abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 december 2024 @ 09:41:42 #276
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215864085
Coureurssalarissen vallen sowieso niet onder de budget cap. En afkoopsommen dus ook niet.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 14 december 2024 @ 09:55:58 #277
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_215864179
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:41 schreef Starflyer het volgende:
Coureurssalarissen vallen sowieso niet onder de budget cap. En afkoopsommen dus ook niet.
Volgens de tandarts vallen de afkoopsommen daar wel onder. Dat zou best kunnen. Maar RBR heeft het wel heel slecht voor elkaar als ze binnen hun eigen budgetcoach Ricciardo gaan afkopen. Vorig jaar kan ik me nog voorstellen dat het zo werkt als je hem uitleent, maar dit jaar stond hij toch gewoon aan de start namens VCARB? Maar echt niemand stelt daar weer een vraag over aan tafel..
Rini dankjewel.
pi_215864609
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Volgens de tandarts vallen de afkoopsommen daar wel onder. Dat zou best kunnen. Maar RBR heeft het wel heel slecht voor elkaar als ze binnen hun eigen budgetcoach Ricciardo gaan afkopen. Vorig jaar kan ik me nog voorstellen dat het zo werkt als je hem uitleent, maar dit jaar stond hij toch gewoon aan de start namens VCARB? Maar echt niemand stelt daar weer een vraag over aan tafel..
Marketing valt sowieso niet onder het budget, ik heb vorige week nog het hele reglement doorgenomen, best grappig om te lezen wat wel en niet daaronder valt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 14 december 2024 @ 11:24:46 #279
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215864901
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ik heb even snel gekeken, maar "all costs of consideration provided to a F1 driver" vallen buiten de budget cap.

Termination payments vallen onder die consideration.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 14 december 2024 @ 13:30:24 #280
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_215865736
Daarnaast wist Red Bull aan het begin dat ze ivm Lawson altijd ergens in de knel gingen komen. Dat risico neem je niet als het binnen de budgetcap valt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 15 december 2024 @ 20:42:23 #281
466281 WismutVeilchen83
pi_215879608
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 13:30 schreef rubbereend het volgende:
Daarnaast wist Red Bull aan het begin dat ze ivm Lawson altijd ergens in de knel gingen komen. Dat risico neem je niet als het binnen de budgetcap valt
Maar nogmaals: Ricciardo gaat toch helemaal niet over RedBull? Die reed daar toch helemaal niet?
Rini dankjewel.
  maandag 23 december 2024 @ 13:08:34 #282
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_215968949
quote:
Diep en diep triest. RIP Ziggo Race Cafe. Het allerlaatste rondom F1 waar ik nog wekelijks naar uitkeek, nu ook kapot gemaakt door het grote smerige corrupte geld van ViaPlay. Ik hoop dat ze een vreselijk faillissement tegemoet gaan die plezier vergallers. Ze hebben nu echt alles waar heel erg veel F1 fans zoveel plezier in hadden kapot weten te maken, Doornbos weggejaagd naar de zandbak, Kampheus omgekocht en Mol in een bezemkast voor een halve paardenkop (via een Belgische licentie omdat de Nederlandse ook al door ViaPlay werd weggekaapt), die nog verslag doet. Hebben ze trouwens ooit nog wat met die Nederlandse radio licentie gedaan? Of geven ze inmiddels zelf ook wel toe dat het puur Olav Mol pesten was?
  maandag 23 december 2024 @ 13:20:07 #284
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215968972
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:18 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Diep en diep triest. RIP Ziggo Race Cafe. Het allerlaatste rondom F1 waar ik nog wekelijks naar uitkeek, nu ook kapot gemaakt door het grote smerige corrupte geld van ViaPlay. Ik hoop dat ze een vreselijk faillissement tegemoet gaan die plezier vergallers. Ze hebben nu echt alles waar heel erg veel F1 fans zoveel plezier in hadden kapot weten te maken, Doornbos weggejaagd naar de zandbak, Kampheus omgekocht en Mol in een bezemkast voor een halve paardenkop (via een Belgische licentie omdat de Nederlandse ook al door ViaPlay werd weggekaapt), die nog verslag doet.
Wat een onzin :')
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 23 december 2024 @ 13:49:44 #285
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215969341
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 13:18 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Diep en diep triest. RIP Ziggo Race Cafe. Het allerlaatste rondom F1 waar ik nog wekelijks naar uitkeek, nu ook kapot gemaakt door het grote smerige corrupte geld van ViaPlay. Ik hoop dat ze een vreselijk faillissement tegemoet gaan die plezier vergallers. Ze hebben nu echt alles waar heel erg veel F1 fans zoveel plezier in hadden kapot weten te maken, Doornbos weggejaagd naar de zandbak, Kampheus omgekocht en Mol in een bezemkast voor een halve paardenkop (via een Belgische licentie omdat de Nederlandse ook al door ViaPlay werd weggekaapt), die nog verslag doet. Hebben ze trouwens ooit nog wat met die Nederlandse radio licentie gedaan? Of geven ze inmiddels zelf ook wel toe dat het puur Olav Mol pesten was?
Verhuis lekker naar je heilstaat Amerika joh jankerd
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 23 december 2024 @ 13:51:33 #286
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_215969381
quote:

[..]
Dat ziggo race cafe het nog zo lang heeft volgehouden ondankts dat Ziggo de rechten niet meer had valt me nog mee.

Doornbos is ook niet weggejaagd, die was zelf opgeestapt omdat hij daar meer carriere kansen heeft.
En dardoor moet Ziggo race cafe toch al aangepast worden, het vaste duo is weg, dan kan je er net zo goed zelf ook mee stoppen.
Net zoals Maarten van Rossum bij de Slimste Mens
  maandag 23 december 2024 @ 13:55:58 #287
45 SiGNe
pi_215969533
quote:

[..]
Dat ziggo race cafe het nog zo lang heeft volgehouden ondankts dat Ziggo de rechten niet meer had valt me nog mee.

Doornbos is ook niet weggejaagd, die was zelf opgeestapt omdat hij daar meer carriere kansen heeft.
En dardoor moet Ziggo race cafe toch al aangepast worden, het vaste duo is weg, dan kan je er net zo goed zelf ook mee stoppen.
Net zoals Maarten van Rossum bij de Slimste Mens.

Dat haantjes gedrag werd ook steeds erger trouwens, mocht van mij ook wel stoppen.
pi_215969832
quote:

[..]
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 13:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wat een onzin :')
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:49 schreef Szura het volgende:

[..]
Verhuis lekker naar je heilstaat Amerika joh jankerd
Het "wegjagen" van Doornbos klopt volgens mij niet. De rest van de klaagzang zit akelig dicht in de buurt van de waarheid.

Overigens is ziggo ook niet bepaald een liefdadigheidsinstelling. Daar gaat het ook om geld verdienen, en het liefst zo veel mogelijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door quo_ op 23-12-2024 14:09:56 ]
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_215970405
Ziggo was de laatste tijd meer bezig met de Europa League en Champions League plus Helene en Noa……
SOONY
  Moderator maandag 23 december 2024 @ 14:29:08 #290
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215970431
RIP ZIGGY
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_215970434
quote:
11s.gif Op maandag 23 december 2024 13:55 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Net zoals Maarten van Rossum bij de Slimste Mens.

Dat haantjes gedrag werd ook steeds erger trouwens, mocht van mij ook wel stoppen.
Inderdaad knap gedaan van ziggo race cafe. En meestal kon ik het haantjes gedrag en het elkaar overschreeuwen ook wel hebben, hoewel het af en toe wel heel erg begon te worden.

Wel een goede zet van Viaplee om met Kamphues iemand binnen te halen met de nodige authenticiteit. Want op Ho Pin Tung na blijf ik het tot nu toe vrij nep vinden.
De F1 hype in Nederland is inmiddels wel over zijn hoogtepunt heen dus het is wel slim het wat breder aan te vliegen.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_215970881
quote:
Zo, de verrader gaat voor het grote geld, zullen plooij en Mol wel kwaad zijn.
  maandag 23 december 2024 @ 15:26:28 #293
466281 WismutVeilchen83
pi_215971066
Kan hier een slotje op?
Rini dankjewel.
  maandag 23 december 2024 @ 16:04:52 #294
45 SiGNe
pi_215971645
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 15:04 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Zo, de verrader gaat voor het grote geld, zullen plooij en Mol wel kwaad zijn.
Plooi zat er ook alleen nog maar om de tafel te vullen en Mol waren juist klachten over omdat die iederen af loopt te zeiken.
De pit-reports van Allard Kalff zijn ook een stuk beter trouwens.
pi_215971691
quote:
11s.gif Op maandag 23 december 2024 16:04 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Plooi zat er ook alleen nog maar om de tafel te vullen en Mol waren juist klachten over omdat die iederen af loopt te zeiken.
De pit-reports van Allard Kalff zijn ook een stuk beter trouwens.
Dat laatste trek ik sterk in twijfel, het is allebei niks.
sig verwijderd door FA
  maandag 23 december 2024 @ 16:13:16 #296
45 SiGNe
pi_215971745
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 16:09 schreef Ambrosius het volgende:

[..]
Dat laatste trek ik sterk in twijfel, het is allebei niks.
Kan allebij prima niks zijn maar als je zou moeten kiezen, wie kies je dan?
Ik zou dan toch voor Kalff gaan, al is het maa romdat die daadwerkelijk in de pitstraat staat en Plooi het vanuit de studio moest doen.
pi_215971899
Gewoon lekker stoppen met de formule 1 daar.

Kost bakken met geld, met alle respect voor Olav Mol zijn keuze.
Die wilt het toch ook allemaal lekker simpel

Die had desnoods, voor de kijkers, minstens 20 races per jaar rond moeten lopen.

Nee simpel een zoom sessie met Gunther.

Minachting van de kijker.
Hell To The Liars
pi_215971927
quote:
11s.gif Op maandag 23 december 2024 16:13 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Kan allebij prima niks zijn maar als je zou moeten kiezen, wie kies je dan?
Ik zou dan toch voor Kalff gaan, al is het maa romdat die daadwerkelijk in de pitstraat staat en Plooi het vanuit de studio moest doen.
Tijdens de sessies mag niemand van de media in de pits aanwezig zijn.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_215972094
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2024 16:20 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Dat vind ik logisch, maar toch ook jammer. Nostalgie noemen ze dat dan toch :P
Hell To The Liars
  maandag 23 december 2024 @ 16:30:36 #300
45 SiGNe
pi_215972147
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2024 16:20 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Er zijn plekken waar ze nog wel mogen komen en in elk geval nog zicht op de pitstraat hebben.
En vaak staan ze ook bij het rondje (dat een vierkant is) om de uitgevallen rijders te interviewen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')