Iedereen krijgt toch een papiertje daar aan tafel met de einduitslag?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat ik nog het ergste vind aan Mol is bij de nabeschouwingen. Altijd met zijn papiertje klaar zitten alsof 'ie de samenvatting live gaat doen a la Winkelman met de VT. Terwijl het gewoon het commentaar van de race is.
Olav wekt graag de indruk dat ie t live gaat doen. Dat papiertje heeft ie al voor de uitzending al wel doorgenomen lijkt me.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen krijgt toch een papiertje daar aan tafel met de einduitslag?
Op zich weinig mis mee, kan je al je talking points ook bijlangs gaan.
Wat je aanhaalt over Rick trouwens: hij heeft niet een een papiertje nodig als hij de samenvatting van de VT's doet bij het café op vrijdag. Dat doet die echt heel lekker altijd
Het is zelfs nog erger: het is vaak ook zijn mobiele telefoon. Totale arrogantie en desinteresse om niet even gewoon netjes mee te doen bij de inleiding. Het is puur interessant doenerij, gruwelijk irritant is het en ik snap niet dat er nog nooit iets van gezegd is. Hij doet het namelijk IEDERE uitzending dat die aan tafel zit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat ik nog het ergste vind aan Mol is bij de nabeschouwingen. Altijd met zijn papiertje klaar zitten alsof 'ie de samenvatting live gaat doen a la Winkelman met de VT. Terwijl het gewoon het commentaar van de race is.
Het is niet het standaard papiertje wat iedereen voor zn neus heeft. Hij schrijft altijd iets in zijn blauwe boekje of hij doet alsof die iets opschrijft volgens mij want hij doet het echt iedere uitzending. Let er maar eens op. Vaak zit die ook op zn telefoon, puur interessant doenerij. En heel irritant.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen krijgt toch een papiertje daar aan tafel met de einduitslag?
Op zich weinig mis mee, kan je al je talking points ook bijlangs gaan.
Wat je aanhaalt over Rick trouwens: hij heeft niet een een papiertje nodig als hij de samenvatting van de VT's doet bij het café op vrijdag. Dat doet die echt heel lekker altijd
Neem nog een drankjequote:Op vrijdag 1 november 2024 23:43 schreef chufi het volgende:
Oh geldboete voor het woord "Fuck" kun je beter kut zeggen lijkt me
Mol zit er toch sowieso nooit op vrijdag? Dan heeft hij enkel soms een korte samenvatting waar hij er altijd bij zit alsof hij midden in z'n commentaar even wat tekstjes inspreektquote:Op zaterdag 2 november 2024 03:21 schreef Eagles89 het volgende:
Was weer een prima show, het lijkt dat ze eindelijk geluisterd hebben, Plooij houdt zich rustiger en Mol is nergens meer te bekennen. Doornbos krijgt veel meer ruimte, topshow!
Mol zat er gisteravond weer en het was gelijk weer bijna de hele show cringe. De hele tijd omlaag kijken alsof hij iets opleest, vreemd reageren op vragenstellers (geïrriteerd drie keer zeggen ‘ik-heb-geen-broer) en uiteraard de feiten weer niet op een rij. Er zijn nog 83 punten te verdienen volgens Kamplul (tel maar na, daar gaan we dus tijdens de break, om daar uiteraard niet op terug te komen). Het enige wat dan weer wel klopte was dat Leclerc uitgeschakeld is.quote:Op zaterdag 2 november 2024 03:21 schreef Eagles89 het volgende:
Was weer een prima show, het lijkt dat ze eindelijk geluisterd hebben, Plooij houdt zich rustiger en Mol is nergens meer te bekennen. Doornbos krijgt veel meer ruimte, topshow!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 4 november 2024 18:10 schreef Marcoss het volgende:
Dat item met de vragen werkt sowieso een stuk minder nu ze de vragensteller ook eerst aanspreken. Voorheen was dat enkel als de vraag onduidelijk was, nu is dat elke keer. En als je dan inderdaad amper een antwoord krijgt, nodigt dat niet echt uit..
quote:Op vrijdag 29 november 2024 22:57 schreef Eagles89 het volgende:
T O P S H O W
Hele tafel in topvorm maar Van Gameren is in absolute wereldvorm vanavond.
Winkelman is wel een goede vervanger vind ik.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Toegegeven: het programma is veel beter te trekken zonder opgefokte, geagiteerde en geïrriteerde Mol. Nu nog de tandarts wegjagen en Winkelman aan tafel zetten en het wordt een voldoende.
Zeer storend dat ook Rick en van Gameren niet ingrijpen bij fouten van Kamplul.
Sowieso apart dat Rick eigenlijk altijd aan de bar zit, ook als je qua gasten zou verwachten dat het andersom is en hij aan tafel zit.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Toegegeven: het programma is veel beter te trekken zonder opgefokte, geagiteerde en geïrriteerde Mol. Nu nog de tandarts wegjagen en Winkelman aan tafel zetten en het wordt een voldoende.
Zeer storend dat ook Rick en van Gameren niet ingrijpen bij fouten van Kamplul.
Heb het niet terug geluisterd, maar dacht dat ze zeiden dat Max maar met 1 auto kampioen is geworden en Schumacher en Hamilton met 2. Maar die stelling kwam uit een Engelse podcast toch? Niet van Kamphues zelfquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Kamplul: we hebben een discussie over de GOAT-status. Verstappen is maar met 1 set regels kampioen geworden.
2021 alweer vergeten.
Wel jammer dat hij stopt. Al kan het gezien zijn zakelijke verleden ook zo zijn dat hij snel weer terug isquote:Op zondag 1 december 2024 20:26 schreef Rnie het volgende:
Wat was dat einde awkward zeg met Doornbos.
idd, mooie tv en nog mooier dat hij weggaatquote:Op zondag 1 december 2024 20:26 schreef Rnie het volgende:
Wat was dat einde awkward zeg met Doornbos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |