Waar blijkt dit uit?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Narcismegenot . Denken nog steeds dat ze door hunzelf nu op tv een programma hebben.
Kijk ons eens lekker racen in een dtm barrel op Zandvoort en dan het idee hebben dat mensen zoiets willen zien .quote:
Rick is echt een topper. Onbegrijpelijk dat die aan de bar zit en de tandarts aan tafel. Echt bizar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Plooi zit er altijd en Rick in een hoek geduwd, die man hoort gewoon aan tafel.
Ik wil beeldenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:48 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer halverwege de uitzending is de tent weggewaaid
Dat komt doordat de tent is weggewaaidquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/@:ZiggoSport/videos
Ik zie alleen maar die van gisteren hier nog staan.
Ik kijk morgenochtend wel of het er al opstaat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat komt doordat de tent is weggewaaid
Ik kijk nu. Het is nog rustig. Of ik ben te laat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kijk morgenochtend wel of het er al opstaat.
Het kleine stukje dat ik had gezien tijdens het zappen was stuitend. Ze deden neerbuigend tegen Renger. Het was zo tenenkrommend.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Heb de uitzending van zondag terug zitten kijken. Wat ik maar niet begrijp is die stuitend neerbuigende houding van Mol (maar ook de tandarts en zelfs Doornbos) richting vragenstellers uit het publiek. Kennelijk realiseren ze zich niet dat juist die lui (ik zal ze geen tokkie noemen) hun achterban zijn? Mol is gewoon niet in staat om op een normale name te antwoorden op normale vragen. En zelfs als de vraag niet normaal is dan is het kennelijk wel een vraag die bij iemand leeft. Maar telkens weer of schijtlollig, of zuchtend, of geërgerd. Waarom? Dit zijn de lui die naar jouw radio commentaar vanuit een doffe bezemkast luisteren. Waarom die mensen niet gewoon normaal te woord staan? Ik begrijp het oprecht niet.
Nooit antwoord gehad zeker?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:30 schreef Eagles89 het volgende:
De kritiek op die zure Mol in de uitzendingen ben ik het 100% mee eens. Heb ik al vaker genoemd hier. Heb zelfs Kampheus weleens een bericht gestuurd.
Nee helaas niet, maar zal binnenkort weer eens iets sturen, weet zeker dat die het gelezen heeft vorige keer. Zal wel met contracten te maken hebben dat ze hem er steeds bij betrekken. Al was die in hun eerste seizoen zonder beelden ook weleens bij het Race Café herinner ik me..daar heb ik hem gelukkig al heel lang niet meer gezien.quote:
MotoGP weekendje dus ja dan krijgt Mol te weinig podiumtijd ..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:03 schreef Eagles89 het volgende:
Vanavond weer het café! En ze hebben een gloedje nieuwe studio, ben heel erg benieuwd, zin in! Oh, en geen Mol aan tafel vanavond is ook een enorme opsteker voor de gezellige sfeerHopelijk is van Gameren weer beter en is die weer aanwezig.
Hij zit op vrijdag nooit aan tafel geloof ik, gelukkig..hij verpest de sfeer altijd op zondag tijdens de voor- en nabeschouwing.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
MotoGP weekendje dus ja dan krijgt Mol te weinig podiumtijd ..
Laat m lekker in Spanje blijven en inbellen indien nodig.. beetje kosten besparen Ziggo en milieubewust en zo ..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:20 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hij zit op vrijdag nooit aan tafel geloof ik, gelukkig..hij verpest de sfeer altijd op zondag tijdens de voor- en nabeschouwing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |