Nee nee, daar begon het mee. Maar daarna werd ter sprake gebracht dat hij ook maar met 1 regelpakket kampioen geworden was (en hij dus de kans had om het dan in 2026 met een ander pakket voor elkaar te krijgen). Gewoon fout dus.quote:Op zondag 1 december 2024 20:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb het niet terug geluisterd, maar dacht dat ze zeiden dat Max maar met auto kampioen is geworden en Schumacher en Hamilton met 2. Maar die stelling kwam uit een Engelse podcast toch? Niet van Kamphues zelf
Zou me niets verbazen als Doornbos een silent ban heeft gekregen, lees gecanceled. Was al eerder sprake van ‘vuil’ nieuws rondom zijn persoon. Waarom zou je anders één wedstrijd voor het einde van het seizoen ermee kappen. Emigreren jaquote:Op zondag 1 december 2024 20:26 schreef Rnie het volgende:
Wat was dat einde awkward zeg met Doornbos.
Jezus, dat is echt bij elk programma. Nog nooit bij een tv uitzending geweest?quote:Op zondag 1 december 2024 23:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Die publieksopwarmer is ook echt ongelofelijk triest. Telkens als ze naar de studio gaan en het publiek moet klappen hoor je iemand van tevoren schreeuwen. Nu na de race samenvatting keihard: JA, KOMT U MAAR, JAAAAA!!
De fluffer van Rob van Gameren.quote:Op zondag 1 december 2024 23:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Die publieksopwarmer is ook echt ongelofelijk triest. Telkens als ze naar de studio gaan en het publiek moet klappen hoor je iemand van tevoren schreeuwen. Nu na de race samenvatting keihard: JA, KOMT U MAAR, JAAAAA!!
Vond het ook wat vreemd dat die ene week er niet meer aan vastgeknoopt kon worden.quote:Op maandag 2 december 2024 05:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Doornbos een silent ban heeft gekregen, lees gecanceled. Was al eerder sprake van ‘vuil’ nieuws rondom zijn persoon. Waarom zou je anders één wedstrijd voor het einde van het seizoen ermee kappen. Emigreren jaDit verhaal krijgt nog een staartje let maar op.
Over het algemeen hoor je niet structureel na bij elk begin, na elk item en na elk reclameblok die dude in de uitzending hoor. Ik weet ook dat opwarmers bestaan, maar niet wanneer het geluid loopt.quote:Op maandag 2 december 2024 05:33 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Jezus, dat is echt bij elk programma. Nog nooit bij een tv uitzending geweest?
Volgens mij was het allang bekend dat ie het laatste raceweekend in Abu Dhabi zou zitten.quote:Op maandag 2 december 2024 08:43 schreef quo_ het volgende:
[..]
Vond het ook wat vreemd dat die ene week er niet meer aan vastgeknoopt kon worden.
Hij is de laatste jaren altijd op locatie geweest in Abu Dhabi, dacht ik. Is daar ook ambassadeur of keus dergelijksquote:Op maandag 2 december 2024 08:43 schreef quo_ het volgende:
[..]
Vond het ook wat vreemd dat die ene week er niet meer aan vastgeknoopt kon worden.
Wat ging er dan rond over Doornbos ?quote:Op maandag 2 december 2024 05:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Doornbos een silent ban heeft gekregen, lees gecanceled. Was al eerder sprake van ‘vuil’ nieuws rondom zijn persoon. Waarom zou je anders één wedstrijd voor het einde van het seizoen ermee kappen. Emigreren jaDit verhaal krijgt nog een staartje let maar op.
Dat ie neukte als een konijn. En niet alleen met die blonde waar hij mee getrouwd is.quote:Op maandag 2 december 2024 09:57 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Wat ging er dan rond over Doornbos ?
Moet hij weten.quote:Op maandag 2 december 2024 11:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat ie neukte als een konijn. En niet alleen met die blonde waar hij mee getrouwd is.
Ze hebben een Wietze van der Goot nodig. Een tafelleider met verstand van zaken maar zonder te groot ego..quote:Op maandag 2 december 2024 14:58 schreef quo_ het volgende:
Ik zou graag zien dat ze ho pin tung losweken bij viaplee.
Deskundige vent met zinnige teksten.
Kan het programma wel gebruiken, het was gisteren weer een idiote vertoning met al die ego's die elkaar proberen te overschreeuwen.
Dat gaat Ho-Pin nooit doen. Die werkt met professionals zoals bij Viaplay of bij nu.nl, niet met hobbyisten en clowns.quote:Op maandag 2 december 2024 14:58 schreef quo_ het volgende:
Kan het programma wel gebruiken, het was gisteren weer een idiote vertoning met al die ego's die elkaar proberen te overschreeuwen.
Exact, lekker wegblijven van dat tokkiefestijn.quote:Op maandag 2 december 2024 16:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat gaat Ho-Pin nooit doen. Die werkt met professionals zoals bij Viaplay of bij nu.nl, niet met hobbyisten en clowns.
Over viaplay kan ik niet oordelen. Nu punt nl ken ik wel; daar lopen meer clowns rond dan op heel fok bij elkaar.quote:Op maandag 2 december 2024 16:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat gaat Ho-Pin nooit doen. Die werkt met professionals zoals bij Viaplay of bij nu.nl, niet met hobbyisten en clowns.
Zat gisteren anders wel met Tom Coronel aan tafel.quote:Op maandag 2 december 2024 16:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit naar de Boordradio podcast geluisterd. In mijn optiek de beste Nederlandstalige podcast die er is.quote:Op maandag 2 december 2024 18:27 schreef quo_ het volgende:
[..]
Over viaplay kan ik niet oordelen. Nu punt nl ken ik wel; daar lopen meer clowns rond dan op heel fok bij elkaar.
Dat klopt, dat is de dissonant bij Viaplay.quote:Op maandag 2 december 2024 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zat gisteren anders wel met Tom Coronel aan tafel.
Misschien dan Tim Coronelquote:Op maandag 2 december 2024 14:58 schreef quo_ het volgende:
Rudy van Buren, ook wel een rustige jongen die weet waar hij over praat.quote:Op maandag 2 december 2024 14:58 schreef quo_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |