Wanneer zelfvertrouwen lichtelijk overgaat naar arrogantie. Vervelend meisje.quote:
Ze heeft een stout dingetje gedaan. ‘Ooeehh’.. Terwijl Kamplul nog had gezegd ‘meisje, ben nou tevreden’. Tenenkrommend weer.quote:
Ik vind het wel een leuk dametjequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wanneer zelfvertrouwen lichtelijk overgaat naar arrogantie. Vervelend meisje.
Ik kijk alles rondom formule 1. Alleen bij deze show is het niveau uitermate treurig. Maar omdat ze soms nieuws hebben kijk ik toch. Daarbij verzamel ik dit soort blunders om de ViaPlay bashers voor te kunnen houden hoe ontzettend slecht het alternatief is.quote:Op zondag 15 september 2024 10:36 schreef Nattekat het volgende:
Het begint wel een beetje treurig te worden, een programma dat je duidelijk niets aan vindt week in week uit kijken om maar lekker dit soort posts te kunnen plaatsen.
Dat zei Kamphues ja. Gelukkig verbeterde Doornbos hem niet.quote:Op zondag 15 september 2024 12:04 schreef Rianne84 het volgende:
Ze denken dat Piastri zijn eerste overwinning gaat pakken
Zie je gelijk dat het maar goed is dat ze de rechten voor de komende jaren niet hebbenquote:Op zondag 15 september 2024 12:04 schreef Rianne84 het volgende:
Heb het vandaag niet gezien, maar vrijdag zei Doornbos dat en die kwam er later in de uitzending op terug dat het dan z’n 1e echte zege zou zijn omdat hij de andere “kreeg”quote:Op zondag 15 september 2024 12:04 schreef Rianne84 het volgende:
Iew, context.quote:Op zondag 15 september 2024 19:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb het vandaag niet gezien, maar vrijdag zei Doornbos dat en die kwam er later in de uitzending op terug dat het dan z’n 1e echte zege zou zijn omdat hij de andere “kreeg”
Vraag me wel af of Doornbos dat echt bedoelde of dat hij zich de 1e keer gewoon vergistequote:
Vind ik ook. Die doet iig niet schijtlollig. Ik ben geen kenner en het is makkelijk hem af te kraken denk ik, maar met van Gameren is toch ook niks mis ? Hoor hem altijd zinnige teksten bezigen.quote:Op zondag 15 september 2024 19:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vraag me wel af of Doornbos dat echt bedoelde of dat hij zich de 1e keer gewoon vergiste
Zag net wel een stukje van de nabeschouwing en Mol blijft wel irritant aanwezig als gast door iedereen te onderbreken of een “grappige” opmerking te maken. Iemand als van de Zande past er veel beter tussen
Wie bedoel je? Ik vond het alleen vreemd dat ze het over zijn eerste overwinning hadden omdat hij Hongarije al had gewonnen. Volgens mij vond niemand hier het raar dat ze Oscar als winnaar voorspelden.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:46 schreef Eagles89 het volgende:
Piastri hebben ze wel mooi gelijk in gehad: hij won. Ben benieuwd of die zure azijnzeikerds die dat allemaal kletskoek vonden hier nu nog even komen reaguren, maar dat zal wel niet. Die komen hier alleen als er wat af te zeiken valt, anders trekken ze zich weer terug in hun holletjes.
Jaaa, laten we net doen alsof wij dachten dat Piastri niet kon winnen en dat het daarover gingquote:Op vrijdag 20 september 2024 02:46 schreef Eagles89 het volgende:
Piastri hebben ze wel mooi gelijk in gehad: hij won. Ben benieuwd of die zure azijnzeikerds die dat allemaal kletskoek vonden hier nu nog even komen reaguren, maar dat zal wel niet. Die komen hier alleen als er wat af te zeiken valt, anders trekken ze zich weer terug in hun holletjes.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:46 schreef Eagles89 het volgende:
Ze hadden het overduidelijk over zijn eerste “echte” overwinning, zelfs terwijl ik ondertussen op mn telefoon een mail zat te versturen was me dat al wel duidelijk.quote:Op vrijdag 20 september 2024 06:59 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Wie bedoel je? Ik vond het alleen vreemd dat ze het over zijn eerste overwinning hadden omdat hij Hongarije al had gewonnen. Volgens mij vond niemand hier het raar dat ze Oscar als winnaar voorspelden.
Eens, was een vaag verhaal en irritant ook, want het gaat sowieso helemaal nergens over want Max wordt natuurlijk nooit iedere race tweede wanneer Norris wint, én Norris gaat ook niet iedere race winnen. Wat Mol daarna zei was ik het dan wel 100% mee eens, er gaat komende races nog iets serieus gebeuren waardoor alle voorspellingen de prullenbak in kunnen. Of Norris valt uit, of Max valt uit. En dan twee races voor het einde kun je er berekeningen op los gaan laten.quote:Op zondag 22 september 2024 22:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Bij het begin van de nabeschouwing hebben ze het erover dat als Max nu altijd tweede wordt (ook in de sprints) en Norris alles wint +FL dat Max het dan redt. Dat de FL van Ricciardo dan cruciaal is. Mol brengt dat. Kamplul geeft aan de achter de schermen mensen hebben zitten rekenen en dat Max 3 punten marge heeft.
Na de reclame komt Kamplul erop terug. Ze hebben het nog eens nagerekend en Max zou dan kampioen worden met 2 punten voorsprong.
Kortom: ze hebben het in eerste aanleg fout en daarna gaan ze het narekenen en is het nog steeds foutEn maar doen alsof het allemaal vreselijk ingewikkeld is. Toegegeven: Mol wist het wel, maar wordt dus overschreeuwd.
Hoe bedoel je weer?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 04:09 schreef Eagles89 het volgende:
Was weer een prima showtje vanavond !
Om dingen te testen zullen ze liever gewoon 3x VT hebben. Kan je alles doen wat je wil.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je weer?
Overigens blijven ze maar doen alsof de sprintraces hetzelfde zijn als andere jaren, ‘want je hebt maar één vrije training’. Nog steeds hebben ze niet door dat je na de sprint alles maar veranderen. Kortom, je hebt juist het ideale weekend in de boel te testen, want je hebt een sprintkwalificarie om de korte runs ultiem te testen en een sprintrace waarin je de long run kunt testen. Ideaal kortom.
Het zal allicht idealer zijn, maar ze doen nu net alsof je na één training niks meer kunt. Dat is onzin natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Om dingen te testen zullen ze liever gewoon 3x VT hebben. Kan je alles doen wat je wil.
Maar goed een sprintweekend is altijd top. Voor het publiek dan natuurt.
De laatste paar uitzendingen vind ik het niveau omhooggegaan. Mooie nieuwe studio ook en wat meer publiek die er ook veel meer bij betrokken wordt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je weer?
Overigens blijven ze maar doen alsof de sprintraces hetzelfde zijn als andere jaren, ‘want je hebt maar één vrije training’. Nog steeds hebben ze niet door dat je na de sprint alles maar veranderen. Kortom, je hebt juist het ideale weekend in de boel te testen, want je hebt een sprintkwalificarie om de korte runs ultiem te testen en een sprintrace waarin je de long run kunt testen. Ideaal kortom.
Ik vond het vooral weer een uitzending waarin de gasten elkaar probeerden vliegen af te vangen en een wedstrijdje deden ‘wie heeft de langste’. Regelmatig behoorlijk cringe daardoor.quote:Op zondag 13 oktober 2024 05:02 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
De laatste paar uitzendingen vind ik het niveau omhooggegaan. Mooie nieuwe studio ook en wat meer publiek die er ook veel meer bij betrokken wordt.
Het is nog niet helemaal 100% top maar zeer zeker wel gewoon het kijken waard.
Er is tenminste discussie en af en toe even wat vuurwerk. Echte emoties, echte meningen die soms wat controversieel zijn. Dat zie je bij Viaplay niet.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vond het vooral weer een uitzending waarin de gasten elkaar probeerden vliegen af te vangen en een wedstrijdje deden ‘wie heeft de langste’. Regelmatig behoorlijk cringe daardoor.
Dan heb ik andere uitzending gezien. Ik heb geacteerd gedrag gezien in de hoop ruzietjes te zien die kijkers grappig vinden. De meningen zijn ook voorspelbaar (Norris maakt fouten). En de vragenstellers worden belachelijk gemaakt. Weinig nieuws. Dat zie je bij Viaplay inderdaad niet.quote:Op maandag 14 oktober 2024 01:42 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Er is tenminste discussie en af en toe even wat vuurwerk. Echte emoties, echte meningen die soms wat controversieel zijn. Dat zie je bij Viaplay niet.
het is een cafe en ze drinken bier.quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dan heb ik andere uitzending gezien. Ik heb geacteerd gedrag gezien in de hoop ruzietjes te zien die kijkers grappig vinden. De meningen zijn ook voorspelbaar (Norris maakt fouten). En de vragenstellers worden belachelijk gemaakt. Weinig nieuws. Dat zie je bij Viaplay inderdaad niet.
Hij wordt betaald om negatief te zijn over de concurrentie. Dat hoop ik in ieder geval voor hem.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is een cafe en ze drinken bier.
Kom binnen, de tap is al lang geopend!quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is een cafe en ze drinken bier.
Die vind ook dat coureurs aan hun bed moeten worden volgens mij buiten de weekenden om…quote:
Ik zag je reactie in het TV VI Vandaag topic over de uitzending met Wierd Duk, wat ik persoonlijk echt de eerste écht goede uitzending in tijden vond, met een ongelofelijk ontketende ijzersterke Wierd die alle feiten heel rustig even tegen die voetbal kantine onbenullen op wist te sommen, ondanks het domme simpele geklets van die niet opgeleide voetbalsnor, en aangezien jij totaal het tegenovergestelde wist te vinden, wist ik al dat wij echt totaal verschillende meningen hebben. Al ben ik dan wel weer verrast dat je het meer analytische ViaPlay verkiest boven het kantine en hoog “VI gehalte” van Ziggo, want het domme geklets bij VI Vandaag weet je dus wel zeer te boeien…quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dan heb ik andere uitzending gezien. Ik heb geacteerd gedrag gezien in de hoop ruzietjes te zien die kijkers grappig vinden. De meningen zijn ook voorspelbaar (Norris maakt fouten). En de vragenstellers worden belachelijk gemaakt. Weinig nieuws. Dat zie je bij Viaplay inderdaad niet.
Mol weer extreem tenenkrommend tegen de studiogasten met hun vragen. Echt op het pijnlijke af.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:05 schreef tong80 het volgende:
Van der Zande tegen Mol. Je bent van de oude garde.
En continu op z'n mobieltje kijken als anderen aan het woord zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mol weer extreem tenenkrommend tegen de studiogasten met hun vragen. Echt op het pijnlijke af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |