quote:In het Ziggo Sport Race Café ontvangt Rob Kamphues raceliefhebbers en -experts zoals Robert Doornbos en worden de laatste ontwikkelingen besproken uit de verschillende raceklasses zoals Formule 1, MotoGP, Indycar, Nascar en andere categorieën. Er wordt ook vooruit gekeken naar de race-actie van komend weekend.
In het Race Café blijft geen roddel, opvallend filmpje of idioot weetje onbesproken en kun je tijdens Formule 1-weekenden op de zondagavond van een extra uitzending genieten!
Elke vrijdag 22:30.
"Formule 1" mag het niet heten omdat ze geen rechten meer hebben.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het heet ook race-café en geen F1 café
De naam "Formule 1" is volgens mij vrij te gebruiken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:37 schreef Sally het volgende:
[..]
"Formule 1" mag het niet heten omdat ze geen rechten meer hebben.
Nou, dan was het iets met rechten. Edit: dacht echt zoiets gelezen te hebben /editquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De naam "Formule 1" is volgens mij vrij te gebruiken.
Ik denk vooral vanwege andere klassen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, dan was het iets met rechten. Edit: dacht echt zoiets gelezen te hebben /edit
Maar anders had Ziggo er zelf voor gekozen?
Want ook andere motorsportklassen?
Alvast voordat F1 weer terug komt bij Ziggy.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:12 schreef Zipportal het volgende:
Doornbos heeft zijn ogen laten liften. Kun je zo zien.
Ik kan nog steeds niet tegen Jack Plooij. Doet alsof-ie bevriend is met Berny Ecclestone, terwijl ie lullige interviews heeft met een ontslagen manager van het slechtste F1 team.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:19 schreef Eagles89 het volgende:
Was een prima uitzending gisteravond, dat mag ook weleens gezegd worden.
wordt Mol niet te oud voor de F1?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:15 schreef Eagles89 het volgende:
In de nabeschouwing van de race vanavond zei Plooij dat ze er bij de seizoensstart 2025 in Australië weer bij zijn, Kampheus zei dat die “nog van niks wist” en Mol daarop of Kampheus dan niet bij de meeting afgelopen donderdag was geweest waarop Kampheus weer zei dat het allemaal geheim was. Het lijkt goed nieuws al is nog niks officieel natuurlijk.
Dat kan best gezien dat interview van de Viaplay NL topman van laatstquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:15 schreef Eagles89 het volgende:
In de nabeschouwing van de race vanavond zei Plooij dat ze er bij de seizoensstart 2025 in Australië weer bij zijn, Kampheus zei dat die “nog van niks wist” en Mol daarop of Kampheus dan niet bij de meeting afgelopen donderdag was geweest waarop Kampheus weer zei dat het allemaal geheim was. Het lijkt goed nieuws al is nog niks officieel natuurlijk.
Ik mis even waarom dat goed nieuws is. Vandaag weer een prima uitzending bij Viaplay met een steeds beter wordende Chiel ter plaatste. Ho Pin met voortreffelijke analyses. Van mij hoeft er niets te veranderen. Het quasi gezellige ‘de tap is al lang geopend’ en het goed met bierviltjes hoeft van mij niet zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:15 schreef Eagles89 het volgende:
Voor 90% is het goed nieuws. Pech voor jou dat je bij de overige 10% hoort. De 90% heeft afgelopen jaren zijn zin niet gekregen, vanaf komend jaar mag de 10% weer even op de bank zitten (hopelijk, niks is nog bevestigd).quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik mis even waarom dat goed nieuws is. Vandaag weer een prima uitzending bij Viaplay met een steeds beter wordende Chiel ter plaatste. Ho Pin met voortreffelijke analyses. Van mij hoeft er niets te veranderen. Het quasi gezellige ‘de tap is al lang geopend’ en het goed met bierviltjes hoeft van mij niet zo.
Ik vraag me echt af hoe jij aan die verhouding komt. Die is nergens op gebaseerd, behalve dan op aannames van jouw kant, waarschijnlijk gebaseerd op jouw eigen sociale omgeving.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:33 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Voor 90% is het goed nieuws. Pech voor jou dat je bij de overige 10% hoort. De 90% heeft afgelopen jaren zijn zin niet gekregen, vanaf komend jaar mag de 10% weer even op de bank zitten (hopelijk, niks is nog bevestigd).
Overigens daar nog aan toevoegen dat je kunt discussiëren over de kwaliteit van de uitzendingen, maar als F1 weer op het “open” net komt uiteindelijk bijna iedereen een enorme winnaar is, want dat streamen via ViaPlay of F1 TV is uiteindelijk gewoon hoe je het wend of keert minder fijn.
Er zijn hier in het verleden weleens polls gehouden, en ook motorsport heeft weleens een grote poll gehouden. Deden toen 20,000 mensen aan mee geloof ik, 80% wilde het toen weer via Ziggo, maar omdat dat voornamelijk autofanaten (lezers van Motorsport) zijn was mijn logische redenering dat onder het mainstream publiek (met alle Max hosanna cafe fans etc) het dan nog positiever voor Ziggo zou zijn uitgevallen, en zo kwam ik op ongeveer 90%.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe jij aan die verhouding komt. Die is nergens op gebaseerd, behalve dan op aannames van jouw kant, waarschijnlijk gebaseerd op jouw eigen sociale omgeving.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:15 schreef Eagles89 het volgende:
Even slag om de arm maar dit zou geweldig nieuws zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:15 schreef Eagles89 het volgende:
Via is complete kansloosheid in een notendopquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe jij aan die verhouding komt. Die is nergens op gebaseerd, behalve dan op aannames van jouw kant, waarschijnlijk gebaseerd op jouw eigen sociale omgeving.
Misschien nieuw voor jou, maar mensen die ontevreden zijn zijn (veeeeel) gemotiveerder om hun meningkje in een enquete te geven. Ik denk dat zodra de F1 terug is bij Ziggo en we het weer met het slappe café lang leve de lol moeten doen en we weer de tandarts moeten aanhoren en je houdt dan een enquête dan wil een grote meerderheid iets anders. En dan zijn het niet dezelfde mensen die het invullen, maar de tegenstanders van Ziggo vullen het dan in.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:04 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Er zijn hier in het verleden weleens polls gehouden, en ook motorsport heeft weleens een grote poll gehouden. Deden toen 20,000 mensen aan mee geloof ik, 80% wilde het toen weer via Ziggo, maar omdat dat voornamelijk autofanaten (lezers van Motorsport) zijn was mijn logische redenering dat onder het mainstream publiek (met alle Max hosanna cafe fans etc) het dan nog positiever voor Ziggo zou zijn uitgevallen, en zo kwam ik op ongeveer 90%.
Het is geen geheim dat mensen zeer ontevreden zijn over Viaplay, dat gaat echt veel verder dan online voor de mensen die ook wel eens sociaal doen en hun zolderkamer verlaten. Dan is het niet raar dat men terug verlangt naar ziggo. En juist daar zijn het die hardste schreeuwers die het laten lijken alsof het troep is.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Misschien nieuw voor jou, maar mensen die ontevreden zijn zijn (veeeeel) gemotiveerder om hun meningkje in een enquete te geven. Ik denk dat zodra de F1 terug is bij Ziggo en we het weer moeten doen met het slappe café lang leve de lol moeten doen en we weer de tandarts moeten aanhoren en je houdt dan een enquête dan wil een grote meerderheid iets anders. En dan zijn het niet dezelfde mensen die het invullen, maar de tegenstanders van Ziggo vullen het dan in.
studio is gewoon stukken beter bij viaplay.quote:Op zondag 10 maart 2024 01:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Via is complete kansloosheid in een notendop
Niet echt de studio, wel het verdienmodel en de beeldkwaliteit met die kutstream van ze.
Uiteindelijk is ziggo ook veel minder stijf, en dat vind ik ook wel leuk.
de vraag is dan wie zijn een beter team dan Olav en jack?quote:Op zondag 10 maart 2024 11:34 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
studio is gewoon stukken beter bij viaplay.
Commentaar tijdens de race is misschien niet top, maar in tegenstelling tot Olav kun je ze wel makkelijker filteren.
Olav, zonder zelfreflectie, die weer terug op zijn post zit lijkt me helemaal niets. Die denkt dat men op hem zit te wachten op zijn “geweldige” gewauwel.
Ik zeg dit wel terwijl ik besef dat een race verslaan ook niet makkelijk is en het is niet iets wat je zonder fouten doet.
Iedereenquote:Op zondag 10 maart 2024 11:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de vraag is dan wie zijn een beter team dan Olav en jack?
Of “willen we wat anders een kans geven?”quote:Op zondag 10 maart 2024 11:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de vraag is dan wie zijn een beter team dan Olav en jack?
Een ziggo tafel en een bar met 5 of 6 personen die een uur over F1 leuteren blijft zeker niet in stand als Verstappen weg is.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Of “willen we wat anders een kans geven?”
Dat hele cafe wil veel te veel zelf ook aandacht krijgen. Benieuwd ook hoe dat in stand blijft zodra Verstappen stopt.
Ik denk dat die bar wel gaat blijven, maar dat ze nog meer op hunzelf gaan betrekken.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:47 schreef quo_ het volgende:
[..]
Een ziggo tafel en een bar met 5 of 6 personen die een uur over F1 leuteren blijft zeker niet in stand als Verstappen weg is.
Maar dat geldt evengoed voor de show die viaplay rondom de F1 heeft opgetuigd en ook voor de NOS die op een racedag een korte F1 reportage maakt.
Precies de gedachte die ik had toen hij aan de kant werd gezet. Hij had het mooist denkbare einde van die carrière, maar meneer moest en zou door.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:23 schreef Peterselieman het volgende:
ik moest me echt inhouden toen ik vrijdag Jack zag vertellen over dat Horner weg moest.
Je kon zijn woorden net zo goed op hemzelf projecteren
daarom heet het ook cafe met bier en gelul.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:06 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik denk dat die bar wel gaat blijven, maar dat ze nog meer op hunzelf gaan betrekken.
Met andere sporten zie je zaken als een racesimtijdrit van een gast ook niet, tenzij, misschien, met een wk of olympische spelen waar men een lage instap wil creëren. Viaplay vind ik juist niet opgetuigd en zit veel dichter bij de functie die ze behoren te hebben: sport verslaan.
Van de tv afgegooid worden is geen mooi einde. Het was een mooi seizoen om na te stoppen, maar de manier waarop dingen zijn gelopen maakten het geen mooi einde.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Precies de gedachte die ik had toen hij aan de kant werd gezet. Hij had het mooist denkbare einde van die carrière, maar meneer moest en zou door.
Van de TV af gegooid? Nou eigenlijk niet want Viaplay is niet verplicht hem over te nemen.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van de tv afgegooid worden is geen mooi einde. Het was een mooi seizoen om na te stoppen, maar de manier waarop dingen zijn gelopen maakten het geen mooi einde.
Hij is niet ontslagen ofzo. Hoeveel coureurs zag hij al die jaren wel geen stoeltjes kwijtraken en dat was heel normaal. Hij kwam enorm slecht over toen hij bij Viaplay niet aan de bak kwam.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van de tv afgegooid worden is geen mooi einde. Het was een mooi seizoen om na te stoppen, maar de manier waarop dingen zijn gelopen maakten het geen mooi einde.
Ze zijn zo arrogant dat ze vonden dat viaplay hun moest bellen.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hij is niet ontslagen ofzo. Hoeveel coureurs zag hij al die jaren wel geen stoeltjes kwijtraken en dat was heel normaal. Hij kwam enorm slecht over toen hij bij Viaplay niet aan de bak kwam.
Nelson is echt helemaal prima en dat was hij al bij eurosport met de 24 uur. Heemskerk is gewoonweg een dwaas.quote:Op zondag 10 maart 2024 11:34 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
studio is gewoon stukken beter bij viaplay.
Commentaar tijdens de race is misschien niet top, maar in tegenstelling tot Olav kun je ze wel makkelijker filteren.
Olav, zonder zelfreflectie, die weer terug op zijn post zit lijkt me helemaal niets. Die denkt dat men op hem zit te wachten op zijn “geweldige” gewauwel.
Ik zeg dit wel terwijl ik besef dat een race verslaan ook niet makkelijk is en het is niet iets wat je zonder fouten doet.
quote:Op maandag 11 maart 2024 02:09 schreef Eagles89 het volgende:
Als ik deze bovenstaande reacties lees ga ik nog intenser genieten als straks het nieuws naar buiten komt dat het weer bij Ziggo terugkomt. Wat een zure azijnzeikerds hier zeg, die uit hun grotten gekropen komen om hun azijn te spuiten. Wees blij dat jullie niche doelgroep meerdere jaren zijn zin heeft gekregen, en nu hup! Weer terug jullie grotten in als de grote meerderheid het weer voor het zeggen heeft en we er weer een gezellig feestje bij Ziggo van gaan makenMogen jullie lekker een abbo op F1 TV nemen en het nieuwe abonnementsgeld betalen -exclusief mogelijk gemaakt door ViaPlay, oh de ironie- als ik mijn 75 inch oled om 14:00 uur op de F1 voorbeschouwing op Ziggo in 4k kwaliteit knal.
Laten we niet te vroeg juichen, op dit moment is alles nog onbekend. Pas als het nieuws naar buiten komt, weten we het zeker.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:28 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vond het gisteravond weer een leuke uitzending, met van Gameren aan tafel in plaats van Olav Mol is het echt een verademing. In de nabeschouwing afgelopen zondag vond ik het ook veel fijner kijken zonder Olav Mol. Hopelijk hebben ze zelf ook gerealiseerd dat Mol als commentator uniek is en wat mij betreft het fijnste te luisteren, maar aan die tafel is het een verschrikking en dood de sfeer enorm.
Gister zaten er verder ook nog Renger vd Zande en Doornbos, en Plooij die nog wel af en toe onzin loopt te verkondigen maar een paar maand geleden al wel met het nieuws kwam dat Australie in 2025 de openingsrace ging worden wat pas gisteren officieel bekend werd, dus dat was wel netjes voorspeld van hem. Laten we hopen dat het gerucht waar is en ze volgend jaar weer de F1 uitzendingen verzorgen en de rechten terug hebben! De gezellige sfeer daar is echt uniek, en mijn voorpret is er mega groter door als zij de rechten weer krijgen
Dat is zeker waar! Ik merk dat ik het zelf enorm spannend vind, mede omdat ik merk dat ik er enorm veel meer plezier aan beleefde (en aan ga beleven als de rechten weer bij Ziggo komen). Als je ergens 3 jaar lang wekelijks plezier aan kan beleven is het niet zomaar even een zakelijk feitje waar de rechten al dan niet terechtkomen. Een periode van drie jaar is niet zomaar iets. Als ze een crowdfunding hadden gestart was ik de eerste die geld had gestortquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Laten we niet te vroeg juichen, op dit moment is alles nog onbekend. Pas als het nieuws naar buiten komt, weten we het zeker.
ik vind gewoon dat Rick aan tafel moet ipv op die barkrukquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:28 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vond het gisteravond weer een leuke uitzending, met van Gameren aan tafel in plaats van Olav Mol is het echt een verademing. In de nabeschouwing afgelopen zondag vond ik het ook veel fijner kijken zonder Olav Mol. Hopelijk hebben ze zelf ook gerealiseerd dat Mol als commentator uniek is en wat mij betreft het fijnste te luisteren, maar aan die tafel is het een verschrikking en dood de sfeer enorm.
Gister zaten er verder ook nog Renger vd Zande en Doornbos, en Plooij die nog wel af en toe onzin loopt te verkondigen maar een paar maand geleden al wel met het nieuws kwam dat Australie in 2025 de openingsrace ging worden wat pas gisteren officieel bekend werd, dus dat was wel netjes voorspeld van hem. Laten we hopen dat het gerucht waar is en ze volgend jaar weer de F1 uitzendingen verzorgen en de rechten terug hebben! De gezellige sfeer daar is echt uniek, en mijn voorpret is er mega groter door als zij de rechten weer krijgen
Dit sowieso.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind gewoon dat Rick aan tafel moet ipv op die barkruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |