killer is, en het wordt echt elke keer weer erger, kappen met Mol aan die tafel. Gewoon via een verbinding vanuit de GPR studio af en toe even iets laten zeggen over de F1 zoals bij de nabeschouwing van de kwalificaties, maar echt niet meer dan dat. Als commentator wil ik niets anders, en heb ik zelfs een abbo bij GPR, maar het is echt een vreselijk irritant persoon.
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:51 schreef King_Merc het volgende:
Olav wordt met de week erger... ik ga zelfs Plooij waarderen...
Idem, wat ik hierboven ook al zeg. Vraag me ook af hoeveel mensen nog naar Mol luisteren. Volgens mij is die storm ook wel gaan liggen inmiddels.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:51 schreef King_Merc het volgende:
Olav wordt met de week erger... ik ga zelfs Plooij waarderen...
Luisteren bij GPR en aan tafel zijn mening horen en zien zijn echt twee totaal verschillende dingen. Snap niet dat veel mensen dat niet snappen. Als je hem totaal niet wilt aan die tafel, kun je nog steeds heel graag naar zijn commentaar tijdens een race luisteren zoals ik graag doe.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Idem, wat ik hierboven ook al zeg. Vraag me ook af hoeveel mensen nog naar Mol luisteren. Volgens mij is die storm ook wel gaan liggen inmiddels.
Waarom zou ik naar het duffe geluid uit een bezemkast luisteren terwijl de hele show op Viaplay gewoon prima is? Het commentaar ben ik inmiddels ook volledig aan gewend. De fouten die ze maakten maakt Mol al jaren. Daarbij vind ik het moeilijk los te zien hoe ongelofelijk vervelend iemand aan tafel is en diens commentaar.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:45 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Luisteren bij GPR en aan tafel zijn mening horen en zien zijn echt twee totaal verschillende dingen. Snap niet dat veel mensen dat niet snappen. Als je hem totaal niet wilt aan die tafel, kun je nog steeds heel graag naar zijn commentaar tijdens een race luisteren zoals ik graag doe.
Overigens zoals hierboven door meerderen al genoemd: Plooij is inderdaad veel en veel beter te pruimen en je hoopt zelfs dat Plooij aan het woord is zodat Mol zn mond even stil kan houden. Terwijl Plooij aan die tafel ook ongemakkelijk is.
Volgens de tandarts vallen de afkoopsommen daar wel onder. Dat zou best kunnen. Maar RBR heeft het wel heel slecht voor elkaar als ze binnen hun eigen budgetcoach Ricciardo gaan afkopen. Vorig jaar kan ik me nog voorstellen dat het zo werkt als je hem uitleent, maar dit jaar stond hij toch gewoon aan de start namens VCARB? Maar echt niemand stelt daar weer een vraag over aan tafel..quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:41 schreef Starflyer het volgende:
Coureurssalarissen vallen sowieso niet onder de budget cap. En afkoopsommen dus ook niet.
Marketing valt sowieso niet onder het budget, ik heb vorige week nog het hele reglement doorgenomen, best grappig om te lezen wat wel en niet daaronder valt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens de tandarts vallen de afkoopsommen daar wel onder. Dat zou best kunnen. Maar RBR heeft het wel heel slecht voor elkaar als ze binnen hun eigen budgetcoach Ricciardo gaan afkopen. Vorig jaar kan ik me nog voorstellen dat het zo werkt als je hem uitleent, maar dit jaar stond hij toch gewoon aan de start namens VCARB? Maar echt niemand stelt daar weer een vraag over aan tafel..
Ik heb even snel gekeken, maar "all costs of consideration provided to a F1 driver" vallen buiten de budget cap.quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens de tandarts vallen de afkoopsommen daar wel onder. Dat zou best kunnen. Maar RBR heeft het wel heel slecht voor elkaar als ze binnen hun eigen budgetcoach Ricciardo gaan afkopen. Vorig jaar kan ik me nog voorstellen dat het zo werkt als je hem uitleent, maar dit jaar stond hij toch gewoon aan de start namens VCARB? Maar echt niemand stelt daar weer een vraag over aan tafel..
Maar nogmaals: Ricciardo gaat toch helemaal niet over RedBull? Die reed daar toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:30 schreef rubbereend het volgende:
Daarnaast wist Red Bull aan het begin dat ze ivm Lawson altijd ergens in de knel gingen komen. Dat risico neem je niet als het binnen de budgetcap valt
Diep en diep triest. RIP Ziggo Race Cafe. Het allerlaatste rondom F1 waar ik nog wekelijks naar uitkeek, nu ook kapot gemaakt door het grote smerige corrupte geld van ViaPlay. Ik hoop dat ze een vreselijk faillissement tegemoet gaan die plezier vergallers. Ze hebben nu echt alles waar heel erg veel F1 fans zoveel plezier in hadden kapot weten te maken, Doornbos weggejaagd naar de zandbak, Kampheus omgekocht en Mol in een bezemkast voor een halve paardenkop (via een Belgische licentie omdat de Nederlandse ook al door ViaPlay werd weggekaapt), die nog verslag doet. Hebben ze trouwens ooit nog wat met die Nederlandse radio licentie gedaan? Of geven ze inmiddels zelf ook wel toe dat het puur Olav Mol pesten was?quote:Op maandag 23 december 2024 13:08 schreef chufi het volgende:
Kamphues naar Viaplay ....
https://www.nu.nl/media/6(...)rt-voor-viaplay.html
Wat een onzinquote:Op maandag 23 december 2024 13:18 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Diep en diep triest. RIP Ziggo Race Cafe. Het allerlaatste rondom F1 waar ik nog wekelijks naar uitkeek, nu ook kapot gemaakt door het grote smerige corrupte geld van ViaPlay. Ik hoop dat ze een vreselijk faillissement tegemoet gaan die plezier vergallers. Ze hebben nu echt alles waar heel erg veel F1 fans zoveel plezier in hadden kapot weten te maken, Doornbos weggejaagd naar de zandbak, Kampheus omgekocht en Mol in een bezemkast voor een halve paardenkop (via een Belgische licentie omdat de Nederlandse ook al door ViaPlay werd weggekaapt), die nog verslag doet.
Verhuis lekker naar je heilstaat Amerika joh jankerdquote:Op maandag 23 december 2024 13:18 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Diep en diep triest. RIP Ziggo Race Cafe. Het allerlaatste rondom F1 waar ik nog wekelijks naar uitkeek, nu ook kapot gemaakt door het grote smerige corrupte geld van ViaPlay. Ik hoop dat ze een vreselijk faillissement tegemoet gaan die plezier vergallers. Ze hebben nu echt alles waar heel erg veel F1 fans zoveel plezier in hadden kapot weten te maken, Doornbos weggejaagd naar de zandbak, Kampheus omgekocht en Mol in een bezemkast voor een halve paardenkop (via een Belgische licentie omdat de Nederlandse ook al door ViaPlay werd weggekaapt), die nog verslag doet. Hebben ze trouwens ooit nog wat met die Nederlandse radio licentie gedaan? Of geven ze inmiddels zelf ook wel toe dat het puur Olav Mol pesten was?
Dat ziggo race cafe het nog zo lang heeft volgehouden ondankts dat Ziggo de rechten niet meer had valt me nog mee.quote:Op maandag 23 december 2024 13:18 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Diep en diep triest. RIP Ziggo Race Cafe. Het allerlaatste rondom F1 waar ik nog wekelijks naar uitkeek, nu ook kapot gemaakt door het grote smerige corrupte geld van ViaPlay. Ik hoop dat ze een vreselijk faillissement tegemoet gaan die plezier vergallers. Ze hebben nu echt alles waar heel erg veel F1 fans zoveel plezier in hadden kapot weten te maken, Doornbos weggejaagd naar de zandbak, Kampheus omgekocht en Mol in een bezemkast voor een halve paardenkop (via een Belgische licentie omdat de Nederlandse ook al door ViaPlay werd weggekaapt), die nog verslag doet. Hebben ze trouwens ooit nog wat met die Nederlandse radio licentie gedaan? Of geven ze inmiddels zelf ook wel toe dat het puur Olav Mol pesten was?
Dat ziggo race cafe het nog zo lang heeft volgehouden ondankts dat Ziggo de rechten niet meer had valt me nog mee.quote:Op maandag 23 december 2024 13:18 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2024 13:18 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
quote:
Het "wegjagen" van Doornbos klopt volgens mij niet. De rest van de klaagzang zit akelig dicht in de buurt van de waarheid.quote:Op maandag 23 december 2024 13:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Verhuis lekker naar je heilstaat Amerika joh jankerd
Inderdaad knap gedaan van ziggo race cafe. En meestal kon ik het haantjes gedrag en het elkaar overschreeuwen ook wel hebben, hoewel het af en toe wel heel erg begon te worden.quote:Op maandag 23 december 2024 13:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat ziggo race cafe het nog zo lang heeft volgehouden ondankts dat Ziggo de rechten niet meer had valt me nog mee.
Doornbos is ook niet weggejaagd, die was zelf opgeestapt omdat hij daar meer carriere kansen heeft.
En dardoor moet Ziggo race cafe toch al aangepast worden, het vaste duo is weg, dan kan je er net zo goed zelf ook mee stoppen.
Net zoals Maarten van Rossum bij de Slimste Mens.
Dat haantjes gedrag werd ook steeds erger trouwens, mocht van mij ook wel stoppen.
Zo, de verrader gaat voor het grote geld, zullen plooij en Mol wel kwaad zijn.quote:Op maandag 23 december 2024 13:08 schreef chufi het volgende:
Kamphues naar Viaplay ....
https://www.nu.nl/media/6(...)rt-voor-viaplay.html
Plooi zat er ook alleen nog maar om de tafel te vullen en Mol waren juist klachten over omdat die iederen af loopt te zeiken.quote:Op maandag 23 december 2024 15:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Zo, de verrader gaat voor het grote geld, zullen plooij en Mol wel kwaad zijn.
Dat laatste trek ik sterk in twijfel, het is allebei niks.quote:Op maandag 23 december 2024 16:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Plooi zat er ook alleen nog maar om de tafel te vullen en Mol waren juist klachten over omdat die iederen af loopt te zeiken.
De pit-reports van Allard Kalff zijn ook een stuk beter trouwens.
Kan allebij prima niks zijn maar als je zou moeten kiezen, wie kies je dan?quote:Op maandag 23 december 2024 16:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat laatste trek ik sterk in twijfel, het is allebei niks.
Tijdens de sessies mag niemand van de media in de pits aanwezig zijn.quote:Op maandag 23 december 2024 16:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kan allebij prima niks zijn maar als je zou moeten kiezen, wie kies je dan?
Ik zou dan toch voor Kalff gaan, al is het maa romdat die daadwerkelijk in de pitstraat staat en Plooi het vanuit de studio moest doen.
Dat vind ik logisch, maar toch ook jammer. Nostalgie noemen ze dat dan tochquote:Op maandag 23 december 2024 16:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Tijdens de sessies mag niemand van de media in de pits aanwezig zijn.
Er zijn plekken waar ze nog wel mogen komen en in elk geval nog zicht op de pitstraat hebben.quote:Op maandag 23 december 2024 16:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Tijdens de sessies mag niemand van de media in de pits aanwezig zijn.
Het wordt gewoon het vierkantje genoemd hoor. Dus hooguit is het andersomquote:Op maandag 23 december 2024 16:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er zijn plekken waar ze nog wel mogen komen en in elk geval nog zicht op de pitstraat hebben.
En vaak staan ze ook bij het rondje (dat een vierkant is) om de uitgevallen rijders te interviewen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |