Ja ik denk dat ze dat doen om de meeste kijkers te houden, als je weet dat het alleen nog maar over MotoGP gaat of alleen nog maar over iets anders, dan zappen veel mensen weg denk ik. Ik merk dat ik nu ook meer blijf kijken als ik weet dat het na de MotoGP weer snel over de F1 of Indycar gaat.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
Het is wel zo dat ze van de hak op de tak gaan. Dan weer F1 dan weer IMSA, dan weer MotoGP, dan weer F1 ...
Kwart over tien herhaling.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waar was het gezellige racecafe gisteren?
Ik ben geen kenner. Maar volgens mij zit er een draadje los bij die man. Is continu kwaad of verbolgen. Klein kind lijkt het wel. Ook dat boekje van hem. 'Lief dagboek, ze hebben me weer gepest.'quote:Op woensdag 12 juni 2024 07:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Afgelopen weekend ging het over Perez. Niemand begreep echt waarom die verlengd was. Totdat de immer sympathieke O. Mol met een wijs gezicht het woord nam. Immers: Perez had RedBull vorig jaar een kampioenschap opgeleverd. Er werd een beetje meewarig gereageerd. Toen werd Mol een beetje boos: nee nee, gewoon een kampioenschap!
Eindstand 2023:
Max Verstappen: 575 punten
Mercedes: 409 punten
Inderdaad, dat was toch lastig geworden zonder Perez. Overigens is dit feitje vorig jaar misschien wel 100x voorbij gekomen, maar het beklijfde niet bij Mol.
Om helemaal zeker te zijn wil ik wel eens doorgerekend zien hoe de uitslag is zonder Perez. Dus Checo weg en alles en iedereen daarachter schuift door.quote:Op woensdag 12 juni 2024 07:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Afgelopen weekend ging het over Perez. Niemand begreep echt waarom die verlengd was. Totdat de immer sympathieke O. Mol met een wijs gezicht het woord nam. Immers: Perez had RedBull vorig jaar een kampioenschap opgeleverd. Er werd een beetje meewarig gereageerd. Toen werd Mol een beetje boos: nee nee, gewoon een kampioenschap!
Eindstand 2023:
Inderdaad, dat was toch lastig geworden zonder Perez. Overigens is dit feitje vorig jaar misschien wel 100x voorbij gekomen, maar het beklijfde niet bij Mol.
Dat is ook gebeurd (dus als iedereen een plek op schoof), ook dan werd RBR constructeurskampioen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 01:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Om helemaal zeker te zijn wil ik wel eens doorgerekend zien hoe de uitslag is zonder Perez. Dus Checo weg en alles en iedereen daarachter schuift door.
Dan ben je pas zeker met een dergelijke post. Want Checo kan ter degen wel punten afsnoepen van de rest.
Mol probeert altijd te rellen door tegen de tafel in te gaan.quote:Op woensdag 12 juni 2024 07:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eindstand 2023:
zijn kleinkinderen begrijpen dat nog.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Na ruim tien minuten discussie komen ze gisteren tot de conclusie dat naar Barcelona de C1-C3 banden meegenomen worden. Dit in een discussie of daar de hardste of de zachtere banden worden gereden. Conclusie: het zijn de zachtste banden, die RBR heeft er geen probleem…
Kamphues concludeert eerst nog even dat de kijkers vast weg zappen omdat ze het niet begrijpen.
Ik heb even zitten rekenen. Ik kom voor 2023 opquote:Op woensdag 19 juni 2024 01:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Om helemaal zeker te zijn wil ik wel eens doorgerekend zien hoe de uitslag is zonder Perez. Dus Checo weg en alles en iedereen daarachter schuift door.
Dan ben je pas zeker met een dergelijke post. Want Checo kan ter degen wel punten afsnoepen van de rest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb even zitten rekenen. Ik kom voor 2023 op
[ afbeelding ]
Met als constructeurskampioenschap 2023
[ afbeelding ]Jezus, hij was echt slecht vorig jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed uitgerekend.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb even zitten rekenen. Ik kom voor 2023 op
[ afbeelding ]
Met als constructeurskampioenschap 2023
[ afbeelding ]
Met Perez is 2023 als volgt geëindigd
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank!
Complimenten.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Die presenteert vaak formule 1 aan tafel. Mathie Valk is dat.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:49 schreef tong80 het volgende:
Waarom zit die DJ er eigenlijk? Nu een half uur aan het kijken en hij heeft alleen maar ademgehaald. Ben z'n naam kwijt. Schijnt aan partnerruil te doen met andere lelijke stelletjes.
Het knapt er wel van opquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:33 schreef Eagles89 het volgende:
Haha living legend Van Gameren als presentator wat mooi dit Kamphues is aan het berg beklimmen blijkbaar
Was idd een prima showtje! Al mis ik Kamphues ondanks zn gebrekkige kennis toch wel voor de sfeer, de chemie als ze er allemaal zijn is toch wel iets unieks, qua kwaliteit is de uitzending misschien beter zonder hem maar de sfeer als ze er allemaal zijn en Kampheus als presentator vind ik toch het leukstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |