Eigenlijk zijn vrijwel alle gasten wel prima. Renger is ook prima bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 december 2024 01:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Rudy van Buren, ook wel een rustige jongen die weet waar hij over praat.
ja, met verbinding met Abu dhabi als het goed is dus Doornbos is er ook bijquote:
het wordt met de week erger, zelfs het publiek wordt afgezekenquote:
Was echt ongelofelijk cringe. Ook niemand moest lachen erom, zelfs de stadion vol met Eagle89’s.quote:Op zondag 8 december 2024 17:22 schreef Ambrosius het volgende:
Jezus Olav, lang nagedacht over die kutgrappen?
Een iets enthousiaster persoon mag van mij ook wel.quote:Op maandag 9 december 2024 17:25 schreef Rnie het volgende:
[..]
Matig ook, die hebben toch totaal geen chemie met elkaar?
Het item met de vragen uit het publiek werkte sowieso al niet echt, maar dat Kamphues eerst de vrager een vraag stelt, maakt het nog slechter.. zeker met Olav erbij, daar komt dan geen serieus antwoord uitquote:Op maandag 9 december 2024 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het wordt met de week erger, zelfs het publiek wordt afgezeken
Vond Renger wel prima bij de kwalificatie zaterdag, maar die zal ook altijd kunnen (of willen)quote:Op maandag 9 december 2024 20:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Een iets enthousiaster persoon mag van mij ook wel.
Die zit heel veel in Amerika helaas…ik vind hem de beste vervanger voor Doornbos.quote:Op maandag 9 december 2024 23:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vond Renger wel prima bij de kwalificatie zaterdag, maar die zal ook altijd kunnen (of willen)
Onbegrijpelijk dat niemand van de productie of op de redactie hem hierop aanspreekt. Echt wtf. Ik roep al maanden dat hij echt een ontzettende sfeer killer is, en het wordt echt elke keer weer erger, kappen met Mol aan die tafel. Gewoon via een verbinding vanuit de GPR studio af en toe even iets laten zeggen over de F1 zoals bij de nabeschouwing van de kwalificaties, maar echt niet meer dan dat. Als commentator wil ik niets anders, en heb ik zelfs een abbo bij GPR, maar het is echt een vreselijk irritant persoon.quote:Op maandag 9 december 2024 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het wordt met de week erger, zelfs het publiek wordt afgezeken
Het probleem is dat Mol zichzelf ziet als groter dan het programma. Hij leeft nog steeds in de veronderstelling dat heel Nederland geen genoeg van hem kan krijgen, dus als het even kan schuift hij aan. Hij realiseert zich totaal niet dat het van begin tot eind ongemakkelijk is als hij er zit. Want er is ook niemand die hem durft aan te spreken op zijn gedrag. Ik heb zelf echt de schurft aan de tandarts, maar zelfs die komt veel beter uit de verf aan tafel dan Mol.quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:07 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat niemand van de productie of op de redactie hem hierop aanspreekt. Echt wtf. Ik roep al maanden dat hij echt een ontzettende sfeer killer is, en het wordt echt elke keer weer erger, kappen met Mol aan die tafel. Gewoon via een verbinding vanuit de GPR studio af en toe even iets laten zeggen over de F1 zoals bij de nabeschouwing van de kwalificaties, maar echt niet meer dan dat. Als commentator wil ik niets anders, en heb ik zelfs een abbo bij GPR, maar het is echt een vreselijk irritant persoon.
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:51 schreef King_Merc het volgende:
Olav wordt met de week erger... ik ga zelfs Plooij waarderen...
Idem, wat ik hierboven ook al zeg. Vraag me ook af hoeveel mensen nog naar Mol luisteren. Volgens mij is die storm ook wel gaan liggen inmiddels.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:51 schreef King_Merc het volgende:
Olav wordt met de week erger... ik ga zelfs Plooij waarderen...
Luisteren bij GPR en aan tafel zijn mening horen en zien zijn echt twee totaal verschillende dingen. Snap niet dat veel mensen dat niet snappen. Als je hem totaal niet wilt aan die tafel, kun je nog steeds heel graag naar zijn commentaar tijdens een race luisteren zoals ik graag doe.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Idem, wat ik hierboven ook al zeg. Vraag me ook af hoeveel mensen nog naar Mol luisteren. Volgens mij is die storm ook wel gaan liggen inmiddels.
Waarom zou ik naar het duffe geluid uit een bezemkast luisteren terwijl de hele show op Viaplay gewoon prima is? Het commentaar ben ik inmiddels ook volledig aan gewend. De fouten die ze maakten maakt Mol al jaren. Daarbij vind ik het moeilijk los te zien hoe ongelofelijk vervelend iemand aan tafel is en diens commentaar.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:45 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Luisteren bij GPR en aan tafel zijn mening horen en zien zijn echt twee totaal verschillende dingen. Snap niet dat veel mensen dat niet snappen. Als je hem totaal niet wilt aan die tafel, kun je nog steeds heel graag naar zijn commentaar tijdens een race luisteren zoals ik graag doe.
Overigens zoals hierboven door meerderen al genoemd: Plooij is inderdaad veel en veel beter te pruimen en je hoopt zelfs dat Plooij aan het woord is zodat Mol zn mond even stil kan houden. Terwijl Plooij aan die tafel ook ongemakkelijk is.
Volgens de tandarts vallen de afkoopsommen daar wel onder. Dat zou best kunnen. Maar RBR heeft het wel heel slecht voor elkaar als ze binnen hun eigen budgetcoach Ricciardo gaan afkopen. Vorig jaar kan ik me nog voorstellen dat het zo werkt als je hem uitleent, maar dit jaar stond hij toch gewoon aan de start namens VCARB? Maar echt niemand stelt daar weer een vraag over aan tafel..quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:41 schreef Starflyer het volgende:
Coureurssalarissen vallen sowieso niet onder de budget cap. En afkoopsommen dus ook niet.
Marketing valt sowieso niet onder het budget, ik heb vorige week nog het hele reglement doorgenomen, best grappig om te lezen wat wel en niet daaronder valt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens de tandarts vallen de afkoopsommen daar wel onder. Dat zou best kunnen. Maar RBR heeft het wel heel slecht voor elkaar als ze binnen hun eigen budgetcoach Ricciardo gaan afkopen. Vorig jaar kan ik me nog voorstellen dat het zo werkt als je hem uitleent, maar dit jaar stond hij toch gewoon aan de start namens VCARB? Maar echt niemand stelt daar weer een vraag over aan tafel..
Ik heb even snel gekeken, maar "all costs of consideration provided to a F1 driver" vallen buiten de budget cap.quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens de tandarts vallen de afkoopsommen daar wel onder. Dat zou best kunnen. Maar RBR heeft het wel heel slecht voor elkaar als ze binnen hun eigen budgetcoach Ricciardo gaan afkopen. Vorig jaar kan ik me nog voorstellen dat het zo werkt als je hem uitleent, maar dit jaar stond hij toch gewoon aan de start namens VCARB? Maar echt niemand stelt daar weer een vraag over aan tafel..
Maar nogmaals: Ricciardo gaat toch helemaal niet over RedBull? Die reed daar toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:30 schreef rubbereend het volgende:
Daarnaast wist Red Bull aan het begin dat ze ivm Lawson altijd ergens in de knel gingen komen. Dat risico neem je niet als het binnen de budgetcap valt
Diep en diep triest. RIP Ziggo Race Cafe. Het allerlaatste rondom F1 waar ik nog wekelijks naar uitkeek, nu ook kapot gemaakt door het grote smerige corrupte geld van ViaPlay. Ik hoop dat ze een vreselijk faillissement tegemoet gaan die plezier vergallers. Ze hebben nu echt alles waar heel erg veel F1 fans zoveel plezier in hadden kapot weten te maken, Doornbos weggejaagd naar de zandbak, Kampheus omgekocht en Mol in een bezemkast voor een halve paardenkop (via een Belgische licentie omdat de Nederlandse ook al door ViaPlay werd weggekaapt), die nog verslag doet. Hebben ze trouwens ooit nog wat met die Nederlandse radio licentie gedaan? Of geven ze inmiddels zelf ook wel toe dat het puur Olav Mol pesten was?quote:Op maandag 23 december 2024 13:08 schreef chufi het volgende:
Kamphues naar Viaplay ....
https://www.nu.nl/media/6(...)rt-voor-viaplay.html
Wat een onzinquote:Op maandag 23 december 2024 13:18 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Diep en diep triest. RIP Ziggo Race Cafe. Het allerlaatste rondom F1 waar ik nog wekelijks naar uitkeek, nu ook kapot gemaakt door het grote smerige corrupte geld van ViaPlay. Ik hoop dat ze een vreselijk faillissement tegemoet gaan die plezier vergallers. Ze hebben nu echt alles waar heel erg veel F1 fans zoveel plezier in hadden kapot weten te maken, Doornbos weggejaagd naar de zandbak, Kampheus omgekocht en Mol in een bezemkast voor een halve paardenkop (via een Belgische licentie omdat de Nederlandse ook al door ViaPlay werd weggekaapt), die nog verslag doet.
Verhuis lekker naar je heilstaat Amerika joh jankerdquote:Op maandag 23 december 2024 13:18 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Diep en diep triest. RIP Ziggo Race Cafe. Het allerlaatste rondom F1 waar ik nog wekelijks naar uitkeek, nu ook kapot gemaakt door het grote smerige corrupte geld van ViaPlay. Ik hoop dat ze een vreselijk faillissement tegemoet gaan die plezier vergallers. Ze hebben nu echt alles waar heel erg veel F1 fans zoveel plezier in hadden kapot weten te maken, Doornbos weggejaagd naar de zandbak, Kampheus omgekocht en Mol in een bezemkast voor een halve paardenkop (via een Belgische licentie omdat de Nederlandse ook al door ViaPlay werd weggekaapt), die nog verslag doet. Hebben ze trouwens ooit nog wat met die Nederlandse radio licentie gedaan? Of geven ze inmiddels zelf ook wel toe dat het puur Olav Mol pesten was?
Dat ziggo race cafe het nog zo lang heeft volgehouden ondankts dat Ziggo de rechten niet meer had valt me nog mee.quote:Op maandag 23 december 2024 13:18 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Diep en diep triest. RIP Ziggo Race Cafe. Het allerlaatste rondom F1 waar ik nog wekelijks naar uitkeek, nu ook kapot gemaakt door het grote smerige corrupte geld van ViaPlay. Ik hoop dat ze een vreselijk faillissement tegemoet gaan die plezier vergallers. Ze hebben nu echt alles waar heel erg veel F1 fans zoveel plezier in hadden kapot weten te maken, Doornbos weggejaagd naar de zandbak, Kampheus omgekocht en Mol in een bezemkast voor een halve paardenkop (via een Belgische licentie omdat de Nederlandse ook al door ViaPlay werd weggekaapt), die nog verslag doet. Hebben ze trouwens ooit nog wat met die Nederlandse radio licentie gedaan? Of geven ze inmiddels zelf ook wel toe dat het puur Olav Mol pesten was?
Dat ziggo race cafe het nog zo lang heeft volgehouden ondankts dat Ziggo de rechten niet meer had valt me nog mee.quote:Op maandag 23 december 2024 13:18 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2024 13:18 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
quote:
Het "wegjagen" van Doornbos klopt volgens mij niet. De rest van de klaagzang zit akelig dicht in de buurt van de waarheid.quote:Op maandag 23 december 2024 13:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Verhuis lekker naar je heilstaat Amerika joh jankerd
Inderdaad knap gedaan van ziggo race cafe. En meestal kon ik het haantjes gedrag en het elkaar overschreeuwen ook wel hebben, hoewel het af en toe wel heel erg begon te worden.quote:Op maandag 23 december 2024 13:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat ziggo race cafe het nog zo lang heeft volgehouden ondankts dat Ziggo de rechten niet meer had valt me nog mee.
Doornbos is ook niet weggejaagd, die was zelf opgeestapt omdat hij daar meer carriere kansen heeft.
En dardoor moet Ziggo race cafe toch al aangepast worden, het vaste duo is weg, dan kan je er net zo goed zelf ook mee stoppen.
Net zoals Maarten van Rossum bij de Slimste Mens.
Dat haantjes gedrag werd ook steeds erger trouwens, mocht van mij ook wel stoppen.
Zo, de verrader gaat voor het grote geld, zullen plooij en Mol wel kwaad zijn.quote:Op maandag 23 december 2024 13:08 schreef chufi het volgende:
Kamphues naar Viaplay ....
https://www.nu.nl/media/6(...)rt-voor-viaplay.html
Plooi zat er ook alleen nog maar om de tafel te vullen en Mol waren juist klachten over omdat die iederen af loopt te zeiken.quote:Op maandag 23 december 2024 15:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Zo, de verrader gaat voor het grote geld, zullen plooij en Mol wel kwaad zijn.
Dat laatste trek ik sterk in twijfel, het is allebei niks.quote:Op maandag 23 december 2024 16:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Plooi zat er ook alleen nog maar om de tafel te vullen en Mol waren juist klachten over omdat die iederen af loopt te zeiken.
De pit-reports van Allard Kalff zijn ook een stuk beter trouwens.
Kan allebij prima niks zijn maar als je zou moeten kiezen, wie kies je dan?quote:Op maandag 23 december 2024 16:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat laatste trek ik sterk in twijfel, het is allebei niks.
Tijdens de sessies mag niemand van de media in de pits aanwezig zijn.quote:Op maandag 23 december 2024 16:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kan allebij prima niks zijn maar als je zou moeten kiezen, wie kies je dan?
Ik zou dan toch voor Kalff gaan, al is het maa romdat die daadwerkelijk in de pitstraat staat en Plooi het vanuit de studio moest doen.
Dat vind ik logisch, maar toch ook jammer. Nostalgie noemen ze dat dan tochquote:Op maandag 23 december 2024 16:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Tijdens de sessies mag niemand van de media in de pits aanwezig zijn.
Er zijn plekken waar ze nog wel mogen komen en in elk geval nog zicht op de pitstraat hebben.quote:Op maandag 23 december 2024 16:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Tijdens de sessies mag niemand van de media in de pits aanwezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |